NTENT="IR" />
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کلارآباد دات کام
قالب وبلاگ

 

گزارش 598 از دومین سفراستانی رئیس جمهور به کرمانشاه:
در جلوی ورزشگاه گروه های مختلف مردم بنر ها و پلاکارد هایی که در آن مطالبات و اعتراضاتشان را مطرح کرده بودند حضور داشتند مانند: جمعی که بنری را در دست گرفته بودند که نشان می داد از ورشکست شدگان واحد های تولیدی و صنعتی استان اند و حتی تعدادی از آنان با گرفتن مرخصی از زندان آزاد شده بودند تا صدای اعتراضشان را به گوش آقای روحانی برسانند.
به گزارش سرویس سیاسی پایگاه 598، روز گذشته دومین سفر استانی رئیس دولت یازدهم حجت الاسلام حسن روحانی به کرمانشاه با حاشیه های بسیاری همراه بود که در ادامه بخشی از این حواشی در ادامه می آید. ادامه مطلب...
[ دوشنبه 95/4/28 ] [ 9:47 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
عواقب توافق محرمانه بانک مرکزی با FATF؛
بر اساس توافق با FATF جمعا 87 فرد و نهاد از جمله برخی ارکان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی،‌ وزارت دفاع، قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء‌ و مقاماتی چون سردار قاسم سلیمانی، سردار حجازی، سردار احمدیان، سردار وحید دستجردی، سردار نقدی و بسیاری دیگر از مقامات نظامی کشور، توسط دولت تدبیر و امید در داخل خاک ایران تحریم خواهند شد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از فارس، رابطه ایران و گروه ویژه اقدام مالی (FATF) جدیدا شکل نگرفته و نام این نهاد بین‌الدولی برای بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران غریب نیست. مراجعه به سوابق مربوط به FATF در بانک مرکزی نشان می‌دهد طی بیش از یک دهه گذشته، مراودات قابل توجهی میان تهران و این نهاد وجود داشته است. مذاکرات متعددی میان دو طرف برگزار شده و حتی در سال 1392 توصیه های چهل گانه FATF توسط اداره مبارزه با پولشویی بانک مرکزی در قالب کتاب «استانداردهای بین‌المللی مبارزه با پولشویی و تامین مالی تروریسم» ترجمه و منتشر شده است.(1) در ادبیات بخشنامه‌ها و توصیه‌نامه‌های یک دهه گذشته بانک مرکزی به کرات استناد به FATF مشاهده می‌شود.  ادامه مطلب...
[ دوشنبه 95/4/28 ] [ 9:45 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
حسین فریدون برادر رئیس‌جمهور که از ابتدای آغاز به کار دولت یازدهم، دولت را با حاشیه‌های بسیاری مواجه کرده است، در ماجرای تحصیلی خود نیز با یک مسئله بزرگ مواجه شده است.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از تسنیم، حسین فریدون در سال 93 یعنی یکسال پس از روی کارآمدن دولت برادر خود، طی نامه‌ای از سوی سازمان سنجش آموزش کشور به دانشگاه شهید بهشتی معرفی و درخواست می‌شود که وی به عنوان دانشجوی دکترای روابط بین‌الملل! در این دانشگاه مهم کشور به تحصیل بپردازد.

شورای گروه علوم سیاسی و روابط بین الملل دانشگاه شهید بهشتی پس از معرفی حسین فریدون توسط سازمان سنجش، با اکثریت آرا به جد با این مسئله مخالفت و این موضوع را به سازمان سنجش اعلام می‌کند.  ادامه مطلب...

[ دوشنبه 95/4/28 ] [ 9:44 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
یک محموله مواد منفجره توسط نیروهای اطلاعات سپاه ثارالله سیستان و کرمان، در کرمان کشف و ضبط شد.
به گزارش عصر امروز، در یک عملیات مشترک توسط مراکز اطلاعاتی سپاه ثارالله کرمان و سیستان و بلوچستان یک محموله مواد منفجره، تجهیزات انفجاری و جلیقه انتحاری در کرمان کشف و ضبط شد.

به گزارش روابط عمومی سپاه ثارالله استان کرمان، این نوع مواد توسط گروهک‌های معاند در عملیات‌های تروریستی علیه گشتی‌های نظامی و تجمعات مردمی استفاده می‌شود.

[ دوشنبه 95/4/28 ] [ 9:42 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
پشت پرده ائتلاف منافقین و سعودی‌ها علیه ایران /
منافقین ستون پنجم تکفیری‌ها می‌شوند
شاید بتوان گفت انگیزه دیگر عربستان از نزدیک شدن به گروهک ورشکسته بهره‌گیری از توان اطلاعاتی و افراد وابسته به سازمان مجاهدین در داخل کشور برای افزایش ضریب امنیتی اقدامات تروریستی احتمالی تکفیری‌ها در منطقه است.
منافقین ستون پنجم تکفیری‌ها می‌شوند
به گزارش سرویس سیاسی عصر امروز گروهک تروریستی منافقین در هفته‌ای که گذشت بعد از سال‌ها انزوا، در حالی که هنوز خاطره مردم عراق و ایران از اقدامات وحشیانه آن‌ها پاک نشده بود، با حمایت دولت فرانسه و همچنین تغذیه مالی توسط عربستان اقدام به برگزاری نشستی در پاریس کردند که در این نشست سرکرده منافقین، مریم رجوی اقدام به سخنرانی کرد.  ادامه مطلب...
[ دوشنبه 95/4/28 ] [ 9:39 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
سوای از تناقضات عجیب در اظهارات هاشمی رفسنجانی تکرار غیر مسئولانه حمایت از مشتی جانی فتنه 88، این سئوال را در ذهن بوجود می آورد که کوته نظری هاشمی در خصوص فتنه 88 آیا پایانی دارد و یا اینکه وی بر جهل خود می خواهد تا پایان عمر ادامه بدهد.
چه کسی کوته نظر است هاشمی یا مخالفانش!
به گزارش سرویس سیاسی عصر امروز سخنان هفته پیش هاشمی رفسنجانی در جمع اعضای مدیران دانشگاه آزاد و استانداری کرمان دستمایه رسانه های اپوزیسیون برای عقده گشایی علیه نظام اسلامی شده است.

بنا بر این گزارش سوای از تناقضات عجیب در اظهارات هاشمی رفسنجانی تکرار غیر مسئولانه حمایت از مشتی جانی فتنه 88، این سئوال را در ذهن بوجود می آورد که کوته نظری هاشمی در خصوص فتنه 88 آیا پایانی دارد و یا اینکه وی بر جهل خود می خواهد تا پایان عمر ادامه بدهد. ادامه مطلب...
[ دوشنبه 95/4/28 ] [ 9:38 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
کودتای ناموفق سال 88 که با حضور مردم در نهم دیماه همان سال به شکست انجامید هنوز نتوانسته برای برخی ها درس عبرت باشد.
لااقل از بی حیایی بپرهیزید!
به گزارش سرویس سیاسی عصر امروز کودتای ناموفق سال 88 که با حضور مردم در نهم دیماه همان سال به شکست انجامید هنوز نتوانسته برای برخی ها درس عبرت باشد.

بنا بر این گزارش افرادی که در این کودتا نقش داشته اند به خواست مردم و البته حاکمیت قانون از دست یابی به مناصب دولتی منع شده اند و معلوم نیست چرا برخی از افراد و عناصر فعال در این فتنه نمی خواهند بپذیرند که مماشات بیش از حد با این افراد نه قاعده عقلی دارد و نه قانون اجازه می دهد. ادامه مطلب...
[ دوشنبه 95/4/28 ] [ 9:37 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
چرا مذاکره کنندگان ارشد هسته‌ای با وجود این همه تناقض و بی‌حاصلی در برجام، باز هم به دنبال اظهارات خلاف واقع و متناقض با بیان رهبری، به دنبال توجیه و دلالی برای طرف آمریکایی هستند.
چرا تیم مذاکره‌کننده اظهارات خلاف‌ واقع و خلاف بیان رهبری بر زبان جاری می‌کنند؟
به گزارش عصرامروز ،در سالگرد تصویب برجام، دوباره بحث‌های مرتبط با این توافقنامه در رسانه‌ها مطرح شده است و اعضای تیم مذاکره‌کننده دیدگاه‌های خود را در این باره مطرح کرده‌اند. در این بین، اظهارات دو تن از اعضای ارشد تیم مذاکره‌کننده باعث تعجب شد و تناقض‌های این اظهارات با سخنان رهبر معظم انقلاب برای همگان مشخص شد.

بعیدی‌نژاد: از هیچ خط قرمزی عبور نشده است ادامه مطلب...

[ دوشنبه 95/4/28 ] [ 9:36 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
البته شعار های مردم هم بدون ذهنیت از سخنان رییس جمهور نبود زیرا مردم در شهریور سال 94 از زبان مبارک رییس جمهور شنیده بودند که امروز از رکود عبور کردیم اما تقریبا یکسال پس از آن ماجرا در تیر 95 این سخنان را در جمع خودشان شنیدند که: " مشکل "بیکاری" و "رکود" در کشور داریم!!
شعار تو شعار چه شود؟
به گزارش سرویس فرهنگ و جامعه عصر امروز روز گذشته رییس جمهور سخنانی در جمع اهالی شریف کرمانشاه بیان نمود که با واکنش مردم مواجه گردید که با شعار خواستار اصلاح وضع موجود بودند.

بنا بر این گزارش شعارهای حاضرین به قدری بود که با واکنش رییس جمهور مواجه گردید که عنوان نمود: " خب... گوش نمی‌کنید و مدام شعار می‌دهید. با این شعارها که مشکلات حل نمی‌شود. با شعر که مسائل برطرف نمی‌شود و..." ادامه مطلب...
[ دوشنبه 95/4/28 ] [ 9:35 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
به وقت سال 2016میلادی در میان سیل کلماتی که هر روز از زبان های خارجی به زبان فارسی راه پیدا می کنند این بار به سراغ کلماتی رفتیم که از زبان فارسی به زبان های دیگر صادر شده اند.
به گزارش عصر امروز، «نان داغ، شکلات داغ»آخرین عبارتی بود که فرهنگستان زبان و ادب فارسی آن را جایگزینی برای «نوتلا بار»در نظرگرفت که سر و صدای زیادی را هم به پا کرد و واکنش های زیادی را به دنبال خودش داشت. عده ای همیشه معتقدند در مقابل هجمه زیاد کلمات خارجی برای محافظت از زبان فارسی حتما باید به فکر کلمات معادل بود و از طرفی گروهی هم هستند که با معادلسازی این واژه ها آن هم به این شکل و شمایل مخالف اند. اما نکته مهم اینجاست که برخلاف تصور بیشتر ما این مبادلات بین زبانی همیشه یک جریان یک طرفه نیست و در کنار کلمات وارداتی از زبان های مختلف کلماتی هم که از زبان فارسی به زبان های دیگر صادر شده اند کم نیستند. در گزارش زیر به سراغ کلماتی در زبان انگلیسی رفتیم که ریشه ای فارسی دارند کلماتی که از اینجا به آن سوی مرزها رفته اند و برگشته اند و حالا خودمان هم باور نمی کنیم که خاستگاه شان روزی از همین زبان فارسی خودمان بوده است. ادامه مطلب...
[ یکشنبه 95/4/27 ] [ 7:17 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
<      1   2   3   4   5   >>   >
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک های مفید
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب
عمارنامه : نجوای دیجیتال بصیرت با دیدگان شما 		AmmarName.ir

بازدید امروز: 204
بازدید دیروز: 359
کل بازدیدها: 4403676