NTENT="IR" />
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کلارآباد دات کام
قالب وبلاگ

 

شنیده ها حاکی از آن است که سوء استفاده های مالی و مفاسد اقتصادی شیرین عبادی در خارج از ایران هم متوقف نشده است.
به گزارش جهان، برخی اطلاعات موثق دریافتی حاکی از آن است که شیرین عبادی مبلغ 238 هزار دلار از برخی سرویس هاس اطلاعاتی اروپایی بویژه انگلیس دریافت کرده ولی از عمل به قول و قرار خود با آنها خودداری می کند.
عبادی بنا بوده با این مبلغ یک کمپین جهانی در حمایت از موسوی و کروبی راه اندازی کند ولی تا امروز با وجود اینکه مبلغ به طور کامل به وی پرداخت شده هیچ اقدامی در این راستا انجام نداده است.
شنیده ها حاکی است عبادی این مبلغ را صرف مشکلات اقتصادی و تجارت شخصی در خارج از ایران کرده که به گفته برخی منابع ابعاد گسترده ای هم دارد.
شیرین عبادی در داخل ایران هم دارای پرونده مفتوح فرار مالیاتی است.

[ سه شنبه 90/10/27 ] [ 8:4 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]

 

خباز گفت: گروه دیگری هستند که می گویند اگر در انتخابات شرکت نکنیم، یک امتیاز را از دست می دهیم، یک موقعیت را از دست می دهیم و تجربه هم شده است با قهر کردن، دیگر شرایط شرکت‌شان در انتخابات فراهم نشده است.
به گزارش  فارس، اظهارات دو هفته قبل (13 دی) محمد رضا خباز از اعضای فراکسیون اقلیت مجلس در یکی از جلسات ستاد انتخاباتی وی در شهرستان کاشمر (در منزل فردی به نام اسفندیاری)، نشان‌دهنده‌ی علت حضور حداقلی این جریان در انتخابات مجلس و در عین حال، پرهیز از به‌کار بردن تعبیر "تحریم" است.
وی برخی از نظرات هاشمی و خاتمی را لو داده و همچنین از پیگیری‌های خود و برخی دیگر از افراد که نامی از آن‌ها نبرده برای رفع حصر از سران فتنه خبر داده است.
خباز همچنین گزارش افشاگرانه کمیسیون اصل 90 مجلس را کاملاً دروغ خوانده است. ادامه مطلب...
[ سه شنبه 90/10/27 ] [ 8:3 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]

 

در پی انتشار مقاله 19 دیماه حسین علائی و واکنش ها و انتقادات گسترده پس از آن روز گذشته جمعی از فرماندهان و مسئولان سابق نیروی دریایی سپاه و قرارگاه نوح(ع) با وی دیدار و گفتگو کردند.
مهر:
سردار سیدمجید میراحمدی معاون وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح و از همکاران سابق حسین علایی در نیروی دریایی سپاه پیرامون موضوعات مطرح شده در این جلسه به خبرنگار مهر گفت: جمعی از فرماندهان و مسئولان سابق نیروی دریایی و قرارگاه نوح (ع) که انتقاداتی درخصوص مقاله آقای حسین علائی در روزنامه اطلاعات داشتند شب گذشته با ایشان دیدار و گفتگو کردند.
میراحمدی افزود: نگرانی دوستان و همکاران سابق آقای علایی بیشتر متوجه خوراکی بود که این مقاله برای ضدانقلاب داخلی و خارجی فراهم کرده بود و آنها هم طبیعتا مبتنی بر برداشت ها و تفسیرهای ضدانقلابی خود یاوه گوئی ها را نسبت به نظام مقدس جمهوری اسلامی سرداده بودند. وی با بیان اینکه آقای علائی نسبت به برداشتهای غلط از این مقاله اظهار تأسف کردند عنوان کرد: آقای علایی گفت اگر برداشتی از مقاله من شده است که علاقمندان به نظام را ناراحت کرده من عذرخواهی می کنم، ادامه مطلب...
[ سه شنبه 90/10/27 ] [ 7:58 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]

 

چندی پیش بولتن نیوز در مطلبی با عنوان «مافیای هاشمی- جاسبی به دنبال تسخیر دانشگاه آزاد»به تحلیل یارکشی‌های تیم آقای هاشمی برای تصاحب کماکان دانشگاه آزاد پرداخت. در آنجا گفته شد که تیم آقای هاشمی و جاسبی برای آنکه بتوانند بر ریاست مادام العمر خود بر دانشگاه آزاد ادامه دهند حتی حاضر شدند دستور جلسه را تغییر داده و به مباحث حاشیه‌ای و بی خاصیت بپردازند و تعیین رئیس جدید دانشگاه آزاد را به جلسه 21 دی ماه موکول کنند.

 

در جلسه 21 دی ماه یعنی چهارشنبه‌ی گذشته، مجددا آقای هاشمی برای آنکه تعیین رئیس جدید دانشگاه آزاد به تعویق بیفتد بهانه‌ی حضور در جلسه‌ی همه‌ی گزینه‌های پیشنهادی برای ریاست دانشگاه را پیش کشید و گفت: باید هر یک از گزینه‌های پیشنهادی ریاست دانشگاه آزاد را در جلسات آینده دعوت کرده و برنامه‌های‌شان را بشنویم، بعد تصمیم‌گیری کنیم.

 

این موضوع باعث اختلاف بین اعضا شد. پنج نفر از اعضا یعنی آقایان حجت‌الاسلام و المسلمین محدمدیان، کامران و فرهاد دانشجو، مرضیه وحید دستجردی و فریدون عزیزی رأی خود را به‌طور مکتوب مبنی بر موافقت با ریاست فرهاد دانشجو بر دانشگاه آزاد اعلام و تأکید کردند که بر اساس مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی و مصوبه جلسه گذشته هیئت امنای دانشگاه آزاد، باید تکلیف رئیس در همین جلسه مشخص شود. که این کار نیز مورد مخالفت آقای هاشمی و تیم او قرار گرفت. در نهایت کامران دانشجو به‌عنوان مأمور تشکیل جلسه از سوی شورای عالی انقلاب فرهنگی با اشاره به رأی اکثریت (پنج نفر از مجموع 9 عضو دارای حق رأی)، اعلام کرد که فرهاد دانشجو رئیس دانشگاه آزاد است و برای بررسی در جلسه بعدی شورای عالی انقلاب فرهنگی، به این شورا معرفی خواهد شد.

اما شواهد امر گویای این حقیقت است که هم چنان تیم هاشمی- جاسبی برای استیلای خود بر این دانشگاه از هیچ اقدامی فرو گذار نکرده است. در همین حال یک مقام مسئول در دانشگاه آزاد، دیروز در گفتگو با خیرنگار بولتن نیوز اذعان کرد: عبدالله جاسبی بر سر کار خود بعنوان رئیس دانشگاه آزاد همچنان حاضر می شود!

این مقام مسئول در دانشگاه آزاد ادامه داد: هنوز تغییر و تحولات در ریاست دانشگاه اتفاق نیافتاده و جاسبی امروز هم بر سر کار خود حاضر شده است.

وی افزود: از نظر ما جاسبی همچنان رئیس دانشگاه آزاد است و وی امروز یکشنبه 25 دی ماه 1390 هم بر سر کار خود حاضر شده و بر سر میز ریاست دانشگاه تکیه زد.

این مقام مسئول دانشگاه آزاد تصریح کرد: بر خلاف آنچه که برخی ادعا کردند، ریاست جاسبی بر دانشگاه آزاد پایان نپذیرفته چرا که وی نه استعفاء داده و نه برکنار شده است. وی گفت: تغییر و تحولاتی که برخی رسانه ها از آن خبر داده بودند از سوی دبیرخانه هیئت امنای دانشگاه آزاد تکذیب شد.

[ سه شنبه 90/10/27 ] [ 7:48 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]

 

اولین همایش جبهه مردم‌سالاری با حضور دبیران کل و اعضای شورای مرکزی عضو این جبهه در تهران برگزار شد.
به گزارش  باشگاه خبرنگاران اولین همایش جبهه مردم‌سالاری با شعار اصلاحات مردمی لازمه حکومتی مردمی است، با حضور دبیران و اعضای شورای مرکزی احزاب عضو جبهه مردم‌سالاری در حال برگزاری است.
شایان ذکر است، حجت‌الاسلام علی‌عسگری مشاور پارلمانی روابط مرکز استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام، مصطفی کواکبیان دبیر کل حزب مردم‌سالاری ، محمد فومنی رییس اصلاح طلبان جوان، علی مطهری نماینده مردم تهران در مجلس نهم،‌ داریوش قنبری عضو فراکسیون خط امام و رهبری نیز در این همایش شرکت کرده اند.

[ سه شنبه 90/10/27 ] [ 7:43 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]

 

سخنان و تدابیر مهم مقام معظم رهبری طی ماه گذشته، آمریکا را به شرایط دشواری کشانده و آمریکا مجبور به لغو مانور نظامی مشترک با اسرائیل شده است که قرار بود با حدود 5 هزار نظامی اجرا شود...
به گزارش بی باک به نقل از بولتن، پس از نوشتن نامه توسط  آقای اوباما رئیس جمهور آمریکا به رهبر انقلاب و همچنین افشای دست داشتن اسرائیل در ترورها علیه ایران توسط  مقامات رسمی آمریکایی، اکنون زمان لغو مانور نظامی مشترک آمریکا و اسرائیل رسیده است.
این مانور نظامی قرار بوده در ماه می (اردیبهشت 91) سال جاری میلادی انجام شود و نام آن مانور نظامی را "مبارزه سخت" گذاشته بودند. در ماه نوامبر سال گذشته معاون امور سیاسی ـ نظامی وزارت امور خارجه آمریکا انجام مانور را اعلام کرده بود. این مانور قرار بود با حضور بیش از 5000 نفر از نیروهای نظامی صورت پذیرد و بزرگترین مانور دریایی تاریخ آمریکا باشد که با همکاری اسرائیل تشکیل شده است.

ادامه مطلب...
[ سه شنبه 90/10/27 ] [ 7:39 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]

 

یکى از اساتید دانشگاه علوم پزشکى به نام دکتر «مسعود- ص»  با حمله به حجاب برتر در جمع دانشجویان گفته است: «باید نقش چادر را در پیدایش اضافه وزن زنان ایرانى بررسى کنیم، چون زنان زیر چادر پنهان می‏شوند.» وى هم‏چنین دانشجویان را به گوش فرا دادن به موسیقی ‏هاى جاز و راک و آثار خوانندگان شیطان‏ پرست، دعوت کرده است.

 


[ دوشنبه 90/10/26 ] [ 10:28 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]

 

نماینده اصلاح‌طلب ادوار مجلس با بیان اینکه بیشترین ضربه را به اصلاحات افراطیونی که در بیرون از مرزها مشغول به هوچی‌گری هستند، زدند، گفت: بنده و دوستانم عدم شرکت در انتخابات را به مصلحت جریان اصلاح طلبی ندانستیم.

[ دوشنبه 90/10/26 ] [ 10:24 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]

روز گذشته، کسانی چون محمدرضا تابش و مصطفی کواکبیان از سوی مافیای خارج نشین سبز که به عنوان کمیته دهشت شناخته می شوند، تهدید شدند که یا باید انصراف دهند و یا اینکه از جرگه اصلاح طلبان بیرون رانده می شوند.
آشفتگی در جبهه اصلاحات به موازات فعالیت کمیته دهشت برای منصرف ساختن نامزدهای اصلاح طلب ادامه دارد.
در حالی که حداقل 40عضو فراکسیون اقلیت در انتخابات نامزد شده بودند و صلاحیت برخی از آنها رد شده، داریوش قنبری سخنگوی فراکسیون از جلسه اخیر شورای مرکزی فراکسیون اقلیت خبر داد. ادامه مطلب...
[ دوشنبه 90/10/26 ] [ 10:9 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]

جام نیوز: شبکه دولتی BBC، در برنامه دیدبان مطرح کرد: «بحثی که این هفته خیلی سر و صدا کرد یک مقاله ای بود که در سالگرد 19 دی ماه در روزنامه اطلاعات چاپ شد، نظر شما چیست؟»

"مسعود بهنود" (کارشناس مطبوعات ایران) گفت: «اصولا بزرگ کردن مقاله آقای اعلایی نگرش بیرون از کشور است و در داخل کشور توجهی به این مقاله نشان داده نشد. هفت مورد آقای علایی برشمرده بود که گفته بود که آیا اگر شاه الان این کارها را می کرد، نجات پیدا نمی کرد؟» ادامه مطلب...
[ دوشنبه 90/10/26 ] [ 10:3 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]
<      1   2   3   4   5   >>   >
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک های مفید
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب
عمارنامه : نجوای دیجیتال بصیرت با دیدگان شما 		AmmarName.ir

بازدید امروز: 501
بازدید دیروز: 814
کل بازدیدها: 4405207