NTENT="IR" />
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کلارآباد دات کام
قالب وبلاگ
یکی از هواداران خوش ذوق تیم ملی کشورمان که برای تماشای دیدار تیم ملی کشورمان و تیم ملی قطر به سیدنی سفر کرده بود؛ با ثبت تصویری هوشمندانه علاقه خود به سردار سلیمانی را به تصویر کشیده است


[ شنبه 93/10/27 ] [ 8:38 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
بعد از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران، سازه‌های متعددی در شهرهای مختلف واقع شده‌اندکه از همه بلندتر هم برج میلاد تهران است که نزدیک 450 متر ارتفاع دارد.
 به گزارش مشرق،بعد از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران، سازه‌های متعددی در شهرهای مختلف واقع شده‌اندکه از همه بلندتر هم برج میلاد تهران است که نزدیک 450 متر ارتفاع دارد.
 
برج میلاد؛ ششمین برج بلند مخابراتی جهان
بلندترین سازه‌های ایران+ تصاویر

•    مکان     تهران،  ایران
•    آغاز ساخت     2000
•    تکمیل شدن     2007
•    افتتاح     2008
•    ارتفاع     435?0 متر (1?427 فوت)
•    تعداد طبقات     12
•    مساحت طبقات     154?000 مترمربع (1?660?000 فوت‌مربع)
•    آسانسور     7

برج میلاد نام برج مخابراتی چندمنظوره است که در شمال غربی تهران، پایتخت ایران قرار دارد. این برج با ارتفاع 435 متر، بلندترین برج ایران ششمین برج بلند مخابراتی جهان و 19اُمین سازه? بلند نامتکی جهان است. ادامه مطلب...
[ شنبه 93/10/27 ] [ 12:28 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
ایرانی ها با راه اندازی کمپین های مختلف، ضمن اعلام انزجار از اقدامات تروریستی، توهین به پیامبر اسلام را محکوم کردند.
[ شنبه 93/10/27 ] [ 12:24 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
یک نشریه روسی با بیان اینکه «ابوبکر البغدادی» خلیفه داعش در موساد آموزش‌های ویژه دیده و نام اصلی وی «الیوت سیمون» است از هسویی اقدامات وی در راستای طرح ایجاد «اسرائیل بزرگ» پرده برداشت.
به گزارش جهان به نقل از فارس؛ نشریه روسی «کامونیتارین» با انتشار مطلبی درباره خلیفه خودخوانده گروه تروریستی داعش از ماهیت این فرد به عنوان عامل اصلی موساد پرده برداشت.

در مطلب این نشریه آمده است: در «جهان‌ موازی» حوادثی تحت تأثیر برخی نیروها روی می‌دهد که رسانه‌ها می‌ترسند در مورد آن صحبت کنند که در این زمینه نیاز است تا دولت‌ها برای از بین بردن اینگونه تهدیدات از کشورهای خود، اقداماتی را انجام دهند.

 «خلیفه البغدادی» از پدر و مادری یهودی متولد شده است

در ادامه آمده است: منابع مستقل در تابستان سال2014 گزارش دادند که نام واقعی «خلیفه البغدادی» رئیس گروه داعش، «الیوت سیمون» است که از پدر و مادری یهودی متولد شده و عامل موساد است. ادامه مطلب...
[ شنبه 93/10/27 ] [ 12:21 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
پنج‌شنبه گذشته اولین همایش اصلاح‌طلبان درسال جاری که بیشتر با محوریت انتخابات اسفند سال آینده مجلس تدارک دیده شده بود، برگزار شد و در این همایش، آدم‌های ریز و درشت اصلاحات سخنرانی کردند.
درباره پیام‌هاشمی به‌اصلاح‌طلبان و عزم‌کواکبیان برای‌فتح کل‌مجلس
به گزارش جهان، پنج‌شنبه گذشته اولین همایش اصلاح‌طلبان درسال جاری که بیشتر با محوریت انتخابات اسفند سال آینده مجلس شورای اسلامی تدارک دیده شده بود، برگزار شد و در این همایش، آدم‌های ریز و درشت اصلاحات یا سخنرانی کردند یا برخود تکلیف دانستند با دادن پیام، نگاه‌شان را به انتخابات سال آینده معطوف کنند. 

هاشمی هم که روزگاری نه چندان دور، سایه او را اصلاح‌طلبان با تیر می‌‌زدند، با دادن پیام و ارائه رهنمود و ضرورت فعالیت حزبی، اصلاح‌طلبان را برای انتخابات آینده تشویق و ترغیب کرد و جالب آنکه ایشان نه در مقام یک شخصیت سیاسی حقیقی، بلکه از جایگاه ریاست مجمع تشخیص مصلحت نظام این پیام را منتشر کردند تا همگان بدانند رئیس مجمع تشخیص مصلحت، بر اساس «مصلحت نظام» جانب یک جریان سیاسی را گرفته و اقدام به انتشار پیام نموده‌اند. اما سخن نگارنده در این نوشتار بررسی رفتار آقای هاشمی رفسنجانی و چرایی دادن پیام ایشان آن هم با ذکر عنوان رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام نیست، بلکه روی سخن با دبیرکل حزب مردم‌سالاری است که در این همایش گفته بود «ما همه 290 کرسی مجلس دهم را می‌خواهیم» و در استدلال این خواسته اصلاح‌طلبان گفته بود که می‌خواهیم 290 کرسی مجلس را داشته باشیم تا دیگر در مجلس آینده کسی به خود اجازه ندهد نطق نماینده‌ای (علی مطهری) را قطع کند. ادامه مطلب...
[ شنبه 93/10/27 ] [ 12:19 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
وکیل مدافع خانواده هاشمی‌رفسنجانی و هراتی:
"مؤسسه حفظ و نشر آثار امام(ره) از هراتی شکایتی ندارد"
 
علیزاده طباطبایی وکیل مدافع عبدالحسین هراتی( فرد هتاک به امام و نظام) گفت: هنوز دادگاه هراتی برگزار نشده و منتظر اعلام زمان تشکیل دادگاه هستیم.
"مؤسسه حفظ و نشر آثار امام(ره) از هراتی شکایتی ندارد"
به گزارش جهان؛ سیدمحمود علیزاده طباطبایی وکیل مدافع خانواده هاشمی‌رفسنجانی و وکیل عبدالحسین هراتی (فرد هتاک به امام و نظام) گفت: هنوز دادگاه عبدالحسین هراتی برگزار نشده و منتظر اعلام زمان تشکیل دادگاه وی هستیم.

وی درباره شاکی پرونده عبدالحسین هراتی، گفت: اعلام جرم وی از سوی دادستان و مدعی‌العموم است.

وکیل عبدالحسین هراتی اضافه کرد: مؤسسه حفظ و نشر آثار امام(ره) از وی شکایتی ندارد.

به گزارش تسنیم، عبدالحسین هراتی در دوره مدیریت حمید میرزاده در دانشگاه آزاد با حکم طه هاشمی معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه آزاد به سمت مدیرکل اسناد و مدارک دانشگاه آزاد منصوب شد.

پس از افشای مقالات عبدالحسین هراتی با محتوای هتاکی علیه امام(ره) و نظام اسلامی و انتقادات شدید رسانه‌ای و دانشجویی، مسئولان دانشگاه آزاد مجبور به عزل وی از سمتش شدند. (بیشتر بخوانید

[ شنبه 93/10/27 ] [ 12:18 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]


[ جمعه 93/10/26 ] [ 11:59 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]


[ جمعه 93/10/26 ] [ 11:59 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
متفاوت‌ترین امتحان یک دبیرستان دخترانه+عکس
یکی از دبیران مطالعات اجتماعی در صفحه شخصی خود با انتشار این تصویر از نوآوری در امتحانات درس خود خبر داد.
به گزارش جهان به نقل از مهر، «مه سان» که این روش را «تبدیل الگوهای ملال آور، استرس زا و تنفر آمیز امتحان به یک امر لذت بخش و خاطره انگیز و آموزش دهنده» نامیده بود، در رابطه با ابتکار جدید خود نوشت:

7 صبح روز دوشنبه – روی در مدرسه ، بچه ها درحین ورود به مدرسه با این برگه روبه رو شدند ، دانش آموزان پایه هشتم برگه راهنمای آزمون را از خانم رضایی ( سرایدار مدرسه ) تحویل بگیرید. (آزمون از همینجا شروع شد!)امتحان

ساعت 7:15 – اسامی گروه بندی بچه ها برای امتحان را بر روی دیوارها نصب کردیم! 29 گروه 5 نفره ، جمعا 145 دانش آموز پایه هشتم مدرسه . بچه ها تازه فهمیدند که امتحان مطالعات اجتماعی ترم اولشان گروهی است و گروه ها را نیز خودمان با شناختی که از بچه ها داشتیم گروه بندی کرده بودیم! ادامه مطلب...
[ جمعه 93/10/26 ] [ 11:53 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
وکیل‌مدافع تعدادی از کارگران شاکی در پرونده تأمین اجتماعی از صدور کیفرخواست برای سعید مرتضوی خبر داد و گفت: بخشی از پرونده این فرد به دادگاه کیفری ارجاع شده است.
به گزارش جهان به نقل از فارس، مصطفی ترک همدانی وکیل‌مدافع تعدادی از کارگران شاکی در پرونده تأمین اجتماعی با اعلام صدور کیفرخواست برای مرتضوی گفت: چندی پیش قرار مجرمیت این فرد صادر شده بود.

وی افزود: این قرار درباره بخشی ار اتهامات او مانند تحصیل مال نامشروع ناشی از دریافت حقوق در زمانی بود که به موجب رأی دیوان عدالت اداری سمتی در سازمان تأمین اجتماعی نداشته است.

وکیل‌مدافع تعدادی از کارگران شاکی در پرونده تأمین اجتماعی تصریح کرد: این بخش از پرونده مرتضوی به دادگاه کیفری استان ارجاع شده است.

ترک همدانی با تأکید بر اینکه شعبه کیفری رسیدگی کننده به پرونده هنوز مشخص نشده است، تصریح کرد: وی همچنین جهت رسیدگی به سایر اتهامات خود بار دیگر به دادسرای کارکنان دولت احضار شده است.

[ جمعه 93/10/26 ] [ 11:51 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
<      1   2   3   4   5   >>   >
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک های مفید
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب
عمارنامه : نجوای دیجیتال بصیرت با دیدگان شما 		AmmarName.ir

بازدید امروز: 339
بازدید دیروز: 245
کل بازدیدها: 4392679