NTENT="IR" />
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کلارآباد دات کام
قالب وبلاگ
دبیر انجمن روغن‌کشی ایران خبر داد:
دبیر انجمن روغن‌کشی ایران گفت: کارخانه‌های گل سفید البرز ،سعید کشت درمیمه، دانه گلوش در خراسان، شکوفه بهار قائم در شهرک صنعتی عباس‌آباد (پاکدشت)، تبرک مشهد و توسعه بحار تجارت و ره آوران سازه به دلیل شرایط نا مساعد تولید به‌طور کامل تعطیل هستند.

به گزارش پایگاه 598، اکبر سبقتی دبیر انجمن روغن‌کشی ایران در گفت‌و‌گو با خبرنگار بخش کشاورزی خبرگزاری تسنیم اظهار کرد: ظرفیت کارخانه‌های روغنکشی 4 میلیون و 600 هزار تن است اما در سال گذشته تنها حدود یک‌میلیون و 800 هزار تن روغنکشی انجام داده‌اند و با 39  درصد ظرفیت خود کار کرده‌اند. ادامه مطلب...

[ شنبه 95/3/29 ] [ 11:48 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]

یکی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی گفت: هنوز تکلیف اسکان نمایندگان تازه وارد به مجلس مشخص نشده، به همین منظور نمایندگان در برخی از هتل های پنج ستاره از جمله هتل استقلال اسکان داده شده اند. به گفته این نماینده هزینه هر شب اقامت برای این افراد به همراه خانواده بیش از یک و نیم میلون تومان هزینه روی دست مجلس می گذارد.


[ شنبه 95/3/29 ] [ 11:47 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
این روزها که فیش های حقوقی چند ده میلیونی و اسرافهای دریافتی از بیت المال قلب جامعه و مردمی که سالها همه گونه سختی را برای حفظ و ارزشگذاری به انقلاب به جان خریده اند به درد آورده است نیازمند تکرار سخنان رهبری در دوران ریاست جمهوری هاشمی هستیم تا بدانیم با این شیوه مدیریتی در حال عقبگرد به راه طی شده و کم بازده هستیم.
سرویس سیاسی پایگاه 598 -حسین صفدری/ وقتی هدف توسعه یافتگی محض و تفکر تکنوکراسی باشد و دلبستگی به انقلاب حلقه گمشده مدیریت، نتیجه اش میشود حقوق های چند ده میلیونی و ریخت و پاش در زندگی شخصی و امور مالی مسئولین و حقوق‌ها و حسابهای بی سر و ته و غافل شدن از حال آحاد جامعه که روز و شب در پی لقمه نانی حلال اند.


زمانی که تکنوکرات‌ها در دوران ریاست جمهوری هاشمی بر مسندهای مدیریتی تکیه زده بودند هر سال شاهد تذکرات صریح رهبر انقلاب در این باب بودیم. 

این روزها که فیش های حقوقی چند ده میلیونی و اسرافهای دریافتی از بیت المال قلب جامعه و مردمی که سالها همه گونه سختی را برای حفظ و ارزشگذاری به انقلاب به جان خریده اند به درد آورده است نیازمند تکرار سخنان رهبری در آن سالها هستیم تا بدانیم با این شیوه مدیریتی در حال عقبگرد به راه طی شده و کم بازده هستیم. ادامه مطلب...
[ شنبه 95/3/29 ] [ 11:46 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
در حالی مجموع ارزش خرید هواپیماهای ایرباس و بوئینگ به نرخ روز ارز بالغ بر 145 هزار میلیارد تومان است که با تنها 3 درصد از این مبلغ می‌توان پرونده طرح مسکن مهر را مختومه کرد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از تسنیم، عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی دوشنبه هفته جاری در صحن علنی مجلس با فاجعه‌بار خواند طرح مسکن مهر، گفت: با وجود آنکه تاکنون 100 هزار میلیارد تومان برای مسکن مهر هزینه شده، برای تکمیل زیربناهای این واحدها به 56 هزار میلیارد ریال(پنج هزار و 600 میلیارد تومان) اعتبار نیاز است. ادامه مطلب...
[ جمعه 95/3/28 ] [ 11:23 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
محمودرضا خاوری مدیر عامل پیشین بانک ملی که به کانادا فرار کرد، با شریک مالی خود به اختلاف رسید و از وی در دادگاهی در اونتاریو شکایت کرده است.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از فارس، پایگاه بلومبرگ روز جمعه از درگیری قضایی «محمود رضا خاوری» در کانادا خبر داده و نوشته است که وی و پسرش با شریک اقتصادی‌شان به اختلاف برخورد کرده‌اند.

خاوری مدیر عامل پیشین بانک ملی ایران است که در سال 1390 در پی اتهام دست داشتن در فساد مالی، به کانادا فرار کرد. ادامه مطلب...
[ جمعه 95/3/28 ] [ 11:23 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
عده‌ای در ماه مبارک رمضان در ترافیک‌های طاقت فرسای تهران آب خنک می‌فروشند برای کسانی که در ملا عام روزه خواری می‌کنند.
فروش آب خنک در ماه مبارک رمضان؟+ واکنش روزه داران
به گزارش عصر امروز، شاید شما هم در ساعت‌هایی که به پیک ترافیک معروف هستند دیده باشید کسانی که اغذیه یا سی‌دی بدست در بزرگراه‌ها در میان خودروهای مختلف قدم زده و محصولات خود را به صورت دستفروشی، می‌فروشند. ادامه مطلب...
[ جمعه 95/3/28 ] [ 11:21 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
این روزها در بازار کتاب، کتابی دست به دست می‌شود که توجه برخی مخاطبان را به خود جلب کرده، کتابی که درباره نماز نوشته شده است اما محتوای آن، نکات دیگری را به ذهن متبادر می‌کند.

به گزارش عصر امروز در بیست و نهمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب، کتابی با عنوان «آموزش نماز و گزیده‌های اخلاقی و معرفتی» با 88 صفحه خودنمایی می‌کرد، کتابی که نام آن مزین به مفهومی‌ترین و بنیادی‌ترین مسأله دین یعنی «نماز» است، اما نکته جالب توجه اینکه، کتاب وسیله‌ای برای تبلیغ ناشرمؤلف آن شده است.

کافی است نیم‌نگاهی به کتاب داشت تا این مفهوم به ذهن متبادر شود که نویسنده بیشتر به دنبال تبلیغ خویشتن بوده است تا نماز!

در ادامه به برخی اشکالات این کتاب اشاره می‌شود: 

آموزش اشتباه وضو به اسم کار خیر/ تبلیغ خویشتن به بهانه نماز+تصاویر

ادامه مطلب...

[ جمعه 95/3/28 ] [ 11:20 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
وزیر نفت با بیان اینکه فروش نفت تنها با یورو انجام می شود، گفت: در خصوص نرخ بنزین و احتمال دو نرخی شدن آن منتظر تصمیم دولت هستیم.
به گزارش عصر امروز، بیژن نامدار زنگنه با اشاره به فروش نفت به کشور هند و مطالبه پول آن با روپیه در گذشته، گفت: این نوع معاملات در زمان تحریم ها صورت می گرفته است و اکنون روپیه از معاملات نفتی ایران با هند حذف شده است.
 
وزیر نفت ادامه داد: از این پس فروش نفت به کشوری از سوی ایران تنها با ارز یورو صورت می گیرد.
 
وی در خصوص برنامه وزارت نفت برای 2 نرخی کردن نرخ بنزین، گفت: این وزارت خانه اکنون برنامه ای در این باره ندارد.
 
وزیر نفت یادآور شد: در خصوص نرخ بنزین و احتمال دو نرخی شدن آن منتظر تصمیم دولت هستیم.
مرجع : خانه ملت

[ جمعه 95/3/28 ] [ 11:19 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
وام‌دهندگان اینترنتی در چین زنان دانشجوی متقاضی وام را وادار می‌کنند عکس برهنه خود را به‌عنوان وثیقه در اختیار آن‌ها بگذارند.
به گزارش عصر امروز به نقل از NDTV، رسانه‌های چین گزارش دادند برخی وام‌دهندگان اینترنتی این کشور، زنان دانشجوی متقاضی وام را وادار می‌کنند عکس برهنه خود را به‌عنوان وثیقه وام در اختیارشان بگذارند.

در این گزارش که توسط Beijing Youth Daily منتشر گردیده آمده است، وام‌دهندگان اینترنتی مذکور معمولاً از دختران دانشجو می‌خواهند عکس برهنه خود را درحالی‌که کارت شناسایی‌شان را در دست دارند به آن‌ها بدهند و آن‌ها را تهدید می‌کنند درصورتی‌که وام خود را پرداخت نکنند، عکس‌شان را به دوستان و خانواده‌شان نشان خواهند داد. ادامه مطلب...
[ جمعه 95/3/28 ] [ 11:16 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
اکبر هاشمی رفسنجانی نامی آشنا در عرصه سیاست برای ایرانیان است او از مبارزان پیش از انقلاب و جزء مسئولین رده بالای نظام پس از انقلاب بوده است. سیاست مداری که دو دوره ریاست جمهوری، نخستین رئیس مجلس شورای اسلامی، ریاست بر مجلس خبرگان و ریاست مجمع تشخیص مصلحت نظام را در کارنامه خود دارد.
تقلب در انتخابات از نظر هاشمی رفسنجانی یعنی چه؟
به گزارش سرویس سیاسی عصر امروز بسیاری معتقدند که هاشمی در گذر سال ها در مشی سیاسی اش تغییراتی حاصل شده و مبدا انقلابی گری و اصولگرایی به حد نهایت اصلاح طلبی و سازش رسیده است. آنها شاهد فرضیه خود را مواضع هاشمی رفسنجانی در طی این سال ها قرار داده اند که بسیار تغییر کرده است.  ادامه مطلب...
[ جمعه 95/3/28 ] [ 11:15 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
<      1   2   3   4   5   >>   >
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک های مفید
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب
عمارنامه : نجوای دیجیتال بصیرت با دیدگان شما 		AmmarName.ir

بازدید امروز: 257
بازدید دیروز: 245
کل بازدیدها: 4392597