NTENT="IR" />
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کلارآباد دات کام
قالب وبلاگ

میرحسین موسوی به جای عذرخواهی از ملت ایران و توضیح درباره خیانت های زنجیره ای خود همچنان مشغول مغالطه و توجیه تراشی است.
وی در مصاحبه با سایت کلمه، درباره اعتراضات گسترده مردمی و رسانه ای گفت: بنده قصد پاسخ داشتم اما نامه برادر عزیزم آقای کروبی مرا منصرف کرد. نگاه ایشان دلیل بسیاری از این بداخلاقی ها را روشن می کند. دلیل دوم سکوت آن بود که اینها از شگردهای رژیم های توتالیته شبیه دوران استالین استفاده می کنند. آنها روی گوبلز را در جعل و دروغگویی سفید کرده اند و تهمت و دروغ را جزئی از دیانت متحجرانه خود قرار داده اند. این همه دروغ و تهمت نشان داد اسلام حضرات چگونه اسلامی است. ادامه مطلب...

[ پنج شنبه 89/10/23 ] [ 7:38 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]
کیهان نوشت:

قائم مقام کروبی در حزب اعتماد ملی گفت: اصلاحات جریانی است که با خط امام پیوند ناگسستنی و با تفکر نورانی بنیانگذار انقلاب رابطه مستقیم دارد.
منتجب نیا همچنین در واکنش به اظهارات دبیر شورای نگهبان که به اعتبار نقش آفرینی اصلاح طلبان در فتنه سال گذشته، اعلام کرده بود آنها حق حضور در انتخابات ندارند، گفت: شورای نگهبان از لحاظ شرعی و قانون اساسی نباید وارد مسائل جناحی و قطبی شود و در این زمینه اظهارنظر کند زیرا عملکرد این نهاد مهم نظام را به طور کلی زیر سؤال می برد. ما معتقدیم کشور دارای قانون اساسی است اما باید پرسید کدام یک از گفتار این آقایان منطبق با قانون اساسی است. ادامه مطلب...
[ پنج شنبه 89/10/23 ] [ 7:34 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]
فیروزه بنی صدر ، دختر رییس جمهور معزول و فراری ایران که پس از فرار پدرش به همراه رجوی به عقد سرکرده گروهک منافقین درآمد، طی مصاحبه ای گفته است : رجوی به صورتی دگم و هیستریک به دنبال مطرح شدن و به دست آوردن قدرت در ایران بود و به همین خاطر نیز بر تصمیم خودش مبنی بر رفتن به عراق اصرار ورزید و با این کار خودش و همه اعضای خانواده و اعضای گروه را به سقوط و هلاکت کشاند. ادامه مطلب...
[ پنج شنبه 89/10/23 ] [ 7:30 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]

سری سلاح های کمری گلوک ، یکی از معروفترین سلاح های کمری نیمه اتوماتیک حال حاضر جهان است. ادامه مطلب...

[ پنج شنبه 89/10/23 ] [ 7:22 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]
امام صادق (ع) فرموده­ اند: «تمنّوا الفتنه، ففیها هلاک الجبابره و طهاره الارض من الفسقه» به استقبال فتنه روید؛ چرا که در فتنه هاست که حاکمان جور و افراد ستمگر هلاک می­شوند و زمین از فاسقان پاک می­گردد.
حسن نوروزی/ «فتنه» به امتحان سخت، ناشناخته و پیچیده گفته می­شود. وقوع فتنه ها یکی از تدابیر الهی برای سنجش میزان ولایت پذیری مؤمنان و زمینه ای برای رسوا شدن منافقان و مستکبران است.

در روایتی از پیامبر اسلام (ص) آمده است که:

 «لاتکرهوا الفتنه فی آخرالزمان فإنّها تُبیرُ المنافقین»

 از فتنه و آزمایش در آخرالزمان نگران نباشید؛ چرا که موجب نابودی منافقان خواهد شد. (محمد محمدی ری شهری، میزان الحکمه، حدیث شماره 15748)

هم­چنین امام صادق (ع) فرموده­ اند:

«تمنّوا الفتنه، ففیها هلاک الجبابره و طهاره الارض من الفسقه»

به استقبال فتنه روید؛ چرا که در فتنه هاست که حاکمان جور و افراد ستمگر هلاک می­شوند و زمین از فاسقان پاک می­گردد. (همان، حدیث شماره  15749)

 البته مؤمنان برای در امان ماندن از خطرات فتنه باید به قرآن و عترت تمسک جویند و براساس تقوا عمل کنند. همان گونه که مولای متقیان (ع) می فرماید:

«اعلموا من یتق الله، یجعل له مخرجا من الفتن و نورا من الظلم»

بدانید کسی که تقوای الهی پیشه کند، خداوند راه خروج از فتنه ها و چراغ هدایتی در ظلمت ها را در اختیار او قرار می دهد. (نهج البلاغه، خطبه 183، ص194)

 فتنه ?? به عنوان مصداق بارز فتنه در عصر حاضر پیش روی ماست که موجب نابودی منافقین و فاسقین و سرافرازی اهل تقوا شد. به امید ان که با ابزار بصیرت که چیزی جز محور قرار دادن حق الله و حق نبی اکرم (ص) و اهل بیت (ع) در طبقه بندی امور است از گزند فتنه های آتی مصون بمانیم. 


[ چهارشنبه 89/10/22 ] [ 12:11 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]

 

 


[ چهارشنبه 89/10/22 ] [ 12:10 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
 جلسه سه روز قبل موسوی و خاتمی، منجر به افزایش اختلاف میان سران داخلی فتنه شده، به‌طوری که خاتمی در پایان جلسه تأکید کرده است که اشتباه اصلی و اساسی ورود موسوی به انتخابات بود که اکنون شرایط را به‌نحوی رقم زده که جریان اصلاحات در آستانه حذف کامل قرار دارد. ادامه مطلب...
[ چهارشنبه 89/10/22 ] [ 12:7 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
من آنجا معرکه‌ای گرفتم از بحث‌های درجه‌ی یک‌مان. جمعیت هم بسیار خندیدند. بعد از این بحث، حضرت آقای خامنه‌‌ای آمدند. خب من آن‌وقت ایشان را نمی‌شناختم. گفتند من یک مسجدی دارم در مشهد؛ مسجد امام حسن مجتبی(ع) که رژیم آن را تعطیل کرده است. من منبرم ممنوع است. شما بیا و بعد از نمازِ من همین تخته‌سیاه را بگذار و کلاس‌داری کن. الان هم بیا برویم خانه‌ی ما ادامه مطلب...
[ چهارشنبه 89/10/22 ] [ 11:54 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]
!میرحسین موسوی به جای عذرخواهی از ملت ایران و توضیح درباره خیانت های زنجیره ای خود همچنان مشغول مغالطه و توجیه تراشی است.

وی در مصاحبه با سایت کلمه، درباره اعتراضات گسترده مردمی و رسانه ای گفت: بنده قصد پاسخ داشتم اما نامه برادر عزیزم آقای کروبی مرا منصرف کرد. نگاه ایشان دلیل بسیاری از این بداخلاقی ها را روشن می کند. دلیل دوم سکوت آن بود که اینها از شگردهای رژیم های توتالیته شبیه دوران استالین استفاده می کنند. آنها روی گوبلز را در جعل و دروغگویی سفید کرده اند و تهمت و دروغ را جزئی از دیانت متحجرانه خود قرار داده اند. این همه دروغ و تهمت نشان داد اسلام حضرات چگونه اسلامی است. ادامه مطلب...

[ چهارشنبه 89/10/22 ] [ 11:50 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]
اخبار بدست آمده حکایت از آن دارد که آمریکایی های در برنامه ای رسمی از برخی کشورهای همسایه ایران درخواست کرده اند تا از طرق مختلف نیازمندهای اطلاعاتی این کشور را در برابر ایران تامین کنند.

 نیروهای آمریکایی در نامه خود به برخی کشورهای همسایه ایارن خواستار جمع آوری اطلاعات در خصوص موضوعات ذیل شده اند :
1- گزارش کامل از برنامه های هسته ای ایران
2- ارائه تمامی مختصات نیروگاه ها و تاسیسات هسته ای .
3- شرکت ها و پوشش های مختلفی که برنامه هسته ای ایران را تحت کنترل قرار می دهند .
4- اطلاعاتی پیرامون دانشمندان ایرانی و اشخاصی که در رابطه با برنامه هسته ای فعالیت دارند.
5- کشورهای پشتیبانی کننده از برنامه هسته ای ایران .
6- شناسایی مراکز و تاسیسات مخصوص تولید آب سبک و سنگین .
نیروهایی که در استانها فعالیت می کنند و مسلط به زبان فارسی هستند را به برخی از کشورهای موردهدف خود انتقال دهند.
گفتنی است نیروهای آمریکایی قصد دارند این عناصر را پس از ارزیابی های امنیتی و حفاظتی وارد دوره های آموزشی ویژه ای نمایند تا در راستای اهداف خود علیه ایران بکار گیرند .


[ چهارشنبه 89/10/22 ] [ 11:47 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]
<      1   2   3   4   5   >>   >
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک های مفید
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب
عمارنامه : نجوای دیجیتال بصیرت با دیدگان شما 		AmmarName.ir

بازدید امروز: 20
بازدید دیروز: 825
کل بازدیدها: 4401234