NTENT="IR" />
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کلارآباد دات کام
قالب وبلاگ

یادگار امام خمینی (ره) در جهرم با بیان اینکه برخی گمان می‌کنند ارتباط با قدرت‌های جهانی سبب عزت می‌شود، گفت: از ابتدای انقلاب شکوهمند اسلامی مسئله ارتباط با آمریکا مطرح بوده اما در این زمینه یک نگاه افراطی و تفریطی وجود دارد.

به گزارش تسنیم، حجت‌الاسلام سید علی خمینی در جمع مردم شهرستان جهرم، اظهار کرد: اگر در تاریخ اسلام نظر کنید فرهنگی عقب افتاده تر از دوران اعراب جاهلیت پیدا نمی‌کنید.
 
وی با بیان اینکه اخلاق در آن جامعه رنگ باخته بود و تا جایی پیش رفت که فرزندان دختر خود را زنده به گور می‌کردند، افزود: پیامبر (ص) به خواست خداوند متعال در آن جامعه مبعوث و پایه گذار یک نظام تمام عیار از حیث اخلاق و احکام شد. ادامه مطلب...
[ شنبه 92/10/28 ] [ 9:8 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
«لکه» نخستین فیلم داستانی است که با موضوع دولت اعتدال و نسبت آن با فتنه ساخته شده است.

به گزارش پایگاه 598، وبلاگ قیام الله نوشت: «لکه» فیلم داستانی بلندی با موضوع فتنه و دولت یازدهم است. فیلم با لکه فضله کلاغی بر شیشه ماشین مدیر کل آغاز می‌شود. راننده مدیرکل می‌خواهد از پیش او برود که مدیر کل دست در جیبش کرده تا خودکار را از جیبش بیرون بیاورد اما خودکار پس می‌دهد و لباسش کثیف می‌شود. ادامه مطلب...

[ شنبه 92/10/28 ] [ 9:3 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
روز سه‌شنبه جلسه‌ای با حضور برخی از وزیران دولت خاتمی و برخی مسئولین از جمله توفیقی مشاور وزیرعلوم و بیژن نامدار زنگنه وزیر نفت و با حضور محمدخاتمی در منطقه دارآباد تهران برگزار شد.

به گزارش 598 به نقل از سایت دانا، روز سه‌شنبه جلسه‌ای با حضور برخی از وزیران و مسئولان دولت روحانی از بیژن نامدار زنگنه وزیر نفت و توفیقی مشاور وزیر علوم و با حضور محمد خاتمی در سالن اجتماعات رایزن در منطقه دارآباد تهران برگزار شد. ادامه مطلب...

[ شنبه 92/10/28 ] [ 9:3 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
در مصاحبه شبکه کانادایی با نخست وزیر اسرائیل، او اعلام کرد که برنامه ای برای دیدار با روحانی ندارد و اگر او اسرائیل را به رسمیت بشناسد در مورد دیدار با او فکر می کنم.

به گزارش پایگاه 598 به نقل از جام نیوز، نتانیاهو اعلام کرد در صورتی که روحانی اسرائیل را به رسمیت بشناسد در مورد دیدار با او فکر می کند.

 

روزنامه صهیونیستی جروزالم پست با انتشار این گفته نخست وزیر رژیم صهیونیستی نوشت: نتانیاهو در مصاحبه ای با یک شبکه کانادایی اعلام کرده است که برنامه ای برای دیدار با روحانی در حاشیه اجلاس داووس ندارد و اگر او اسرائیل را به رسمیت بشناسد در مورد دیدار با او فکر خواهد کرد.

 

نتانیاهو همچنین در ادامه مصاحبه خود اعلام کرده که بسیاری از کشورهای عربی، اسرائیل را به عنوان دشمن خود نمی دانند و بلکه این رژیم را دوست خود می دانند و این در حالیست که بسیاری این حقیقت را به طور علنی اعلام نمی کنند.

 

جروزالم پست در پایان نوشت: هفته آینده قرار است نخست وزیر کانادا نیز به اسرائیل سفر کند.


[ شنبه 92/10/28 ] [ 9:2 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
جزئیات اجرایی توافق ژنو که نسخه ای از آن روی وبسایت موسسه صلح کنگره آمریکا و همچنین وبسایت وزارت امور خارجه آمریکا قرار گرفته، نشان می‌دهد که ایران از 30 دی تاسیاست مربوط به غنی سازی اورانیوم 20 درصد را غنی می کند و حق ندارد دیگر سانترفیوژ جدید بسازد.ایران هنوز به جزئیات منتشر شده از سوی کاخ سفید واکنشی نشان نداده اما پس از پایان دور اخیر مذاکرات کارشناسی ایران و کشورهای 1+5 ، دو طرف از نتایج آن ابراز رضایت کرده‌اند و گفتند در این باره به توافقی رسیده‌اند که باید در پایتخت این کشورها هم تایید شود. ادامه مطلب...
[ شنبه 92/10/28 ] [ 9:1 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
چرا برخی وزرای دولت روحانی این جمله را مدام تکرار می کنند؟
عمل کروبی توسط پنجه طلا/ انتقاد تند خاتمی از "فتنه"
به گزارش جهان، مشرق نوشت: هفته گذشته مهدی کروبی در یکی از بهترین بیمارستان های خصوصی تهران بستری و جراحی شده است. پزشک معالج وی از پنجه طلاهای پزشکی محسوب می شود.
خبر دیگر اینکه در جلسه هفته گذشته اصلاح طلبان، محمد خاتمی از برنامه های صدا و سیما در سالگرد 9 دی به شدت انتقاد کرده است. 
وی همچنین گفته:" چرا برخی وزرای دولت روحانی این جمله را مدام تکرار می کنند و می گویند ما از مدیرانی که در فتنه 88 نقش آفرینی کرده اند استفاده نمی کنیم؟ تا کی باید هی بگوییم فتنه، فتنه؟!"

[ شنبه 92/10/28 ] [ 8:53 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
حمزه کرمی از نزدیکان مهدی هاشمی رفسنجانی و جاسبی، در جلسات گروه مشاوران سیاسی دولت حضور و مشارکت موثری پیدا کرده است.
ماجرای پست برادرزن جاسبی/ حضور هم‌دست آقازاده در دولت
به گزارش جهان، ندای انقلاب نوشت: علی عباس پور تهرانی برادر همسر عبدالله جعفرعلی جاسبی و رئیس کنونی واحد علوم و تحقیقات دانشگاه آزاد، به پیشنهاد جاسبی و با دستور مستقیم آیت الله هاشمی رفسنجانی رئیس هیات امنا دانشگاه آزاد به ریاست این واحد منصوب شده است. ادامه مطلب...
[ شنبه 92/10/28 ] [ 8:52 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
امام بر اساس پیشنهاد چه کسی آیت‌الله منتظری را به امامت جمعه تهران منصوب کردند؟ چرا آیت الله خامنه‌ای با فاصله شش ماه به عنوان امام جمعه تهران معرفی شدند.

گروه سیاسی مشرق    - آیت‌الله طالقانی نخستین امام جمعه تهران بود؛ ایشان در شهریور 58 رحلت کردند. حضرت امام آیت‌الله منتظری را به عنوان امام جمعه بعدی تهران منصوب کردند؛ اما پشت این ماجرا چه اتفاقاتی افتاد و امام بر اساس پیشنهاد چه کسی آیت‌الله منتظری را به این سمت منصوب کردند؟ چرا آیت الله خامنه‌ای با فاصله شش ماه به عنوان امام جمعه تهران معرفی شدند و آیت الله منتظری به قم رفت؟


اسدالله بادامچیان ماجرا را این گونه تعریف می کند: 

"در مورد امام جمعه تهران، صبح روز وفات مرحوم آیت الله طالقانی، که ملی‌گراها داشتند مرحوم زنجانی را برای امامت جمعه تهران طراحی می‌کردند که بر امام تحمیل نمایند، دوستان موتلفه با شهید آیت‌الله بهشتی موضوع را در میان گذاشتند و بهشتی صبح زود به امام فرمود که بهترین، آیت الله‌خامنه‌ای هستند. لکن به طور موقت پیشنهاد این است که به آقای منتظری حکم داده شود بعد در فرصت مناسب آقای خامنه‌ای منصوب گردند و امام این را پسندیدند."





 - خاطرات منتظری و نقد آن، اسدالله بادامچیان


[ چهارشنبه 92/10/25 ] [ 9:30 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
در حالی که دستیار ویژه رئیس جمهور مهمترین برنامه را پیگیری انتخابات مجلس و آغاز فعالیت ستادهای انتخاباتی عنوان کرده است، رهبر معظم انقلاب در تبیین استراتژی انتخاباتی تأکید داشتند: انتخابات نزدیک نیست، ولی برخی از همین حالا وارد این عرصه می‌شوند که اصلاً این مسئله را تأیید نمی‌کنم، زیرا هر چیز باید در جای خود و وقت خود انجام شود.

به گزارش مشرق، هجمه‌ها به مجلس نهم که رویکرد متفاوتی با دولت یازدهم دارد، پس از سخنان سعید حجاریان کلید خورد.

القای «سیاسی کاری» و اظهار نظر درباره « تغییر مسیر آینده» پارلمان، خطی است که این روزها اصلاح‌طلبان و دولتی‌ها با اهداف مشترک آن را پیش می‌برند و سعی دارند هزینه انتقاد از دولت را به شدت افزایش دهند؛ مسیری که لازمه آن ورود زودهنگام به مسائل انتخاباتی برخلاف رویکرد مقام معظم رهبری است.

* رهبر انقلاب: ورود زودهنگام به بحث‌های انتخاباتی را اصلاً را تأیید نمی‌کنم

رهبر معظم انقلاب 24 مهر 91 در دیدار بسیجیان ضمن رد کامل ورود زودهنگام برخی به عرصه‌ انتخابات تأکید کردند: «انتخابات نزدیک نیست، ولی برخی از همین حالا وارد این عرصه می‌شوند که اصلاً این مسئله را تأیید نمی‌کنم، زیرا هر چیز باید در جای خود و وقت خود انجام شود».

 

* از انحلال تا تغییر ریل مجلس آینده

اما عبور از مجلس نهم و ورود به مباحث انتخاباتی مجلس از چه زمانی کلید خورد؟ پس از اینکه سعید حجاریان در گفت‌‌وگو با یک رسانه دولتی بحث انحلال مجلس شورای اسلامی را مطرح کرد، دستیار ویژه رئیس‌جمهور نیز در جمع ستادهای روحانی در سیستان و بلوچستان بر طبل آغاز فعالیت‌های مجلس و تغییر ریل آن کوبید.

حجاریان در مصاحبه خود تاکید کرده بود: «نمایندگان بر خلاف خواسته مردم حرف بزنند و عمل کنند و بعد آن وقت ببینند آیا مردم حوزه‌های انتخابیه‌شان آنها را به شهرشان راه می‌دهند؟ اگر این کار را بکنند مردم آنها را حتی به شهرهایشان راه نمی‌دهند. من معتقدم حتی اگر قرار باشد قانون اساسی عوض شود، باید شرایطی فراهم شود تا مانند بسیاری از کشورها، دولت بتواند مجلس را منحل کرده و انتخابات زودهنگام برگزار کند تا مردم مجدداً رای دهند و سیستمی هماهنگ پدید آورند.» ادامه مطلب...

[ چهارشنبه 92/10/25 ] [ 9:24 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
سخنان تهدیدآمیز سرتیپ "فاضل برواری" فرماندهی نیروهای ویژه عراق در مبارزه با تروریسم خطاب به سعودی، بازتاب گسترده‌ای در رسانه‌های محلی و شبکه‌های اجتماعی اینترنتی مانند "فیس‌بوک و تویتر" داشته است.
به گزارش مشرق، سخنان تهدید آمیز سرتیپ "فاضل برواری" فرماندهی نیروهای ویژه عراق در مبارزه با تروریسم خطاب به سعودی، بازتاب گسترده ای در رسانه های محلی و شبکه های اجتماعی اینترنتی مانند "فیس بوک، و تویتر" داشته است.

[ چهارشنبه 92/10/25 ] [ 9:20 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
<      1   2   3   4   5   >>   >
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک های مفید
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب
عمارنامه : نجوای دیجیتال بصیرت با دیدگان شما 		AmmarName.ir

بازدید امروز: 1056
بازدید دیروز: 814
کل بازدیدها: 4405762