NTENT="IR" />
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کلارآباد دات کام
قالب وبلاگ

جاناتان وودز" در "ام اس ان بی سی" نوشت: عاشقان سگ در ایران با مصوبه ای از سوی نمایندگان مجلس مواجه شده اند که در پی آن، از حضور سگ در اماکن عمومی ممنوعیت به عمل می آید. 
مجلس ایران که در دست اصولگرایان است به دلیل اینکه سگ "نجس" است و برای مبارزه با فرهنگ مبتذل غرب، می خواهد این مصوبه را تبدیل به قانون کنند.
به نوشته "ام اس ان بی سی"، اگر این لایحه تبدیل به قانون شود، کسانی که این قاتون را را رعایت نکنند 5 میلیون ریال یا 472 دلار جریمه می شوند و باید از شر سگ محبوبشان در طول 10 روز خلاص شوند در غیر این صورت، حیوان خانگی این افراد مصادره می شود.

ادامه مطلب...

[ شنبه 90/4/25 ] [ 11:46 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]
علی رغم توصیه های مکرر رهبر معظم انقلاب:
سیاه نمایی های مضحک بنیاد باران از وضعیت اقتصادی کشور
تنها نقطه مشخصه تمام سایت های سیاسی ضد انقلاب در سال های اخیر، تکیه بر همین سیاه نمایی ها در تشریح اوضاع اقتصادی است . در این بین سایت بنیاد باران که تعلق رسمی به اطلاح طلبان و شخص سید محمد خاتمی دارد در مطلبی، قیاس هایی درباره میزان تورم در بخش های مختلف بیان کرده است که تنها می توان این متن را از ذهن آلوده و مریض یک نویسنده مغرض انتظار داشت یا یک فرد بیسواد. ادامه مطلب...
[ شنبه 90/4/25 ] [ 9:50 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]
آیا نمی‌دانید که خداوند از زمان حضرت آدم تا حال، برای مردم ملجأ و پناهی قرار داده که به ایشان پناه برند و راهنمایانی تعیین کرده که به سبب آنها هدایت یابند. هر زمان که نشانه‌ای از آنان پنهان شد نشانه‌ی دیگر آشکار گردید و هر وقت که ستاره‌ای از ایشان غروب کرد ستاره‌ی دیگر طلوع نمود. ادامه مطلب...
[ شنبه 90/4/25 ] [ 7:26 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]

یک کارچاق کن سرویس های جاسوسی در واکنش به افشای ماجرای دریافت پول از رژیم سعودی، اعلام کرد که متهم کنندگان وی خود از دولت آمریکا پول می گیرند و حتی در این راه حاضر شده اند کشف حجاب کنند! ادامه مطلب...

[ شنبه 90/4/25 ] [ 7:21 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]

تذبذب و ریاکاری تبدیل به عادت برخی سران مجمع روحانیون شده است.
به گزارش جهان به نقل از کیهان محمد موسوی خوئینی ها در مطلبی پرتناقض پیرامون انتخابات مجلس نهم و درباره این سؤال که «شما به مشارکت اعتقاد دارید یا عدم مشارکت در انتخابات مجلس؟» نوشت: آیا در زمانی که جمعی از دوستان ما براساس اتهامات واهی و محاکمات غیرعادلانه در زندان بسر می برند و دو شخصیت خدمتگزار جامعه آقای مهندس موسوی و حجت الاسلام والمسلمین کروبی در حصر خانگی قرار دارند و مطبوعاتی که می خواهند مستقل از اراده برتر جامعه به رسالت مطبوعاتی خود عمل کنند، نمی توانند، آیا انصاف و عدالت است که ما در انتخاباتی شرکت کنیم که در این شرایط برگزار می شود؟ مگر ما چه گناهی کرده ایم که باید از رسانه های رسمی و غیررسمی کشور ماه ها و بلکه سالها مورد زشت ترین هتاکی ها و تهمت ها قرار بگیریم و باز هم در انتخاباتی شرکت کنیم که به دست همان کسانی برگزار می شود که این بلاها و مصیبت ها را بر سر ما و دوستانمان آورده اند. ادامه مطلب...

[ پنج شنبه 90/4/23 ] [ 11:41 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]

مخاطبان سایت خودنویس بر این باورند که نظام اسلامی ایران برای شرط گذاری های مکرر خاتمی برای حضور در انتخابات ارزشی قائل نیست.
 به نقل از جام نیوز، نظرسنجی سایت خود نویس در مورد واکنش نظام به شرط های خاتمی برای حضور در انتخابات، نشان می دهد که اکثر مخاطبان این سایت بر این عقیده اند که توجهی به این شرط گذاری ها نخواهد شد.
خودنویس برای این سوال که «به نظر شما آیا حاکمیت زیر بار شروط خاتمی برای شرکت در انتخابات خواهد رفت؟» دو گزینه «بلی» و «خیر» را قرار داد که ??? نفر به این سوال پاسخ منفی داده و تنها ?? نفر جوابشان مثبت بود.




[ پنج شنبه 90/4/23 ] [ 11:40 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]

 صادق زیباکلام در روزنامه روزگار نوشت:
 شش سال همه توش و توان شان را به کار گرفتند تا آقای احمدی نژاد در انتخابات ریاست جمهوری پیروز شود. درچهارسال نخست رییس قوه مجریه منتخبشان از هر سیاستی که ایشان اتخاذ کردند، از هر تصمیمی که گرفتند، از هر عزل و نصبی که کردند، ازهر موضع گیری بین المللی کردند، از هربرخوردی که با مخالفان، منتقدان و معترضانشان کردند و... یکپارچه و تمام قد دفاع کردند...
 درجریان انتخابات 22 خرداد هم هر آنچه از دستشان بر می آمد برای وی هزینه کردند و در دوسال بعدی هم باز همچنان برای وی هلهله و دست افشانی کردند اما حالا دارد معلوم می شود چه بر سر مملکت در این شش سال نرفته است. اگر ونزوئلا، لبنان و سوریه انقلابی را مستثنی کنیم، تقریبا با همه کشورها و قدرت ها، در منطقه و عرصه بین الملل اگر خصومت نداشته باشیم خیلی هم رابطه گرم و صمیمانه ای نداریم. تورم و گرانی، رکود بخش خصوصی، بیکاری و... رشد اقتصادی نزدیک به صفر، تصویر وضعیت اقتصادی کشور بعد از شش سال مدیریت اصولگرایان و رییس جمهور منتخب شان است.
...اکنون همان اصولگرایان که تا دیروز احمدی نژاد را بر روی سر گذاشته و حلوا حلوا می کردند، به گونه ای با او برخورد می کنند کانه اساسا نه او را می شناسند. نه نقشی در بروی کار آمدن وی داشتند، نه از او حمایت می کردند و نه هیچ ارتباط و مرواده دیگری با وی داشته اند.
...البته از حق و انصاف نباید گذشت، این فقره را کاملا درست می گویند، جریانات اصولگرا نه نقشی در به روی کار آمدن احمدی نژاد داشتند و نه حمایتی از او می کردند. هاشمی رفسنجانی، خاتمی، اصلاح طلبان، ملی- مذهبی ها و دفتر تحکیم وحدت در اصل عوامل به روی کار آمدن احمدی نژاد بودند، نامزد اصولگرایان در انتخابات 84 و 88 اساسا فرد دیگری بود. از همه جالب تر اساسا عین خیال اصولگرایان نیست که دولت نهم و دهم دستپخت آنها بود برای مملکت و خوب و بد آن نیز بر گردن آنهاست.


[ پنج شنبه 90/4/23 ] [ 11:38 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]
 با نزدیک شدن به انتخابات نهم مجلس ستادهای انتخاباتی برخی احزاب فعالیت خود را آغاز کرده‌اند. این درحالی است که رهبر انقلاب بارها در فرمایشات خود، سیاسیون را پرهیز دادند از ورود زودهنگام به انتخابات چرا که باعث می‌شود فضای کشور دچار "هیجانات کاذب" شود. 
 اما رفتارهای اخیر جریان اصلاحات حکایت از این دارد که ستادهای انتخاباتی خود را فعال کرده‌ و با برخی مسئولین نیز دیدار کرده‌اند. 
در همین راستا اخیرا حزب هم‌فکر با کارگزاران به دیدار آیت الله هاشمی رفته‌اند که ایشان هم قول حمایت داده است. آقای هاشمی رفسنجانی در دیدار با اعضای شورای مرکزی این حزب سیاسی ضمن اعلام حمایت خود نکاتی را هم یادآور شده که جالب توجه است. 
اتحاد، تعهد، انسجام و حضور پرشور از جمله نکاتی است که رئیس مجمع تشخیص به اعضای حزب نزدیک به کارگزاران یادآور شده است. یکی از اعضای این حزب پست مهمی در بخش آمار دولت را بر عهده دارد. 
شورای مرکزی این حزب همچنین از آقای هاشمی می‌خواهند که با تابلوی وی و عکس او پا به میدان انتخابات بگذارند که ایشان با خنده و حالت مزاح پاسخ می‌دهد: اشکالی ندارد اما امیدوارم که با این کارتان رد صلاحیت نشوید!
اما نکته جالبت‌تر اینجاست که این حزب در ? استان با جریان انحرافی لیست مشترک تهیه کرده‌ است. گفتنی است اخیرا برخی چهره‌های سیاسی اصلاحات اقدام به حمایت از سرکرده فرقه انحرافی کرده و روزنامه‌نگاران خود را نیز ترغیب به همکاری با رسانه‌های این جریان کرده‌اند.

[ پنج شنبه 90/4/23 ] [ 8:15 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]

وی همچنین با ذکر اینکه ما نیازی نداریم که بی . بی . سی برایمان مرجع پیدا کند، تصریح کرد: "ما مرجعی می خواهیم مثل حضرت امام(ره) که با یک فتوا استکبار را بیچاره کند."/ صانعی در ادامه با عنوان کردن اینکه امروز با کلیات گفتم ولی فردا با جزئیات خواهم گفت، خطاب به مخاطبانش تصریح کرد: "اگر دست از فعالیتهای خود برنداشته و طلاب راه افتادند، گلایه نکنند." ادامه مطلب...

[ پنج شنبه 90/4/23 ] [ 8:10 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]

 افزایش روزافزون آگهی استخدام منشی زن و به کارگیری آنان در ادارات و شرکت‌های دولتی و خصوصی گویا به یکی از امور مرسوم و عادی کشورمان تبدیل شده است؛ اما در این میان جای این سؤال باقی می‌ماند که براستی علت استفاده از زنان و دختران برای امور منشی‌گری چیست؟ ادامه مطلب...

[ پنج شنبه 90/4/23 ] [ 8:6 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]
<      1   2   3   4   5   >>   >
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک های مفید
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب
عمارنامه : نجوای دیجیتال بصیرت با دیدگان شما 		AmmarName.ir

بازدید امروز: 224
بازدید دیروز: 574
کل بازدیدها: 4402012