NTENT="IR" />
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کلارآباد دات کام
قالب وبلاگ
گروهی از مردم استانبول عصر یکشنبه با برگزاری تظاهرات، دستگیری اسلام گرایان و هواداران حجاب اسلامی در جمهوری آذربایجان را محکوم و شعار جانم فدای رهبر سر دادند.
به گزارش جهان به نقل از ایرنا، تظاهرکنندگان که درمیدان "تقسیم" استانبول تجمع کرده بودند به سوی کنسولگری جمهوری آذربایجان راهپیمایی کرده و شعارهای "مرگ بر اسرائیل" ، "مرگ بر آمریکا" ، "علی اف دیکتاتور حساب پس خواهد داد" و "جانم فدای رهبر" سر دادند.

معترضین به سیاست های اسلام ستیزی باکو در حالیکه تصاویر امام خمینی (ره) ، رهبر معظم انقلاب و مسجد قدس را حمل می کردند ، تکبیر گویان حمایت خود را از مقاومت اسلام گرایان در جمهوری آذربایجان اعلام و با هواداران حجاب اسلامی اعلام همبستگی کردند.

تظاهرکنندگان همچنین تصویری از "الهام علی اف" رییس جمهوری آذربایجان را که با نشان نازی ها بر پیشانی مخدوش شده بود، با خود حمل می کردند.


پلیس استانبول به خواست مسوولان کنسولگری جمهوری آذربایجان تدابیر شدید امنیتی اتخاذ کرد و از نزدیک شدن معترضین به ساختمان کنسولگری ممانعت کرد.

سخنگوی معترضین با اشاره به تشدید فعالیت های اسلام ستیزی در جمهوری آذربایجان ، گفت : اقدام باکو در دستگیری سیاستمداران، روشنفکران و علمای حامی حجاب اسلامی را به شدت محکوم می کنیم.

[ دوشنبه 91/3/8 ] [ 8:43 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]
تاج زاده در پیامی که ظاهرا از اوین راهی رسانه های ضدانقلاب کرده، به اتهام پراکنی علیه رئیس مجلس هفتم و شیوه مدیریت او پرداخته و در سخنانی بامزه گفته است، مرتضوی حداد را فریب داده بنابراین وی توان ریاست مجلس را ندارد!
به گزارش سرویس سیاسی جهان نیوز، مصطفی تاج زاده، از فعالان مطرح آشوب‌های سال 88 که دوران محکومیتش در زندان را سپری می کند، از تغییر مدیریت مجلس شورای اسلامی ابراز نگرانی کرد.
تاج زاده در بیانیه ای که ظاهرا از اوین راهی رسانه های ضدانقلاب کرده، به اتهام پراکنی علیه رئیس مجلس هفتم و شیوه مدیریت او پرداخته و در سخنانی بامزه گفته است، مرتضوی حداد را فریب داده بنابراین وی توان ریاست مجلس را ندارد! ادامه مطلب...
[ دوشنبه 91/3/8 ] [ 8:33 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]
نامه اعتراضی جنبش عدالتخواه دانشجویی به وام 700 میلیون تومانی نمایندگان مجلس هشتم در حاشیه مراسم تجدید بیعت نمایندگان منتخب نهم با آرمان‌های امام در حرم امام راحل توزیع می‌شود.
به گزارش بی باک مهدی خوجگی در گفت‌وگو با خبرگزاری دانشجو، گفت: در آستانه مراسم افتتاح مجلس نهم و در حاشیه مراسم تجدید بیعت نمایندگان منتخب مردم با آرمان‌های امام نامه اعتراضی جنبش عدالتخواه دانشجویی به نمایندگان پیرامون وام 700 میلیون تومانی نمایندگان مجلس هشتم در حرم امام (ره) توزیع می‌شود.
 سخنگوی جنبش عدالتخواه دانشجویی با اشاره به این وام 700 میلیون تومانی افزود: مبلغ 700 میلیون تومان از هزینه بیت‌المال بابت مسائلی که عنوان می‌شود هزینه‌های مسکن، خرج رفت و‌ آمد و ایاب و ذهاب نمایندگان مجلس هشتم بوده است به آنها پرداخت می‌شود. ادامه مطلب...
[ دوشنبه 91/3/8 ] [ 8:31 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]

سنجش عملکرد مجلس هشتم، موضوعی است که به ویژه در ماه‌های جاری مورد بحث و بررسی گسترده مطبوعات و کارشناسان مسائل سیاسی در داخل کشور قرار گرفت نکته ای که علاوه بر ترکیب مجلس به نحوه اداره امور مجلس نیز مرتبط بوده است. اما آنچه نهایتا از مجموع این بحث‌ها و همچنین مناظرات انتخاباتی خارج شد، عدم رضایت کلی مردم و دلسوزان انقلاب اسلامی از عملکرد این مجلس بود، امری که موجب عدم راهیابی نزدیک به 200 نماینده مجلس هشتم به دوره نهم نمایندگی مردم شد.

به گزارش رجانیوز به نظر می رسد در مقابل جدل‌های رسانه‌ای، آنچه بهترین عیار برای سنجش میزان موفقیت مدیریت مجلس در دوره هشتم به حساب می‌آید، مقایسه نحوه برخورد رهبر معظم انقلاب با این مجلس نسبت به مجلس هفتم باشد، امری که به واسطه رقابت علی لاریجانی به عنوان رئیس مجلس هشتم و غلامعلی حداد عادل به عنوان رئیس مجلس هفتم، برای ریاست نهمین دوره مجلس، می‌تواند راهگشای انتخاب نمایندگان مردم نیز باشد.

"وقف غیرقانونی اموال دانشگاه آزاد" و "طرح حقوق مادام‌العمر مسئولان"، ماجرای" طرح نظارت بر نمایندگان " با وجود تاکید مستقیم شخص رهبر معظم انقلاب بر تهیه و اجرای آن، مواضع عجیب و سوال برانگیز در قبال فتنه عظیم 88، کشمکش دائمی با دولت به بهانه حفظ استقلال مجلس و مواردی از این دست، اتفاقات کوچکی نیست که بتوان به راحتی آنها را نادیده گرفت. هر چند که نمی‌توان مواضع بجا در موضوعات خارجی را از مجلس هشتم نادیده گرفت.

اما شاید همین مسائل و حواشی بی شمار موجود پیرامون مجلس هشتم بوده باشد که پیام رهبر معظم انقلاب به مجلس نهم را بسیار متفاوت از پیام به مجلس هشتم کرده است. چنانکه اگر پیام ایشان به مناسبت آغاز به کار مجلس هشتم، در تقدیر از عملکرد مجلس هفتم به ویژه رویکردهای حاکم بر آن، با پیام رهبر انقلاب برای آغاز فعالیت مجلس نهم که امروز در صحن علنی قرائت شد، مقایسه شود، نکات راهگشا و جالبی برای انتخاب رئیس جدید مجلس به دست خواهد داد. ادامه مطلب...

[ دوشنبه 91/3/8 ] [ 8:30 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]
 غلامعلی حداد عادل با کسب 132 رای از مجموع 144 رای به عنوان کاندیدای فراکسیون اصولگرایان برای ریاست مجلس نهم انتخاب شد. حجج اسلام ابوترابی و سالک نیز اکثریت آرا برای نایب رئیسی مجلس را کسب کردند.
 به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، جلسه فراکسیون اصولگرایان مجلس نهم عصر امروز یک‌شنبه در صحن مجلس شورای اسلامی ‌برگزار شد.
در این جلسه تعدادی از منتخبان جدید ملت برای انتخابات هیئت رئیسه مجلس نهم کاندیدا شدند که پس از رأی‌گیری از بین حاضران، کاندیداهای نهایی فراکسیون اصولگرایان برای انتخابات هیئت رئیسه مجلس نهم که در صحن علنی مجلس انجام می‌شود، مشخص شدند.
تنها کاندیدای ریاست مجلس نهم در جلسه فراکسیون اصولگرایان غلامعلی حدادعادل بود که با 132 رأی از 144 رأی مأخوذه به عنوان کاندیدای نهایی فراکسیون اصولگرایان برای ریاست مجلس نهم انتخاب شد. 7 نفر هم به علی لاریجانی رأی داده بودند. 5 نفر هم رأی سفید دادند.
در این جلسه محمدمهدی زاهدی منتخب کرمان، احمد سالک منتخب اصفهان، محمدحسن ابوترابی‌فرد، محمد سلیمانی، ‌محمدرضا باهنر منتخب تهران و علی‌اصغر زارعی منتخبان تهران کاندیدای نواب هیئت رئیسه مجلس نهم شدند که از این بین ابوترابی‌فرد با 61 رأی و سالک با 59 رأی به عنوان کاندیداهای نهایی فراکسیون اصولگرایان برای نواب رئیس مجلس نهم انتخاب شدند. زارعی با 34 و باهنر با 23 رأی هم در جلب آرای حاضران ناکام ماندند. محمدمهدی زاهدی و محمد سلیمانی نیز به ترتیب 8 و 3 رأی آوردند.

[ دوشنبه 91/3/8 ] [ 8:28 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]
هنوز مدت زمانی از نشر ترانه توهین آمیز خواننده مقیم آلمان، نگذشته است که بی بی سی برنامه ای را به موضوع کاریکاتوریست دانمارکی که به پیامبر اسلام توهین کرد و مورد تشویق صدر اعظم آلمان و دولت وی قرار گرفت، اختصاص داد.
هنوز مدت زمانی از نشر ترانه توهین آمیز خواننده مقیم آلمان، نگذشته است که بی بی سی برنامه ای را به موضوع کاریکاتوریست دانمارکی که به پیامبر اسلام توهین کرد و مورد تشویق صدر اعظم آلمان و دولت وی قرار گرفت، اختصاص داد.

به گزارش سرویس سیاسی جام نیوز، تلویزیون فارسی بی بی سی (BBCPersian) شنبه ششم خرداد (26May) برنامه ای را به موضوع آزادی بیان و مقدسات اسلامی با توجه به کاریکاتور های دانمارکی توهین کننده به پیامبر اسلام (صل الله علیه آله) با حضور اکبر گنجی اختصاص داد. ادامه مطلب...

[ دوشنبه 91/3/8 ] [ 8:26 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]
بحرین با متهم کردن کانال های ایرانی به انتشار اخبار دروغ ، ترویج تروریسم ! و رواج فرقه گرایی و فعالیت علیه دولت های بحرین و عربستان و به هم زدن ثبات و امنیت در این کشورها ، اعلام کرده است که کانال های خود را از اول ژوئن سال جاری به نشانه اعتراض از روی این ماهواره خارج می کند.
دولت بحرین به نشانه اعتراض به فعالیت شبکه های ماهواره ای ایران روی ماهواره عرب ست شبکه های تلویزیونی خود ر ا از این ماهواره خارج می کند.
به گزارش عصر ایران وزارت اطلاع رسانی بحرین روز شنبه با انتشار بیانیه ای با اعتراض به ماهواره عرب ست اعلام کرده است که این ماهواره به درخواست های مکرر این کشور برای متوقف کردن پخش کانال های ماهواره ای ایران از روی این ماهواره توجهی نکرده است.
وزارت اطلاع رسانی بحرین با متهم کردن کانال های ایرانی فعال روی ماهواره عرب ست به انتشار اخبار دروغ ، ترویج تروریسم ! و رواج فرقه گرایی و فعالیت علیه دولت های بحرین و عربستان و به هم زدن ثبات و امنیت در این کشورها ، اعلام کرده است که کانال های خود را از اول ژوئن سال جاری به نشانه اعتراض از روی این ماهواره خارج می کند. ادامه مطلب...
[ دوشنبه 91/3/8 ] [ 8:24 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]

او تک فرزند خانواده بود و فامیلی‌اش را نگفت چون می‌ترسید خانواده‌اش بیایند منطقه و نگذارند در جبهه بماند.

خبرگزاری فارس: مبارز کوچولوی خرمشهر کجاست؟+تصویر

 اباصلت بیات از عکاسان انقلاب و دفاع مقدس در گفت‌وگو با خبرنگار گروه «حماسه و مقاومت» باشگاه خبری فارس «توانا» خاطره‌ای از مصاحبه با یک نوجوان 15 ساله که از جنوب تهران در عملیات بیت‌المقدس حضور یافته بود روایت کرد:

روز هجدهم اردیبهشت 1361 در ایستگاه حسینیه، نوجوانی خوش سیما که پشه سر و صورتش را هم نیش زده بود، توجهم را جلب کرد. او در گرمای 50 درجه جنوب، کلاه آهنی روی سرش گذاشته بود و وسایل زیادی، از جمله قمقمه، خنجر، یک کوله پشتی پر از وسایل و اسلحه همراش بود. یعنی فکر می‌کنم این بچه 15 ساله 20 کیلو بار حمل می‌کرد، به طوری که به سختی راه می‌رفت.

اسمش محمدرضا و تک فرزند خانواده بود اما فامیلی‌اش را نگفت. چون می‌ترسید حضورش در منطقه لو برود و پدر و مادرش او را پیدا کنند و نگذارند در جبهه بماند. دقایقی کنار این نوجوان نشستم و صحبت کوتاهی با نوجوان داشتم. پرسیدم محمدرضا کلاس چندمی؟

ـ دوم راهنمایی.

ـ منزلتون کجاست؟

ـ جنوب شهر تهران.

ـ پدر و مادرت چه کار می‌کنند؟

ـ پدرم کارمند و مادرم خانه‌دار هستند.

ـ درس و مشقت چطور بود؟

ـ نمره‌هایم خوب بود.

ـ محمدرضا، چگونه به اینجا آمده‌ای؟

ـ به سختی.

ـ چرا به سختی؟

ـ پدر و مادرم موافق اعزام به جبهه نبودند؛ تک فرزند هستم و آنها می‌ترسیدند اتفاقی برایم بیفتد. بدون اجازه پدر و مادرم به مسجد رفتم و نام‌نویسی کردم. چون امام فرموده بودند مشکلی نیست، خیلی خوشحال شدم. دوره کوتاه نظامی دیدم و در حدود 24 نفر بودیم که به پادگان اندیمشک اعزام شدیم.

ـ چند روز است که به اینجا آمده‌ای؟

ـ 15 روز است که به جنوب آمده‌ام. 9 روز در پادگان دوکوهه بودم و 6 روز است که در ایستگاه حسینیه جاده خرمشهر حضور دارم.

ـ آقا محمدرضا! اینجا هوا خیلی گرم است. تحمل این آب و هوا و گرد و غبار و حتی نیش پشه‌هایی که صورتت را زده است، تو را اذیت نمی‌کند؟

ـ برای من مهم نیست؛ من هم مثل برادرهای دیگر اینها را تحمل می‌کنم تا بتوانم خدمت‌گذار کوچکی برای برادران بزرگ باشم. من همه خطرها را به جان خریدم.

ـ تو خوب درس می‌خواندی، می‌توانستی الآن به درس خود ادامه دهی و راحت روی تشک بخوابی. مادرت هم غذای خوشمزه برایت درست ‌کند و مجبور نباشی الآن هر دو روز، یک وعده غذای گرم بخوری. اینجا هوا گرم است. پشه‌ها صورتت را زخمی کردند. ترجیح نمی‌دادی در تهران باشی؟

ـ وقتی فکر کردم به این نتیجه رسیدم که برادرهای بزرگ برای آزادسازی وجب به وجب خاکمان خون می‌دهند، خون من که رنگین‌تر از آنها نیست.

ـ الان در ایستگاه حسینیه هستیم؛ دو سه روز دیگر مرحله سوم عملیات آزادسازی خرمشهر آغاز می‌شود؛ حرفی با خانواده و ملت دارید؟

ـ من از پدر و مادرم تقاضا دارم که مرا ببخشند. الان مادرم از نگرانی من مریض شده که امیدوارم او مرا ببخشد. آرزو دارم با پیروزی رزمندگان اسلام همه به آغوش خانواده برگردند و من هم به آغوش خانواده‌ا‌‌م‌ برگردم تا از نگرانی بیرون بیایند.

در آخر هم از محمدرضا عکس گرفتم و از هم جدا شدیم؛ نمی‌دانم چه اتفاقی برای او افتاد. خیلی دوست دارم بدانم او الآن کجاست؟


[ یکشنبه 91/3/7 ] [ 10:59 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]

وی با بیان اینکه عقلانیت با توکل و دعا منافات ندارد، گفت: انسان وقتی از طریق عقلانی به تصمیم رسید، آنگاه توکل می‌کند و به بزرگان دین متوسل می‌شود. همچنین از خداوند همواره می‌خواهد که تصمیم صحیح را برای او پدید آورد. پس دعا در طول رفتار عقلانی است.

حجت الاسلام والمسلمین سیدحسن خمینی با اعضای حزب کارگزاران سازندگی و جمعی از فعالان سیاسی اصلاح‌طلب شهرستان ری دیدار و گفتگو کرد.
به گزارش خبرگزاری فارس، سید حسن خمینی در این دیدار که در حرم مطهر امام(ره) صورت گرفت، اظهار داشت: امام خمینی (ره) با مشورت و بدون اتکا به امور غیرعقلانی تصمیم می‌گرفتند و تمام رفتارهای امام تابع یک نظام عقلانیت انسانی بود و هیچگاه به رمل و خرافه و امور غیرعقلانی اتکا نمی‌کرد. ادامه مطلب...
[ یکشنبه 91/3/7 ] [ 10:58 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]
رئیس مجمع نجومی جده در عربستان اعلام کرد: آسمان مکه مکرمه روز یکشنبه شاهد مهم ترین پدیده آسمانی یعنی قرار گرفتن خورشید بر فراز آسمان خواهد بود.

به گزارش فارس به نقل از پایگاه اطلاع رسانی بعثه مقام معظم رهبری، ماجد ابو زاهره، رئیس مجمع نجومی جده، اظهار داشت: راس ساعت 5 و 38 دقیقه روز یکشنبه خورشید در آسمان مکه ظاهر شده و به این حرکت خود ادامه می دهد تا زمانی که به وسط آسمان برسد و در ساعت 12 و 18 دقیقه یعنی زمان اذان ظهر در بالای مکه قرار گیرد به نحوی که نمازگزاران در مسجد الحرام شاهد محو شدن سایه کعبه می شوند. 

وی افزود: همزمان با این اتفاق که یکی از پدیده های مهم نجومی است، خورشید در مناطق مجاور قطب شمالی و قاره آفریقا و اروپا، روسیه و شرق آسیا و بخش هایی از آمریکای شمالی و جنوبی قابل رویت است.
 بنا به گفته وی، این پدیده به دلیل آن است که کعبه دقیقا در میان خط استوا و مدار راس السرطان قرار دارد چنان که در هرسال 2 بار و همزمان با عبور خورشید از خط استوا به سمت راس السرطان در ماه می و نیز زمان بازگشت خورشید از جنوب به سمت خط استوا در ماه ژانویه این اتفاق می افتد.
 مجمع نجومی جده همچنین نسبت به نگاه کردن مستقیم به خورشید در این ساعت بدون تلسکوپ یا ابزار ضروری هشدارداد.

[ یکشنبه 91/3/7 ] [ 10:54 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]
<      1   2   3   4      >
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک های مفید
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب
عمارنامه : نجوای دیجیتال بصیرت با دیدگان شما 		AmmarName.ir

بازدید امروز: 364
بازدید دیروز: 814
کل بازدیدها: 4405070