NTENT="IR" />
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کلارآباد دات کام
قالب وبلاگ

حضور علی اکبر محتشمی پور، رئیس کمیته صیانت از آراء ستاد میر حسین موسوی در قم با اعتراضات فراوانی روبه رو گردید.

وی که پس از انجام دیدارهای غیر رسمی با برخی از اشخاص قصد بازگشت از قم را داشت در نزدیکی حرم مطهر حضرت معصومه با واکنش شدید جمعی از مردم روبه رو گشت . حاضرین در صحنه که قصد سوال از ایشان در خصوص دلیل عدم اعلام برائت وی از سران فتنه را داشتند با واکنش شدید اطرافیان و عدم پاسخ وی روبه رو گردیدند که این رفتار موجب اعتراض حاضرین شد.

 اطرافیان محتشمی پور با مشاهده افزایش جمعیت و اعتراضات مردمی ، وی را سریعاً از محل خارج کردند و به تهران بازگشتند.

 شایان ذکر است که چندی پیش نیز حضور یکی دیگر از سران قتنه در قم با اعتراضات شدید مردم ولایتمدار قم روبه رو شد و انزجار مردم را برانگیخت.


[ یکشنبه 89/10/26 ] [ 1:15 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]

یکی از مشکلات «جنبش سبز» این بود که حد و مرزی نداشت، یعنی همه معترضان اجازه داشتند واردش شوند و خود را یکی از اعضای این جنبش معرفی کنند. رسانه های این جنبش هم از این تنوع و پراکندگی آرا حمایت کامل می کردند و به تریبون این افراد و گروهها تبدیل شده بودند. متن حاضر تلاش می کند با نشان دادن تبلور نمادهای گروههای مختلف، نفوذ جریانهای مختلف و حتی متعارض را در بدنه جنبش به طور مستند نشان دهد.
*وابستگی به فراماسونری؟*
شاید مشهورترین نمادهای منتشر شده توسط سایت جرس، (یا همان جنبش راه سبز، اطاق فکر جنبش سبز مستقر در لندن)، نماد چشم جهان بین است که از نمادهای مشهور فراماسونرها می باشد و آمدن آن در پوستری که به مناسبت ماه محرم منتشر شده است اصلاً تصادفی به نظر نمی رسد.

 

 

 

 
  چشم جهان بین، از نمادهای فراماسونری : 

 
 


دولت «سبز ملی»، یا «هم شرقی هم غربی»؟
به یاد داریم که یکی از شعارهای 13 آبان سال گذشته این بود که «سفارت روسیه، لانه جاسوسیه». چنین شعاری از جانب هواداران جنبش سبز از این جهت بود که به زعم آنها، دولت آقای احمدی نژاد در کنار مبارزه با ابرقدرت غرب، روابط خوبی با روسیه برقرار کرده بوده است. البته با توجه به موضع گیری های شدید اللحن آقای احمدی نژاد در برابر روسیه در ماههای اخیر، این شعار این روزها بی معنا به نظر می رسد. اما با توجه به اینکه جنبش سبز همواره به صورت مستقیم و یا غیرمستقیم، دولت را به وابستگی به شرق متهم می کند، بد نیست نگاهی داشته باشیم به استفاده از نمادهای کمونیستی - سوسیالیستی در رسانه های جنبش سبز. به عنوان مثال، این تصویر سایت جرس به مناسبت 16 آذر 1388، کاملاً گویاست:

 

 

 


 

ملاحظه می کنید که از نماد مشت گره کرده چپ استفاده شده است، که نماد جنبش های چپ گرا، مارکسیستی و کمونیستی است. به عنوان مثال تصاویر زیر را ببینید:

 

 

 

 

 

نماد بین المللی سوسیالیسم


 

نماد حزب سوسیالیست مالزی : 

 

نماد جنبش کمونیستی کارگران در امریکا در دهه شصت : 

نماد ساختمان حزب کمونیست اتریش:  

همچنین، رنگ قرمز که نماد کمونیسم است (البته به شکل خون) در بالای این تصویر و همین طور در جوهر خودنویس به کار رفته است.

البته ماجرا وقتی جالب می شود که در پوسترهای دیگر جنبش سبز، از نمادهای امپریالیستی - آمریکایی استفاده می شود. این پوستر را ملاحظه کنید که هم در سایت «کلمه» و هم در سایت «جرس» استفاده شده است

این تصویر، از عکس مشهوری به نام «برافراشتن پرچم در ایوو جیما» اقتباس شده است که نماد کشورگشایی های امریکاست. استفاده از این عکس در حالی که به جای پرچم امریکا از «مداد» استفاده شده است و سربازان امریکایی سبز پوشیده اند، چه معنایی می تواند داشته باشد؟

عکس اصلی :

مجسمه ای که از روی این عکس ساخته شده است : 

البته پوستر دیگری در سایت جرس منتشر شده است که می تواند این ارتباط را رمزگشایی کند. پوستری که در آن «مداد» تقریباً با صراحت به عنوان نماد مبارزه بدون خشونت (یا به عبارت بهتر، انقلاب مخملی امریکایی) معرفی شده است.

 

بدین ترتیب، وقتی «تنوع آراء و عقاید» (هر چه باشد!) به رسمیت شناخته شود نباید تعجب کردکه فراماسونرها، کمونیست های بی دین، مهره های امریکا و عوامل انقلاب مخملی، و حتی فرقه هایی نظیر علی اللهی ها:

 

مجال ظهور، و اگر می توانستند، مجال سهم خواهی پیدا کنند (منبع تصویر: سایت جرس). تنها سؤالی که باقی می ماند آن است که سران این جنبش چگونه هنوز هم خود را پیرو خط امام و رهرو راه شهدا معرفی می کنند!؟

منبع تصویر: سایت جرس

 

منبع تصویر: سایت جرس

 باتشکر از وبلاگ   سوسنی http://sedayar.parsiblog.com/1923568.htm 

 


[ یکشنبه 89/10/26 ] [ 1:4 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]

امروز آرش حجازی در مصاحبه با بی‌بی‌سی، ضمن تایید تلویحی دروغ پیشین خود، تلاش کرد تا با بیان اینکه "انتشارات کاروان که من مدیریت آن را برعهده داشتم و ناشر رسمی آثار کوئیلو در ایران بود، لغو مجوز شده است"، به نوعی این مساله را توجیه کند.به گزارش شبکه ایران، متهم قتل یک دختر جوان در حوادث سال گذشته ایران که اکنون در انگلیس زندگی می‌کند، سناریوی جدیدی را برای ایجاد یک پروژه‌ تبلیغاتی و رسانه‌ای علیه جمهوری اسلامی ایران آغاز کرده است. ادامه مطلب...

[ شنبه 89/10/25 ] [ 1:40 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]

*شنیده  شد یکی از کاندیداهای احتمالی انتخابات آینده ریاست جمهوری، نمایندگانی را به حوزه های علمیه تهران اعزام و به هر حوزه 100 میلیون ریال کمک مالی کرده است.

*با نزدیک شدن به جلسه اسفند ماه مجلس خبرگان، خبرهایی از مراودات و مذاکرات فرستادگان ویژه هاشمی به قم با برخی اعضای خبرگان جهت ریاست دوباره هاشمی رفسنجانی به گوش می رسد.
* گفته می شود پس از آنکه صفار هرندی در برنامه دیروز، امروز، فردا، فتنه آینده را متعلق به کسانی دانسته که شعارهای انحرافی همچون مکتب ایرانی را مطرح می کنند، اسفندیار رحیم مشایی با ارسال نامه ای به ضرغامی خواستار حضور در یک برنامه تلویزیونی و پاسخگویی به مطالب مطروحه شده است. 

*شنیده ایم که از صالحی، باقری و ذاکر اصفهانی خواسته شده برنامه های خود را برای وزارت خارجه ارائه دهند.در برخی محافل با اشاره به تولد و اقامت 10 ساله صالحی در کربلا مطرح شده بود که وی قانونا نمی تواند وزیر شود که این شبهه برطرف شده است.

*بر اساس آمارهای ارائه شده، بیشترین درخواست های ارسال شده در سال جاری برای روابط عمومی صداوسیما برای تکرار یک برنامه، مربوط به سخنرانی شیخ مهدی طائب در مراسم بزرگداشت 9 دی در مهدیه تهران بوده است.

 *شنیده شد اخیرا ماده مخدر مصنوعی جدیدی با نام " قارچ مقدس " در پارتی ها و میان جوانان توزیع شده است. این ماده مخدر مصنوعی که در بسته های کوچک و شبیه به قارچ های خوراکی توزیع می شود جزء مواد مخدر توهم زا بوده و قدرت تصمیم گیری را از فرد مصرف کننده می گیرد.

*پس از اجرای طرح هدفمند کردن یارانه ها، مهاجرت معکوس افاغنه از کشور آغاز شده است. افغانی های مقیم ایران می گویند با گران شدن نان و سوخت و عدم بهره مندی آنان از یارانه، زندگی در ایران برای آنها مشکل شده و مجبور به بازگشت به افغانستان هستند.

*یکی از اعضای مجمع روحانیون مبارز در جلسه اخیر این مجمع، با اشاره به حضور سید علی خمینی در مراسم سالگرد 9 دی گفته است:دیگر امیدی به سید علی نیست. او از دست ما رفته است.

 


[ شنبه 89/10/25 ] [ 1:19 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]

آقای هاشمی رفسنجانی که به دلیل مواضعش درباره جریان فتنه همچنان در معرض انتقادات بسیاری از فعالان حوزه و سیاست قرار دارد، روز گذشته و در فاصله زمانی کمتر از یک روز سخنانی مشابه ادعاهای رئیس بنیاد باران را مطرح کرد.

او بدون اشاره به بی‌اعتنایی جریان فتنه به رای مردم در انتخابات سال ??، زینتی خواندن رای مردم را «سوال برانگیز» خوانده و درباره اهداف چنین سخنانی ابراز تردید کرده است. ادامه مطلب...

[ شنبه 89/10/25 ] [ 1:6 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]

هفته نامه «19 دی » نوشت:بر اساس گزارش‌های رسیده ، یکی از بیوتی که مورد بازدید رهبر فرزانه انقلاب قرار گرفته است، منزل آیت الله محمد کاظم حائری بوده است، در این دیدار آیت الله حائری سخنان صریحی در خصوص شخصیت کم نظیر آیت الله خامنه‌ای بیان کرده است.

مقصد دیگر این سفر منزل آیت الله مومن بوده است و منزل بعدی منزل آیت الله سید محمد شاهرودی ، فرزند ارشد مرحوم آیت الله العظمی سید محمود شاهرودی بود.

در منزل آیت الله شاهرودی مقام معظم رهبری به علاقه شدید خود به مرحوم آیت الله شاهرودی در زمان حیات ایشان اشاره نموده‌اند.

شایان ذکر است تا کنون سه سفر غیر رسمی دیگر مقام معظم رهبری به قم، پس از سفر رسمی اخیرشان در رسانه‌ها انعکاس داشته که طی این سفرها معظم له به بازدید حضرات آیات مکارم شیرازی، نوری همدانی و سبحانی ، شبیری زنجانی، جوادی آملی و ... رفته بودند.

[ شنبه 89/10/25 ] [ 1:4 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]

 نوییسنده صادق مدیا نوشته است: پس از آنکه، رقم پیشنهادی برای خرید خودرو پژو ??? محمود احمدی ن‍ژاد به ? میلیون دلار رسیده است، همزمان مدل های این پژو در اغلب اسباب بازی فروشی ها توزیع شده است و از 10هزار تومان تا 15هزار تومان به فروش می رسد. پیش‏تر کاپشن رئیس جمهور نیز در بازارهای ایران و کشورهای عربی به فروش می رسید.

 


 

[ شنبه 89/10/25 ] [ 11:54 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]

استاد حوزه و دانشگاه با اشاره به سخنان امام (ره) که اگر روزی دشمن از ما تعریف کند خیانتکار هستیم، گفت: موسوی خیانتکار و وابسته است.
به گزارش فارس، حجت‌الاسلام والمسلمین مهدی طائب جمعه شب در گرامیداشت شهدای عملیات کربلای پنج در مهدیه این شهر مردم گیلان را با بصیرت عنوان کرد و اظهار داشت: فتنه سال گذشته را شهدا از بین بردند.

ادامه مطلب...

[ شنبه 89/10/25 ] [ 11:50 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]
عضو اتاق فکر فتنه سبز در خارج کشور ضمن حمله به مراجع گفت: اپوزیسیون مخالف و جریان سبز نمی تواند امیدی به مراجع ببندد و این که بعضی به مراجع امید بسته اند امید بدی است.
[ شنبه 89/10/25 ] [ 11:48 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]
یادداشت اخیر سایت هاشمی رفسنجانی که ظاهرا توسط وی نوشته شده است با استقبال گسترده سایت ها و رسانه های ضدانقلاب، تلویزیون های ماهواره ای زیاد منافقین و کشورهای غربی روبرو شده است.
شب گذشته اکثر تلویزیون های ضدانقلاب مثل شبکه بی‌بی‌سی فارسی به تشریح یادداشت اخیر هاشمی پرداختند، به طوری که این یادداشت را ظهور وبروز جدید رئیس مجمع تشخیص مصلحت به نفع فتنه دانستند.

ادامه مطلب...

[ شنبه 89/10/25 ] [ 11:40 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]
<      1   2   3   4   5   >>   >
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک های مفید
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب
عمارنامه : نجوای دیجیتال بصیرت با دیدگان شما 		AmmarName.ir

بازدید امروز: 162
بازدید دیروز: 359
کل بازدیدها: 4403634