NTENT="IR" />
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کلارآباد دات کام
قالب وبلاگ
بنا بر اخبار رسیده فرقه سبز که از پتانسیل مردمی جنبش مایوس شده است در تاکتیک های جدید به توسعه روابط با گروهک ترویستی روی آورده است.

  چندی پیش یکی از سرکردگان گروهک تروریستی پژاک در سخنانی در جمع تعدادی از اعضای این گروهک تروریستی در خصوص ادامه همکاری های پژاک با سران فرقه سبز اعلام نموده که خودتان را آماده نمایید تا در آینده ای نزدیک باید برای کمک به رهبران جنبش سبز وارد عمل شویم.
وی که در خصوص نوع این اقدام توضیحات بیشتری نداد در ادامه افزود: قطعاً این اقدام در زنده نمودن جنبش سبز و اغتشاشات تأثیر گذار خواهد بود.
همچنین نامبرده افزود: ما طی توافقی که با رهبران جنبش سبز داشتیم برنامه مفصلی برای اجرای اغتشاشات و خرابکاری پس از اجرای قانون هدفمند کردن یارانه ها داشتیم ولی به علت عدم بوجود آمدن هیچگونه اعتراض و ناآرامی نتوانستیم طرح های خود را پیاده نماییم و منتظر هستیم تا فرصت جدیدی بوجود بیاید تا بتوانیم به جنبش سبز کمک نماییم که این فرصت نزدیک می باشد.


[ چهارشنبه 89/10/22 ] [ 11:40 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]
از روز آفریده شدن انسان و سجده نکردن شیطان بر او، جدالی عمیق بین ابلیس و انسان مخلوق پروردگار، شروع شد. جدالی که به گفته شیطان تا روز جهنمی شدن همه انسان‌ها ادامه پیدا خواهد کرد. خداوند این خیال شیطان را با چراغ‌های روشنی به نام پیامبران و امامان نابود کرد، ولی آیا شیطان مأیوس شده است و دیگر به دنبال منحرف ساختن فرزندان آدم نیست؟ ادامه مطلب...
[ چهارشنبه 89/10/22 ] [ 11:32 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]

منظور آقای هاشمی از عبارت «همه‌ی دلسوزان واقعی نظام» چه کسانی بوده یا هستند؟ موسوی و کروبی و خاتمی؟ یا مهدی و محسن و فائزه هاشمی؟! اصلا کدام یک از مسئولین نظام این عمل آقای هاشمی را پسندیده و مورد تمجید قرار دادند؟ ایشان طوری مطلب را بیان می‌کنند که گویی... ادامه مطلب...

[ چهارشنبه 89/10/22 ] [ 10:42 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]

دانشجویان در آنجا بسیار باهوش و پیچیده هستند و بسیار فعال در اینترنت می‌باشند. من فکر می‌کنم ما باید یک پیام بفرستیم.

[ چهارشنبه 89/10/22 ] [ 10:39 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]
 در این میان برخی افراد شجاع یافت می شدند که بنابر تشخیص وظیفه در برابر شیطنت های رژیم، در همان ایام بازداشت هم مسائل را با شجاعت و صراحت بیان می کردند. به گواهی اسناد، رهبر معظم انقلاب یکی از آنان است. آیت الله آل اسحاق که در ابتدای انقلاب از مسئولین سیستان و بلوچستان بوده است، در همین باره خاطره ای دارد: ادامه مطلب...
[ چهارشنبه 89/10/22 ] [ 10:36 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]
الف:یکی از شبهه هایی که در مورد وضعیت جریانهای سیاسی امروز مطرح می شود، آن است که جمهوری اسلامی از مسیر خود منحرف شده و به دست عده ای افتاده که با تمامیت خواهی خود، حتی حضور سیاسی مسوولان سابق کشور را نیز تحمل نمی کنند. به عنوان مثال، برخی می پرسند: چرا آقای خاتمی تا چهار-پنج سال قبل رییس دولت جمهوری اسلامی خطاب می شد، و امروز، در یک چرخش بزرگ، متهم به همراهی با «فتنه گران» می شود؟
[ چهارشنبه 89/10/22 ] [ 10:34 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]
مصافحه خانم وزیر با عبدالله بن زاید توجه برخی رسانه‌ها را به خود جلب کرد و یک پایگاه خبری مصری آن را سوژه خبری خود قرار داد و با انتشار عکس این مصافحه، آن را داغ توصیف کرد.
یک پایگاه خبری مصری با اشاره به نوع استقبال و مصافحه وزیر خارجه امارات با همتای آمریکایی خود آن را مورد توجه قرار داد و اعلام کرد که این مصافحه بسیار گرم بود.

ادامه مطلب...

[ چهارشنبه 89/10/22 ] [ 10:22 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]


[ چهارشنبه 89/10/22 ] [ 9:59 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]
عادت داشتم و در هر مکان و عملیاتی که باشم جوراب و کفشم نو باشد. وقتی می‌رفتیم عملیات والفجر 4، در سنندج، برای یک کتانی چینی چهارصد تومان دادم.آن زمان هم که زخمی شده بودم کفش تایگو به پا داشتم. آن را از تهران هزار و دویست تومان خریده بودم.
[ سه شنبه 89/10/21 ] [ 12:27 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]

گونه‌ای خاص از عروس دریایی؛ تنها موجودی در دنیا که عمر جاودان دارد و هرگز نمی‌میرد. 

این حیوان ممکن است تنها موجودی باشد که عمر جاودان دارد. از آن‌جایی که این عروس دریایی قادر است پس از آخرین مرحله‌ی بزرگسالی، دوباره تغییر شکل داده و به نخستین مرحله‌ی زندگی خود بازگردد، ممکن است هیچ پایان طبیعی برای طول عمر این حیوان وجود نداشته باشد.

دانشمندان می‌گویند hydrozoan jellyfish تنها حیوانی است که می تواند بارها و بارها در زمان به عقب برگردد و دوباره حالت بواسیر لحمی خود را (مرحله اول از زندگی) پیدا کند. آن‌ها می‌خواهند بفهمند چه‌طور این حیوان می‌تواند جریان سالخوردگی خود را به حالت معکوس درآورد. از آنجایی که این حیوان هیچ‌وقت نمی‌میرد، تعداد آن‌ها در اقیانوس‌ها روز به روز در حال افزایش است.

 


[ سه شنبه 89/10/21 ] [ 12:14 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
<      1   2   3   4   5   >>   >
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک های مفید
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب
عمارنامه : نجوای دیجیتال بصیرت با دیدگان شما 		AmmarName.ir

بازدید امروز: 125
بازدید دیروز: 359
کل بازدیدها: 4403597