NTENT="IR" />
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کلارآباد دات کام
قالب وبلاگ

پایگاه اطلاع‌رسانی KHAMENEI.IR به مناسبت فرارسیدن لیالی قدر ماه مبارک رمضان برخی توصیه‌های حضرت آیت‌الله خامنه‌ای برای استفاده‌ هرچه بهتر و کامل‌تر از این فرصت گران‌بها را منتشر کرد.

خبرگزاری فارس: 12 توصیه رهبر معظم انقلاب برای استفاده بهتر از لیالی قدر
[ چهارشنبه 93/4/25 ] [ 10:7 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]

شب قدر از شب‌های مقدسی است که خداوند در قرآن مجید از آن به بزرگی یاد کرده و سوره‌ای نیز به نام «سوره قدر» نازل فرموده است. در تمام سال، شبی به خوبی و فضیلت شب قدر نمی‌رسد. این شب، شب نزول قرآن، شب فرود آمدن ملائکه و روح نیز نام گرفته است. عبادت در شب قدر برتر از عبادت هزار ماه است.

[ چهارشنبه 93/4/25 ] [ 10:5 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
حسینیان با تأیید خبر شکایت تعدادی ازنمایندگان مجلس از علی مطهری گفت: این شکایت نامه برای بررسی بیشتر به محمد حسن ابوترابی فرد رئیس هیئت نظارت بر نمایندگان و نایب رئیس مجلس شورای اسلامی تحویل داده شده است.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از خانه ملت، روح الله حسینیان با تأیید شکایت تعدادی از نمایندگان مجلس از علی مطهری نماینده مردم تهران گفت: این شکایت نامه برای بررسی بیشتر در هیأت نظارت بر رفتار نمایندگان به محمدحسن ابوترابی فرد رئیس این هیأت ارائه شده است.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر در مجلس شورای اسلامی درتشریح  اهداف شکایت نمایندگان از مطهری افزود: این اقدام با هدف تغییر رویکرد مطهری از سوی نمایندگان صورت گرفته است.

بعد از اظهارات علی مطهری  نماینده تهران در نجف‌آباد در خصوص رفع حصر، ‌برخی نمایندگان مجلس از مطهری به هیات نظارت بر رفتار نمایندگان شکایت کردند. نمایندگان این اظهارات و رفتارهای مطهری را دور از شأن نمایندگی‌اش دانسته و به همین خاطر از وی شکایت کردند.


[ چهارشنبه 93/4/25 ] [ 10:2 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
یکی از وکلای مهدی هاشمی اعلام کرد آخرین تحولات در دادگاه منجر به ابطال رأی صادره شده است.
به گزارش جهان به نقل از تسنیم، پس از گفت‌وگوی تلفنی سیدوحید ابوالمعالی یکی از وکلای مهدی هاشمی با تسنیم در خصوص درخواست مهدی هاشمی از قوه‌قضاییه برای موافقت با سفر به کانادا، وی در تماسی مجدد با خبرگزاری تسنیم، خواستار ارائه برخی توضیحات شد.

وی درباره پرونده شکایت از مهدی هاشمی در کانادا اظهار داشت: آخرین تحولات در دادگاه کانادا، منجر به ابطال رأی صادره شده است. بنده از سایر جریانات بی‌اطلاع هستم و دادگاه ایران و کانادا ربطی به هم ندارند. درباره مسائل با قوه قضاییه هماهنگ هستیم و اگر نیازی به حضور در خارج از کشور باشد قطعا با قوه‌قضاییه هماهنگ خواهیم بود. در هر کجای دنیا که لازم باشد، حاضر شده و پاسخگو خواهیم بود.

[ چهارشنبه 93/4/25 ] [ 9:58 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
قاضی مقیسه رییس شعبه 28 دادگاه عمومی و انقلاب از این پس مسئولیت قضاوت در پرونده مهدی هاشمی را بر عهده دارد.
دلیل قانونی تغییر قاضی پرونده آقازاده متهم چه بود؟
به گزارش جهان، ایسنا نوشت: سراج پیش از این در رابطه با تغییر قاضی پرونده مهدی هاشمی گفته بود: من رییس سازمان بازرسی کل کشور هستم. قبلا سازمان بازرسی کل کشور راجع به این پرونده گزارش داده است و با توجه به اینکه گزارش‌دهنده و حاکم نمی‌تواند یکی باشد این موضوع جزء موارد رد دادرس است. من اعلام کردم که به این دلیل نمی‌توانم به پرونده رسیدگی کنم و خوشبختانه با این درخواست موافقت شد. ادامه مطلب...
[ چهارشنبه 93/4/25 ] [ 9:57 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
بر همین اساس، سراج الدین میردامادی، وارد کشور می شود و چند وقتی آزادانه در کشور حضور میابد لیکن با تکمیل شدن مستندات، وی احضار و با صدور کیفرخواست محاکمه می شود.
روند ورود فتنه گران به داخل کشور چگونه متوقف شد؟
به گزارش جهان به نقل از پارس، بعد از انتخابات 24 خرداد 93، برخی فتنه گران که از کشور گریخته بودند تلاش های بسیاری کردند که مجددا به داخل برگردند لیکن با عملیات وسیع قضایی و برخی نهادهای مختلف نظام، عملا روند بازگشت آنها متوقف شد. ادامه مطلب...
[ چهارشنبه 93/4/25 ] [ 9:56 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
مراسم ضیافت افطاری رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام با اصحاب رسانه و فعالان فرهنگی کشور شب گذشته در ساختمان قدس مجمع تشخیص مصلحت نظام برگزار شد.
خوش و بش هاشمی با مجرم امنیتی/ توجیه خفقان سازندگی
به گزارش جهان، پایگاه امید نوشت: فواد صادقی که مجری این مراسم بود یاد سه خبرنگار زن بازداشتی یعنی صبا آذرپیک،مرضیه رسولی و ریحانه طباطبایی را گرامی داشت و اظهار امیدواری کرد با پیگیری‌های رئیس جمهور و رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام این سه خبرنگار اصلاح طلب به زودی آزاد شوند.

در این دیدار که مهدی خزعلی و مهدی هاشمی رفسنجانی نیز حضور داشتند ، آیت الله هاشمی رفسنجانی وقتی با مهدی خزعلی که بعد از چند روز اعتصاب غذا آزاد شده بود رو به رو شد با اظهار خشنودی از آزادی خزعلی به شوخی به وی گفت: چند روز صبر می کردی و بعد دوباره شروع می کردی .از دست عزرائیل فرار کردی و حالا در کاخ هستی! ادامه مطلب...
[ چهارشنبه 93/4/25 ] [ 9:55 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
وکیل مهدی هاشمی گفت: درخواست را قبلا به قوه‌قضاییه داده بودیم که زمینه حضور مهدی هاشمی در دادگاه کانادا را فراهم کنند.
به گزارش جهان، سیدوحید ابوالمعالی یکی از وکلای مدافع مهدی هاشمی در گفت‌وگو با تسنیم درباره معرفی قاضی جدید رسیدگی به این پرونده اظهار داشت: بنده درباره قاضی جدید اظهارنظر نمی‌کنم و هرگونه اظهارنظری در این زمینه را از قوه‌قضاییه پیگیری کنید. ادامه مطلب...
[ چهارشنبه 93/4/25 ] [ 9:54 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]

گلچینی از پوسترهای تولید شده توسط عزیزان در فضای مجازی که به مناسبت شب های قدر و شهادت امام علی علیه السلام پیشکش حضرتش میداریم...

مجموعه پوسترهای با کیفیت شب قدر + دانلود
مجموعه پوسترهای با کیفیت شب قدر + دانلود

شب قدر، شب نور، رحمت و شب نزول قرآن و مَطْلَع خیرات و سعادات، و هنگام نزول برکات و سرآغاز زندگی نوین بشر و مبدأ تحوّل و تاریخ کمال واقعی انسان‎هاست.

شبی که اگر نبود و نیامده بود، شب تیره بدبختی انسان به پایان نمی‎رسید و بامداد نیک‎بختی او طلوع نمی‎کرد و از بند اسارت اقویا و استعمارگران آزاد نمی‎ گشت. شب قدر، لیله مبارکه، شب آزادی بشر و اعلان حقوق انسان و حکومت عدالت و دادگستری است. شبی که برای ملّت‎ های غفلت زده، ناآگاه و آلوده به فساد و تباهی و گمراهی، صبح هدایت و بیداری و آگاهی و رستگاری گشت و بزرگ‎ترین و گرامی ‎ترین کتب آسمانی ـ ‎که الی الابد و جاودان، راهنمای بشر و ضامن سعادت است ـ نازل شد و با اشراق ملکوتی، جهان را از ظلمت شرک و ثنویّتِ مجوس، تثلیث ترسا، خرافات یهود و بت‎پرستی و... به روشنایی توحید و پرستش خدای یگانه راهبر شد. ادامه مطلب...

[ چهارشنبه 93/4/25 ] [ 9:44 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
سینه زنی تعدادی از اعراب در صحن مسجد النبی(ص)

[ چهارشنبه 93/4/25 ] [ 9:36 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
<   <<   6   7   8   9   10   >>   >
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک های مفید
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب
عمارنامه : نجوای دیجیتال بصیرت با دیدگان شما 		AmmarName.ir

بازدید امروز: 317
بازدید دیروز: 245
کل بازدیدها: 4392657