NTENT="IR" />
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کلارآباد دات کام
قالب وبلاگ

نمی دانم به چه جراتی سید حسن و همفکرانش با این عناصر همراه شده و آنها را به موسسه دعوت می کنند.حد اقل بیانیه های این قطب لیبرال را در دوران حیات امام راحل رضوان الله تعالی علیه بخوانند تا به راه او ...

بارها در رسانه ها نسبت به نفوذ عناصر نامطلوب در موسسه نشر آثار امام خمینی رحمت الله علیه هشدار داده شده است.
در حالیکه خیانتهای قطب فرقه صوفیه گنابادی به اسلام و انقلاب اسلامی بر کسی پوشیده نیست نمی دانم به چه جراتی سید حسن و  همفکرانش با این عناصر همراه شده و آنها را به موسسه دعوت می کنند.حد اقل بیانیه های این قطب لیبرال را در دوران حیات امام راحل رضوان الله تعالی علیه بخوانند تا به راه او و انقلاب او خیانت نکنند.
[ دوشنبه 90/10/26 ] [ 9:57 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]

آیا نوشته ایشان با نوشته ای که از یک ضد انقلاب دوآتشه انتظار می رود کمترین تفاوتی دارد؟! اگر تفاوتی ندارد- که ندارد- احتمال سفارشی بودن آن دور از ذهن نیست!

یادداشت امروز را برادر و همکار عزیزم آقای سعدالله زارعی نوشته بود ولی طی چند روز گذشته بسیاری از خوانندگان گرامی در تماس با روزنامه، نظر کیهان را درباره مقاله روز دوشنبه- 19 دی ماه- آقای حسین علایی در روزنامه اطلاعات جویا شده بودند. پاسخ اولیه ما این بود که واکنش نسبت به اینگونه نوشته ها یکی از اصلی ترین اهداف کسانی است که آن را تدارک دیده اند تا از این طریق یک ماجرای دم دستی و کم اهمیت را به موضوع روز تبدیل کرده و به فتنه گران تنفس مصنوعی بدهند. از این روی پرداختن به آن را غیرضروری می دانستیم، اما بعد از انتشار نامه تعدادی از سرداران محترم سپاه در اعتراض به آقای حسین علایی و نصیحت همراه با ملامت وی که از غیرت دینی و انقلابی آن عزیزان حکایت می کرد، اشاره به نکاتی چند درباره یادداشت آقای علایی را ضروری تلقی کردیم و در این وجیزه نگاهی - هرچند گذرا- از زاویه ای دیگر به ماجرا خواهیم داشت. امید آن که آقای حسین علایی در این نوشته اندیشه کند و چنانچه گفتنی های آن را شنیدنی ارزیابی کرد، پای از بازی بیشتر در میدان دشمن بیرون بکشد. ادامه مطلب...

[ دوشنبه 90/10/26 ] [ 9:54 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]

مسئولان ارشد دانشگاه آزاد با تشکیل ستاد عملیات روانی سعی دارند جاسبی به مدیریت خود بر این دانشگاه ادامه دهد.

خبرنامه دانشجویان ایران:

اخبار و شنیده‌ها حاکی از آن است که در روزهای اخیر ستادی در خیابان ویلا با محوریت عباس جاسبی – برادر کوچک عبد‌الله جعفرعلی جاسبی رئیس سابق دانشگاه آزاد- در روزنامه آفرینش تشکیل شده که با برگزاری جلسات متعدد سعی در ایجاد تزلزل در انتخاب قانونی فرهاد دانشجو به عنوان رئیس دانشگاه آزاد دارند.
گفتنی است این ستاد که از آبان‌ماه سال جاری و در پی افزایش موج انتقادات و اعتراض‌ها به مدیریت دانشگاه آزاد تشکیل شده، بخش اعظم فعالیت‌های رسانه‌ای و تبلیغاتی این دانشگاه را با هدایت عباس جاسبی صورت می‌دهد. ادامه مطلب...
[ دوشنبه 90/10/26 ] [ 8:36 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]

پایگاه اینترنتی کلمه که از پاریس به روز می شود، به رئیس فراکسیون اقلیت مجلس هشدار داد از عنوان اصلاح طلب در انتخابات استفاده نکند و صرفا به عنوان مستقل وارد رقابت های انتخاباتی شود.

به گزارش کیهان، کلمه توسط امیر ارجمند، مزروعی و برخی نقابداران عضو مافیای سبز در اروپا مدیریت می شود. این سایت با ابراز خشم نسبت به نامزدی محمدرضا تابش و بسیاری از اعضای اقلیت مجلس نوشت تابش مجاز به استفاده از نام خاتمی و اصلاحات نیست چرا که کیهان به انحای مختلف از این نامزدی برای تخریب مواضع شورای هماهنگی جبهه اصلاحات و خاتمی استفاده کرده است. ادامه مطلب...

[ یکشنبه 90/10/25 ] [ 10:46 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]

حمید رضا کاتوزیان از نمایندگان مجلس که صلاحیتش در بررسی هیئت‌های اجرایی رد شده است، در گفت‌وگو با یک سایت خبری که ظرف روزهای گذشته فضاسازی‌های زیادی در مورد رد صلاحیت‌ها کرده است، گفت: لاریجانی به وی گفته برای تجدید بررسی صلاحیتش اعتراض کند.

 کاتوزیان که از نمایندگان نزدیک به لاریجانی در مجلس به شمار می‌رود، همچنین در مورد علت رد صلاحیتش گفت فرماندار تهران به‌طور رسمی به وی اعلام کرده است که نظر مراجع استعلام در مورد او منفی بوده است. با این حال،‌ وی ادعا کرد که در تماس با مراجع استعلام به وی اعلام شده که نظر منفی در مورد او نداشته‌اند.

کاتوزیان در فتنه 88 جزو نمایندگانی بود که نامش در گزارش هیئت سه نفره منتخب قوه قضائیه به‌عنوان فردی که پیگیر یکی از پرونده‌های پروژه‌ی کشته‌سازی فتنه‌گران بود، ذکر شد.


[ یکشنبه 90/10/25 ] [ 10:44 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]

مدیر دفتر مطالعات و تدوین تاریخ ایران با اشاره به جزئیات برخی تخلفات رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در زمان ریاست 29 ساله اش در این دانشگاه به افرادی اشاره کرد که در زمان جاسبی درس نخوانده دکتر شدند.
عباس سلیمی نمین در گفتگو با مهر به برخی تخلفات عبدالله جاسبی در زمان ریاستش بر دانشگاه آزاد اسلامی اشاره کرد.
نامه جاسبی به قوای سه گانه
وی با بر شمردن تخلفات مدیریتی، اجتماعی، سیاسی، فرهنگی و اقتصادی جاسبی در دانشگاه آزاد اسلامی به تخلف مدیریتی رئیس این دانشگاه اشاره کرد و گفت: برخی اقدامات جاسبی از جانب استادان و دانشجویان دانشگاه آزاد قابل تقدیر است اما بعضی فعالیتهای وی در بخش پنهان این دانشگاه از جمله تخلفات مدیریتی در نظام قابل توجه است. وی برای کمرنگ کردن نظارت قانون بر خود مراودات ناسالمی را شکل داد.
سلیمی نمین ادامه داد: این تخلفات در سالهای نخست انقلاب که کمتر کسی به خود جرات می داد وارد معامله گری و دنیا گرایی شود به گونه ای بود که در آن سالها مدیران کشور را وارد فضای دنیا گرایی کرد. در ابتدای امر به وزارتخانه ها و مراکز مختلف قوای سه گانه نامه می نوشت که مدیران این دستگاهها در دانشگاه آزاد اسلامی ارتقا علمی یابند. ادامه مطلب...
[ یکشنبه 90/10/25 ] [ 8:34 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]

علی مطهری در نامه?ای به وزارت کشور نسبت به رد صلاحیتش اعتراض کرد و عدم التزامش به اسلام، قانون اساسی و ولایت فقیه را رد کرد.
به گزارش جهان به نقل از خبرآنلاین، متن کامل نامه علی مطهری به وزارت کشور به این شرح است:
بسم الله الرحمن الرحیم
هیئت اجرایی مرکز حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات و اسلام شهر
با اهداء سلام، عطف به نامه شماره 395/1/909 مورخ 19/10/90 آن هیئت، مستندات رد صلاحیت اینجانب یعنی بند 1 و 3 ماده 28 قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی به چهار جزء تحلیل می شود که ذیلا همراه پاسخ هر یک ذکر می گردد: ادامه مطلب...

[ یکشنبه 90/10/25 ] [ 8:30 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]

 

روزنامه نیویورک تایمز مدعی شد، رئیس جمهور آمریکا در نامه‌ای به رهبر ایران، نگرانی و هراس خود را از تهدید ایران مبنی بر انسداد تنگه هرمز آشکار ساخته است. به گزارش خبرنگار سیاست خارجی فارس، روزنامه نیویورک تایمز از ارسال نامه توسط باراک اوباما رئیس جمهور آمریکا به رهبر ایران حضرت آیت‌الله خامنه‌ای خبر داد.

به نوشته این نشریه آمریکایی، مضمون این نامه که متن آن هنوز منتشر نشده است،مربوط به هشدارهای ایران نسبت به انسداد تنگه هرمز است و اینکه این اقدام ایران می تواند اقتصاد جهانی بویژه غرب را با بحران روبرو کند.

خبرگزاری فارس: هراس آمریکا از توانمندی ایران در بستن تنگه هرمز/درخواست اوباما از رهبر انقلاب

ادامه مطلب...

[ یکشنبه 90/10/25 ] [ 8:4 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]

 

12 نفر از فرماندهان ارشد دفاع مقدس در نامه‌ی سرگشاده‌ای به حسین علایی، با یادآوری روزها و صحنه‌هایی از تاریخ انقلاب اسلامی و اینکه وی و امثال او هر چه دارند، از برکت و سفره‌ی انقلاب اسلامی و رهبری بوده است که اکنون حق نمک این سفره را هم نمی‌دانند، خطاب به وی تأکید کردند که دردناک‌تر از نیش قلم او در مقاله اخیرش، به اسارت گرفته شدن وی از سوی جبهه کفر است.

این نامه که به امضای سرتیپ پاسدار جعفر اسدی، سرتیپ پاسدار علی فضلی، سرتیپ پاسدار محمد کوثری، سرتیپ پاسدار اسماعیل قاآنی، سرتیپ پاسدار مرتضی قربانی، سرتیپ پاسدار حسین همدانی، سرتیپ پاسدار علی زاهدی،‌ سرتیپ پاسدار مرتضی صفاری، سرتیپ پاسدار محمد حجازی، سرتیپ پاسدار غلامرضا جعفری، سرتیپ پاسدار غلامرضا جلالی و سرتیپ پاسدار سید علی بنی لوحی رسیده است، در واکنش به مقاله اخیر حسین علایی است که او نیز از فرماندهان دوره دفاع مقدس است. ادامه مطلب...

[ یکشنبه 90/10/25 ] [ 7:55 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]

جمعی از امت حزب الله، خانواده های معظم شهدا ، ایثار گران در واکنش به هتاکی های بی شرمانه های سردار علایی به آرمانهای انقلاب اسلامی، امام راحل (ره) و حضرت امام خامنه ای، صبح امروز در مقابل منزل علایی واقع تجمع کرده و پس از عزاداری برای سرور و سالار شهیدان ،با سردادن شعارهای " سردار بی بصیرت؛ بصیرت بصیرت"، " مرگ بر ضد ولایت فقیه " و " مرگ بر منافق" نسبت به مواضع وی اعلام انزجار نمودند.حسین علایی, سردار سابق سپاه که این روزها به داریوش همایون ثانی ملقب شده است، چندی پیش مقاله ای را در همان روزنامه منتشر کننده مقاله ی هتاکانه داریوش همایون ( روزنامه اطلاعات) نوشت که سایت خبری منسوب به رئیس مجلس ( که البته برخی از نزدیکان رئیس مجلس انتساب این سایت به لاریجانی را رد کرده اند ) آنرا بار دیگر منتشر کرد تا این سردار سابق و منحرف امروز را در رسیدن به مقاصدش یاری کند.

به گزارش سرویس سیاسی بی باک، جمعی از امت حزب الله، خانواده های معظم شهدا ، ایثار گران و مردم متدین در واکنش به هتاکی های بی شرمانه های سردار علایی به آرمانهای انقلاب اسلامی، امام راحل (ره) و حضرت امام خامنه ای، صبح امروز در مقابل منزل علایی  تجمع کرده و پس از عزاداری برای سرور و سالار شهیدان  ،با سردادن شعارهای " سردار بی بصیرت؛ بصیرت بصیرت"، " مرگ بر ضد ولایت فقیه " و " مرگ بر منافق" نسبت به مواضع وی اعلام انزجار نمودند.
[ یکشنبه 90/10/25 ] [ 7:47 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]
<      1   2   3   4   5   >>   >
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک های مفید
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب
عمارنامه : نجوای دیجیتال بصیرت با دیدگان شما 		AmmarName.ir

بازدید امروز: 386
بازدید دیروز: 574
کل بازدیدها: 4402174