NTENT="IR" />
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کلارآباد دات کام
قالب وبلاگ
در بین 37 نماینده فعلی(مجلس نهم) که از سوی هیات‌های نظارت بر انتخابات رد صلاحیت شده‌اند، 25 نفر اصولگرا، 8 نفر اصلاح‌طلب و 4 نفر مستقل هستند.
به گزارش عصر امروز، بنابر اخبار دریافتی تاکنون 37 نماینده فعلی مجلس شورای اسلامی از سوی هیات‌های نظارت ردصلاحیت شده و از حضور در رقابت های انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی بازماندند.

 از این بین 25 نفر با گرایش اصولگرا 8 نفر با گرایش اصلاح‌طلب و 4 نفر مستقل هستند که بیشتر رد صلاحیت‌ها مربوط به اصولگرایان بوده است.

 اسامی و حوزه انتخابیه این نمایندگان به تفکیک گرایش سیاسی در ادامه آمده است:


[ دوشنبه 94/10/28 ] [ 5:12 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
با وجود ادعاهای مطرح شده مبنی بر تلاش دولت یازدهم برای اداره کشور با نفت بشکه ای 30 دلار و رکود شدید اقتصادی در کشور ، هزینه های جاری دولت کنونی به بیش از دو برابر دولت دهم افزایش یافته است.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی دولت نهم و دهم، بر اساس آمار منتشره از سوی بانک مرکزی ، میانگین ماهانه هزینه های جاری دولت در چهار ماهه اول سال 1392 که منتهی به پایان کار دولت دهم بود، از شش هزار و 48 میلیارد تومان فراتر نرفت اما میانگین ماهانه هزینه های جاری دولت یازدهم در نیمه اول سال 94 از 12 هزار و 533 میلیارد تومان نیز گذشت که این رقم حاکی از یک افزایش صد و هفت درصدی است.    

  ادامه مطلب...

[ یکشنبه 94/10/27 ] [ 10:27 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
همگام با اجرایی شدن برجام؛
نیویورک تایمز می نویسد: ”تماس های مکرر جان کری و ظریف برای آزادی ملوانهای امریکایی و علت پذیرش سریع ایران مبنی بر آزادی آنان، نگرانی دولت ایران از تاثیر این ماجرا بر تعویق آزادسازی پول تحریم ها تا زمان انتخابات و یا بعد از آن بوده است.“
به گزارش سرویس بین الملل پایگاه 598، بنا بر گزارش های رسیده، روز شنبه با اعلام آژانس مبنی بر همکاری ایران در برداشتن گام های لازم در اجرای برجام، تحریم های هسته ای امریکا، سازمان ملل، و اتحادیه اروپا –طبق تعریفی که در متن توافق ارائه شده- برداشته خواهند شد. در مدت زمان شش ماهی که از اعلام توافق هسته ای بین ایران و 5+1 می گذرد، هیچگاه زمان دقیقی برای رفع یا تعلیق تحریم ها اعلام نشده بود.  ادامه مطلب...
[ یکشنبه 94/10/27 ] [ 10:26 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
یک عضو جنبش اسلامی نیجریه از اولین دیدار با شیخ زکزاکی رهبر شیعیان مظلوم نیجریه خبر داد که در بازداشت حکومت این کشور است.

به گزارش پایگاه 598، «هارون بناوی» عضو جنبش اسلامی نیجریه در گفتگو با خبرگزاری تسنیم تاکید کرد طاهریحیی برای اولین‌بار با جناب شیخ زکزاکی از بازداشتش در یک ماه پیش دیدار کرد.

وی افزود: شیخ زکزاکی همچنان در بازداشت حکومت نیجریه است که وی را در شهر ابوجا زندانی کرده است. ادامه مطلب...

[ یکشنبه 94/10/27 ] [ 10:25 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
وزارت خزانه داری آمریکا با صدور بیانیه‌ای از افزودن نام شرکت‌ها و افراد جدید به فهرست تحریم‌های ایران به واسطه ارتباط با برنامه موشکی ایران خبر داد.

به گزارش پایگاه 598، وزارت خزانه داری آمریکا با صدور بیانیه‌ای از افزودن نام شرکت‌ها و افراد جدید به فهرست تحریم‌های ایران به واسطه ارتباط با برنامه موشکی ایران خبر داد.

این تحریم‌ها قرار بود دو هفته قبل اعمال شوند، اما واشنگتن به دلیل آنچه نگرانی از بر هم خوردن توافق تبادل زندانیان اعلام شد، از آن‌ها عقب‌نشینی کرد.

تحریم‌های جدید در حالی اعلام شده‌اند که هواپیمای حامل زندانیان آمریکایی ساعتی قبل ایران را ترک کرد. 

افراد و شرکت‌هایی که به بهانه ارتباط با برنامه موشکی ایران در فهرست تحریم قرار گرفته‌اند، عبارتند از: 

1. سید مهدی فرحی
2. رحیم رضا فرقدانی
3. سید محمد هاشمی
4. سید جواد موسوی
5. سید میر احمد نوشین
6. حسین پورنقشبند
7. مینگفو چن (تبعه چین)
8. شرکت لند آنهوی
9. شرکت بازرگانی کاندید جنرال
10. شرکت بازرگانی مبروکه
همچنین اطلاعات مربوط به «مهرداد کتابچی» که پیش از این در فهرست تحریم‌ها بوده نیز به روز شده است.

نام این افراد و شرکت‌ها در فهرست تحریم‌های ثانویه آمریکا قرار گرفته و از این پس دارایی‌های آن‌ها در آمریکا بلوکه شده و اتباع آمریکا قادر به مبادله اقتصادی با آن‌ها نخواهند بود. 

تحریم‌های جدید در حالی اعمال شده‌اند که امروز اولین روز از اجرای رسمی برنامه جامع اقدام مشترک بود. 

واشنگتن می‌گوید با وجود توافق هسته‌ای، حق اعمال تحریم در زمینه موشکی، تروریسم و حقوق بشر را برای خود حفظ کرده است. 


[ یکشنبه 94/10/27 ] [ 10:24 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
حسین شریعتمداری در واکنش به اجرایی شدن برجام و وضع تحریم های جدید بعد از آزادی زندانیان آمریکایی در ایران متن کوتاهی را منتشر کرد.
به گزارش مشرق، حسین شریعتمداری مدیر مسئول روزنامه کیهان در واکنش به اجرایی شدن برجام و تلاش آمریکا برای وضع تحریم های جدید به بهانه برنامه موشکی ایران بعد از آزادی زندانیان آمریکایی در ایران متن کوتاهی را منتشر کرد.

متن واکنش حسین شریعتمداری به شرح زیر است:

در طول چالش 12 ساله هسته ای این تنها موردی است که آمریکا در مقابل امتیاز های نقدی که از ایران می گیرد به جای «وعده نسیه»، بهای نقد می دهد!!


منبع: فارس

[ یکشنبه 94/10/27 ] [ 10:19 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
برخی چهره‌های مطرح و شاخص جریان‌های سیاسی برای حضور در انتخابات مجلس شورای اسلامی با عدم احراز صلاحیت و یا رد صلاحیت مواجه شدند.
به گزارش مشرق، برخی چهره‌های مطرح و شاخص جریان‌های سیاسی برای حضور در انتخابات مجلس شورای اسلامی با عدم احراز صلاحیت و یا رد صلاحیت مواجه شدند. 

در این میان برخی از چهره‌ها در میان عدم احراز صلاحیت شدگان هستند که برخی از آنها پیش از اعلام نتایج نهایی، انصراف داده‌اند.

اخبار غیررسمی حاکی است که افرادی چون محسن رهامی، جواد اطاعت، علی صوفی، فاطمه هاشمی، علی مطهری، احمد پورنجاتی، ابوالفضل شکوری، الیاس حضرتی، مرتضی الویری، محمد اشرفی اصفهانی و برخی دیگر از چهر‌ه‌های اصلاح‌طلب در تهران و شهرستان‌ها جز افرادی هستند که صلاحیت آنها از سوی هیات‌های نظارت تایید نشده است.

در این میان محسن هاشمی فرزند رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام از دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی انصراف داد.

برخی منابع اصلاح‌طلب، انصراف هاشمی از دهمین دوره انتخابات مجلس را به دلیل عدم احراز صلاحیت وی عنوان کرده‌اند.

وی قرار بود سرلیست حزب مردمی اصلاحات برای این دور از رقابت‌های پارلمان باشد.

محسن هاشمی تاکنون درباره اخبار منتشر شده درباره رد صلاحیت و انصراف خود اظهار نظری نکرده است.
منبع: فارس

[ یکشنبه 94/10/27 ] [ 10:17 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
سایت معاند ایران وایر در مطلبی تحت عنوان «معلوم نیست چه شده که این‌ها باز به حجاب گیر داده اند؟» صدایش از سیاست تبلیغی حجاب در مترو و اثر گذاری آن درآمده است!
وحشت ضد انقلاب از تبلیغ حجاب!
به گزارش سرویس سیاسی عصر امروز سایت معاند ایران وایر در مطلبی تحت عنوان «معلوم نیست چه شده که این‌ها باز به حجاب گیر داده اند؟» صدایش از سیاست تبلیغی حجاب در مترو و اثر گذاری آن درآمده است!

بنا بر این گزارش در این مطلب آمده است که: " همین‌طور که به پوسترهای مبارزه با بدحجابی و فرهنگ سازی در زمینه حجاب که در راهروی ایستگاه مترو «میرداماد» نصب شده است... روی پوستر نوشته شده است:«بعضی مواقع ما قصد بدی نداریم ولی رفتارمان آسیب‌های غیر قابل باوری به همراه خواهد داشت. » " ادامه مطلب...
[ یکشنبه 94/10/27 ] [ 10:16 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
مدیرکل بین‌الملل بانک مرکزی با اشاره به دستاوردهای کلان اجرای برجام در بانکداری ایران از لغو تحریم‌های بانکی اروپا و تحریم‌های ثانویه آمریکا خبر داد و گفت: اجرای برجام باعث کاهش هزینه عملیات ارزی و به‌تبع آن کاهش هزینه کالاهای وارداتی می‌شود.
جزئیات لغو تحریم‌های بانکی پسابرجام
به گزارش عصر امروز به نقل از روابط عمومی بانک مرکزی، حسین یعقوبی میاب با اشاره به ازسرگیری حمایت‌های مالی از جمله کمک مالی و وامهای ترجیحی به دولت ایران گفت: کمک مالی و وامهای ترجیحی به این صورت است که مؤسسات بین المللی می‌توانند نسبت به ارایه وامهای توسعه‌ای برای تأمین مالی پروژه‌های عمرانی کشور در چارچوب ضوابط متعارف بین‌المللی اقدام کنند. ادامه مطلب...
[ یکشنبه 94/10/27 ] [ 10:13 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
مجموعه ای از مدیران دولت و حتی نمایندگان شاخص مجلس که حامی روحانی هستند، از میانه های روز، در سالن اجلاس سران منتظر قرائت وین بودند تا در کنار هم، با مردم سخن بگویند
تعطیلی در روز کاری  /26 دیماه 94 را برای روحانی مرخصی رد کنید +سند
به گزارش عصر امروز، روز 26 دیماه 1394 را باید یکی از روزهای مرخصی حسن روحانی در دوران ریاست جمهوری 4 ساله اش در دولت یازدهم به حساب آورد؛ روزی کاری که البته بنا بر پاره ای مسایل، تقریبا به تعطیلی کشیده شد. ادامه مطلب...
[ یکشنبه 94/10/27 ] [ 10:12 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
<      1   2   3   4   5   >>   >
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک های مفید
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب
عمارنامه : نجوای دیجیتال بصیرت با دیدگان شما 		AmmarName.ir

بازدید امروز: 37
بازدید دیروز: 574
کل بازدیدها: 4401825