NTENT="IR" />
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کلارآباد دات کام
قالب وبلاگ

 برنامه «به عبارت دیگر »شبکه بی بی سی که معمولا از مهمان هایی ویژه دعوت می کند این بار از علیرضا نوری زاده برای حضور در این برنامه دعوت کرد.
 شبکه بی بی سی فارسی در تاریخ ??تیرماه علی رضا نوری زاده در برنامه «به عبارت دیگر» بی بی سی فارسی حاضر شد. او که درپی جبران رسوایی خود پس از پروژه مدحی به شبکه گردی رو آورده، با اشاره به این که «من به همین سادگی حرف نمی زنم»، در این برنامه اعتراف کرد: «البته گاهی از اوقات کسانی پیدا می شوند که کلاه سرم می گذارند یکی از این آقایان همین آقای مدحی است!»
در ادامه عنایت فانی مجری بی بی سی ،خطاب به نوری زاده گفت: «شما اخباری را ادعا می کنید اما باید برای آن هم سندی ،مدرکی ارائه کنید ، این که نمی شود بدون مدرک حرف بزنید.».
وی در پاسخ، تلاش کرد که گذر زمان را شاهدی برای راستی ادعاهای خود معرفی کند و افزود: «گذر زمان ادعاهای بنده را ثابت خواهد کرد.»
البته حمایت های بی دریغ او از سردار محمد رضا مدحی هم گواه همین گذر زمان است که ادعای او راثابت کرد.


[ پنج شنبه 90/4/23 ] [ 8:3 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]

سخنان مبهم و دو پهلوی آقای هاشمی در مصاحبه با سایت دیپلماسی ایرانی با استقبال گسترده ای از سوی رسانه های خارجی و سایت های ضدانقلاب مواجه شد.

سخنان هاشمی رفسنجانی مانند اظهارات دوپهلوی ایشان در دو سال گذشته بهانه کافی را به دشمنان نظام و رسانه های وابسته به آنها داد تا سیاست خارجی نظام جمهوری اسلامی را مورد حمله قرار دهند . ادامه مطلب...

[ پنج شنبه 90/4/23 ] [ 8:1 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]

با رفتن حمید بقایی به نهاد ریاست جمهوری، این محمدرضا رحیمی بود که مسئولیت‌های خود را یکی پس از دیگری از دست داد. رحیمی که مسئولیت‌هایش را محدود شده می‌دید شفاها از این موضوع گله کرده و تلویحا استعفای خود را به محمود احمدی‌نژاد اعلام کرده بود.  ادامه مطلب...

[ پنج شنبه 90/4/23 ] [ 7:52 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]
دستیار ارشد رییس‌جمهوری در حاشیه جلسه امروز هیأت دولت اعلام کرد که دولت تلاش دارد هفت طرح بزرگ اقتصادی را انشاءالله تا پایان سال 91 به مرحله‌ی اجرا درآورد.
ثمره هاشمی همچنین گفت: انشاءالله سفرهای دور چهارم استانی نیز بعد از ماه مبارک رمضان آغاز خواهد شد.
وی در پاسخ به سوال دیگری مبنی بر این‌که رسانه‌های خارجی ادعا کرده‌اند که بقایی معاون اجرایی رییس‌جمهوری دستگیر شده است، شما این را تایید می‌کنید یا نه؟ گفت: چرا شما به خبرگزاری‌های خارجی استناد می‌کنید؟

[ پنج شنبه 90/4/23 ] [ 7:31 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]

آیا می دانستید: احیاى شب نیمه شعبان قبل از امام زمان بوده و خود پیامبر نیز این شب را احیاء مى گرفتند.

ادامه مطلب...

[ چهارشنبه 90/4/22 ] [ 12:35 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]

یکی از اساسی‌ترین اختلافات میان شیعه و أهل سنت و وهابیت، بحث مهدویت است.

به گزارش خبرگزاری حیات، حتی وهابیت هم اصل مهدویت را منکر نیستند، مگر چند نفر که در طول تاریخ انگشت شمارند و منکر مهدویت بودند و خود آقایان أهل سنت و وهابیت هم به آنها هم‌چنین در کتاب‌های دیگری مانند تفسیر روح المعانی آقای آلوسی وهابی آمده است:
وَ یَکُونَ الدِّینُ کُلُّهُ لِلَّهِ
سوره أنفال / آیه 39

ادامه مطلب...

[ چهارشنبه 90/4/22 ] [ 11:56 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]
انتشار سخنان منافقانه خاتمی در یک محفل خصوصی آن هم از سوی یک رسانه وابسته به ضدانقلاب خارج نشین، همچنان که مجدداً همراهی وی با سازمان فتنه را نشان داد، باعث طعنه های تند نسبت به وی از سوی محافل اپوزیسیون شد. ادامه مطلب...
[ چهارشنبه 90/4/22 ] [ 10:49 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]
آقای احمدی‌نژاد در خط ولایت است. اگر زمانی از مقام معظم رهبری تبعیت نکند حسنی دیگر با او کاری ندارد. آن وقت حسنی از او حمایت نمی‌کند و با او قطع ارتباط می‌کند.
 غلامرضا حسنی، امام جمعه ارومیه ?? فروردین امسال از سوی محمود احمدی‌نژاد «نشان درجه یک شجاعت» را دریافت کرد. احمدی‌نژاد در جلسه اعضای هیات دولت این نشان را به حسنی اعطا کرد. حسنی به دلیل سابقه مبارزاتی خود در زمان پیش از انقلاب، فعالیت‌ در سال‌های نخست پس از پیروزی انقلاب اسلامی و حضور در جنگ ایران و عراق، این نشان را دریافت کرده است. ادامه مطلب...
[ چهارشنبه 90/4/22 ] [ 10:30 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]

نماینده مردم تهران در مجلس با بیان اینکه فتنه‌گران باید اقرار کنند که با ضدانقلاب و نظام سلطه همراهی داشته و باید از ملت ایران به‌خاطر این خیانت عذرخواهی کنند، گفت: سپاه وظیفه دارد ‌توطئه‌ها و ترفندهای منحرفان و عناصر مسئله‌دار را شناسایی و به مردم معرفی کند. ادامه مطلب...

[ چهارشنبه 90/4/22 ] [ 10:28 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]

پایگاه اطلاع‌رسانی رهبر معظم انقلاب در پاسخ به استفتایی، نگاه مرد به موی مصنوعی زنی که کلاه‌گیس گذاشته است را دارای اشکال دانست
 استفتائات جدید پایگاه اطلاع‌رسانی دفتر مقام معظم رهبری در پاسخ به سوالی که پرسیده است: «اگر زنى کلاه‌گیس گذاشته باشد و مرد به موى مصنوعى او نگاه کند، چه حکمى دارد؟» در پاسخ آمده است: «اشکال دارد.»


[ چهارشنبه 90/4/22 ] [ 10:4 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]
<   <<   6   7   8   9   10   >>   >
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک های مفید
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب
عمارنامه : نجوای دیجیتال بصیرت با دیدگان شما 		AmmarName.ir

بازدید امروز: 248
بازدید دیروز: 814
کل بازدیدها: 4404954