NTENT="IR" />
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کلارآباد دات کام
قالب وبلاگ
نامزدهای دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی از بامداد پنجشنبه تبلیغات خود را در سطح استان تهران همانند سراسر کشور به طور رسمی آغاز کردند. تبلیغات نامزدهای پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری نیز از بامداد روز (پنجشنبه 22 بهمن ماه) آغاز شده است.
[ پنج شنبه 94/11/29 ] [ 10:59 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
پرویز امینی، جامعه شناس و تحلیلگر مسائل سیاسی نوشت: بی بی سی با ترغیب مردم تهران به رای دادن به فهرست هاشمی، این فهرست را فهرستی انگلیسی پسند معرفی کرده و به طور طبیعی عرصه را برای این افراد تنگ کرده است و احتمالا آنها را به واکنش وا خواهد داشت تا از ننگ انگلیسی پسند بودن برائت بجویند.
به گزارش پایگاه 598، پرویز امینی، جامعه شناس و تحلیلگر مسائل سیاسی  در خصوص اقدام "احمقانه" بی بی سی نوشت: ادامه مطلب...
[ پنج شنبه 94/11/29 ] [ 10:57 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
تاریخ در حال تکرار است. آنهایی که زمانی منتقدان خود را دشمنان پیامبر خدا(ص) می‌دانستند؛ هنوز هم دست از این قبیل ادبیات برنداشته‌اند.
به گزارش سرویس سیاسی پایگاه 598، درحالی که افکار عمومی همچنان نسبت به اظهارنظر جنجالی حسن روحانی که نتیجه عملکرد خود و دوستانش در برجام را به خواست خدا منتسب کرده بود، منتقد هستند؛ هاشمی‌ رفسنجانی در اظهار نظرهایی تاسف‌برانگیز خود را در جایگاه قدیس قرار داد.  ادامه مطلب...
[ پنج شنبه 94/11/29 ] [ 10:53 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
این مقام بدون اشاره به تلاش این دیپلمات کهنه کار، مواضع انقلابی ایشان در قبال منطقه و همچنین هماهنگ نبودن با موضع دولت در قبال منطقه! را دلیل اصلی پیشنهاد خود ذکر کرده است.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از جهان، یک مسئول بلند پایه دولتی، فشار مضاعفی را به وزارت خارجه وارد آورده و خواستار برکناری هر چه سریع تر این دیپلمات انقلابی وزارت خارجه شده است.

این مقام بدون اشاره به تلاش این دیپلمات کهنه کار، مواضع انقلابی ایشان در قبال منطقه و همچنین هماهنگ نبودن با موضع دولت! را دلیل اصلی پیشنهاد خود ذکر کرده است.

نزدیکی به قاسم سلیمانی اتهام دیگر امیرعبداللهیان بوده که باعث شده دولتی ها به فکر تعویض ایشان در این مقطع حساس باشند.
برخی کشورهای عربی منطقه نیز از مواضع امیرعبداللهیان اظهار گله مندی کرده و آن را در راستای تنش زدایی دولت روحانی! ندانسته بودند.

[ پنج شنبه 94/11/29 ] [ 10:52 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
همراه با انتخایات؛
برخی خبرها می‌گوید سفیر دولت در لندن شخصا سری هم به ساختمان بی بی سی زده است؛ اگر امروز بی بی سی جسارت مداخله در انتخابات را به خود می دهد، حاصل آن است که پیش تر برخی دیوارها فرو ریخته است.ژ
گروه سیاسی مشرق - با نزدیک شدن به زمان برگزاری دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره خبرگان رهبری، بسته خبری - گزارشی "همراه با انتخابات" با ارائه تحلیل‌ها، اخبارها و رصدهای انتخاباتی از ائتلاف اصولگرایی و دیگر احزاب و تشکل‌ها برای اطلاع مخاطبین منتشر خواهد شد. ادامه مطلب...
[ پنج شنبه 94/11/29 ] [ 10:47 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
تحلیلی بر روزنامه‌های اصلاح‌طلب؛
روزنامه‌های زنجیره‌ای اصلاحات اولین روز تبلیغات رسمی انتخابات به درج گسترده لیست اصلاح‌طلبان و تلاش برای فرار از پاسخگویی دولت از وعده‌های اقتصادی اختصاص دادند.
گروه سیاسی مشرق - رسانه‌های مکتوب همواره نقش عمده‌ای در هدایت افکار عمومی و جریان‌سازی رسانه‌ای به عهده دارند که در این بین جایگاه روزنامه‌ها، جایگاه ویژه‌ای است. به همین منظور گروه سیاسی مشرق به تحلیل و بررسی محتوای روزنامه‌های متعلق به جریان اصلاح‌طلب می‌پردازد. ادامه مطلب...
[ پنج شنبه 94/11/29 ] [ 10:44 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
لیست نامزدهای مورد حمایت شورای ائتلاف اصولگرایان در سراسر کشور به شرح زیر مشخص شد.

لیست نامزدهای ائتلاف‌ بزرگ اصولگرایان در 127 حوزه انتخابیه کشور + اسامیبه گزارش مشرق، لیست نامزدهای مورد حمایت شورای ائتلاف اصولگرایان در سراسر کشور به شرح زیر مشخص شد:

استان آذربایجان شرقی

* تبریز، آذرشهر و اسکو

محمد اسماعیل سعیدی، محمد حسین فرهنگی، بیگی، میر تاج الدینی، معصومه راشد، لطیف لطیفی. ادامه مطلب...

[ پنج شنبه 94/11/29 ] [ 10:43 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
رصد کانال‌های انتخاباتی تلگرام؛
پایگاه تلگرامی "مجمع اصلاح‌طلبان" و برخی گروه‌های همسو با آن‌‌ها نیز با انتشار مطالب متعددی به تخریب وجهه علیرضا زاکانی و حداد عادل پرداخته‌اند.
گروه سیاسی مشرق - با رصد کانال‌های تلگرامی که این روزها بازارشان داغ شده، می‌توان بسیاری از اخبار را سریعتر و بدون پرده دریافت کرد؛ جذابیت اخبار تلگرامی موجب شد تا به صورت گزینشی، اخبار رسمی و غیررسمی و همچنین انتخاباتی منتشر شده در این کانال‌ها مورد بررسی قرار دهیم. ادامه مطلب...
[ پنج شنبه 94/11/29 ] [ 10:42 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
این روزها شبکه فارسی‌زبان بی.بی.سی که تحت نظارت و مدیریت مستقیم وزارت خارجه و سرویس اطلاعات خارجی انگلیس - MI6 - اداره می‌شود، با جدیت! از مردم ایران می‌خواهد که در انتخابات خبرگان رهبری به لیست مورد حمایت آقای هاشمی رفسنجانی رأی بدهند و تاکید می‌کند که نباید به شخصیت‌های انقلابی، مخصوصا حضرات آیات جنتی، یزدی و مصباح رأی بدهند!
دیکته از انگلیس !
 به گزارش عصر امروز حسین شریعتمداری در (یادداشت روز) در مطلبی با عنوان دیکته از انگلیس! نوشت: ادامه مطلب...
[ پنج شنبه 94/11/29 ] [ 10:40 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
شرکت کنندگان حاضر در سومین نمایشگاه، به مناسبت سالروز صدور حکم ارتداد سلمان رشدی توسط امام خمینی(ره) جایزه 600 هزار دلاری برای اعدام وی تعیین کردند.
جایزه 600 هزار دلاری برای اعدام سلمان رشدی
به گزارش عصر امروز، امینی دبیر سومین نمایشگاه رسانه های دیجیتال انقلاب اسلامی در گفت وگو با فارس گفت: شرکت کنندگان حاضر در سومین نمایشگاه رسانه های دیجیتال انقلاب اسلامی، به مناسبت سالروز صدور حکم ارتداد سلمان رشدی توسط امام خمینی(ره) جایزه 600 هزار دلاری برای اعدام وی تعیین کردند. ادامه مطلب...
[ پنج شنبه 94/11/29 ] [ 10:39 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
<      1   2   3   4   5   >>   >
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک های مفید
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب
عمارنامه : نجوای دیجیتال بصیرت با دیدگان شما 		AmmarName.ir

بازدید امروز: 32
بازدید دیروز: 245
کل بازدیدها: 4392372