NTENT="IR" />
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کلارآباد دات کام
قالب وبلاگ

شبکه سلطنت پارس، با حمایت از سخنان و خط و مشی علی محمد دستغیب، به مراجع عظام اهانت و هتاکی کرد.به گزارش ندای انقلاب به نقل از جام نیوز، شبکه سلطنت طلب پارس شب گذشته 18 ژولای (27تیر)در یک برنامه زنده با اجرای حسین فرجی، ضمن هتاکی و توهین به مراجع عظام تقلید بخاطر حمایت از نظام جمهوری اسلامی به تمجید از علی محمد دستغیب پرداخت و گفت :«آیت الله دستغیب همین چند روز پیش بود که با نوشتن نامه ای به جنایت های رژیم که در حق زندانیان انجام می دهد اعتراض کرد، ولی آخوند های دیگه چشم های خودشون رو بسته اند و هیچ حرفی نمی زنند».
وی در ادامه، با تایید سخنان علی محمد دستغیب خواستار آزادی زندانیان امنیتی و اغتشاشگران بعد از انتخابات شد.


[ چهارشنبه 90/4/29 ] [ 9:57 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]

وبسایت پیک نت که همچون همزاد خود (راه توده ) همچنان درگیر و بندهای تحلیل های «من درآوردی» چپ منشانه خود مانده اند در خبری که بیشتر به یک شانتاژ خبری شباهت داشت مدعی شد ایران در معرض حمله قریب الوقوع نظامی غرب قرار دارد « واسطه های عرب نژادی که برای خرید برخی تجهزات نظامی و انتقال آن به عربستان و برخی کشورهای کوچک منطقه در برخی کشورهای اروپائی- بویژه آلمان- پرسه می زنند، دلیل این پرسه زنی و سر کیسه ای که حکام کشورهای منطقه در این راه گشوده اند را حوادثی ذکر می کنند که از ماه سپتامبر به بعد باید در منطقه منتظر آن بود. آنها با صراحت نمی گویند اما اشاره به ایران کرده و تلویحا می گویند که از چندماه دیگر منطقه خلیج فارس بار دیگر شاهد یک جنگ خواهد بود و حکام کشورهای منطقه، بودجه های محرمانه ای را برای پیچیده ترین جنگ افزارها در نظر گرفته و همه شبکه های خود در اروپا را تبدیل به واسطه های جهت خرید این تجهیزات کرده اند. این روزها در مدرن ترین هتل های اروپائی، عرب های مسلط به زبان های انگلیسی، فرانسه و آلمانی چند روزی مستقر شده و پس از تماس با واسطه ها، راهی دیگر کشورها می شوند.»
نکات نهفته در این قبیل شایعات را می توان در چند مورد خلاصه کرد:
- منبع خبر واسطه ها و دلالهای اسلحه هستند که همواره با شایعه پراکنی بدنبال کسب منافع مادی خود می باشند
- خرید تجهیزات نظامی توسط شیوخ عرب مسئله جدیدی نیست که تامل برانگیز باشد
- طی سالهای گذشته به دفعات تهدیداتی جدی تر و رسمی تر از آن چیزی که پیک نت مدعی شده بر علیه جمهوری اسلامی ایران مطرح شده که جملگی آنها در عمل نا کام مانده است
- نیروهای مسلح ایران به لحاظ نیروی اعتقادی و توانمندی بومی آمادگی مواجه با نوع برخوردی را داراست

 


[ چهارشنبه 90/4/29 ] [ 9:54 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]

پناهی فیلم سازی که به جرم تلاش برای مستندنمایی ادعاهای کذب مهدی کروبی، در زیرزمین خانه اش دستگیر شده بود، در مهمانی ویژه روز ملی فرانسه به عنوان نماینده جامعه هنری کشورمان شرکت کرد.
در این مهمانی چند صد نفره، نوع پذیرایی از مهمانان با ارزشها و آداب ملی کشورمان در تناقض بود.
چندی قبل، جشنواره کن فرانسه، به دلیل فعالیتهای ضدایرانی و ضدانقلابی پناهی از وی تجلیل ویژه کرد و به نظر می رسد، دعوت رسمی از پناهی و همسرش برای حضور در مهمانی سفارت فرانسه، بی ارتباط به حمایت از عناصر ضدایرانی و ضدانقلاب از سوی دولت فرانسه نباشد. چندی پیش، مدیرعامل خانه سینما، اخبار مربوط به ارتباط برخی سینماگران با سفارتخانه های خارجی را با تمسخر انکار کرده بود!


[ چهارشنبه 90/4/29 ] [ 9:43 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]

در دهلی‌نو، همواره در اخبار از هند به عنوان سرزمین عجایب نام برده می‌شود که البته این امر بدون دلیل نیست!
زن ?? ساله‌ای پس از سه سال برای نجات از دست همسرش دست به دامن پلیس شده است. بنا به گفته پلیس، از سه سال پیش که وی ازدواج کرده، همسرش خون وی را از طریق سرنگ کشیده و سپس درون لیوانی خالی می‌ریخته و آن را می‌نوشیده است.
دیپا آهیروار که به دلیل تهدید‌های همسرش تا کنون سکوت کرده بود، در سال ???? با یک کارگر کشاورزی به نام ماهش آهیروا ازدواج کرده است.
همسر وی در مورد علت کار خود به پلیس گفته است که خوردن خون همسرش موجب قوی‌تر شدن او می‌شده و وی این کار را حتی در زمانی که همسرش باردار بوده انجام می‌داده است.
اما دیپا آهیراوا پس از به دنیا آمدن فرزندش که پسر بوده، اعتراضات خود را نسبت به این رفتار همسرش شروع کرده و به دلیل مقاومت همواره مورد ضرب و شتم قرار گرفته است.
وی پس از هر بار کشیده شدن خون از بدنش، احساس ضعف و تهوع می‌کرده است تا اینکه دیپا به اداره پلیس مراجعه و از آنها خواستار کمک شده است.


[ چهارشنبه 90/4/29 ] [ 9:41 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]

 برای نخستین بار در کشور ساختمان جدید دبیرخانه فناوری های نوین صنعت ساختمان در طول 17 روز ساخته شد.
 قائم مقام مدیرکل مسکن و شهرسازی خراسان رضوی در حاشیه بازدید از ساختمان جدید دبیرخانه فناوری های نوین صنعت ساختمان در جمع خبرنگاران اضافه کرد: این ساختمان با استفاده از آخرین دستاوردها و تکنولوژی های به روز صنعت ساخت و ساز جهانی توسط متخصصان داخلی در حداقل زمان ممکن ساخته شده است و تا پایان هفته جاری به بهره برداری می رسد. ادامه مطلب...

[ چهارشنبه 90/4/29 ] [ 9:37 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]

به بهانه حذف چهار صفر از ریال و احتمال تغییر واحد پولی، ارانیکو طی این گزارش تصویری سیر تکاملی چاپ اسکناس در ایران را به تصویر می کشد.

تغییرات اسکناس در ایران

ادامه مطلب...

[ چهارشنبه 90/4/29 ] [ 9:31 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]
یک‌ مرتبه از کمپ فرمان‌دهی یک عالمه قلچماق ریختند و با مشت و لگد افتادند به جان شعبان و به قصد کشت، زدنش. چند دقیقه بعد، با سر و صورت خونی و زخمی آوردنش. بی‌رمق و بی‌حال ‌نالید و گفت: «نگویید کلت دارم که اگر بگویید، می‌بندتان به تانک.»

به گزارش «گروه حماسه و مقاومت» خبرگزاری فارس، ظهر بود. توی ارودگاه «تکریت 2»، هنوز نیم ساعت نگذشته بود که کار بازجویی برای دهمین بار شروع شد. هربار که از نقطه‌ای به نقطه دیگر برده می‌شدیم، پیش از این‌که دست‌هایمان را باز کنند، لقمه نانی بدهند، کار استنطاق آغاز می‌شد. باید ریز‌به‌ریز جزئیات گذشته خودمان را برای بازجوهای سمج و وحشی می‌گفتیم. دستشان را خوانده بودیم و سرکار می‌گذاشتیم‌شان، اما تا استاد شدن خیلی فاصله بود تا پس از بازجویی کم‌تر کتک بخوریم. ادامه مطلب...

[ چهارشنبه 90/4/29 ] [ 9:28 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]
در زندان های رژیم آل خلیفه، هیچ نظارتی نیست/ شکنجه زندانیان در زندان های رژیم آل خلیفه، یک آن قطع نمی شود و به زندانیان مجالی برای استراحت و درمان صدمات جسمی و روحی داده نمی شود/ زندانبانان رحم و شفقت ندارند و با زندانیان با روش های انسانی برخورد نمی کنند. ادامه مطلب...
[ چهارشنبه 90/4/29 ] [ 8:59 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]


[ چهارشنبه 90/4/29 ] [ 8:57 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]



[ چهارشنبه 90/4/29 ] [ 8:34 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]
<      1   2   3   4   5   >>   >
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک های مفید
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب
عمارنامه : نجوای دیجیتال بصیرت با دیدگان شما 		AmmarName.ir

بازدید امروز: 228
بازدید دیروز: 574
کل بازدیدها: 4402016