NTENT="IR" />
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کلارآباد دات کام
قالب وبلاگ

علی شور شیدایی من، نجف شهر رؤیایی من (زمینه) | دانلود فایل

خون ببار ای دل برای مرتضی (ع) در شب قدر عزای مرتضی (ع) (زمینه) | دانلود فایل

خیل یتیمان را نگران کردی (زمزمه) | دانلود فایل

 


[ شنبه 93/4/28 ] [ 1:15 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
[ شنبه 93/4/28 ] [ 1:11 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]

پادکست/ فرشته‌ها می‌آیند …

برای شنیدن صوت این پادکست اینجا را کلیک کنید.

ماه رمضان با روزه‏اش، با ذکر و دعا و ثناى الهى در آن، با تلاوت قرآن، با حسنات فراوان دیگر که انسان مؤمن از آن برخوردار مى‏شود، دل را نورانى مى‌کند، زنگارها را از دل و جان انسان می‌زداید.

گره فرهنگی «خبرگزاری دانشجو»؛ ماه رمضان با روزه‏اش، با ذکر و دعا و ثناى الهى در آن، با تلاوت قرآن، با حسنات فراوان دیگر که انسان مؤمن از آن برخوردار مى‏شود، دل را نورانى مىیکند، زنگارها را از دل و جان انسان مىیزداید. در حقیقت از شب‏ قدر، انسان مؤمن روزه‏ دار، سال نوى را آغاز مىکند.

 به مناسبت رسیدن شبهای قدر، پایگاه پژوهشی تحلیلی راهبردی، پادکستی را با عنوان «فرشته ها می آیند» در مورد شبهای قدر از بیانات رهبر معظم انقلاب منتشر می کند. ادامه مطلب...

[ شنبه 93/4/28 ] [ 1:4 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
مراسم احیای شب 21 ماه مبارک رمضان با حضور گسترده مردم در بهشت زهرا(س) برگزار شد.
[ شنبه 93/4/28 ] [ 12:57 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]

مکان قبر ابن ملجم
عقیق: درباره ی مکان و جایگاه قرار گرفتن قبر ابن ملجم از ابن بطوطه، سیاح معروف نقل شده است که: هنگامی که به کوفه مسافرت کردم، در غربی جبانه کوفه، در زمینی سرتاسر سفید، زمینی بسیار سیاه دیدم و از روی کنجکاوی علت آن را پرسیدم، و چون به تحقیق مشغول شدم مردم آن دیار گفتند: اینجا قبر ابن ملجم، قاتل حضرت علی (ع)، است و عادت اهل کوفه این است که هر سال هیزم زیادی در سر قبر ابن ملجم جمع می کنند و به مدت 7 روز آن ها را در این مکان می سوزانند. (رحلة ابن بطوطه: 147؛ نفائح العلام: 409؛ تقویم شیعه: 293) ادامه مطلب...

[ شنبه 93/4/28 ] [ 12:55 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]

گروه نشریات و چندرسانه ای حزب الله سایبر به مناسبت فرا رسیدن شب های قدر نشریه " بهتر از هزار ماه " را برای مخاطبان عزیز آماده کرده است.

 دانلود   shab ghadr.zip


[ شنبه 93/4/28 ] [ 12:37 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]

چه کسی به این نشریه مجوز انتشار داده است؟

حدود یک سال است که مجله‌ای تحت عنوان «پت (به معنای حیوان خانگی در زبان انگلیسی)» از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مجوز انتشار گرفته که محتوای اصلی آن، ترویج سبک زندگی غربی در زمینه نگهداری از حیوانات خانگی به ویژه سگ و گربه است.

به گزارش فرهنگ نیوز ، مساله سبک زندگی، از جمله مهمترین موضوعاتی است که در دهه اخیر به شدت مورد توجه رسانه‌های جهان قرار گرفته و هر کدام از نشریات بین‌المللی به دنبال ترویج سبک زندگی مطلوب خود هستند؛ رویکردی که سبب تاثیرگذاری فرهنگی گسترده میان کشورهای مختلف شده و به عنوان ابزار مهمی در جنگ نرم مورد استفاده قرار گرفته است.

+(لینک)هزینه نگهداری چند فرزند برای سگ بازی! (فیلم)

+(لینک)سگ های عزیزتر از فرزند +تصاویر ادامه مطلب...

[ شنبه 93/4/28 ] [ 12:36 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]


[ شنبه 93/4/28 ] [ 12:32 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
 پیش بینی ظهور داعش توسط حضرت علی(ع)
وبلاگ
نوشته است:

بطور عموم پرچم‌ها نماد هر کشور و یا گروه بوده و نمادی از اعتقادات آنان محسوب می‌گردد. پرچم سیاه داعش که نماد این گروه محسوب می‌شود دارای واژگان توحیدی" لا اله الا الله" و همچنین نام مبارک "محمد رسول الله" است که در تمامی تصاویر مرتبط با اقدامات این گروه در مراحل مختلف بر فراز قربانیان به اهتزاز در آمده است و اقدامات آنان در کشتار مردم بی‌گناه عراق موجی از وحشت را در میان مردم جهان بوجود آورده است. آنچه که ضروریست به آن توجه گردد درج نام مبارک "محمد رسول الله" بر پرچم سیاه رنگ آنان است. ذهنیت عمومی مردم جهان نسبت به این نام مبارک و یکسان دیده شدن اقدامات داعش با آموزه‌های پیامبر اسلام و معرفی وجود مبارک آن حضرت از طریق مشاهده این پرچم از آثار نامطلوب این وضعیت می‌باشد.استفاده از نام مقدس رسول‌الله در پرچم گروه یاغی داعش القاء می‌کند که قربانیان داعش به دلیل ضدیت با پیامبر اسلام به چنین مجازات‌هایی دچار شده‌اند ادامه مطلب...

[ شنبه 93/4/28 ] [ 12:28 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]

خبرگزاری فارس: ارتباط سوره قدر با امام زمان(عج)/ شب قدر تا چه زمانی ادامه دارد

شب قدر در هر سال و تا برپایی قیامت ادامه دارد، پس باید صاحب شب قدر که بعد از پیامبر اکرم(ص) اوصیاء معصوم آن بزرگوار هستند، نیز برای همیشه وجود داشته باشند، وگرنه فرشتگان بر چه کسی فرود آیند و کتاب تقدیر را نزد چه کسی بگشایند؟!

به گزارش خبرنگار آیین و اندیشه خبرگزاری فارس، آنچه از آیات سوره مبارکه قدر و روایات معتبری که در تفسیر آن وارد شده، استفاده می‌شود این است که فرشتگان در شب قدر، مقدرات یک سال را نزد «ولی مطلق زمان» می‌آورند و بر او عرضه می‌کنند. این واقعیت از نخستین روز خلقت بوده و بر نخستین پیامبر و وصی او نازل می شده و تا قیام قیامت ادامه دارد.(1) زیرا زمین از نخستین روز آفرینش تا برپایی قیامت بی‌حجت نخواهد بود و خداوند در شب قدر، مقدّرات امور عالم را به وسیله ملائکه و روح که اعظم ملائکه است، نزد آن حجت بر زمین (خواه پیامبر باشد و خواه وصی او) می‌فرستد. ادامه مطلب...
[ جمعه 93/4/27 ] [ 1:7 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
<      1   2   3   4   5   >>   >
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک های مفید
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب
عمارنامه : نجوای دیجیتال بصیرت با دیدگان شما 		AmmarName.ir

بازدید امروز: 117
بازدید دیروز: 420
کل بازدیدها: 4404009