NTENT="IR" />
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کلارآباد دات کام
قالب وبلاگ
منوچهر متکی در واکنش به اظهارات هاشمی که به انتقاد از سیاست خارجی دولت نهم و دهم پرداخته بود، گفت که در فرصت مناسبی به این اظهارات پاسخ خواهد داد.
منوچهر متکی وزیر امور خارجه سابق کشورمان در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس در خصوص تکلیف کمیته 7+8 و نهایی شدن آن، اظهار داشت: این کمیته هنوز نهایی نشده تا بتوان درباره آن اظهار نظر کرد.
منوچهر متکی، عضو هیئت مؤسس کانون اسلامی فارغ التحصیلان دانشگاه‌های شبه‌قاره هند جزو 4 نماینده معرفی شده از جبهه پیروان خط امام(ره) و رهبری برای عضویت در کمیته 8 نفره وحدت اصولگرایان است.
کانون اسلامی فارغ التحصیلان دانشگاه‌های شبه‌قاره هند جز 15 تشکل عضو جبهه پیروان خط امام(ره) و رهبری است.
وزیر سابق امور خارجه کشورمان درباره اظهارات آیت‌الله هاشمی رفسنجانی، رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام که به انتقاد از سیاست خارجی دولت نهم و دهم پرداخته بود گفت که در فرصت مناسبی درباره آن صحبت خواهد کرد.
هاشمی رفسنجانی در گفت‌وگو با سایت "دیپلماسی ایرانی " درباره سیاست خارجی فعلی جمهوری اسلامی ایران در دولت نهم و دهم با بیان اینکه "رویه فعلی مطلوب نیست "، گفته بود که مسئولان فعلی در زبان و گفتار، جلوتر از دولت‌های قبلی پیش رفته‌اند.
وی ادامه داده بود: آقایان در اظهارات خود می‌گویند می‌خواهیم با همه دنیا رابطه داشته باشیم و همکاری کنیم، در صحبت، با حرف‌های دولت‌های گذشته فرقی ندارد ولی عمل کردن به این خواست آن‌گونه نیست که الآن آقایان رفتار می‌کنند، بالاخره بی‌جهت نیست که روابط ما با کشورهای همسایه در این مقطع این‌گونه تیره شده است.
رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام همچنین درباره مذاکره با آمریکا اظهار داشته بود: "من فکر می‌کنم الآن کاملاً می‌توان در شرایط مساوی و با رعایت احترام متقابل با آمریکا مذاکره کرد ".

 


[ دوشنبه 90/4/27 ] [ 8:4 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]






خداوند در سوره توبه می فرماید :
"یُرِیدُونَ أَنْ یُطْفِئُوا نُورَ اللَّهِ بِأَفْوَاهِهِمْ وَیَأْبَى اللَّهُ إِلَّا أَنْ یُتِمَّ نُورَهُ وَلَوْ کَرِهَ الْکَافِرُونَ"


اما تفسیر پله به پله هرم
راس هرم
در کمال بی شرمی چشم شیطان را در راس این هرم قرار داده اند و همان گونه که می دانید (با این که ما توقیت نمی کنیم) این چشم به شدت به چشم دجال آخرالزمان شباهت دارد .

ادامه مطلب...

[ دوشنبه 90/4/27 ] [ 8:0 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]
بدان ای مفضل در حوالی ری کوه سیاهی ست که در دامن ان شهری بنا شده است که طهران نامیده شود و ان است زورا که قصرهایش مثل قصرهای بهشت و زنهایش مثل حور العین است

 درباره تهران و ری و زورا که برخی از محدثین آنرا تهران نامیده اند روایاتی زیادی آمده است که بخشی از آنها را محمودی گلپایگانی در کتاب پیرامون ایران و طهران جمع آوری کرده اند.

ادامه مطلب...

[ دوشنبه 90/4/27 ] [ 7:58 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]

?? تیر 88 را باید یکی از تاریک‌ترین نقاط در تاریخ ?? ساله برگزاری نماز جمعه تهران دانست؛ روزی که نمازگزاران تهرانی شاهد برگزاری نماز به صورت مختلط و همراه با سوت و کف و حرمت‌شکنی بودند اما آنچه تلخی این روز را مضاعف کرد، سخنان خطیب جمعه بود. ادامه مطلب...

[ دوشنبه 90/4/27 ] [ 7:50 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]

 اخیرا بار دیگر حملات برنامه ریزی شده علیه بزرگان انقلاب و اسلام بصورت گسترده آغاز شده است به گونه ای که جریانات فاسد و منحرف تمام سعی خویش را برای تخریب شخصیتهای علمی و انقلابی کشور می نمایند.

بی شک یکی از بزرگانی که در دوران قبل و بعد از انقلاب همواره مورد خشم دشمنان اسلام و دست درازان به اموال بیت المال قرار گرفته است، حضرت علامه مصباح یزدی می باشد. جریانات فاسد و زیاده خواه پس از انقلاب، برای دستیابی به اهداف شوم خویش هموراه سعی نموده اند که مبارزات تاریخی این عالم بزرگ و همراهی ایشان با حضرت امام(ره) را انکار کنند تا به خیال خام خود، چهره ای زشت از ایشان در دل ملتی که عاشق امام خویشند، ترسیم نمایند.

ادامه مطلب...

[ دوشنبه 90/4/27 ] [ 7:44 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]

هفته نامه "دانشجویان" در شماره اخیر خود برای گفت‌وگو سراغ محمد هاشمی رفسنجانی رفته و البته هنگامی که گفت‌وگو به بحث فتنه حتی با سؤال ملایمی مانند "یک عده که به‎عنوان طرفداران معتدل (آقای اکبر) هاشمی مطرح بودند، ولی به‎خاطر سکوت‎شان در جریان فتنه از ایشان بریدند..."، می‌رسد، برادر حجت‌الاسلام هاشمی از کوره در می‌رود و با ناتمام گذاشتن گفت‌وگو ضبط خبرنگار را ضبط می‌کند. ادامه مطلب...

[ دوشنبه 90/4/27 ] [ 7:38 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]


[ شنبه 90/4/25 ] [ 1:8 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
اوباما در حال آمادگی رای شرکت در انتخابات ریاست جمهوری در سال آینده است و اسراییل کاملا از کنترل خارج شده است . چه اتفاقی خواهد افتاد اگر ایالات متحده به یکباره ببیند 100 هواپیمای جنگنده اسراییل بر فراز عراق در پرواز بوده و در حال حرکت به سمت ایران هستند؟ ... ایرانی ها دوست دارند با ما ( آمریکا ) در بحرین ، عراق ، عربستان سعودی و هر نقطه دیگری در منطقه که می توانند بجنگند. استراتژی آنها بر مبنای دفاع نامتقارن طراحی شده است. ادامه مطلب...
[ شنبه 90/4/25 ] [ 1:1 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]

علی مطهری در مصاحبه خود با خبرانلاین به سوالات مختلفی پاسخ گفته که بیشتر حول محور مسائل داخلی است. در بخشی از این مصاحبه مطهری به نوع ولایتمداری رییس جمهور اشاره و با آوردن دلایلی ولایتمداری احمدی نژاد را ماننده ولایتمداری سران فتنه می خواند.
مطهری در ادامه این مصاحبه به حاشیه های پیش آمده در ماجرای وزارت اطلاعات اشاره و می گوید: احمدی?نژاد می?توانست بگوید که «من قانع نشدم و نمی?توانم با مصلحی کار کنم اما چون حکم حکومتی است، می?پذیرم». ادامه مطلب...

[ شنبه 90/4/25 ] [ 12:23 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]

مقتدی صدر در بیانیه ای در پاسخ به سئوال برخی شهروندان عراقی درباره اظهارات "لیون پانیتا" وزیر دفاع آمریکا گفت: امیدوارم که این اظهارات پس از موافقت دولت عراق نباشد؛ چراکه در این صورت، این امر خیانتی به ملت و مقاومت عراق و مسلمانان است.

"لیون پانیتا" هفته گذشته در جریان سفر به عراق گفته بود که نیروهای آمریکایی بصورت انفرادی در عراق درحال عملیات نظامی است.
این درحالی است که عملیات رزمی نیروهای آمریکایی بصورت رسمی، یک سال قبل پایان یافته است.
مقتدی صدر تاکید کرد: اگر این اظهارات با موافقت دولت عراق نباشد، عراق مقبره آنها خواهد شد، و ما آنها را در تابوت به کشورهایشان می فرستیم.
صدر سه شنبه گذشته اعلام کرده بود، حمله به نیروهای اشغالگر داخل خاک عراق اقدامی مشروع است.
صدر از پارلمان عراق خواست در بیانیه ای اظهارات وزیر دفاع آمریکا را محکوم کند.
مقتدی صدر نهم آوریل گذشته در پیامی به هوادارانش تاکید کرد، در صورت خارج نشدن اشغالگران، تعلیق فعالیت جیش المهدی را لغو می کند.

[ شنبه 90/4/25 ] [ 11:51 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]
<      1   2   3   4   5   >>   >
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک های مفید
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب
عمارنامه : نجوای دیجیتال بصیرت با دیدگان شما 		AmmarName.ir

بازدید امروز: 233
بازدید دیروز: 245
کل بازدیدها: 4392573