NTENT="IR" />
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کلارآباد دات کام
قالب وبلاگ

به گزارش پایگاه 598، اسماعیل کوثری نماینده مردم تهران در مجلس در گفتگو با خبرنگار بولتن نیوز با اشاره به مصاحبه فائزه هاشمی با سایت روز آنلاین و اظهارت تند ولی علیه مجلس و نمایندگان گفت: فائزه هاشمی به دنبال ایجاد اغتشاش است و در واقع اغتشاشگر هم مشخص است.

وی با اشاره به رای بالای مجلس به کابینه روحانی گفت:چرا در آن زمانی که مجلس به کابینه روحانی رای بالایی داد این گونه افراد چیزی نگفتن اما هم اینکه در راستای ایفای وظیفه نمایندگی از وزرا سوال شد و با توجه به اینکه پاسخ های وزرا قانع کننده نبود و به آنها کارت زرد تعلق گرفت موضع گیری تند می کنند. ادامه مطلب...

[ سه شنبه 92/10/24 ] [ 7:58 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]

نامه سرگشاده علی مطهری به جواد لاریجانی پیرامون نطقش در مجلس باعث ذوق زدگی زیاد سایت های ضد انقلاب شد.

به گزارش دانا، نامه سرگشاده علی مطهری به اظهارات اخیر جواد لاریجانی پیرامون نطقش در مجلس بازتاب های گسترده ای در رسانه های داخلی و خارج از کشور داشت.
 
وی که مدت هاست به یک چهره فعال بر روی رسانه های اصلاح‌طلب و دولتی تبدیل ده است، این بار نیز خوراک خبری رسانه های داخل و خارج از کشور شد.
 
رسانه هایی در خارج از کشور که در راستای اهداف اپوزیسیون ها و ضد انقلاب فعالیت می کنند، با برجسته کردن قسمت هایی از نامه علی مطهری تیتر یک خود را به وی اختصاص دادند.
 
شاید صحبت امام خمینی (ره) در خصوص اینکه اگر روزی دشمنان شما از شما خوشحال شدند بدانید عملتان اشتباه بوده است، تنها توصیه ای باشد که بتوان به علی مطهری داشت.
 
سوت و کف های اپوزیسیون برای برخی در داخل از کشور نشانه های خوبی نیست؛ چرا که تاریخ این اپوزیسیون ها نشان می دهد این افراد را فقط برای چند مدت کوتاه می خواهند.
 
[ سه شنبه 92/10/24 ] [ 7:42 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
فائزه هاشمی رفسنجانی دختر آیت‌الله هاشمی رفسنجانی در گفت‌وگو با یک سایت ضدانقلاب می‌گوید: نمایندگان مجلس "افراطی و بی‌منطق" هستند و دولت نباید به مجلس پاسخگو باشد.
مصاحبه دختر هاشمی با سایت ضدانقلاب و توهین به خانه ملت
به گزارش جهان به نقل از تسنیم، فائزه هاشمی رفسنجانی در مصاحبه‌ای با سایت ضدانقلاب "روزآنلاین" نمایندگان مجلس را "تند، افراطی و بی‌منطق" خواند و آنان را به دلیل سوال از وزرا، متهم به ایجاد فضای تهدید و ارعاب علیه دولت کرد. ادامه مطلب...
[ سه شنبه 92/10/24 ] [ 7:33 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]

در پی انتشار فایل صوتی خاتمی که می‌کوشید مسئولیت رفتارهای ساختارشکنانه را به گردن برخی روزنامه‌نگاران بیندازد و خود را تبرئه کند، اکبر گنجی از خاتمی خواست مسئولیت شکست‌های اصلاح‌طلبان را به عهده بگیرد.

به گزارش سرویس سیاسی بی باک، کیهان در خبر ویژه خود نوشت: در پی انتشار فایل صوتی خاتمی که  می‌کوشید مسئولیت رفتارهای ساختارشکنانه را به گردن برخی روزنامه‌نگاران بیندازد و خود را تبرئه کند، اکبر گنجی از خاتمی خواست مسئولیت شکست‌های اصلاح‌طلبان را به عهده بگیرد. ادامه مطلب...
[ سه شنبه 92/10/24 ] [ 7:19 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]

بنابراین می توان توجیه کرد که مراد رئیس جمهور از عدم قید ارزشی و غیرارزشی برای هنر و هنرمندان، هرزگی و بی بندوباری نیست کما اینکه در اظهارات بعدی آنرا خیلی نرم و البته با تسامح شدید توضیح می دهد...

 

سرویس دین و اندیشه بی باک: موضوع ارزشی و غیرارزشی بودن هنر این روزها نقل محافل رسانه ای کشور گردیده است. این بحث زمانی بار دیگر بر سر زبانها افتاد که رئیس جمهور در دیدار با هنرمندان با بیان اینکه تقسیم هنرمندان به ارزشی و غیر ارزشی بی معناست، اظهار داشت: هنر یعنی ارزش و هنرمند ارزشمندی است که با کار خلاقانه به تعالی می رسد. ادامه مطلب...
[ سه شنبه 92/10/24 ] [ 7:18 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]

مشاور ویژه رئیس‌جمهور مدعی شد همه 49.5 درصدی که به روحانی رای نداده‌اند، حامی بی‌قانونی و قانون‌گریزی هستند!

به گزارش بی باک، در حالی نمایندگان مجلس و رسانه‌ها بیشتر به انتقادات ترکان از مجلس پرداخته‌اند که بدترین موضع‌گیری وی را باید توهین به 49.5 درصدی دانست که به روحانی رای نداده‌اند.
 
ترکان در مصاحبه با روزنامه اصلاح‌طلب آرمان مدعی شده که 49.5 درصدی که در انتخابات اخیر به روحانی رای نداده‌اند، حامی بی‌قانونی و قانون‌گریزی و عامل پدید آمدن امثال بابک زنجانی هستند. ادامه مطلب...
[ سه شنبه 92/10/24 ] [ 7:15 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]

نائب رئیس فراکسیون ورزش مجلس از تلاش‌های فائزه هاشمی برای سازماندهی ترکیبی خاص در انتخابات کمیته ملی المپیک خبر داد.

به گزارش بی باک، سیدمهدی هاشمی نماینده مردم تهران و نائب رئیس فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار  تسنیم، در خصوص اعمال نفوذها در انتخابات کمیته ملی المپیک، اظهار داشت: شنیده‌هایی دارم مبنی بر اینکه فائزه هاشمی ترکیبی را برای انتخابات کمیته ملی المپیک سازماندهی می‌کند.
 
وی تصریح کرد: این شنیده‌ها نیز دور از ذهن نیست، چراکه وی به عرصه ورزش علاقه‌مند است و دوست دارم به نوعی در این عرصه ورود داشته باشد و طبیعی است که علاقه‌مند است تا برای انتخابات کمیته ملی المپیک رایزنی و سازماندهی داشته باشد.
 
نائب رئیس فراکسیون ورزش مجلس درباره اینکه آیا فراکسیون ورزش قصد ندارد تا در انتخابات کمیته ملی المپیک نظارت داشته باشد، گفت: فراکسیون ورزش در بحث نظارتی مداخله‌ای نخواهد داشت، اما طبیعتا کمیته ورزشی کمیسیون فرهنگی و برخی نمایندگان مجلس این وظیفه را عهده‌دار خواهند بود.
 
به گزارش خبرگزاری تسنیم، انتخابات کمیته ملی المپیک 30 دی‌ماه برگزار خواهد شد.


[ سه شنبه 92/10/24 ] [ 7:12 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
مهر انگیز کار ضد انقلاب خارج نشین نوشت : به شما صبح به خیر می گویم.برای شما کف می زنیم. نگوئید به تشویق و تایید "خارج از کشوری ها" نیاز ندارید. بسیاری از آن چه گفته و شنیده می شود، از باب تحبیب این طرفی ها و راه باز کردن به قلوب رسانه های به قول شما بیگانه و ضد انقلاب است.
آقای‌مطهری! برایت کف می‌زنیم که از خاتمی جدا و به‌ ما نزدیک‌شدی
به گزارش جهان به نقل از باشگاه خبرنگاران، سخنان علی مطهری در صحن علنی مجلس شورای اسلامی در حمایت از سران فتنه و اتهامات وی به دستگاه قضا با خوشحالی و سوت و کف ضد انقلاب، اپوزیسیون و اصلاح طلبان داخلی روبرو گردید. ادامه مطلب...
[ دوشنبه 92/10/23 ] [ 9:0 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
بهاء در بحث ازدواج، تنها ازدواج با زن پدر را حرام می کند؛ پس ازدواج با دیگر محارم حرام نیست، همانگونه که برخی از بهائیان چنین می کنند؛ مانند بهائی ای که در مشهد با دختر خود ازدواج کرده بود.
به گزارش مشرق به نقل از ابنا، فرقه هایی که پشتوانه الهی ندارند، برای جذب پیرو و افزایش جمعیت، مجبورند برای هر گروهی از مخاطبان، جاذبه ای فراهم سازند. برخی را که در پی خدا و دین هستند، با ظاهری دینی و مذهبی جذب کنند و بعضی را که در پی آزادی و اباحه گری هستند با برداشتن قید و بندها و نمایش آزادی های کاذب. ادامه مطلب...
[ دوشنبه 92/10/23 ] [ 8:59 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
مفتی وهابی عربستان در ادامه فتواهای گمراه کننده خود درباره تروریست‌های سوریه جهاد نکاح حتی با خواهر را مجاز خواند.
به گزارش مشرق، باشگاه خبرنگاران به نقل از شبکه وهابی وصال عربستان نوشت: ناصر العمر مفتی وهابی عربستان در ادامه فتواهای گمراه کننده خود درباره تروریست‌های سوریه، اعلام کرد:‌ از این پس در صورت عدم وجود غیر محارم برای مجاهدان در سوریه، آنها شرعا می‌توانند از محارم" از جمله خواهر خود در قالب جهاد نکاح استفاده کنند.

[ دوشنبه 92/10/23 ] [ 8:58 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
<      1   2   3   4   5   >>   >
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک های مفید
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب
عمارنامه : نجوای دیجیتال بصیرت با دیدگان شما 		AmmarName.ir

بازدید امروز: 601
بازدید دیروز: 574
کل بازدیدها: 4402389