NTENT="IR" />
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کلارآباد دات کام
قالب وبلاگ
حقیقت شب قدر را هیچ کس جز خدا نمی‌شناسد، این جزء اسرار الهی است و خدایی که برای بندگانش شب قدر را مقدّر کرده، خودش برای شب قدر چند امتیاز قرار داده است: اوّل اینکه، شب قدر، ظرف نزول قرآن است؛ «إنّا أنزلناه فی لیلة القدر».
به گزارش مشرق، گفتاری از حجت‌الاسلام کاظم صدیقی درباره ارتباط شب قدر و امام مهدی(عج) را در ادامه می‌خوانید؛ ادامه مطلب...
[ یکشنبه 93/4/29 ] [ 10:41 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
از حالات آیت الله مجتبی تهرانی نقل شد؛
شاگرد مرحوم آیت الله مجتبی تهرانی با بیان علاقه ایشان به روضه امام حسین(ع) گفت: در شب قدر آخرین سال رحلتش این گونه به سیدالشهدا عرض ارادت کرد «مرجعیت به کنار، اجتهاد به کنار، اخلاق و عرفان به کنار، امشب می‌خواهم نوحه بخوانم، نوحه‌ای که چهل سال پیش شنیده‌ام و هنوز جگرم را می‌سوزاند، می‌خواهم نوحه بخوانم».
به گزارش مشرق، محسن اسماعیلی، شاگرد مرحوم آیت الله مجتبی تهرانی، در برنامه ضیافت شبکه قرآن و معارف صدا و سیما درباره شخصیت این عالم ربانی اظهار داشت: ایشان بسیار شهرت­گریز و متواضع بود، نمی­خواست به عنوان چهره مطرح شود و در چاپ کتاب­هایشان از طرف مؤسسه مصابیح الهدی با نام مختصر حاج آقا مجتبی تهرانی راضی بود. ادامه مطلب...
[ یکشنبه 93/4/29 ] [ 10:39 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]

اعتکاف رمضانیه با حضور آیت‌الله جاودان برگزار می‌شود

مراسم معنوی اعتکاف رمضانیه، روزهای 25، 26 و 27 ماه مبارک رمضان با سخنرانی آیت‌الله جاودان و حجت‌الاسلام صدیقی برگزار می‌شود.

به گزارش گروه فرهنگی «خبرگزاری دانشجو»، پیامبر اعظم(ص) در کنار دیگر عبادت‌ها، به اعتکاف توجه ویژه‌ای داشتند. آن حضرت برای انجام این مهم و برای اعتکاف ماه رمضان، به ویژه دهه آخر آن اهتمام می‌ورزیدند و آن را با دو حج و دو عمره برابر می‌دانستند. ادامه مطلب...

[ یکشنبه 93/4/29 ] [ 10:20 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]


[ یکشنبه 93/4/29 ] [ 10:18 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]

عکس/ وقتی هاشمی هم دلواپس شد!


[ یکشنبه 93/4/29 ] [ 10:17 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
امشب را قدر بدانید، شب بسیار مهمی است؛ شب بسیار عزیزی است. به ولی عصر، ارواحنا‌ فداه، توجه کنید؛ به در خانه خدا ــ مسجد ــ بروید و به‌برکت امام زمان از خدای متعال خواسته‌های‌تان را بگیرید. بنده هم از همه شما ملتمس دعا هستم.
لیلة القدر، شب ولایت و قرآن است/ امشب را قدر بدانید/ از همه شما ملتمس دعا هستم
به گزارش جهان، امشب، شب بیست و سوم ماه رمضان ــ بنا بر احتمال فراوان ــ یکی از شب‌هایی است که شب قدر در آن واقع شده باشد. تنزل ملائکه‌ الهی و تنزل روح در مثل امشب یا یکی از دو شب گذشته دیگر اتفاق افتاده است یا می‌افتد. خوشا به حال کسانی که با فرود فرشتگان الهی توانستند روح خود را فرشته‌گون کنند.

درباب اهمیت، ارزش و جایگاه شب‌ قدر فراوان سخن گفته شده است و اخبار و روایات فراوانی از بزرگان دین در باب شأن و منزلت این ظرف مکانی و زمانی وارد شده است تا ما را متوجه ارزش آن کند. مقام معظم رهبری از جمله شخصیت‌هایی است که در مناسبت‌های ماه مبارک رمضان و فرصت‌هایی که در این ماه به دست آمده در این باره سخن گفته‌اند.

در ادامه منزلت و جایگاه شب قدر را در کلام امام خامنه‌ای مرور می‌کنیم: ادامه مطلب...
[ یکشنبه 93/4/29 ] [ 10:11 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
ضیافت افطاری دانشجویان و جوانان حزب کارگزاران با حضور تنی چند از اصلاح‌طلبان و برخی محکومان فتنه 88 در سالن اساتید دانشگاه تهران برگزار شد.
افطاری کارگزاران و محکومان فتنه در دانشگاه تهران! +تصاویر
به گزارش جهان به نقل از تسنیم، شب گذشته مراسم ضیافت افطاری دانشجویان و جوانان حزب کارگزاران در تالار اساتید دانشگاه تهران برگزار شد.
در این مراسم برخی اعضای شورای مرکزی حزب کارگزاران و جمعی از اصلاح‌طلبان از جمله فائزه و محسن هاشمی‌رفسنجانی، محمد عطریانفر، علی جمالی، حسین مرعشی، شهاب‌الدین طباطبایی، فخری محتشمی‌پور همسر مصطفی تاج‌زاده، سیدعلی سیاسی‌راد، سعید الله‌بداشتی، احسان مازندرانی از فعالان فتنه 88، نورمحمدی از فعالان ستاد 88 و تنی دیگر از فعالان سیاسی حضور داشتند.
برگزارکننده این مراسم حزب کارگزاران بوده است.
پیش‌تر نمایندگان مجلس در موضوع استیضاح وزیر علوم، نسبت به تبدیل شدن دانشگاه‌ها به باشگاه‌های سیاسی هشدار داده‌اند.


[ یکشنبه 93/4/29 ] [ 10:10 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
اعمال شب های قدر بر دو نوع است؛ یکی آنکه در هر سه شب باید انجام داد و دیگر اعمالی که مخصوص هر شب است و به همین مناسبت اعمال مخصوص شب بیست و سوم ماه رمضان را مرور می کنیم.
اعمال شب بیست و سوم ماه مبارک رمضان
به گزارش جهان، اعمال مشترک این سه شب شامل غسل، نماز دو رکعتی با هفت مرتبه توحید و هفتاد مرتبه «استغفرالله و اتوب الیه»، قرآن به سر گرفتن، زیارت امام حسین (ع)، خواندن نماز صد رکعتی و احیا داشتن این شب هاست و در شب بیست و سوم علاوه بر این اعمال بر چند عمل تاکید شده است.

اول- غسل که یکی در اول شب و یک غسل هم در آخر شب سفارش شده است. ادامه مطلب...
[ یکشنبه 93/4/29 ] [ 10:6 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
مداحی (فارسی و عربی) علیه گروه تکفیری داعش، با نوای حاج میثم مطیعی که در ویژه برنامه شهادت حضرت امیرالمؤمنین علی (ع) هیئت شهدای گمنام اجرا شده است.
مداحی میثم مطیعی علیه داعش

شعر فارسی: محمد مهدی سیار // شعر عربی: محسن رضوانی

با اذن رهبرم، از جانم بگذرم، در راه این حرم، در راه یار
یا حیدر گویم و شمشیری جویم و اندازم لرزه بر جان کفار
هم پیمان گشته اند کفر و تکفیر
شیطان است و زر و زور و تزویر
اما از وعد حق دل آگاه است
پیروز این نبرد حزب الله است
نماز صبح در کربلا، نماز ظهر در سامرا
نماز عصر ان شاء الله، بقیع و مسجد الاقصی
(لبیک یا علی یا مرتضی)
ادامه مطلب...
[ یکشنبه 93/4/29 ] [ 10:5 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
آیت‌الله مکارم‌شیرازی در پاسخ به استفتایی نظر خود را درباره بخشنامه اخیر حراست دانشگاه آزاد اعلام کرد.
نظر آیت‌الله مکارم درباره بخشنامه
به گزارش جهان به نقل از ایسنا، متن پرسش و پاسخ این مرجع تقلید به شرح زیر است:
«پرسش:
نظر حضرتعالی در مورد بخشنامه اخیر حراست دانشگاه آزاد در مورد مساله حجاب و پوشش چیست؟
پاسخ:
بخشنامه مزبور در تمام محافل مذهبی و اخلاقی با تأسف و انکار روبرو شد؛ بخصوص اینکه در تضاد با وظایف حراست و امر به معروف و نهی از منکر می‌باشد و این بخشنامه اثر نامطلوبی درباره دانشگاه آزاد اسلامی در اذهان گذاشته است.»

[ یکشنبه 93/4/29 ] [ 10:3 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
<      1   2   3   4   5   >>   >
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک های مفید
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب
عمارنامه : نجوای دیجیتال بصیرت با دیدگان شما 		AmmarName.ir

بازدید امروز: 129
بازدید دیروز: 574
کل بازدیدها: 4401917