NTENT="IR" />
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کلارآباد دات کام
قالب وبلاگ
جنبش عدالتخواه دانشجویی با صدور بیانیه‌ای تاکید کرد: شورای نگهبان در برابر فشارهای مثلث زور، زر و تزویر مقاومت کند.
به گزارش جهان به نقل از تسنیم، جنبش عدالتخواه دانشجویی در نامه‌ای خطاب به اعضای شورای نگهبان، تاکید کرد: ازشما انتظار می‌رود، تابا مقاومت در برابر فشارهای مثلث زور، زر و تزویر، اجازه ندهد افرادی که فاقد صلاحیت‌های لازم نمایندگی هستند، بتوانند بی‌صلاحیتی خود را به مردم عرضه کنند. ادامه مطلب...
[ چهارشنبه 94/10/30 ] [ 12:29 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]
معاون وزیر کشور مطرح کرد
وی تصریح کرد: افرادی که هم در کرج و هم در تهران تشکل‌هایی را داشتند، در این قضیه تحت تاثیر احساسات قرار گرفتند و متأسفانه از آن نقطه مناسبی که باید در حد بیان احساسات باشد فراتر رفته و به سفارت عربستان تعرض کردند که شناسایی شده‌اند.
به گزارش پایگاه 598، معاون امنیتی وزیر کشور با بیان اینکه امروز گزارش بررسی‌ها درباره موضوع سفارت عربستان را به مقامات مسئول ارائه کردیم، گفت: 154 نفر در خصوص این موضوع دستگیر و احضار شدند. ادامه مطلب...
[ چهارشنبه 94/10/30 ] [ 12:28 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]
خطاب به سخنگوی وزارت خارجه/
دیروز برادر عزیزمان آقای حسین جابرانصاری در نشست خبری خود با خبرنگاران و در پاسخ به سوالی درباره تحریم‌های جدید وزارت خزانه‌داری آمریکا علیه ایران، گفت؛ «در بیانیه‌ای که در ابتدای جلسه قرائت کردم- بیانیه وزارت خارجه کشورمان- صراحتا در مورد این تحریم‌ها توضیح دادم و در واقع این تحریم‌ها به فهرست تحریم‌های قبلی علیه ایران افزوده شده است و استفاده از لفظ «تحریم جدید» از دقت کافی برخوردار نیست»! ادامه مطلب...
[ چهارشنبه 94/10/30 ] [ 12:24 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]
کانال‌ها و صفحات اینستاگرامی منتسب و حامی هاشمی رفسنجانی، طی چند روز اخیر مطالب تندی را علیه شورای نگهبان منتشر کردند و خط تردید را نسبت به تصمیمات «شورای نگهبان» گسترش می‌دهند.
شورای نگهبان زیر آماج حملات رفسنجانی+تصاویر / حملات هاشمی به شورای نگهبان در شبکه‌های اجتماعی +تصاویر
گروه فضای مجازی مشرق - کانال‌ها و صفحات اینستاگرامی منتسب و حامی هاشمی رفسنجانی طی چند روز اخیر مطالب تندی را علیه شورای نگهبان منتشر کردند و خط تردید را نسبت به تصمیمات «شورای نگهبان» گسترش می‌دهند که در ادامه نمونه‌هایی از آن را می‌بینید. ادامه مطلب...
[ چهارشنبه 94/10/30 ] [ 12:17 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]
درد دل انتخاباتی با انگلیسی‌ها؛
معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان حفاظت از محیط زیست در سالروز هوای پاک و همزمان با تعطیلی مدارس پایتخت در اوج آلودگی هوا، با یک رسانه انگلیسی به گفتگوی سیاسی و دیپلماتیک نشست و ضمن دخالت در وظایف قوه مقننه، از روند اقدامات شورای نگهبان قانون اساسی، ابراز نگرانی کرد.
به گزارش مشرق، «معصومه ابتکار» معاون رئیس‌جمهور ایران و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست در گفت‌‌وگو با روزنامه انگلیسی «گاردین» و در سالروز هوای پاک، نسبت به روابط آتی ایران با غرب به ویژه آمریکا ابراز نظر کرد.

ابتکار در این گفت‌و‌گوی تفصیلی که در صفحه 14 شماره امروز این نشریه انگلیسی به چاپ رسیده است، رفع تحریم‌ها را ناشی از موفقیت دیپلماسی و مذاکرات خواند و گفت: شواهد مستحکمی وجود دارد که ایران می‌تواند بسیاری از ستیزهای مهم بین‌المللی را بدون استفاده از نیروی نظامی و تنش رفع کند.

ابتکار در گفتگو با گاردین علیه شورای نگهبان گارد گرفت

ادامه مطلب...
[ چهارشنبه 94/10/30 ] [ 12:14 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در نامه‌ای به شورای نگهبان نسبت به رد صلاحیتش اعتراض کرد.
 به گزارش مشرق، علی نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در نامه‌ای به شورای نگهبان نسبت به رد صلاحیتش اعتراض کرد.

متن این نامه به این شرح است:

شورای محترم نگهبان

با اهداء سلام،

اینجانب از طرف هیات مرکزی نظارت بر انتخابات به استناد بندهای 1 و 3 ماده 28 قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی رد صلاحیت شده‌ام. نکات ذیل را متذکر می‌شوم:

بند 1 ماده 28 به عنوان شرایط کاندیداهای مجلس به این شرح است: اعتقاد و التزام عملی به اسلام و نظام مقدس جمهوری اسلامی. ادامه مطلب...

[ چهارشنبه 94/10/30 ] [ 12:13 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]
رئیس کمیته امنیت کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی اعلام کرد:
رئیس کمیته امنیت کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی اعلام کرد: فردی که در حقیقت آمر اصلی حمله به سفارت عربستان سعودی در تهران بوده و از خارج به نیروهایش فرمان می‌داده و آنها را کنترل می‌کرده به محض ورود به کشور دستگیر شده و در حال محاکمه است.
گروه سیاسی مشرق - دادستان عمومی و انقلاب تهران در ارتباط با آخرین وضع رسیدگی دادستانی به موضوع تعرض به سفارت عربستان سعودی در تهران، از دستگیری‌های جدید در این رابطه خبر داده و گفته است که در چند روز اخیر، سه متهم اصلی و کلیدی تعرض به سفارت عربستان شناسایی و دستگیر شدند و تاکنون تحقیقات مفصلی از این متهمان انجام شده است.
[ چهارشنبه 94/10/30 ] [ 12:12 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]
دبیر کل حزب اراده ملت ایران گفت: ما به آینده امیدواریم و مطمئنیم که رایزنی‌ها با اعضای شورای نگهبان درمورد صلاحیت‌های کاندیدای اصلاح طلب نتیجه خواهد داد.
به گزارش عصرامروز، احمد حکیمی پور دبیر کل حزب اراده ملت ایران عصر امروز در حاشیه مراسم ختم پدر حسن قشقاوی در مسجد نور تهران در جمع خبرنگاران در پاسخ به پرسش خبرنگار فارس مبنی بر اینکه گفته می‌شود شورای سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان قرار است تعطیل و به یک کمیته 15 نفره تبدیل شود آیا این مطلب صحت دارد یا خیر؟ اظهار داشت: اولین بار است که این را می‌شنوم و به عنوان عضو هیأت رئیسه شورای سیاست‌گذاری اصلاح طلبان می‌گویم که چنین چیزی صحت ندارد.
  وی در پاسخ به این پرسش که چه راهکاری در مورد رد صلاحیت کاندیدای اصلاح طلب دارید گفت: ما به اینده امیدواریم و پییگری‌ها و رایزنی‌های با اعضای محترم شورای نگهبان که همواره طبق قانون عمل کرده‌اند نتیجه خواهد داد.

حکیمی پور تاکید کرد: ما از حجت‌الاسلام حسن روحانی رئیس جمهور خواسته‌ایم که در مورد تأیید صلاحیت‌ها از اختیارات قانونی‌اش استفاده کند.

[ سه شنبه 94/10/29 ] [ 11:22 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
برخی چهره‌های مشهور که برای شرکت در دهمین انتخابات مجلس شورای اسلامی ثبت نام کرده‌اند، از سوی هیات‌های نظارت تائید، رد صلاحیت و یا با عدم احراز صلاحیت شده‌اند.
به گزارش عصر امروز، با پایان بررسی داوطلبان شرکت در دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در هیات های نظارت، اسامی افراد تائید و یا رد صلاحیت شده منتشر شده است.
 
برخی چهره‌های مشهور که برای شرکت در دهمین انتخابات مجلس شورای اسلامی ثبت نام کرده‌اند، از سوی هیات‌های نظارت تائید، رد صلاحیت و یا با عدم احراز صلاحیت روبرو شده‌اند.
 
نتیجه بررسی صلاحیت برخی چهره‌های مشهور از سوی هیات‌های نظارت به شرح زیر است:
 
1- علی افراشته معاون اجرایی مجلس / رد صلاحیت
 
2- اکبر اعلمی نماینده سابق مجلس / رد صلاحیت ادامه مطلب...
[ سه شنبه 94/10/29 ] [ 11:21 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
شوی لباس دختران با «آرایش غلیظ» +توضیحات مسئولین دانشگاه الزهرا(س) و تصاویر
در روزهایی که امید دولت به باز شدن درب تعامل با دنیای غرب است و تصمیمات و عملکرد مسئولین دولتی با فرجام برجام گره خورده است، برگزاری شوی لباس با تبلیغ لوازم آرایش در دانشگاه مزین به نام حضرت فاطمه زهرا(س) دور از ذهن نیست.
شوی لباس دختران با «آرایش غلیظ» +توضیحات مسئولین دانشگاه الزهرا(س) و تصاویر
به گزارش عصر امروز سایت پندار مدعی شد کانال تلگرام هنرگردی، عکس‌هایی از نمایشگاه فشن در دانشگاه الزهرا در تهران را منتشر کرده است که می‌گوید بخشی از 70 طراحی 70 دانشجوی دختر این دانشگاه است. 
 
این سایت از این رویداد به عنوان یک رویداد به نسبت جدید در ایران و دانشکده «علم و فرهنگ» دانشگاه الزهرا یاد می‌کند.  ادامه مطلب...
[ سه شنبه 94/10/29 ] [ 11:18 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
<      1   2   3   4   5   >>   >
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک های مفید
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب
عمارنامه : نجوای دیجیتال بصیرت با دیدگان شما 		AmmarName.ir

بازدید امروز: 235
بازدید دیروز: 115
کل بازدیدها: 4392330