NTENT="IR" />
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کلارآباد دات کام
قالب وبلاگ

 

نماینده مردم قزوین در مجلس با اشاره به اینکه محبوب‌ترین چهره استان قزوین بعد از حجت‌الاسلام ابوترابی‌فرد است، گفت که خدماتش در 80 درصد روستاهای قزوین مشهود است.

 به گزارش فارس، حجت‌الاسلام قدرت‌الله علیخانی نماینده مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی پیش از ظهر امروز طی نطقی میان دستور در صحن علنی مجلس اظهار داشت: در شرایط فعلی کشور ایجاد وحدت و همبستگی برای کشور ضرورت دارد و بر همین مبنا جمعی از اقلیت مجلس که من نیز عضوی از این عزیزان هستم، تصمیم گرفتیم در این شرایط حساس ‌تحریم‌ها و ‌تهدیدهای ‌دشمن ‌‌به ندای اماممان که ایشان فرمودند در هیچ انتخاباتی به هیچ بهانه‌ای نمی‌توانید خود را کنار بکشید، لبیک بگوییم، بنابراین ما آبروی خودمان را که آبروی امام، انقلاب، نظام، آرمان‌های انقلاب و آرمان‌های رهبری است‌، گذاشتیم و ضمن اینکه اشکال هم داشتیم و اشکال هم داریم، ثبت‌نام کردیم. ادامه مطلب...
[ پنج شنبه 90/10/22 ] [ 8:16 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]

به گزارش خبرگزاری دانشجو، مصطفی کواکبیان شب گذشته در نشستی صمیمانه که به همت بسیج دانشجویی دانشگاه امام صادق (ع) در این دانشگاه برگزار شد، به تشریح آرایش سیاسی اصلاح‌طلبان در آستانه انتخابات مجلس نهم پرداخت و به سوالات دانشجویان در این زمینه پاسخ گفت.نماینده سمنان با بیان اینکه طرح لویی جرگه باعث بازسازی افکار عمومی می‌شد، گفت: بنده سه بار این طرح را با آقای مهدوی مطرح کردم و نمی‌دانم با رهبری در میان گذاشته شد یا نه، اما... ادامه مطلب...

[ چهارشنبه 90/10/21 ] [ 11:17 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]

اهالی سیاست آن‌گاه که عملکردشان با مسائل اقتصادی گره می خورد؛ یکی از این سیاست‎مداران که هر از چند گاهی نظام و انقلاب را به مسائل مختلفی متهم می کند، مجید انصاری است.
مجید انصاری و برخی از نزدیکانش که اداره مدرسه علمیه کرمانی‌ها در قم و تولیت اموال و املاک وقفی این مدرسه را در کرمان بر عهده دارد، سال‎هاست با تصرفات غیر شرعی و غیر قانونی خود در این اموال و املاک موجب ضایع شدن بسیاری از املاک شده اند و با سوء مدیریت، املاک باقی مانده را در معرض نابودی قرار داده است. ادامه مطلب...

[ چهارشنبه 90/10/21 ] [ 11:13 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]

دکتر مهدی کوچک‌زاده در وبلاگ شخصی خود نوشت: سایت های طرفدار قالیباف و لاریجانی درصدد زیر سوال بردن مراجع قانونی برگزاری انتخابات برآمده اند! و عجیب تر، همنوایی سایت متعلق به سازمان تبلیغات اسلامی با این نواهای شوم است که تحت ریاست خاموشی نماینده قالیباف در 7+8 اداره می شود ،   و سایت متعلق به رهپویان انقلاب (زاکانی) نیز در این دام افتاده است.

آقایان هنوز طنین صدای رهبری معظم انقلاب در دیدار 19 دی مردم قم با ایشان از فضا رخت برنبسته که بر رفتار قانونی و احترام به قانون تاکید داشتند . با چه توجیهی یکی از ارکان برگزاری انتخابات را به این راحتی زیر سوال می برید؟ آیا قانون راه اعتراض به رد صلاحیت ها را مشخص نکرده و آیا شما راه قانونی را رفته اید و به پرخاشگری رسیده اید؟

برای نمونه عنوان تعدادی از این خبرها و آدرس‌های مربوطه درج می گردد:

واکنش باهنر به ردصلاحیت نمایندگان منتقد دولت

نایب رئیس مجلس که از رد صلاحیت نمایندگان اصولگرای منتقد دولت متعجب بود در واکنش به اخباری درباره رد صلاحیت نمایندگان منتقد دولت آن را اقدامی تنگ نظرانه خواند. ادامه مطلب...

[ چهارشنبه 90/10/21 ] [ 11:9 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]

 

دبیر کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی، با اشاره به نامه خاتمی در واکنش به گزارش فتنه 88 کمیسیون اصل 90، گفت: نامه خاتمی به علی لاریجانی تقدیم شده است.
سیدفاضل موسوی، دبیر کمیسیون اصل 90 مجلس در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، ضمتن تأیید نامه اعتراض آمیز خاتمی نسبت به گزارش فتنه سال 88 کمسیون اصل 90 ، گفت: این نامه به رئیس مجلس داده شده و هنوز به کمیسیون ارجاع نشده است.
وی، در ادامه با بیان اینکه بنده هنوز متن نامه را ندیده ام، افزود: در این خصوص نظری ندارم.
شایان ذکر است؛ کمسیون اصل 90 چهارشنبه 7 دیماه، گزارشی را که مربوط به حداث پس از انتخابات سال 88 بود را در صحن علنی مجلس قرائت کرد که در این گزارش اسامی افرادی چون مهدی هاشمی، محمد خاتمی، مهدی کروبی و میرحسین موسوی به عنوان مسببان این فتنه آورده شده بود.

 


[ چهارشنبه 90/10/21 ] [ 9:58 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]

 

2 تن از فتنه گران پس از به آخر خط رسیدن مطالب فتنه انگیزانه خود طی دستورالعمل سایت های خود را هک کردند.
تن از فتنه گران پس از به آخر خط رسیدن مطالب فتنه انگیزانه خود طی دستورالعمل سایت های خود را هک کردند.
به گزارش «جوان آنلاین»،پس از آنکه محمد نوری زاد و مهدی خزعلی از فتنه گران دم دستی در ادامه نگارش مطالب موهن به ته خط رسیدند،دوستان فتنه انگیزآنان ضمن دعوت آنان به سکوت مقطعی از آنان خواسته اند که ضمن هک کردن سایت خود،مظلوم نمایی پیشه کرده و آن را حاصل برخوردهای انتقام گیرانه از خود قلمداد کنند.
گفتی است سطح مطالب نوری زاد و خزعلی این روزها چنان از بی مایگی برخوردار بوده که با انتقادات شدید دوستان فتنه انگیزشان نیز روبرو شده است.

 


[ چهارشنبه 90/10/21 ] [ 9:55 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]

 

سایت خبری ندای انقلاب نوشت : یکی از تامین کنندگان منابع مالی ستاد میرحسین موسوی مدتی است که به جمع جریان انحراف پیوسته و بخشی از منابع مالی این جریان را برای نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی را بر عهده گرفته است. 
بنابر این گزارش آقای«ر» که اصالتا مازندارانی می باشد قبل از سال 74 با آقای «م» از اسپانسرهای مالی مهدی کروبی که عنوان پسر خوانده کروبی را نیز یدک می کشد همکاری اقتصادی داشته اند.در همین حال گفته می شود که وی هم اکنون مدتی است که برای تسهیل امور خود به لیدر جریان انحراف نزدیک شده و ضمن برطرف شدن برخی معضلات اقتصادی خود هزینه انتخاباتی این جریان را برعهده گرفته است.

 


[ چهارشنبه 90/10/21 ] [ 9:43 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]

 

صلاحیت تعداد محدودی از نمایندگان اصلاح طلب مجلس هشتم از سوی وزارت کشور برای انتخابات مجلس نهم تایید شد.

به گفته منصور حسینی دبیر فراکسیون اقلیت ، تنها صلاحیت محمدرضا تابش نماینده اردکان، محمدرضا خباز نماینده کاشمر، محمدرضا سجادیان نماینده خواف، محمدحسین مقیمی نماینده خمین و مصطفی ذوالقدر نماینده بندرعباس از سوی هیات?های اجرایی که مرحله اول احراز صلاحیت?ها هستند، تایید شده است. ادامه مطلب...
[ چهارشنبه 90/10/21 ] [ 9:41 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]

 

کیهان نوشت:
دبیرکمیته سیاسی حزب کارگزاران می گوید: احزاب قدرتمند در کشور ما نمی توانند رشد کنند.
محمد هاشمی با بیان اینکه «شرایط موجود کشور موجب شده نه حزب قدرتمند وجود داشته باشد نه اینکه حزب بتواند قدرت سیاسی را به دست بگیرد»، به خبر آن لاین گفت: به آن معنا در ایران حزب وجود ندارد. طبق قوانین مدنی و سیاسی حزب قدرتمندی در ایران وجود ندارد. ادامه مطلب...
[ چهارشنبه 90/10/21 ] [ 9:33 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]

 

این روزها نام اکبر هاشمی رفسنجانی بیشتر بر سر زبان ها افتاده است. روزهایی که سایت منتسب به وی که با اداره فرزندش اقدام به انتشار خاطرات رییس جمهور سابق جمهوری اسلامی می کرد به دلیل " فعالیت مجرمانه " فیلتر شده و دخترش نیز به جرم " فعالیت تبلیغی علیه نظام " در شعبه 15 دادگاه انقلاب محاکمه و به 6 ماه حبس و 5 سال محرومیت از فعالیت های سیاسی، فرهنگی، اجتماعی محکوم شده است.
به گزارش بی باک به نقل از مشرق، رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام اما در روزهای مانده به انتخابات مجلس نهم فکرهای دیگری در سر دارد که به زودی آنها را عملیاتی خواهد کرد. افکاری که با عدم شرکت در انتخابات " و نه تحریم " کلید خورده و باید دید در روزهای آینده آیت الله چه مرحله از پروژه خود را اجرا خواهد کرد.
هاشمی رفسنجانی از چند سال گذشته تا کنون روندی را پیش گرفته که با توجه به سابقه اش کمی عجیب به نظر می رسد. نردیک شدن به جبهه اصلاحات به خودی خود چیز عجیبی نیست اما با مرور تاریخ این نزدیکی بسیار عجیب به نظر می رسد. به ویژه برای کسانی که خاطرات حمله دوم خردادی ها به وی را خوب به خاطر می آورند.  ادامه مطلب...
[ سه شنبه 90/10/20 ] [ 10:53 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]
<   <<   6   7   8   9   10   >>   >
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک های مفید
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب
عمارنامه : نجوای دیجیتال بصیرت با دیدگان شما 		AmmarName.ir

بازدید امروز: 44
بازدید دیروز: 420
کل بازدیدها: 4403936