NTENT="IR" />
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کلارآباد دات کام
قالب وبلاگ

کیهان:

آیت الله خزعلی: اصولگرایان براساس نظرات آیت الله مهدوی عمل کنند
 
عضو مجلس خبرگان از اصولگرایان خواست براساس نظرات آیت الله مهدوی عمل کنند.
آیت الله ابوالقاسم خزعلی عضو مجلس خبرگان رهبری به وحدت اصولگرایان در آستانه انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی اشاره کرد و اظهار داشت: اصولگرایان به نظرات آیت الله مهدوی کنی عمل کنند.
عضو مجلس خبرگان رهبری با تاکید بر اینکه مردم به کسانی رای دهند که ولایت فقیه را قبول دارند و پایبند به ولایت هستند، تصریح کرد: اصولگرایان با محوریت و نظر آیت الله مهدوی کنی عمل کنند.
به گزارش فارس، وی در ادامه افزود: گروههایی که تحت مدیریت آیت الله مصباح هستند نیز مورد تایید هستند.
آیت الله خزعلی در خاتمه در توصیه به مردم و مسئولان خاطرنشان کرد: مردم و داوطلبان پایبند به ولایت فقیه باشند.
حسین طلا، دبیر اجرایی ستاد انتخابات جبهه متحد در تهران ادامه مطلب...

[ پنج شنبه 90/10/29 ] [ 8:11 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]

 

 جمعی از طلاب و روحانیون حوزه علمیه قم در نامه ای به سخنان دکتر عماد افروغ در برنامه پارک ملت، بشدت اعتراض کردند.
به گزارش بی باک به نقل از 598، جمعی از طلاب حوزه علمیه قم در نامه ای با عنوان "صدای طبل فتنه" و در واکنش به سخنان دو روز گذشته عماد افروغ در برنامه "پارک ملت" که به صورت زنده از شبکه یک سیمای ملی پخش گردید به شدت اعتراض نمودند.
مشروح این نامه به شرح ذیل است:
بسم الله الرحمن الرحیم
قال علی أمیرالمؤمنین(علیه السلام):
«ألاَ أنّ الحقّ لو خَلَصَ لم یکن اختلاف ، ولو أنّ الباطل خَلَصَ لم یُخف على ذیحجى ؛ لکنه یؤخذ من هذا ضغث ومن هذا ضغث ، فیمزجان فیجللان معاً ، فهنالک یستولی الشیطان على أولیائه ، ونجا الذین سبقت لهم من الله الحسنى... .‏»[1] ادامه مطلب...
[ چهارشنبه 90/10/28 ] [ 8:51 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]

 

حسین علایی تصریح کرد: تبعیت و همراهی از رکن رکین و حافظ سلامت و صحت مسیر انقلاب اسلامی یعنی ولایت فقیه که پس از رحلت حضرت امام خمینی (ره) در چهره مقام معظم رهبری حضرت آیت‌الله خامنه‌ای متجلی شده است را افتخار خود می‌دانم.
به گزارش فارس، در پی انتشار مقاله 19 دی سردار حسین علایی و بازتاب‌ها و واکنش‌های متعدد آن در جامعه، علایی با انتشار توضیحات مجددی به این واکنش‌ها پاسخ داد که متن کامل جوابیه وی به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

به دنبال درج مقاله‌ای تحت عنوان "قیام 19 دی از نگاهی دیگر" در روزنامه اطلاعات برخی از رسانه‌ها با طرح مسائلی زمینه سوءاستفاده رسانه‌های خارجی را فراهم کردند که منجر به توسعه ابهام در اذهان دوستداران انقلاب اسلامی گردیدند. ادامه مطلب...

[ چهارشنبه 90/10/28 ] [ 8:43 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]

 

" ح. پ" معروف به « عبدالکورش » ، عضو فعالِ یک انجمن در دزفول در اقدامی بی شرمانه با درج متنی کفر آلود، روی سیاهِ سلمان رشدیِ ملعون را سفید کرده و با تازاندنِ قلم، فراتر از نوشته های سلمان رشدیِ ملحد، قلم را به لوثِ کفرِ خویش، آلوده نمود
پس از آن که سلمان رشدی ملعون در سال 1988م. (1366 خورشیدی) با نوشتن آیات شیطانی خود، قلب و جان مسلمین و آزادگان جهان را در آتش خشم و غم سوزاند، این بار در اربعین حسینی و در شهر دارالمومنین دزفول، دست کثیف شیطان از آستین یکی از بلاگرهای عرصه ی مجازی بیرون آمده و با اهانتِ مستقیم به ساحتِ مقدسِ پروردگار و کفرگویی هایی فوق تصور، خطاب به ذات اقدس الهی، مؤمنانِ شهر مقاومِ دزفول را در موجی از خشم و اندوه فرو برد.
 " ح. پ" معروف به « عبدالکورش » ،  عضو فعالِ یک انجمن در دزفول در اقدامی بی شرمانه با درج متنی کفر آلود، روی سیاهِ سلمان رشدیِ ملعون را سفید کرده و با تازاندنِ قلم، فراتر از نوشته های سلمان رشدیِ ملحد، قلم را به لوثِ کفرِ خویش، آلوده نمود و با سخنانی سخیف و بی مایه، نسبت هایی همچون عمل نامشروع خداوند با حضرت مریم (سلام ا... علیها) و ... را مطرح و با تحقیر و تمسخر ذات مقدس ربوبیت، بالاترین اهانات را نسبت به مقدسات اسلام و مکاتب وحیانی درج و انتشار همگانی نمود. 
این نویسنده هتاک خدواند متعال را ( نعوذ بالله) به معتاد و بیمار زخم معده ای و ... تشبیه می کند و بالاترین توهین ها را به ذات اقدس الهی روا می دارد که قلم از بیان آن شرم دارد از همین رو بی باک از انتشار یادداشت وی صرفنظر می کند. ادامه مطلب...
[ چهارشنبه 90/10/28 ] [ 8:40 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]

فهرست مقدماتی نامزدهای پیشنهادی جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی به جبهه متحد اصولگرایان مشخص شد.
به گزارش جهان، در جلسه شب گذشته شورای مرکزی جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی، پس از بررسی اسامی شخصیت های اصولگرا که برای کاندیداتوری در انتخابات مجلس نهم ثبت نام کرده اند در خصوص 46 نفر به جمع بندی رسید.
شورای مرکزی جمعیت رهپویان پس از بررسی اسامی پیشنهاد شده به این شورا در بررسی های مقدماتی، بر افراد زیر به عنوان فهرست ابتدایی جهت پیشنهاد به جبهه متحد اصولگرایان به اتفاق نظر رسید:
1. غلامعلی حدادعادل
2. حسین فدایی
3. احمد توکلی
4. علیرضا زاکانی
5. حسین مظفر
6. پرویز سروری
7. الیاس نادران
8. محمد اسماعیل کوثری
9. علیرضا مرندی
10. محمدعلی شم آبادی ادامه مطلب...
[ سه شنبه 90/10/27 ] [ 1:16 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]

وزیر کشور در اعلام آرایش سیاسی داوطلبان نمایندگی انتخابات مجلس نهم گفت: همه سلایق در چارچوب نظام در میان ثبت نام کنندگان حضور دارند به طوری که 34 درصد اصولگرایان، 14 درصد اصلاح طلبان، 23 درصد افراد مستقل، 29 درصد جریان‌های نامشخصی که جدید آمده‌اند در میان کاندیداها مشاهده می‌شود.
به گزارش مهر، مصطفی محمدنجار صبح امروز سه شنبه در نشست هیئت مرکزی بازرسی انتخابات کشور در محل وزارت کشور با اعلام اینکه 25 فرآیند برای انتخابات مجلس نهم تعریف شده است، گفت: تا کنون 8 فرآیند از مجموعه فرآیندهای انتخابات مجلس نهم با تلاش شبانه روزی در ستاد انتخابات کشور توسط استانداری‌ها، فرمانداری‌ها و بخشداری‌ها انجام شده است.
وزیر کشور با اشاره به اینکه تا کنون 29 انتخابات در جمهوری اسلامی ایران پشت سر گذاشته شده است، خاطرنشان کرد: تجربه سنگینی در حوزه برگزاری انتخابات در کشور داریم لذا شرط عقل بر این است که انتخابات مجلس نهم که سی‌امین انتخاباتی است که در جمهوری اسلامی ایران برگزار می‌شود را با استفاده از تجربیات 29 انتخابات گذشته برگزاری کنیم و ضمن استفاده از تجربیات، هماهنگی بین دست اندرکاران برگزاری انتخابات در اوج خود باشد. ادامه مطلب...

[ سه شنبه 90/10/27 ] [ 1:10 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]

جلسه شورای فرهنگی نهاد ریاست جمهوری به ریاست عباس امیری‌فر در ساختمان معاون اجرایی رئیس‌جمهور برگزار شد.
به گزارش فارس، روز گذشته جلسه شورای فرهنگی نهاد ریاست جمهوری به ریاست عباس امیری‌فر که به تازگی داوطلب نمایندگی انتخابات مجلس نهم شده با حضور اعضای این شورا در ساختمان معاونت اجرایی نهاد ریاست جمهوری برگزار شد.
در این جلسه که پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری موضوع آن را "برپایی هر چه باشکوه‌تر سی‌و‌سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی" عنوان کرده، رییس مرکز ارتباطات، اطلاعات و تبلیغات دفتر رییس‌جمهور نیز در ابتدای این جلسه با ارائه گزارشی از سفر  محمود احمدی‌نژاد به 4 کشور حوزه آمریکای لاتین، استقبال گرم روسای جمهور و مردم کشورهای ونزوئلا، نیکاراگوئه، کوبا و اکوادور از وی و تأکید و حمایت روسای جمهور این کشورها از مواضع انقلابی ایران و شخص رییس‌جمهور در قبال مسایل منطقه‌ای و بین‌المللی و همچنین ضرورت ایستادگی در مقابل استعمارگران برای ایجاد نظم جدید جهانی مبتنی بر صلح وعدالت از مهمترین دستاوردهای این سفر برشمرد. ادامه مطلب...

[ سه شنبه 90/10/27 ] [ 1:6 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]

یک هفته پس از آنکه حسین علایی با نوشتن مقاله‌ای در روزنامه اطلاعات آن‌هم در روز 19 دی، موجب ذوق‌زدگی دشمنان انقلاب اسلامی شد، آیت‌الله مصباح یزدی امروز در دیدار جمعی از فعالان سیاسی استان اصفهان گفت: امروز کار کسانی به جایی رسیده که روزی در جبهه ها پست مهمی داشتند، زاویه باز کردند و با سابقه چند ساله در جبهه سردار و امیر بودند اما در مقابل رهبری مقاله می نویسند و بی ادبی می کنند.
به گزارش جهان به نقل از رجا حسین علایی البته پس از واکنش‌های مردمی و نامه‌های سرداران سپاه در اعتراض به وی، موضع خود را تعدیل کرد و در نوشته‌ای بر پشتیبانی از ولایت فقیه تأکید کرد. با این حال، رسانه‌های بیگانه که یادداشت وی را با ذوق‌زدگی منتشر کرده بودند، از کنار عقب‌نشینی و عذرخواهی علایی عمدتاً با سکوت عبور کردند. ادامه مطلب...

[ سه شنبه 90/10/27 ] [ 1:5 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]

 

598 به نقل از کیهان: یک پایگاه اینترنتی وابسته به اپوزیسیون پیشنهاد کرد اکنون که فتنه گران در وضعیت بلاتکلیفی نسبت به انتخابات به سر می برند، اوقات خود را به واسطه برخی ابتکارات پر کنند.
«چراغ آزادی» نوشت: پس از آن که آخرین اصلاح طلب دو آتشه، آقای مصلح اصلاحیان نیز انتخابات مجلس را تحریم کردند، یکهو شنیدیم که چند تا از چهره های اصلاح طلب مجدداً اعلام کرده اند که «ما هم بازی». از فعالان سیاسی عزیز خواهش می کنم پیش داوری نکنند. 
شاید که این دوستان از سر بیکاری و علافی مجبور به این عمل شده اند و گزینه دیگری برای وقت گذرانی به ذهن شان نرسیده. کار دولتی که ندارند، رانتی هم که دیگر در کار نیست، پس چه کنند؟
سایت یاد شده سپس پیشنهادهای زیر را برای پر کردن اوقات فتنه گران مطرح کرده است: 1- تماشای خشک شدن رنگ بر روی دیوار. 2- تف کردن به سمت پنکه روشن 3- تماشای سریال جومونگ به زبان کره ای بدون زیرنویس. 4- پیدا کردن مسعود رجوی. 5- نوشتن نقد ادبی بر کتاب های فهیمه رحیمی. 6- چیدن سبیل های گربه 7- شستن سوسک سرگین غلطان روزی 2 بار. 8- مکیدن کاکتوس برای رفع عطش. 9- برداشتن حبه انگور از زمین با دهان و بدون استفاده از دست10- مصاحبه سیاسی با گلشیفته فراهانی 11- نوشتن دردنامه به خاتمی. حالا اگر دوستانی وقت اضافه دارند، یک سمباده دستشان بگیرند و به جان کوه دماوند بیفتند شاید که بعد از 8 یا 16 سال مسطح شد.

[ سه شنبه 90/10/27 ] [ 8:8 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]

 

پس از آن که آخرین اصلاح طلب دو آتشه، آقای مصلح اصلاحیان نیز انتخابات مجلس را تحریم کردند، یکهو شنیدیم که چند تا از چهره های اصلاح طلب مجدداً اعلام کرده اند که «ما هم بازی». از فعالان سیاسی عزیز خواهش می کنم پیش داوری نکنند.
به گزارش جهان، کیهان نوشت:
یک پایگاه اینترنتی وابسته به اپوزیسیون پیشنهاد کرد اکنون که فتنه گران در وضعیت بلاتکلیفی نسبت به انتخابات به سر می برند، اوقات خود را به واسطه برخی ابتکارات پر کنند.
ادامه مطلب...
[ سه شنبه 90/10/27 ] [ 8:6 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]
<      1   2   3   4   5   >>   >
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک های مفید
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب
عمارنامه : نجوای دیجیتال بصیرت با دیدگان شما 		AmmarName.ir

بازدید امروز: 384
بازدید دیروز: 245
کل بازدیدها: 4392724