NTENT="IR" />
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کلارآباد دات کام
قالب وبلاگ
خبرنامه دانشجویان ایران: چندی است که خبر اخراج ?? تن از دانشجویان حزب اللهی دانشگاه خلیج فارس بوشهر در پی شکایت یک مدیر اصلاح طلب خبر ساز شده و تشکلهای اسلامی دانشگاه‌های کشور هرگونه اقدام علیه دانشجویان حزب اللهی دانشگاه خلیج فارس را محکوم و خواستار پیگیری قاطع کم کاری مسؤلان دانشگاه خلیج فارس و ملغی نمودن احکام کمیته انضباطی این ?? دانشجو شده اند. ادامه مطلب...
[ سه شنبه 90/4/28 ] [ 9:45 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]
باشدت گرفتن فعالیتهای انتخاباتی گروه های سیاسی برای نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی مواجهه جریان های سیاسی نسبت به اشخاص و رقبایشان شکل جدیدی به خود گرفته است.
نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی برای گروه های مختلف سیاسی از اهمیت مضاعفی نسبت به سایر دوره های دیگر برخوردار است.تمامی گروها و جریان های سیاسی گرچه مجلس را گذرگاهی برای پیروزی در یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری می دانند و لیکن گروه های سیاسی هریک در  اتخاذ این راهبرد اهداف ابتدایی دیگری را نیز ترسیم کرده اند. ادامه مطلب...
[ سه شنبه 90/4/28 ] [ 9:36 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]
جهان :
پس از ماجراهایی که اخیرا در فضای سیاسی و مدیریتی کشور رخ داد، عده بسیاری از منتقدان و دشمنان، نوک پیکان انتقادات خود را به سمت تفکر اصولگرایی نشانه رفته اند.
آنها در خفا و آشکار از ناکارآمدی تفکر اصولگرایی به بهانه برخی خطاهای رخ داده در دولت سخن می رانند. 
از خارج از کشور به همین بهانه ناکارآمدی قوا را در ایران زیر سوال می برند و از داخل نیز با مانورهایی مثل "ما از قبل هشدار داده بودیم"، "ناکارآمدی اصولگرایان مشخص شده است" و ... پیش آمده اند.  ادامه مطلب...
[ سه شنبه 90/4/28 ] [ 9:34 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]
کیهان:
نامزد احمد باطبی می گوید بارها شاهد تماس ماموران اطلاعاتی ایران با او بوده و اکنون اف بی آی آمریکا نیز در جریان این تماس ها قرار دارد.
باطبی فرد گمنام اما فرصت طلبی بود که در جریان آشوب تیرماه ?? و با هماهنگی قبلی یک نشریه غربی، پیراهنی رنگی را به عنوان پیراهن خونین دانشجویان سر دست گرفت و تصویر تهیه شده به عنوان سمبل مبارزه جنبش دانشجویی علیه نظام به سراسر دنیا مخابره شد. باطبی مدت اندکی در زندان افتاد و هم سلولی های وی بعدها در خاطراتی که در فضای اینترنت منتشر شد فاش کردند که باطبی از ابتدا دنبال پناهندگی بوده و صراحتا اعلام کرده که مطلقا اهل مبارزه نیست و آن نمایش را نیز صرفا برای تدارک مقدمات دریافت پناهندگی آمریکا اجرا کرده است. اکنون «تارا نیازی» پس از ? سال نامزدی با باطبی و سیر جدایی از وی، فاش می کند باطبی با ماموران اطلاعاتی ایران در تماس دایمی بوده است. ادامه مطلب...
[ سه شنبه 90/4/28 ] [ 9:32 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]
کیهان:
چه کسی حق گله دارد؟!
در حالی که تنها دو سال از آخرین نماز جمعه هاشمی رفسنجانی در دانشگاه تهران می گذرد برادر وی و مسئول سیاسی حزب کارگزاران به تحریف تاریخ پرداخت و گفت: بستر را اینگونه فراهم کردند که آیت الله هاشمی رفسنجانی دیگر در نماز جمعه شرکت نکند!
محمد هاشمی گفت: حالا اگر بستر را اینگونه بسازیم که یک عده از به اصطلاح تشکل ها یا جریان های سازمان یافته بیایند و آنجور علیه آقای هاشمی شعار بدهند یا مثلا توهین کنند هم به ساحت نماز جمعه توهین شده و هم به شخص آقای هاشمی.
تحلیل وارونه برادر هاشمی رفسنجانی از آخرین نماز جمعه وی در حالی است که عده ای از عناصر خیابانی فتنه در هنگام برگزاری نماز جمعه با کفش و به صورت مختلط به اقامه نماز پرداختند! و در حالی که نمازگزاران مشغول نماز بودند آنها با سنگ پرانی مشغول حفظ قداست نماز جمعه بودند! بنا به ادعای برادر هاشمی رفسنجانی آخرین نماز جمعه هاشمی در حالی برگزار شد که وی برخلاف جریان نظام و انقلاب در خطبه های نماز جمعه به تحلیلی وارونه از نتیجه انتخابات پرداخت که باعث شادمانی نیروهای ضدانقلاب و رسانه های بیگانه شد. وی در این خطبه ها حتی اغتشاشات خیابانی را هم محکوم نکرد.
محمد هاشمی در ادامه این مصاحبه که با خبرگزاری ایلنا انجام داده است یک رپرتاژ تبلیغاتی را برای هاشمی رفسنجانی تهیه کرده و انقلاب بی هاشمی را امری محال دانسته و گفته است: «انقلاب بی هاشمی رویای محال است، مردم هاشمی را با انقلاب می شناسند.»
این در حالی است که در سالیان گذشته مردم از رای دادن به آقای هاشمی رفسنجانی خودداری ورزیده و به کسانی هم که از جانب ایشان مورد حمایت قرار گرفته بودند رای نداده اند.

[ سه شنبه 90/4/28 ] [ 9:21 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]
 یکی از حامیان فتنه 88 در سایت بالاترین، 18 جولای(27تیر) طی مطلبی در مورد ضعف های فتنه 88 نوشت: «دوستان.این مقاله ای نیست علیه جنبش سبز! این را می نویسم چون دلسوزم. بنده بعنوان کسی که در زمینه شعارنویسی روی دیوار و اسکناس تجربه زیادی دارم و با شناختی که از روحیات افرادی مثل خودم دارم می دانم که کسانی که دائما در اینترنت و مخصوصا سایت بالاترین مشغول ارسال لینک های عمدتا غیرموثر هستند، هیچ وقت شعاری ننوشته اند و در همان اینترنت گیر کرده اند.»
وی باانتقاد از حملاتی که در بالاترین به منافقین شده است، ادامه داد: «روحیه شعارنویس طوریست که وقتش را بیهوده صرف افشای مثلا جنایات مجاهدین نمی کند و موسوی پرست هم نیست. کلا انسان شعارنویس تعصب ندارد بجز یک مورد و آنهم سرنگونی. این را با قاطعیت تمام می گویم که اکثریت قاطع کسانی که علیه مجاهدین مطلب می گذارند یا اطلاعاتی هستند یا کسانی که از وضعیت امروزه ناراضی اند و از ترس حکومت نمی دانند چه باید بکنند و ناچارا سایت هایی را پیدا کرده و در آنجا به زمین و زمان فحش می دهند! دوستان! فحش دادن به این و آن راه حل نیست. بیایید بجای صرف کردن بیهوده عمر در سایت های مختلف، کمی مبارزه را واقعی تر کنیم و تعصب را نیز کنار بگذاریم.»
این حامی فتنه 88 افزود: «چرا اینقدر می گویید رئیس جمهور موسوی و اینقدر می گویید ما برای موسوی کاری نکرده ایم!؟ خوب بروید یک کاری بکنید.اگر می توانید یک شعار در حمایت از همان موسوی روی دیوار ادارات دولتی بنویسید. چرا کاری نمی کنید!؟ بروید دنبال کار عملی.من هر چند با آرمان مجاهدین مخالفم..ولی از یک چیز آنان خوشم می آید.. و آن شجاعت بی نظیر اینان در مقابل توپ و تانک است. آیا تو که از اینان انتقاد می کنی(فحش می دهی) یک هزارم جرات اینان را داری!؟ نداری..باور کن نداری. در همین اینترنت گیر کرده ای و بجز افشای مجاهدین کاری نداری.باور کن. »
البته این حامی فتنه 88 توضیح نداد که اگر منافقین جرات داشتند پس به چه دلیل در مبارزه با جمهوری اسلامی به ترورهای کور روی آورده و دست به قتل عام مردم عادی زدند و بعد از مدت کوتاهی به دامان صدام پناه بردند؟!

[ سه شنبه 90/4/28 ] [ 9:20 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]
 مرتضی نبوی، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در گفتگو با مهر در خصوص برنامه اصلاح طلبان برای شرکت در انتخابات مجلس نهم و تاکتیکهای اتخاذ شده از سوی این جریان گفت: معتقدم اصلاح طلبان هم اکنون برای حضور در انتخابات مجلس نهم برنامه ریزی کرده اند و حتما به صحنه خواهند آمد.
وی افزود: طیفی از اصلاح طلبان به انتخابات مجلس نهم وارد خواهد شد که سابقه ساختار شکنی و عبور از قانون اساسی ندارند.
قائم مقام جامعه اسلامی مهندسین تاکید کرد: به نظر می رسد با توجه به اینکه برخی از اصلاح طلبان تندرو و ساختار شکن اصلاح طلب در جریان فتنه نقش آفرینی کردند، بقیه اصلاح طلبان که می خواهند در انتخابات مجلس نهم شرکت کنند باید مرزبندی روشنی با جریان فتنه و ساختار شکنان و همپمان با دشمنان نظام اسلامی داشته باشند.

[ سه شنبه 90/4/28 ] [ 9:19 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]
محافل گوناگون ضدانقلاب همچنان خاتمی را فاقد ثبات رای و غیرقابل اعتماد توصیف می کنند.
این واکنش ها پس از آن منتشر شد که سایت اپوزیسیون میهن اعلام کرد خاتمی در یک محفل خصوصی از اشتباه بودن شرکت اصلاح طلبان در انتخابات از سال 84 به بعد خبر داده و تصریح کرده که بدون برآورده شدن شروط اعلام شده، دیگر در انتخابات شرکت نمی کنیم.
لو رفتن سخنان خصوصی خاتمی در عین حال به بحرانی بزرگ برای اصلاح طلبانی تبدیل شده که همچون خود خاتمی مایلند دنده عقب بگیرند و به فضای انتخابات و سیاست برگردند. ادامه مطلب...
[ سه شنبه 90/4/28 ] [ 8:56 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]

انواع حیوانات چینی هم به بازار تهران آمدند. این جدیدترین خبری است که امروز دوشنبه شنیدیم.
پس از خبر ورود انواع میوه، خاک گلدان، گردو، رب گوجه و انواع پوشاک و کیف و کفش چینی به بازارهای ایرانی، امروز دوشنبه از ورود حیوانات چینی در بازار معاملات باخبر شدیم.
مرغ و خروس چینی،‌ ماهی های زینتی زیبای چینی، بچه کوسه های چینی، قرقاول و ...
آن طور که شنیدیم تب وتاب معاملات این حیوانات چینی در تهران داغ داغ است! و طرفداران زیادی به خود اختصاص داده است.
این حیوانات در مرکز خرید وفروش حیوانات در شرق به غرب بزرگراه آزادگان بدون هیچ مجوزی آزادانه معامله می شوند!!
یک فرد علاقه مند به خرید حیوانات وارداتی به خبرنگار ایرنا در این باره گفت:‌ خرید و فروش حیوانات وارداتی آزاد است و به هیچ مجوز نیازی ندارد.
او که خواست نامش در خبر فاش نشود، افزود: در مرکز فروش پرندگان بزرگراه آزادگان تهران همه گونه حیوانی خرید و فروش می شود و کسی نظارتی نمی کند.
وی تاکیدکرد: قیمت ها تعرفه مشخصی ندارد و توافقی معامله می شود.
این فرد علاقه مند به حیوانات در پاسخ به این پرسش که اگر حیوان فروخته شده بیمار باشد، تکلیف چیست؟ گفت: این دیگر بسته به زرنگی فرد خریدار دارد.


[ سه شنبه 90/4/28 ] [ 8:53 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]

 آبشار نیاگارا یکی از هیجان انگیزترین مکان در جهان است. این آبشار به عنوان یکی از شگفتی‌های شگفت‌انگیز از طبیعت درنظر گرفته شده است.
از لحاظ موقعیت جغرافیایی آبشار نیاگارا در مرز ایالت نیویورک در آمریکا و کانادا در نزدیکی منطقه بوفالو قرار دارد. گاهی اوقات این آبشار خروشان در عین زیبایی بسیار ترسناک می‌شود. آبشار نیاگارا به ما نشان می‌دهد که چگونه طبیعت گاهی اوقات می‌تواند بسیار وحشی و در عین حال زیبا باشد. ادامه مطلب...

[ دوشنبه 90/4/27 ] [ 8:7 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]
<      1   2   3   4   5   >>   >
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک های مفید
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب
عمارنامه : نجوای دیجیتال بصیرت با دیدگان شما 		AmmarName.ir

بازدید امروز: 602
بازدید دیروز: 814
کل بازدیدها: 4405308