NTENT="IR" />
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کلارآباد دات کام
قالب وبلاگ

گفتنی است اخبار عزیمت دانشجویان به تهران از طرف دانشگاه کاملا محرمانه بوده است

 

 چندی پیش تعدادی از دانشجویان دانشگاه های آزاد سرار کشور برای دیدار با ریاست محترم جمهور به تهران آمده و در یکی از هتل های تهران مستقر شدند.

اما در موعد مقرر با هدایت به ساختمان ریاست جمهوری برای دیدار  لیدر جریان انحرافی برای آنها سخنرانی نموده است.

بعد از پایان مراسم ، توسط نهاد ریاست جمهوری برای کلیه مدعوین بلیط هواپیما تهیه شده و بصورت رایگان در اختیار آنها قرار گرفت.

گفتنی است اخبار عزیمت دانشجویان به تهران از طرف دانشگاه کاملا محرمانه بوده است.


[ شنبه 90/3/28 ] [ 12:39 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]

در همین خصوص اعضای گروهک های ضدانقلاب به تازگی در برخی مناطق کردنشین چترهایی را منقوش به آرم گروهک منحله دمکرات از طریق مرزهای غربی وارد کشور نموده و به فروش می رسانند

یکی از شگردهایی که گروهکهای معاند همیشه از آن سو استفاده می نمایند عرضه علائم و نشانه های معجول این گروهک ها در پوشش های متفاوت است.

به تازگی برخی از افراد سودجو و وابسته به گروهک های ضد انقلاب و جریانات تجزیه طلب در مناطق کردنشین اقدام به فروش علائم گروهک های تروریستی می نمایند.

در همین خصوص اعضای گروهک های ضدانقلاب به تازگی در برخی مناطق کردنشین چترهایی را منقوش به آرم گروهک منحله دمکرات از طریق مرزهای غربی وارد کشور نموده و به فروش می رسانند.


[ شنبه 90/3/28 ] [ 12:38 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]

 عناصر ضدانقلاب که محمدرضا مدحی با آنها ارتباط داشته، ادعای جدیدی را در باره او مطرح کردند.

 

 گروه موسوم به "موج سبز" که مخالف حکومت ایران است می گوید که محمدرضا مدحی از نظر این گروه از مخالفان حکومت ایران بوده و وزارت اطلاعات ایران، وی را ربوده است.
امیر حسین جهانشاهی و مهرداد خوانساری از رهبران "موج سبز" در یک نشست مطبوعاتی در لندن اعلام کردند که آقای مدحی "هم پیمان مورد اعتماد این گروه" بوده است.
جهانشاهی در خصوص آقای مدحی و رابطه اش با "موج سبز" تاکید کرد که "سردار مدحی مثل تمام کسانی که از داخل حکومت ایران با ما (گروه موج سبز) وصل می شوند امتحانات لازم را برای اینکه ما مطمئن شویم که این اشخاص ?- جاسوس حکومت (ایران) نیستند و ?- امکاناتی را که می گویند در دسترس دارند، از وی به عمل آمده. بنابر این امروز به طور روشن می توانیم بگویم که سردار مدحی را ما به عنوان عنصر نفوذی و یا جاسوس حکومت اسلامی (ایران) نمی شناسیم."
گفتنی است پیش از این نوری زاده از عناصر شاخص ضدانقلاب صراحتا گفته بود فریب مدحی را خورده است.


[ شنبه 90/3/28 ] [ 12:34 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]

امام صادق (ع) فرموده است: «هرگاه از قدرتمند، یا چیز دیگری ناراحت و اندوهناک شدید، ذکر «لاحول و لا قوه الا بالله» را زیاد تکرار کنید، زیرا این ذکر کلید گشایش هرگونه گرفتاری و ناراحتی است، و گنجی است از گنجهای بهشت.»و نیز فرمود:
«هرگاه غم و اندوه فراوان و پی در پی به شما روی آورد، باید جمله «لا حول و لا قوه الا بالله» را تکرار کنید.»
رسول اکرم (ص) فرمود: «ذکر «لا حول و لا قوه الا بالله» نود و نه درد را شفا می دهد که ساده ترین آنها اندوه است.»
و نیز فرمود: «در شب معراج ابراهیم خلیل بر من گذر کرد، و گفت: به امتت امر کن در بهشت، بسیار درخت نمایید که زمینش وسیع و خاکش پاک است.» گفتم «نشاء بهشت» چیست؟
پاسخ داد: «لا حول و لا قوه الا بالله»

 


[ شنبه 90/3/28 ] [ 12:31 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]

سوالی که طی روزهای اخیر ذهن بسیاری را در پروژه الماس فریب به خود مشغول کرده این است که چرا الماس فریب وزارت اطلاعات، یعنی سردار مدحی، توانست تمام اقدامات خود را در قلب جبهه ضد انقلاب و اپوزسیون انجام دهد، در عین آنکه هیچگاه کسی متوجه کارهای او نشد.

ادامه مطلب...

[ شنبه 90/3/28 ] [ 12:30 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]

شاخه خارج نشین سازمان منحله مجاهدین (انقلاب) که توسط رجب مزروعی اداره می شود، پیشنهاد مذاکره با جمهوری اسلامی را "گشاینده بن بست سیاسی" موجود دانست!

بر اساس آنچه ارگان وزارت خارجه آمریکا درباره بیانیه جدید سازمان مجاهدین منتشر کرده، این سازمان از روش مذاکره و گفت وگو با نظام برای دست یابی به مطالبات "جنبش سبز" دفاع کرده است.

ادامه مطلب...

[ شنبه 90/3/28 ] [ 12:22 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]

 


[ شنبه 90/3/28 ] [ 12:21 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]

برپایه این فرمول ریاضی، دمای مطلوب برای نوشیدن چای 60 درجه سانتیگراد است که 6 دقیقه پس از ریختن این نوشیدنی در فنجان به دست می آید. اما پس از گذشت 17 دقیقه و 30 ثاتیه، دمای چای به 54 درجه سانتیگراد می رسد که بهترین دما برای لذت بردن از آن است. گروهی از ریاضیدانان انگلیسی در بررسیهای خود موفق شدند فرمول تهیه یک فنجان چای مطبوع را ارائه کنند. ادامه مطلب...

[ شنبه 90/3/28 ] [ 12:13 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]

یک مقام قضایی: پرونده فائزه هاشمی به دادگاه می‌رود ولی از نظر قانونی اجازه بازکردن محتوای آن را نداریم.


مازیار بیژنی


[ شنبه 90/3/28 ] [ 12:2 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
عده ای می گویند ببینید ما چه ملتی هستیم! ما در دو هزار و پانصد سال پیش اعلامیه حقوق بشر را امضا کردیم. کورش وقتی که وارد بابل شد با اینکه خودش بت پرست نبود و تابع مثلا دین زرتشت بود، معذالک گفت تمام معابد بت پرستی که در اینجا هست، محترم است... ادامه مطلب...
[ شنبه 90/3/28 ] [ 11:15 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]
<      1   2   3   4   5   >>   >
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک های مفید
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب
عمارنامه : نجوای دیجیتال بصیرت با دیدگان شما 		AmmarName.ir

بازدید امروز: 193
بازدید دیروز: 814
کل بازدیدها: 4404899