NTENT="IR" />
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کلارآباد دات کام
قالب وبلاگ
جشنواره گلهای بابونه با حضور مهمانهایی از سراسر کشور در هوای بهاری و بارانی منطقه زیبای جنگل فندقلو برگزار شد.
[ یکشنبه 93/3/25 ] [ 9:14 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
بعد از اوج گرفتن آشوب فتنه گران در سال 1388 و وارد آوردن خسارات مادی و معنوی بسیار به کشور و ملت بسیاری از اهالی متعهد موسیقی نیز علیه فتنه گران با مردم همصدا شدند.

چند سالی است که روزهای آخر خرداد به عنوان یکی از خاطرات تلخ ملت ایران در ذهن ها و تقویم ها ثبت شده است. روزهایی که یادآور فتنه عبرت آموز سال 88 است. بعد از اوج گرفتن آشوب فتنه گران در سال 1388 و وارد آوردن خسارات مادی و معنوی بسیار به کشور و ملت بسیاری از اهالی متعهد موسیقی نیز علیه فتنه گران با مردم همصدا شدند.

آنچه در پی می آید؛ موسیقی های تولیدی در باشگاه ترانه وموسیقی راه  با موضوع فتنه است. مجموعه ای که خود از رویش های فتنه در حوزه موسیقی است.

قاسم افشار، حامد زمانی، فریدون بیگدلی، محمد عبدالحسینی، امیرحسین سمیعی و عباس کیهانی از خوانندگان توانمندی بوده اند که با صدای مردم علیه فتنه گران همراه شده اند.

در این مجموعه، بر روی شعرها و ترانه هایی از محمدکاظم کاظمی، امید مهدی نژاد، حسین شهرستانی، محمدمهدی سیار، حمید درویشی و… آهنگسازی شده است.

حضور آهنگسازانی که در فضای موسیقی پاپ، سنتی و تلفیقی کشور جایگاه برجسته ای داشته و دارند، جایگاه موسیقی سیاسی مردمی را بیش از پیش تقویت نموده است. کسانی چون احمدعلی راغب، هادی آرزم، محمدرضا چراغعلی، حبیب خزایی فر.

.

ghallade-tala

 قلاده های طلا
 
 
Poster1
 عهد ایران
[ یکشنبه 93/3/25 ] [ 9:10 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
کارمند جوان ،پیش از مرگ با وصیتی کم سابقه حتی اعضای غیر قابل پیوند خود را اهدا کرد .
به گزارش جهان به نقل از دانا، محمد رضا ندایی،کارمند جوان شرکت ایرانسل پیش از انجام عمل مغزی خود، وصیتی کم سابقه را امضا کرد،بر طبق وصیت او علاوه بر پیوند اعضای حیاتی اش به بیماران نیازمند، سایر اعضای بدنش نیز برای انجام امور تحقیقات علمی در اختیار مراکز آموزشی و پژوهشی قرار گرفت.


ندایی ، کارمند قسمت ارتباط با مشتریان،سه سال قبل ازدواج کرد و از وی علاوه بر کودک یک سال و نیمه اش، اعضای زنده ای به یادگار مانده است که به چندین انسان ، زندگی دوباره بخشیده است.
وی چهارشنبه هفته گذشته به دلیل عارضه مغزی ، تحت عمل جراحی قرار گرفت و پس از به هوش آمدن در اثر تشنج مغزی درگذشت.
محمدرضا ندایی در قطعه نام آوران بهشت زهرای تهران دفن شد.



[ یکشنبه 93/3/25 ] [ 9:6 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
اگر داعش حمله کرد مثل همیشه تاریخ فقط چشم امیدمان به شماست...
به گزارش جهان، وحید یامین پور در گوگل پلاس نوشت:
افراطی ها!

سیب زمینی خورها!

ساندیس خورها!

رای های بی کیفیت!

شهروندان درجه دوم!

دلواپس ها!

بی سوادها!

از جای خاص تغذیه شونده ها!

اگر داعش حمله کرد مثل همیشه تاریخ فقط چشم امیدمان به شماست...

سربازها!

تولد فرمانده تان مبارک.

[ یکشنبه 93/3/25 ] [ 9:6 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
وقتی نخبگان یک جامعه بر فرشی نشینند، هوادارانشان در کشوری بگنجند!
به گزارش جهان، محمد سرشار در صفحه شبکه اجتماعی خود نوشت:


وقتی نخبگان یک جامعه بر فرشی نشینند، هوادارانشان در کشوری بگنجند! 

خداوند سران داخلی فتنه را هدایت ـ وگرنه لعنت ـ کناد که نگذاشتند چنین تصاویر شیرینی را، در خرداد 1389، ببینیم و خوش‌خوشانمان شود.

[ یکشنبه 93/3/25 ] [ 9:5 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
رئیس فدراسیون اسلامی ورزشی زنان منحل شده ایران گفت: زمانی که اصلاح‌طلبان به قدرت می‌رسند زنان را فراموش می‌کنند.
اصلاح‌طلبان به قدرت که می‌رسند زنان را فراموش می‌کنند
به گزارش جهان، فائزه هاشمی‌رفسنجانی در حاشیه جشن امید در گفت‌و‌گو با فارس در کاشان گفت: تعطیلی فدراسیون اسلامی ورزش بانوان در دولت قبل غرض شخصی بود و به جای اینکه رئیس فدراسیون را عوض کنند فدراسیونش را منحل کردند.

وی تصریح کرد: در این فدراسیون به دنبال ترویج اخلاق دینی در میان ورزشکاران و بانوان مسلمان، نقش‌آفرینی و توجه به ورزش و حضور بانوان مسلمان در میادین بین‌المللی به شیوه اسلامی توسط ایران بودیم که متأسفانه آن را به دلایلی که به طور قطع مشکلات مالی نبود و غرضیت با سیاست‌های من بود، تعطیل کردند. ادامه مطلب...
[ یکشنبه 93/3/25 ] [ 9:3 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
عضو حزب کارگزاران سازندگی گفت: کشور نباید به دست کسانی بیفتد که به اصطلاح معلوم نیست پدر و مادرشان کیست!
کشور نباید به دست کسانی بیفتد که پدر و مادرشان معلوم نیست!
به گزارش جهان، حسین مرعشی در گفتگو با ایسنا با انتقاد از عملکرد دولت گذشته و ادعای اینکه کسی مسئولیت اشتباهات آن را نمی پذیرد، گفت: کشور نباید به دست کسانی بیفتد که به اصطلاح معلوم نیست پدر و مادرشان کیست، چطوری فکر می‌کنند و ریشه آنها کجاست. 

وی با بیان اینکه "اصلاح‌طلبان اکنون مسئولیت دولت آقای روحانی را می‌پذیرند" افزود: ممکن است جاهایی انتقاد داشته باشند و بگویند انتقاد داریم اما مسئولیت روی کار آمدن آقای روحانی را می‌پذیرند و تا به امروز نیز به آن افتخار می‌کنند؛ چراکه ما مفتخر هستیم رئیس‌جمهوری را به مردم معرفی کردیم و برای پیروزی آن پایمردی کردیم که امروز دارد کشور را از مهمترین و بزرگترین مشکل تاریخی سیاسی قرن اخیر نجات می‌دهد. ما به این موضوع افتخار می‌کنیم؛ ولو ممکن است مثلاً به وزیر کشور نیز انتقاد داشته باشیم ولی کلیات آن را قبول داریم و مسئولیتش را می‌پذیریم.  ادامه مطلب...
[ یکشنبه 93/3/25 ] [ 9:2 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]

اقدامات معنادار روحانی در نخستین سالگرد پیروزی

اقدامات معنادار روحانی در نخستین سالگرد پیروزی// اماده انتشار سیر مشخصی در اظهارات اخیر روحانی وجود داشت و آن ضرورت احترام اقلیت به رای اکثریت بود؛ چیزی که در انتخابات سال 1388 از سوی طیفی خاص در کشور که امروز به ظاهر، خود را حامی روحانی می‌خوانند، نادیده گرفته شد.

گروه سیاسی مشرق - حجت الاسلام حسن روحانی امسال نخستین سالگرد پیروزی خود در انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری را تجربه کرد. روحانی در سالگرد این رویداد مهم با سه حرکت معنادار نگاه‌ها را متوجه خود ساخت. اولین حرکت سخنرانی قابل تامل و شنیدنی او در جشن امید و انتظار بود. دیگر اقدام کنفرانس مطبوعاتی در سالگرد پیروزی و سومین حرکت، خلق یک سنت حسنه توسط او بود: دعوت از رقبای انتخاباتی سال گذشته. ادامه مطلب...

[ یکشنبه 93/3/25 ] [ 9:1 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]

[ یکشنبه 93/3/25 ] [ 8:59 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]

 200 زن عراق برای حفاظت از استان دیاله در مقابل داعش سلاح به دست گرفتند.

 
به گزارش مهرخانه، 200 زن عراقی عضو سازمان «دختران عراق» با هدف حمایت از استان دیاله این کشور در مقابل محاصره و هجوم تروریست‌های افراطی «داعش»، سلاح به دست گرفتند.
 
زنان عضو سازمان عراقی «دختران عراق» که در سال 2007 با هدف مقابله با فعالیت‌های زنان انتحاری عضو گروه‌های تروریستی ایجاد شد، روز چهارشنبه اعلام کردند که اعضای این سازمان برای مقابله با هجوم تروریست‌های گروه داعش، سلاح به دست می‌گیرند. ادامه مطلب...
[ شنبه 93/3/24 ] [ 9:39 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
<   <<   6   7   8   9   10   >>   >
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک های مفید
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب
عمارنامه : نجوای دیجیتال بصیرت با دیدگان شما 		AmmarName.ir

بازدید امروز: 560
بازدید دیروز: 574
کل بازدیدها: 4402348