NTENT="IR" />
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کلارآباد دات کام
قالب وبلاگ

درد و دل با خدا,راز و نیاز با خدا,

 اى عفو تو شامل گناهان 

کوى تو پناه بى پناهان

بر خسته دلان شفاى دردى
محروم نکرده دردمندى

باز است درت بر آزمندان
اى عشق دل نیازمندان ادامه مطلب...

[ جمعه 93/4/27 ] [ 1:4 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
از جمله وظایف مهم در این شب ها:
1- دعا و راز و نیار با پروردگار و توبه و استغفار
2- تجدید عهد با ولی امر حضرت بقیه اله و خواندن دعای فرج . زیرا شب قدر به آن حضرت تعلق دارد و در آن ملائکه بر ان بزرگوار نازل می شوند.
علی بن اب حمزه از امام موسی کاظم علیهما السلام نقل می کند: شنیدم که ان حضرت فرمود: هیچ فرشته ای را خداوند در امری نازل نمی کند مگر بر امام نازل می شود و خود را و با انچه از طرف حق آورده به امام عرضه می دارد و به راستی فرشتگان نزد پروردگار بزرگ بسوی صاحب الامر ولی عصر مشرف می شوند.
3- احیا و شب زنده دارری، احیاء و لیالی قدر از مستحبات موکده داسته شده خصوصا شب های 21 و 23 چون احتمال زیاد و شواهدی قدی بر اختصاص شب قدر، به شب 23 بیش از قرائن و شواهد سایر شب ها است. ادامه مطلب...
[ جمعه 93/4/27 ] [ 1:3 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
شب های قدر اوج معنویت رمضان است، شب هایی است که زندگی مومن در آن سراسر رنگ خدا می گیرد، پهنه ای است که ورزه دار، بر آن می ایستد و بر همه ما سوای حق پشت می کند و در خلوت پر راز شب با عبودیت محض در پیشگاه خدا همه چیز و حتی خود را به فراموشی می سپارد، از هر چه زمینی است می برد و با آسمان پیوند می خورد مجرد می شود و به عبادت خدای یکتا می ایستد پرده اسباب و قوانین و نوامیس جهان به یکسو می رود و مومن تنها خدا را می بیند که کارگزار همه هستی است و با گوش جان کلام خدا را می شنود و با دل در می یابد که کائنات چون گویی با چوگان امر الهی متحرکند و این امر او و راداه اوست که سیطره خویش بر همه چیز گسترده است. ادامه مطلب...
[ جمعه 93/4/27 ] [ 1:2 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]

آخرین وصیت علی (ع) چه بود؟

 اصبغ بن نباته گوید: هنگامى که امیرمؤمنان علیه‏السلام ضربتى بر فرق مبارکش فرود آمد که به شهادتش انجامید مردم بردر دارالاماره جمع شدند و خواستار کشتن ابن ملجم - لعنة الله - بودند.

 امام حسن علیه‏السلام بیرون آمد و فرمود: اى مردم! پدرم به من وصیت کرده که کار قاتلش را تا هنگام وفات پدرم رها سازم. اگر پدرم از دنیا رفت تکلیف قاتل روشن است و اگر زنده ماند خودش در حق او تصمیم مى‏گیرد. پس بازگردید خدایتان رحمت کند. ادامه مطلب...

[ جمعه 93/4/27 ] [ 1:0 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
اعمال مخصوص شب بیست و یکم رمضان
فضیلتش زیادتر از شب نوزدهم است و باید اعمال آن شب را از غسل و احیاء و زیارت و نماز هفت قل هو الله و قرآن بر سر گرفتن و صد رکعت نماز و دعاى جوشن کبیر و غیرها در این شب بعمل آورد و در روایات تاکید شده در غسل و احیاء و جد و جهد در عبادت در این شب و شب بیست و سوم و آنکه شب قدر یکى از این دو شب است (و در چند روایت است که: از معصوم سؤال کردند که معین فرمائید که شب قدر کدام یک از این دو شب است تعیین نکردند بلکه فرمودند ما أیسر لیلتین فیما تطلب یا آنکه فرمودند ما علیک أن تفعل خیرا فی لیلتین و نحو ذلک) و قال شیخنا الصدوق فیما أملى على المشایخ فی مجلس واحد من مذهب الإمامیة و من أحیا هاتین اللیلتین بمذاکرة العلم فهو أفضل.
کفعمى از سید بن باقى نقل کرده که: ادامه مطلب...
[ جمعه 93/4/27 ] [ 12:58 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]

پایگاه صالحات – اگر ظهور حضرت نزدیک باشد، باید هر کس خود را برای آن روز مهیّا سازد، از جمله این که از گناهان توبه کند. همین توبه باعث می شود که این همه بلاهایی که بر سر شیعه آمده است، که واقعاً بی سابقه است، و بلاهای دیگری که تا قبل از ظهور آن حضرت می آید، از سر شیعه رفع و دفع گردد.  

از بیانات مرحوم آیت الله بهجت (قدس سره)

Bahjat-3

ما امام زمان عجل اللّه تعالی فرجه الشریف را خانه نشین کرده ایم!

عِرق ایمانی ما کجا و منزلت ایمانی امام زمان عجل اللّه تعالی فرجه الشریف کجا؟! اگر ما در نزد او کافر به حساب نیاییم! چرا دستش را بسته ایم و خانه نشینش کرده ایم و اجازه نمی دهیم خود را نشان دهد؟! آن آقا گفت: چرا برای تعجیل فرج دعا می کنید؟ آیا می خواهید بیاید و او را هم بکشید؟! برای این که مزاحم خط و مرام و ... شما خواهد بود. آنان که سایر ائمه علیهم السلام را کشتند دیوانه که نبودند، بلکه سبب آن بی دینی بود، آیا الان دیگر آن طور نیست؟!

 مهم تر از دعا برای تعجیل فرج ادامه مطلب...

[ جمعه 93/4/27 ] [ 12:52 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
[ جمعه 93/4/27 ] [ 12:50 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
عناصر گروه تروریستی داعش در جنوب کرکوک چندین مرقد و حسینیه را منفجر کردند.
به گزارش مشرق، شاهدان عینی در استان کرکوک روز پنج شنبه تأکید کردند، عناصر گروه تروریستی داعش حسینیه ها و مراقد دینی روستای "بشیر" از توابع شهر "تازه" در جنوب این استان را منفجر کردند.
سایت عراقی "سومریه نیوز" به نقل از شاهدان تأکید کرد: عناصر داعش علاوه بر مراقد و مساجد، دفاتر چند حزب و مقر نیروهای ارتش را در این روستا ویران کردند.
روستای بشیر در 35 کیلومتری جنوب کرکوک قرار دارد.
گروه داعش تصاویری را از این اقدامات تروریستی خود منتشر کرد.

انفجار حسینیه امام‌علی(ع) به دست داعش + تصاویر

انفجار حسینیه امام‌علی(ع) به دست داعش + تصاویر
 تصویر منتشر شده از سوی داعش از انفجار یک مسجد در روستای بشیر 
بیشتر ساکنان روستای بشیر، ترکمان هستند.
عناصر داعش در 16 ژوئیه پس از درگیری شدید با مردم، این روستا را اشغال کردند.

[ جمعه 93/4/27 ] [ 12:48 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
شبی، عکس امام را به خانه آورد، مى‌خواست عکس را به دیوار بزند، صدایم زد و گفت...
رعایت حق‌الناس در زندگی یک شهید
به گزارش جهان، عمار ذابحی در گوگل پلاس نوشت:
در رعایت حق‌الناس خیلى دقت داشت. خیلى هم سفارش مى‌کرد. همیشه مى‌گفت: “مراقب باش هرکارى مى‌کنى ضررى به خانه وارد نشود.” 
شبی، عکس امام را به خانه آورد، مى‌خواست عکس را به دیوار بزند، صدایم زد و گفت: “مرضیه‌‌جان! برو از صاحب خانه اجازه بگیر؛‌ببین راضى هستند ما عکس را به دیوار نصب کنیم.” 
همسر شهید محمدرضا نظافت

[ جمعه 93/4/27 ] [ 12:46 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
یکی از مراجع تقلید شیعیان با صدور بیانیه‌ای ضمن محکوکیت حمله به مردم بى‌دفاع غزه تأکید کرد: سزاوار است روز جمعه بعد از نماز پربرکت این روز، کشور ما نیز یکپارچه به خروش علیه جنایات رژیم صهیونیستی آید.
به گزارش جهان به نقل از مهر، در بیانیه آیت الله العظمی ناصر مکارم شیرازی آمده است: شور و غوغایى در جهان بر ضدّ رژیم اسرائیل متجاوز و خونخوار برپا شده و به رغم سکوت مرگبار حامیان اسرائیل مخصوصآ آمریکا و عده‌اى از سران کشورهاى عربى، سیل اعتراضات مردمى به سوى اسرائیل غاصب سرازیر شده است، کشتن مردم بى‌دفاع غزه مخصوصآ کودکان و تخریب منازل آنان را شدیدآ محکوم مى‌کنند. ادامه مطلب...
[ جمعه 93/4/27 ] [ 12:45 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
<      1   2   3   4   5   >>   >
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک های مفید
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب
عمارنامه : نجوای دیجیتال بصیرت با دیدگان شما 		AmmarName.ir

بازدید امروز: 40
بازدید دیروز: 245
کل بازدیدها: 4392380