NTENT="IR" />
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کلارآباد دات کام
قالب وبلاگ
عکس/ مردانِ کوچه ی نقاش ها
تصویری که پیش رو دارید، نمایی است از سه عضو «گردان میثم تمار» که امروز دو تن از آنان زنده و چهره هایی شناخته شده اند و یک نفرشان، در همان روزهای طلایی، بال در بال ملائک گشوده اند.
به گزارش گروه جهاد و مقاومت مشرف، کتاب ارزشمند و بسیار خواندنی «کوچه نقاش ها» در سال 1389 شمسی، به همت سرکار خانم «راحله صبوری» وارد بازار کتاب شد و طی مدت کوتاهی جایگاه ویژه ای را در میان آثار مکتوبِ حوزه دفاع مقدس به خود اختصاص داد. این کتاب، خاطرات خواندنی تنها فرمانده‌ی گردان بسیجی و داوطلب از «لشکر 27 محمدرسول‌الله(صلوات الله علیه و آله)» است؛«سید ابوالفضل کاظمی» که در چندین عملیات به صورت نیروی آزاد شرکت داشته و در عملیات کربلای 5 و 8 در کنار شهید «علی اصغر ارسنجانی»، فرمانده‌ی «گردان  میثم تمار» بوده است.

تصویری که پیش رو دارید، نمایی است از سه رزمنده ی «گردان میثم تمار» در سال های دفاع مقدس، که امروز دو تن از آنان زنده و چهره هایی شناخته شده اند و یک نفرشان، در همان روزهای طلایی، بال در بال ملائک گشوده اند. مردانی که نام شان در کتاب «کوچه نقاش ها» بارها برده شده و نقش آفرینانِ آن حماسه ی ماندگارِ ادبیاتِ پایداری در این سرزمین بودند.

از سمت راست؛

«حسین سازور» شاگرد وفادار و دوست داشتنی «حاج منصور ارضی» که این روزها پرجم‌دار هیئت «موج الحسین(صلوات الله علیه و آله)» است، «علی اصغر ارسنجانی» که در عملیات«کربلای8»(فروردین 1366 شمسی) خرقه ی شهادت پوشید و حتی مزاری از او برجای نماند و«سید ابوالفضل کاظمی» که این روزها، «کوچه نقاش ها»یش، نگین درخشان کتاب خانه‌ی دفاع مقدس است.

یاد باد آن روزگاران یاد باد


[ دوشنبه 93/10/29 ] [ 8:37 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
در تجمع اعتراضی مقابل سفارت فرانسه
مردم نام خیابان «نـوفـل‌لوشاتـو» را عوض کردند

در تجمع اعتراضی مردم و دانشجویان مقابل سفارت فرانسه، مردم با نصب کاغذی روی تابلوی خیابان «نوفل لوشاتو» نام این خیابان را عوض کردند.


به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس، امروز عده زیادی از قشرهای مختلف مردمی و دانشجویی در اعتراض به توهین مجله فرانسوی شارلی ابدو به پیامبر گرامی اسلام، مقابل سفارت فرانسه در تهران تجمع کردند.

در این تجمع عده‌ای از مردم کاغذی را که ذکر «محمد رسول الله» بر آن نقش بسته بود، به روی تابلوی خیابان نوفل لوشاتو چسباندند و نام این خیابان را عوض کردند.

جمعی از تجمع‌کنندگان از مسئولان درخواست داشتند که برای اعتراض به این توهین و سکوت دولت‌های غربی، نام خیابان نوفل لوشاتو را به نام پیامبر گرامی اسلام تغییر دهند.

سفارت فرانسه در خیابان نوفل لوشاتوی تهران واقع شده است. 


[ دوشنبه 93/10/29 ] [ 8:34 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
رئیس جمهور افغانستان، محمد اشرف غنی انتشار دوبار? کاریکاتور پیامبر اسلام را در مجل? موهن شارلی ابدو محکوم کرد. وی این عمل را غیر مسئولانه دانست.
به گزارش مشرق، رئیس جمهور افغانستان، محمد اشرف غنی انتشار دوبار? کاریکاتور پیامبر اسلام را در مجل? موهن شارلی ابدو محکوم کرد. وی این عمل را غیر مسئولانه دانست. 



این در حالی است که روسای جمهور فرانسه، انگلستان، آلمان و آمریکا مستقیما از نشریه هتاک دفاع کردند ، ایران فقط در سطح سخنگوی وزارت خارجه انتشار کاریکاتور جدیدی از پیامبر اسلام را در هفته‌نامه فرانسوی «شارلی ابدو» محکوم نمود و آن را «موهن» نامید.

همچنین محمد جواد ظریف در سفر غیرمنتظره ای به پاریس  کانون توهین به رسول الله (ص) آن هم در شرایطی که احساسات جهان اسلام به واسطه این اهانت‌های مورد حمایت‌ دولت فرانسه شدیداً جریحه‌دار شده است با همتای فرانسوی خود دیدار نمود.

انفعال دستگاه دیپلماسی کشورمان و عدم موضع گیری مسئولین دولتی در برابر توهین به به پیامبر اعظم(ص) موجی از انتقادها را برای وزارت امور خارجه ایران به همراه داشته است و در همین خصوص تشکل های مختلف دانشجویی طی بیانیه ای هایی اعتراض خود را به این اقدام موهن بیان نموده اند.

لازم به ذکر است که آخرین شمار? شارلی ابدو که بعد از کشتار کارکنانش منتشر شد همچنان در فرانسه و آلمان در حال انتشار و توزیع می باشد.

منبع: 598

[ دوشنبه 93/10/29 ] [ 8:29 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
توکلی در تجمع دانشجویان مقابل سفارت فرانسه:
نماینده مردم تهران با اشاره به توهین نشریه فرانسوی به پیامبر گرامی اسلام، از عملکرد وزارت امور خارجه در این زمینه انتقاد کرد.
به گزارش مشرق، احمد توکلی نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در تجمع دانشجویان که در اعتراض به توهین نشریه فرانسوی چارلی ابدو در مقابل سفارت این کشور برگزار شد، گفت: غرب ادعا می‌کند مدافع حقوق بشر است و در همان حقوق بشر آمده است که انسانها در انتخاب عقیده‌های مختلف آزاد هستند و باید به عقیده‌های افراد احترام گذاشت.

وی ادامه داد: شما به ادعای خودتان می‌گویید که هرکس حق دارد عقیده خود را داشته باشد و نمی‌توان به آن توهین کرد پس چگونه اجازه می‌دهید به عقاید مسلمانان توهین ‌شود؛ این یک تناقض آشکار در رفتار دولت فرانسه است.

نماینده مجلس ادامه داد: اینکه عده‌ای به داخل یک نشریه بریزند و در آنجا کشتار انجام دهند ثمره اقدامات فرانسه است؛ این حرکت به احتمال زیاد نقشه خود غربی‌هاست تا اسلام را بدنام کنند زیرا این کشور از همین تروریست‌ها در عراق، سوریه و دیگر نقاط حمایت کرده است.

توکلی در ادامه با انتقاد از عملکرد وزارت امور خارجه پس از توهین نشریه فرانسوی به ساحت پیامبر، گفت: در حالیکه چنین اقداماتی از سوی غرب و فرانسه علیه اسلام صورت می‌گیرد آیا باید مقامات وزارت امور خارجه آن رفتار را انجام می‌دادند؟

وی ادامه داد: رهبر انقلاب شما را فرزند انقلاب خواند و شما نیز باید اقدام متناسب انجام دهید.

این نماینده مجلس افزود: آیا آن اهانت به ساحت پیامبر یک «آخ»از سوی وزارت امور خارجه نمی‌خواست که شما آن سفر غیر خوشایند را انجام دادید؟

وی در ادامه خطاب به برخی جریان‌های داخلی اظهار داشت: کسانی که در داخل به کمپین ضد اسلام پیوسته‌اند آیا نمی‌دانند که پیامبر اسلام وجه مشترک همه اقوام ایرانی و وحدت‌بخش مسلمانان است.

توکلی خاطرنشان کرد: این جریان‌ها اگر فهم و غیرت دارند باید آن را به کار بگیرند و اقدامات ضد اسلامی را محکوم کنند.
منبع: فارس

[ دوشنبه 93/10/29 ] [ 8:27 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]

نشریه صدا به سردبیری سعید لیلاز، در ستون تریبون آزاد خود، طی مطلبی در ستون «صدای مردم» خود تی‌تر توهین‌آمیز روزنامه مردم امروز را تکرار کرد.

به گزارش گروه فضای مجازی «خبرگزاری دانشجو»، نشریه صدا به سردبیری سعید لیلاز، در ستون تریبون آزاد خود، طی مطلبی در ستون «صدای مردم» خود تی‌تر توهین‌آمیز روزنامه مردم امروز را تکرار کرد.

بر اساس این گزارش، ماجرای توهین به پیامبر گرانقدر اسلام (ص) در نشریه شارلی ابدو چاپ فرانسه در شرایطی به مرگ این کاریکاتوریست منجر شد که در ادامه این حرکت شنیع، بار دیگر و پس از جنجال‌های به پا شده در کشور فرانسه، این نشریه مجددا تصویری توهین آمیز از پیامبر گرانقدر اسلام به نمایش گذاشت که خشم مسلمانان جهان را برانگیخت.

خاطر نشان می‌شود در پی درج تی‌تر موهن از سوی روزنامه مردم امروز که به حمایت از کاریکاتوریست توهین کننده به ساحت پیامبر اکرم (ص) پرداخته بود این روزنامه توقیف شده است.

به گزارش خبرنگار دانا، مقامات مسئول در پی مطالبات مردمی در خصوص برخورد با کسانی که توهین به حضرت محمد (ص) را بازنشر می‌کنند این اقدام را انجام داده‌اند که این اقدام آن‌ها شایسته تقدیر است.

خاطرنشان می‌شود وزارت ارشاد تا کنون اقدامی در جهت توقیف این روزنامه و برخورد با توهین کنندگان به پیامبر انجام نداده است.

 

منبع: دانا


[ دوشنبه 93/10/29 ] [ 8:5 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]

به گزارش گروه فضای مجازی «خبرگزاری دانشجو»، صادق زیبا کلام به اشتباه از سفیر سوئد در خواست اعطای جایزه صلح نوبل برای علی مطهری کرد! جایزه صلح نوبل هر ساله در اسلو پایتخت نروژ اهدا می‌شود.

 

 

منبع: جهان نیوز


[ دوشنبه 93/10/29 ] [ 8:1 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
مسیح علی‌نژاد خبرنگار ضدانقلاب فراری دوشنبه 22 دی‌ماه با نماینده خرم‌آباد در مجلس تماس می‌گیرد تا درباره ماجرای نطق علی مطهری مطالبی را از آقامحمدی جویا شود.
عماریون: روز دوشنبه هفته جاری مسیح علی‌نژاد خبرنگار ضدانقلاب فراری با ابراهیم آقامحمدی نماینده خرم‌آباد در مجلس شورای اسلامی تماس می‌گیرد تا درباره ماجرای نطق علی مطهری نماینده تهران در مجلس که منجر به ایجاد حاشیه‌هایی در جلسه علنی خانه ملت شد، مطالبی را از آقامحمدی جویا شود.

شرح این موضوع در گفت‌وگوی خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس با نماینده خرم‌آباد به شرح ذیل است:

دوشنبه 93/10/22 شخصی با یک شماره مخفی با بنده تماس می‌گیرد تا ماجرای نطق علی مطهری که روز قبل مجلسیان را به اعتراض واداشت، به نحوی که به نفع علی مطهری تمام شود پوشش خبری دهد. ادامه مطلب...
[ دوشنبه 93/10/29 ] [ 7:53 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]

حجت الاسلام نبویان در مشهد:خائن‌تر از خاتمی خود اوست/ ای کاش ما در حصر بودیم

نماینده مردم تهران در مجلس با اشاره به اینکه «خاتمی می‌دانست در انتخابات 88 تقلبی صورت نگرفته اما به نظام خیانت کرد»، عنوان کرد: خاتمی باغی است و حکم باغی مشخص است، بر همین اساس باید اذعان کرد که بحث تقلب مطرح نبوده بلکه هدف اصلی فتنه‌گران زدن اسلام و ولایت فقیه است.

 

خائن‌تر از خاتمی خود اوست/ ای کاش ما در حصر بودیم

به گزارش «قاصدنیوز»، نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از سخنان دکتر روحانی مبنی بر اینکه «سپاه پول و تفنگ جمع آوری می‌کند»، تصریح کرد: بازوان اجرایی سپاه عامل شکست آمریکا بود، بنابراین آمریکا خون سپاه را می‌خورد، اما چرا برخی به سپاه انتقاد و حمله می‎‌کنند. ادامه مطلب...

[ دوشنبه 93/10/29 ] [ 3:20 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]

نقشه‌ جریان فتنه و نفاق برای مجلس خبرگان/ ماجرای جلسه مطهری و خاتمی قبل از آشوب مجلس/ شاهزاده‌های‌سعودی در حال خارج کردن ثروتشان از عربستان هستند

در جلسه‌ای، آقای خاتمی و هاشمی به توافق رسیده اند که خبرگان آینده باید جوری انتخاب شوند که «رهبرساز» باشند. خاتمی بیان می‌کند که توافق کردیم تا شورای رهبری با عضویت سه نفر به وجود بیاید

به گزارش «قاصدنیوز»، مراسم بزرگداشت پنجاه و نهمین سالگرد شهادت شهید نواب صفوی شب گذشته در مهدیه مشهد با سخنرانی حجت الاسلام نبویان عضو کمیسیون آموزش مجلس و جواد کریمی قدوسی نماینده مردم مشهد و عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس برگزار شد.

 اهم سخنان طرح شده توسط جواد کریمی قدوسی در این نشست بدین شرح است:

 اگر می‌خواهیم پنجاه و نه سال مجاهدت ها و ممارست‌های مخلصانه نواب صفوی و حرکت مجاهدانه امام که منجر به انقلاب شد، حفظ شود و احکام و اهداف نورانی اسلام تحقق یابد نباید اصل مبارزه در راه تحقق اسلام ناب را فراموش کنیم. البته این مبارزه نباید مبارزه حزبی و باندی و گروهی باشد. مصادیق این مبارزه هم در دوران های مختلف متفاوت است. بزرگترین مصداق مبارزه از زبان امام این است که هرچه فریاد دارید بر سر آمریکا بکشید.

همایش

ادامه مطلب...

[ دوشنبه 93/10/29 ] [ 3:16 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]


[ یکشنبه 93/10/28 ] [ 9:51 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
<      1   2   3   4   5   >>   >
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک های مفید
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب
عمارنامه : نجوای دیجیتال بصیرت با دیدگان شما 		AmmarName.ir

بازدید امروز: 582
بازدید دیروز: 420
کل بازدیدها: 4404474