NTENT="IR" />
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کلارآباد دات کام
قالب وبلاگ
طبیعت جاده اسالم به خلخال در استان گیلان.
[ جمعه 93/3/30 ] [ 9:54 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: امروز هم آثار فتنه 88 در برخی مواقع نمود پیدا می‌کند و با روی کار آمدن دولت جدید، امید در دل برخی افراد در این باره زنده شده است که البته باید بدانند این مرتبه مانند سال 88 عملکردشان قابل گذشت نخواهد بود.
به گزارش مشرق، محمداسماعیل کوثری نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اتفاقات بعد از انتخابات سال 88 گفت: فتنه 88 یک حرکت کاملاً حساب‌شده با هدایت امریکا و انگلیس بود که با مطرح کردن بحث تقلب در انتخابات و آشوب خیابانی توسط عوامل خود در داخل، اهدافشان را دنبال می‌کردند. ادامه مطلب...
[ جمعه 93/3/30 ] [ 9:52 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]

تصاویر خنده دار ایرانی


[ جمعه 93/3/30 ] [ 5:45 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]

بدون شرح،

تو خود بخوان حدیث مفصل از این مجمل


[ جمعه 93/3/30 ] [ 5:31 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]


[ جمعه 93/3/30 ] [ 5:28 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]

خبرگزاری فارس: مجمع روحانیون مبارز «بنزین» فتنه 88 بود/ فتنه‌گران کارنامه‌ سیاهشان را گسترده‌تر نکنند

عضو شورای مرکزی جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی گفت: مجمع روحانیون مبارز نقش تقویتی برای فتنه داشت و بیانیه این مجمع سبب خوشحالی نظام سلطه، صهیونیست‌ها و اپوزیسیون خارج از کشور شد.

پرویز سروری عضو شورای مرکزی جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه احزاب خبرگزاری فارس، به نقش مجمع روحانیون مبارز در فتنه 88 اشاره و اظهار کرد: متاسفانه ما در فتنه 88 شاهد حرکاتی بودیم که این حرکات موجب خسارات بزرگی به کشور شد و فرصت طلایی مشارکت 85 درصدی را به کام ملت و نظام تلخ کردند. ادامه مطلب...
[ جمعه 93/3/30 ] [ 5:15 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
وظیفه «نفس زکیه» در ظهور حضرت مهدی(عج) و تفاوت او با «سید حسنی»

برای ظهور و قیام حضرت صاحب الامر(عج) پنج علامت حتمی وجود دارد؛ یعنی به طور حتم این پنج نشانه در رابطه با ظهور اتفاق خواهد افتاد. یکی از علائم حتمی ظهور، «قتل نفس زکیه» است.

خبرگزاری فارس: وظیفه «نفس زکیه» در ظهور حضرت مهدی(عج) و تفاوت او با «سید حسنی»

 

«نفس زکیه» شخصی به نام محمد بن حسن است و به دلیل عبادت و زهد بسیار،‌ در روایات به او لقب «نفس زکیه» داده شده است. وی از اولاد امام حسین(ع) بوده و به عبارتی سید حسینی محسوب می‌شود.(1)

اما برخی به گمان اینکه نام حسن -که جزو اسم است- نام جد اوست، وی را سید حسنی می­‌نامند، در حالی که او با سید حسنی متفاوت است! زیرا سید حسنی کسی است که وقتی به اذن خدا فرمان ظهور به حضرت بقیةالله(عج) می­‌رسد، او به وسیله بعضی از خواص حضرت متوجه می­‌شود که حضرت می­‌خواهند ظهور کنند، لذا نزد حضرت آمده و از ایشان استفسار می­‌کند و آن حضرت ایشان را آگاه می­‌کند، سپس او قبل از امام خروج می­‌کند و به دست مردم کشته می­‌شود و سرش را به شام می‌فرستند(2) و همچنین با نفس زکیه‌‌ای که طبق روایات در پشت کوفه به همراه 70 نفر از یارانش شهید می­‌شود(3) متفاوت است، برخی از نویسندگان معاصر آن را به شهید حکیم و یارانش که در نجف (که در پشت کوفه قرار دارد) شهید شده­‌اند تطبیق داده‌اند.(4)

*قتل نفس زکیه از علایم حتمی

برای ظهور و قیام حضرت صاحب الامر(عج) پنج علامت حتمی وجود دارد: یعنی به طور حتم این پنج علامت در رابطه با حضرت اتفاق خواهد افتاد، یکی از علائم حتمی ظهور قتل نفس زکیه است.(5) ادامه مطلب...

[ جمعه 93/3/30 ] [ 5:13 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]

سینمای هالیوود به عنوان فنی ترین و تکنیکی ترین سینمای جهان شناخته می شود و جلوه های ویژه یکی از ارکان سینمای غرب می باشد که باعث هیجان انگیز شدن این سینما شده است. در تصاویر زیر شما صحنه هایی از قبل و بعد از اعمال جلوه های ویژه در برخی از فیلم های مشهور آمریکایی را مشاهده می کنید.

ادامه مطلب...

[ پنج شنبه 93/3/29 ] [ 8:40 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
برنج.دومین محصول استراتژیک بعد از گندم.نامی که همواره با درد و رنج بسیار درآمیخته و نبود آن بر سر سفره ایرانی شاید زندگی را غیر ممکن نسازد اما بسیار سخت و دشوار خواهد کرد.برنجی که حاصل مشقتهای شیرزنانی است که پا به پای مردان و در اوج سختی اما دلی پرنشاط و چهره ای خندان نشاء برنج را بر پهنه شالیزارهای گیلان میکارند.زنانی که مانند تمام هم نوعان خود حق حیات و عمر طبیعی را دارند اما به خاطر نوع شغل سختشان و قرار گرفتن در معرض آبهای آلوده و انواع سموم و کودهای شیمیایی دچار پیری و فرسودگی زودرس شده و از انواع بیماری های مزمن مفصلی و پوستی رنج میبرند.این در حالی است که اکثر آنها از طبقه ضعیف جامعه بوده و تنها چشم امیدشان به فصل برداشت و فروش محصول است.اما چندسالی است واردات برنج خارجی دقیقا در فصل برداشت تمام زحماتشان را به باد میدهد و امیدشان را نا امید میسازد.
عکس: ابوذر بذری
[ پنج شنبه 93/3/29 ] [ 8:25 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]

شخصیت شهید چمران چندبعدی بود و علم او نیز وجهی از زندگی وی محسوب می‌شد. سرانجام این چهره کم‌نظیر، 30 خرداد 60 جاودانه شد تا برای ابد روزی‌خور درگاه حق تعالی شود.

به گزارش گروه حماسه و مقاومت خبرگزاری فارس، شهید مصطفی چمران با آغاز غائله کردستان جزو اولین مسئولانی بود که خود را به این منطقه رساند و با ضد انقلاب مبارزه  را از سر گرفت.

چمران  نبرد با ظلم را از سالها قبل در کنار افرادی چون امام موسی صدر آغاز کرده بود اما جزو معدود مردان مبارز بود که روحیه ای لطیف و عارفانه داشت.  به کمتر ذهنی متبادر می شود مردی که دائما در صحنه جنگ است بتواند مناجات های آنگونه با آن قلم زیبا بنویسد. شخصیت چمران چند بعدی بود که علم او نیز وجه دیگری از زندگی وی محسوب می‌شد.

سرانجام این چهره کم نظیر در 30 خرداد 60 جاودانه شد تا برای ابد روزی خور درگاه حق تعالی شد.

 

شهیدان از سمت راست تصویر (ناصر فرج الله، دکتر مصطفی چمران، علی ولی پور گودرزی)


[ پنج شنبه 93/3/29 ] [ 8:15 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
<      1   2   3   4   5   >>   >
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک های مفید
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب
عمارنامه : نجوای دیجیتال بصیرت با دیدگان شما 		AmmarName.ir

بازدید امروز: 194
بازدید دیروز: 574
کل بازدیدها: 4401982