NTENT="IR" />
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کلارآباد دات کام
قالب وبلاگ
یکی دیگر از دلایلی که باعث گردیده تا جریان هاشمی رفسنجانی حمایت از کاندیداتوری علی مطهری را در دستور کار خود قرار دهد، قدرت طلبی وی و وجود روحیات و اخلاقیات سران فتنه در او می باشد.
چند سالی است که جریان هاشمی رفسنجانی اجازه جولان در پاستور را به میزان گذشته پیدا نکرده و دستشان برای فشار بر روی برخی شاسی ها به کلی قطع شده است از همین رو این جریان برای بازگشت دوباره به پاستور چندین فرد را برای ورود به عرصه کاندیداتوری انتخابات آتی ریاست جمهوری آماده نموده است.

به گزارش سرویس سیاسی بی باک، جریان هاشمی رفسنجانی و نفوذیان وی در جریان اصولگرایی یکسال مانده به انتخابات ریاست جمهوری یازدهم بدین نتیجه رسیده اند که علی مطهری بخاطر عدم ثبات فکری و اظهار نظرهای جنجالی اش می تواند بعنوان یکی از گزینه های اصلی آنها برای کاندیداتوری در انتخابات ریاست جمهوری یازدهم باشد.


شنیده های خبرنگار "بی باک" حاکی است که بعد از شکست سنگین عموم کاندیداهای حامی هاشمی رفسنجانی در انتخابات اخیر مجلس شورای اسلامی، جریان هاشمی رفسنجانی و نفوذیان وی در جریان اصولگرایی بدین نتیجه رسیده اند که اگر در ماههای آتی نتوانند شرایط را به نفع برخی از افراد مورد نظر خود برای کاندیداتوری در انتخابات ریاست جمهوری یازدهم تغییر دهند، آنگاه علی مطهری یکی از بهترین گزینه ها برای کاندیداتوری در انتخابات ریاست جمهوری یازدهم می باشد که سادگی و عدم ثبات فکری علی مطهری می تواند این جریان را برای تسلط بر وی و تحقق اهدافشان بسیار یاری کند.

این جریان بدین نتیجه رسیده که انتساب علی مطهری به علامه شهید مطهری خود ابزاری مناسب برای جلب آرای برخی عوام بوده و از سوی دیگر، سخنان هتاکانه و جسارتهای مکرر وی علیه آرمانهای انقلاب، ارگانهای مقدس و بزرگان نظام، موجب محبوبیت او در بین اصلاح طلبان و نیروهای معاند نظام در داخل و خارج از کشور شده است از همین رو توهم این جریان مبنی بر جلب آرای قشر عوام جامعه که بعضا علی مطهری را آئینه تمام نمای علامه شهید مطهری تصور می کنند و همراه کردن اصلاح طلبان به نفع این نماینده هتاک، امید جریان هاشمی رفسنجانی را برای بازگشت دوباره به پاستور مضاعف کرده است.

یکی دیگر از دلایلی که باعث گردیده تا جریان هاشمی رفسنجانی حمایت از کاندیداتوری علی مطهری  را در دستور کار خود قرار دهد، قدرت طلبی این نماینده و وجود روحیات و اخلاقیات سران فتنه در او می باشد.

 بدیهی است که در شرایط حساس کشور، علی مطهری از جمله سیاسیونی است که برای پیروزی در انتخابات حاضر به زیر پا گذاشتن همه اصول، مبانی، قوانین و اخلاقیات می باشد که اعلام پیروزی وی قبل از پایان انتخابات دور دوم مجلس نهم  به سبک میر حسین موسوی از سران فتنه تنها یک نمونه از منش قدرت طلبی و دیکتاتوری وی می باشد که قطعا دارنده این روحیات، پتانسیل لازم برای فتنه گری و تحقق خواست دشمنان نظام و انقلاب را در آینده دارد.

گذشته از مسائل و دلایل فوق، جریان هاشمی از این رو مطهری را در کنار سایرافراد مورد نظر خود برای کاندیداتوری در انتخابات ریاست جمهوری مناسب دیده که در صورت شکست وی، براحتی بتواند از بار روانی و ضد تبلیغاتی این شکست شانه خالی کند و با طرح موضوع عدم انتساب مطهری به  جریان هاشمی،تاوان سنگینی ندهد. ادامه مطلب...

[ سه شنبه 91/3/2 ] [ 10:28 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]
امید است با توجه به اختیارات ویژه‌ وزیر نفت و همچنین عزم ایشان نسبت به پالایش نیروی انسانی این وزارت، تغییرات مد نظر رستم قاسمی در روابط عمومی وزارت نیز اعمال شود.
با نزدیک‌شدن به زمان تحریم‌های نفتی، وزیر نفت با اختیارات گسترده‌ای که از سوی مجلس دریافت کرده، قرار است در وزارت نفت تغییرات گسترده‌ای را اعمال کند.
به گزارش سرویس سیاسی بی باک، بر این اساس خبرهایی از تغییر مدیرعامل شرکت ملی نفت و مدیرعامل شرکت ملی گاز و همچنین تغییر مشاوران وزیر نفت به گوش می‌ رسد اما جای بسی تعجب است رستم قاسمی که پس از حضور در وزارت نفت خدمات شایسته‌ای را از خود به جا گذاشته، تحرکات پنهان تعدادی از نیروهای اصلاح‌طلب در روابط عمومی وزارت از نگاه تیزبینانه ایشان پنهان مانده است.
واقعیت این است که پس از انتصاب مدیر روابط عمومی وزارت نفت، دو تن از افرادی که چند سال پیش از وزارت نفت اخراج شده بودند - آقایان ص (اخراجی شرکت ملی نفت) و ن (اخراجی شرکت فلات قاره) - مجددا در قسمت روابط عمومی مشغول به کار شده‌اند که با توجه به وابستگی‌ سیاسی به جریان دوم خرداد و اصلاحات برخوردهای سلیقه‌ای را سرلوحه کار خود در روابط عمومی وزارت نفت قرار داده‌اند.
گفتنی است، حضور این افراد در مجموعه روابط عمومی وزارت نفت باعث آزردگی خاطر جریان اصیل و انقلابی وزارت نفت شده است.
  امید است با توجه به اختیارات ویژه‌ وزیر نفت و همچنین عزم ایشان نسبت به پالایش نیروی انسانی این وزارت، تغییرات مد نظر رستم قاسمی در روابط عمومی وزارت نیز اعمال شود.

 


[ سه شنبه 91/3/2 ] [ 10:26 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]
حجت الاسلام علیرضا جهانشاهی که برای حضور در راهپیمایی عدالت همراه دانشجویان اهوازی به این شهر سفر کرده بود لحظاتی پیش توسط مامورین بازداشت شد.
 حجت الاسلام علیرضا جهانشاهی مشهور به طلبه عدالتخواه سیرجانی دقایقی پیش بار دیگر توسط مامورین دستگیر شد.
به گزارش سرویس سیاسی بی باک، حجت الاسلام علیرضا جهانشاهی که برای حضور در راهپیمایی عدالت همراه دانشجویان اهوازی به این شهر سفر کرده بود لحظاتی پیش توسط مامورین بازداشت شد.
قرار بود پیاده روی عدالتخواهان ولایتمدار صبح امروز از مقابل سازمان بسیج دانشجویی واقع در میدان ساعت شهر اهواز تا  دانشگاه شهید چمران این شهر برگزار شود اما عوامل انتظامی دقایقی پیش و در میانه راه، طلبه سیرجانی را بازداشت کردند.
گفتنی است؛ طی سالهای گذشته در کنار اخبار و گزارش های مختلف از ضرورت مبارزه با مفاسد اقتصادی و بیان برخی ادعاها و اتهامات علیه برخی شخصیت ها و مسئولان و آقازاده ها، به تدریج نام یک طلبه هم در صدر اخبار مربوط به مبارزه با مفاسد اقتصادی برده می شود.
چندی پیش نیز این طلبه عدالت خواه که در دور جدید مبارزات خود از قم راهی تهران شده،  از اقامت وی در حرم حضرت عبدالعظیم حسنی ممانعت شد.
اما این طلبه سیرجانی کیست؟ آیا به ادعای برخی از مسئولین شهر سیرجان این طلبه تنها و تنها به قصد شهرت دست به چنین کاری زده است؟
هفته نامه وابسته به حزب الله چندی پیش در گزارشی مبسوط به زندگی و روند فعالیت و تلاش او برای مبارزه با مفاسد پرداخته و نوشت: حجت‌الاسلام‌«علیرضا جهانشاهی»، طلبه پایه نهم حوزه علمیه قم است که امامت جماعت مسجد امام‌حسن(ع) در سیرجان (استان کرمان) را برعهده داشته است.
وی در اواخر عمر دولت اصلاحات اقدام به تأسیس «مجمع جوانان مسجدی» در سیرجان کرد و به فعالیت‌های مذهبی و امر به ‌معروف‌و نهی ‌از منکر می‌پردازد که البته فعالیت‌های ابتدایی این مجمع بیشتر معطوف به مسایل خُرد فرهنگی بود.
اما بعد از مدتی با تأکیدات مقام ‌معظم ‌رهبری مبنی بر مطالبه عدالت و پاسخ‌خواهی از مسوولان در سال‌های 83 و 84، این فعالیت‌ها وارد مرحله مطالبه عدالت از مسوولان شد. ادامه مطلب...
[ سه شنبه 91/3/2 ] [ 10:25 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]
شکایت از پاسخ های احمدی نژاد به سوال نمایندگاه در جلسه سوال از رئیس جمهور در چهار محور «توهین به نمایندگان»، «بیان مطالب خلاف واقع در پاسخ به برخی سوالات نمایندگان»، «در راس امور نداشتن مجلس» و «استنکاف از اجرای قوانین مطرح شده در سوال و قانون ندانستن بعضی از قوانین» تدوین شده است.
به گزارش بی باک ، سید فاضل موسوی نماینده مردم خدابنده در مجلس شواری اسلامی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران گفت: کار رسیدگی به شکایت 21 نماینده از احمدی نژاد به اتمام رسیده و باید دید چه زمانی به هیئت رئیسه ارسال می‌شود.
وی در ادامه با اشاره به اینکه هنوز زمان ارجاع گزارش کمیسیون اصل 90 به هیئت رئیسه مجلس اعلام نشده است افزود: حجم کارهای هیئت رئیسه کمیسیون اصل 90 فشرده است و باید منتظر ماند تا این گزارش از طریق هیئت رئیسه کمیسون اصل 90 به هیئت رئیسه مجلس شواری اسلامی ارجاع شود تا بدون نوبت در درستور کار صحن علنی مجلس قرار گیرد.
وی در خاتمه در خصوص نظر کارشناسی کمیسیون اصل 90 درباره شکایت نمایندگان اظهار داشت: بر اساس بررسی های صورت گرفته در کمیسیون شکایت از رئیس جمهور وارد دانسته شد.
گفتنی است؛ در 29 فروردین سال جاری 21 نفر از نمایندگان مجلس شواری اسلامی نامه ای را در شکایت از رئیس جمهوری تدوین کرده و به رئیس مجلس شواری اسلامی ارائه کردند.
شکایت از پاسخ های احمدی نژاد به سوال نمایندگاه در جلسه سوال از رئیس جمهور در چهار محور «توهین به نمایندگان»، «بیان مطالب خلاف واقع در پاسخ به برخی سوالات نمایندگان»، «در راس امور نداشتن مجلس» و «استنکاف از اجرای قوانین مطرح شده در سوال و قانون ندانستن بعضی از قوانین» تدوین شده است.
براساس تبصره دوم ماده 233 آیین نامه داخلی مجلس در صورتی که مجلس در مورد رئیس جمهور یا هر یک از وزیران سه نوبت رای به وارد بودن گزارش بدهد طرح استیضاح در صورت رعایت مفاد اصل هشتادو نهم (89) قانون اساسی در دستور کار مجلس قرار خواهد گرفت.

[ سه شنبه 91/3/2 ] [ 10:21 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]
رئیس مجلس شورای اسلامی با تاکید بر این که حرمت پاسداران در جامعه باید حفظ شود، گفت: در شرایط فعلی کشور مطالب انتقادی با متانت بیان شود تا تاثیر آن، آن گونه که در روش امر به معروف و نهی از منکر توصیه شده به اندازه باشد.
به گزارش بی باک به نقل از مهر، علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی در ابتدای جلسه روز سه شنبه مجلس شورای اسلامی با اشاره به سالروز آزاد سازی خرمشهر گفت: امروز وظیفه ما است که قدر عظمت و نفوذ معنوی ولایت فقیه را بدانیم که همیشه عامل عزتمندی ملت و حافظ حقوق ملت بوده است و امروز هم در بحران‌های داخلی و خارجی مخصوصاً ماجراجویی‌های استکبار در مسئله هسته‌ای تدابیر رهبری معظم این عزتمندی را رقم زده است. ادامه مطلب...
[ سه شنبه 91/3/2 ] [ 10:20 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]
<      1   2   3   4      
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک های مفید
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب
عمارنامه : نجوای دیجیتال بصیرت با دیدگان شما 		AmmarName.ir

بازدید امروز: 442
بازدید دیروز: 814
کل بازدیدها: 4405148