NTENT="IR" />
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کلارآباد دات کام
قالب وبلاگ
کارشناسان می‌گویند مدیریت بیژن زنگنه بر وزارت نفت حدود 72میلیارد دلار به اقتصاد کشور ضربه زده است. در یادداشت پیش‌ِرو این رقم به اعداد روشن‌تری ترجمه شده است.
خسارت مدیریت زنگنه چند برابر بدهی زنجانی است؟
به گزارش جهان، مهرداد بذرپاش نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی روز گذشته در نشست خبری خود اعلام کرد که جناب آقای زنگنه، وزیر نفت دولت آقای روحانی، در طول تصدی‌گری خود بر وزارت نفت، 72 میلیارد دلار به ملت ایران ضرر زده است.

72 میلیارد مورد اشاره آقای بذرپاش از جمع 54 میلیارد دلار (خسارت کاهش قیمت نفت در دوره وزارت زنگنه) و 18 میلیارد دلار (خسارت ناشی از رأی دادگاه لاهه علیه ایران در پرونده کرسنت) حاصل شده است. ادامه مطلب...
[ چهارشنبه 94/10/23 ] [ 7:3 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
همه باید بدانند که مردم به شورای نگهبان اجازه نمی دهند افرادی که در فتنه 88 به هر عنوان مشارکت داشته اند را تایید صلاحیت نمایند و لذا همگان باید بدانند که فتنه تا قیام قیامت خط قرمز این مردم و این کشور می باشد.
فتنه خط قرمز مردم/ شورای نگهبان حق کوتاه آمدن ندارد
وقاحت بی شرمانه برخی از اصلاح طلبان و فتنه گران به حدی رسیده است که خواهان رفع حصر از منافقانه 88 می باشند و در شبنامه های منتشره کودتای عناصر خودفروش را به اختلاف تشبیه نمایند!؟

بنا بر این گزارش این جسارت و وقاحت آنقدر بی شرمانه و گستاخانه است که شاید سخن نگفتن درباره آن بسیار سهل تر از سخن گفتن پیرامونش باشد اما لازم است برخی نکات را برای یادآوری این نهروانیان مرور نماییم. ادامه مطلب...
[ چهارشنبه 94/10/23 ] [ 7:3 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
پرونده آنهایی که از ایران رفته‌اند یا به عبارت بهتر گریخته‌اند، پرونده‌ای است قطور؛ پرونده‌ای که در صدر آن کسی به نام «ابوالحسن بنی‌صدر» به چشم می‌خورد.

به گزارش مشرق، مسئله «نفوذ» و هشدارها پیرامون آن بویژه پس از اشارات اخیر رهبر معظم انقلاب، بصورت گسترده‌تری مدّ نظر افکار عمومی و کنشگران سیاسی و اجتماعی قرار گرفته است.

اینکه «نفوذی کیست؟» و «نفوذ چیست؟» دو سؤال کوتاه هستند اما پاسخ‌هایی بسیط و نیازمند اقتراح دارند. ادامه مطلب...

[ چهارشنبه 94/10/23 ] [ 7:1 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
عکس/
کانال‌ها و صفحات اینستاگرامی منتسب به اصلاح طلبان، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را متهم به دروغگویی برای فشار بر دولت و مخالفت با برجام کردند!
گروه فضای مجازی مشرق - کانال های تلگرامی و صفحات منتسب به اصلاح طلبان؛ دستگیری 10 نظامی متجاوز آمریکایی را که با دو فروند قایق به صورت غیر مجاز وارد آب‌های ایران در خلیج فارس شده بودند را تنها یک «ادعا» خواند و نوشت: این اقدام برای فشار بر دولت و مخالفت با برجام صورت گرفته است! ادامه مطلب...
[ چهارشنبه 94/10/23 ] [ 7:0 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
خبر بازداشت 10 نظامی آمریکایی، امروز تیتر یک رسانه‌های جهان شد؛ البته این رسانه‌ها بیش از اینکه به تجاوز نیروهای آمریکایی به حریم ایران اشاره کنند تنها به بازداشت این نیروها توسط سپاه و «ادعای» ایران در نقض حریم دریایی‌اش تأکید کردند.
شب گذشته دو شناور رزمی آمریکایی با نقض حریم دریایی ایران در محدوده جزیره فارسی در خلیج فارس، توسط رزمندگان نیروی دریایی سپاه بازداشت و به پایگاه این نیرو در جزیره فارسی منتقل می‌شوند. به گفته فرمانده نیروی دریایی سپاه، ناو هواپیمابر آمریکایی نیز در این محدوده در آب‌های بین‌المللی حضور داشت و پس از بازداشت این دو شناور آمریکایی، تحرکات دریایی و هوایی «غیرحرفه‌ای» از سوی آمریکایی‌ها انجام شد که با اقدامات مناسب نیروهای سپاه، بعد از 40 دقیقه آرامش به منطقه بازگشت. 10 تفنگدار آمریکایی تا این لحظه در اختیار نیروهای ایرانی بوده و در حال بازجویی هستند. سردار فدوی همچنین از احتمال نقص فنی تجهیزات ناوبری این دو شناور خبر داد و احتمال داده است که 10 تفنگدار آمریکایی به زودی آزاد شوند.(جزئیات بیشتر)

بازتاب بازداشت تفنگداران آمریکایی توسط رزمندگان سپاه + تصاویر

ادامه مطلب...
[ چهارشنبه 94/10/23 ] [ 6:58 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
راهبرد دولت این بود که هیچ گونه از اطلاعات متن مذاکرات که چه اتفاقی افتاده داده نشود؛ دوسه روز قبل از اجرای برجام خبرگزاری حامی دولت اعلام جشن پیروزی هسته ای کرد مبنی براینکه مذاکرات به سرانجام رسید و این درحالی بود که در جامعه و طیف منتقدان دولت هنوز ابهام بود؛ آیا مذاکرات به سرانجام می رسد یا نه؟

 

عامل‌اصلی‌اخراج‌برخی‌ازدانشمندان هسته‌ای‌همکارشهیداحمدی‌روشن
به گزارش جهان، به مناسب سالروز شهادت شهید مصطفی احمدی روشن و در روزهایی که خبرهای ناراحت کننده ای از اجرای عجولانه برجام توسط دولت یازدهم به گوش می رسد، پای صحبتها و درد دل‌های دوست و همکار شهید مصطفی نشستیم؛ در روزهایی که قلب دوستداران و همکاران مصطفای شهید، سنگین شده از خارج کردن قبل راکتور اراک و در روزهایی که دولت یازدهم پیچ و مهره سانتریفیوژهایی که با ریخته شدن خون احمدی روشن‌ها، علی‌محمدی‌ها، شهریاری‌ها و رضایی‌نژادها توان چرخش پیدا کرده بودند را باز می کند و یکجا از کشور آنها را خارج می کند، شنیدن ناگفته‌های جهادگران گمنام صنعت هسته ای کشور از بی‌عدالتی‌ها و بی‌توجهی‌های دولت اعتدال، شنیدنی است و البته دردآور!  ادامه مطلب...
[ چهارشنبه 94/10/23 ] [ 6:54 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]

 phoca thumb l 002

دو بیانیه آیت الله العظمی بهجت (ره) در خصوص انتخابات و تشخیص اصلح – فتوای ایشان در خصوص انتقاد از نامزدهاى انتخاباتى – و نحوه شرکت ایشان در انتخابات

 فرزند آیت الله بهجت:

در پاسخ به این سووال که می گویند ایشان دیانت را از سیاست جدا می دانست صحیح است یا خیر اظهار داشت: ادامه مطلب...

[ چهارشنبه 94/10/23 ] [ 12:14 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]
رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی از کاهش سانتریفیوژها در سایت هسته‌ای فردو به 1044 دستگاه خبر داد.

به گزارش پایگاه 598، علاءالدین بروجردی رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم، با اشاره به بازدید 4 تن از اعضای این کمیسیون از تأسیسات هسته‌ای فردو که امروز انجام شد، گفت: در بازدیدی که امروز از سایت هسته‌ای فردو داشتیم، متوجه شدیم که اقدامات در این سایت براساس توافق انجام شده بین ایران و 1+5 در اجرای برجام، 6 زنجیره از سانتریفیوژها در فردو باقی مانده و تعداد آنها به 1044 دستگاه سانتریفیوژ کاهش پیدا کرده است. ادامه مطلب...

[ چهارشنبه 94/10/23 ] [ 12:2 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]
فرزند خردسال شهید مدافع حرم حمیدرضا اسداللهی با لباس رزم حزب الله در برابر سردار سرلشکر جعفری ادای احترام کرد.

مراسم گرامیداشت شهید مدافع حرم، حمیدرضا اسداللهی دیشب با حضور سردار سرلشکر جعفری، فرمانده کل سپاه در مرکز مطالعات راهبردی تربیت اسلامی برگزار شد.

در این مراسم سردار جعفری ضمن گرامیداشت یاد شهید اسداللهی و دیگر مدافعان حرم از خانواده این شهید بزرگوار تقدیر بعمل آورد.

اما نکته قابل توجه این مراسم حضور فرزند خردسال شهید با لباس رزم حزب الله لبنان بود که در مقابل سردار جعفری فرمانده پدر شهید خود سلام نظامی به سبک رزمندگان حزب الله لبنان را به نمایش گذاشت.

شهید حمیدرضا اسداللهی 30 آذرماه در منطقه حلب سوریه به دست تکفیری‌های وهابی به شهادت رسید. ادامه مطلب...

[ سه شنبه 94/10/22 ] [ 11:50 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
وکیل بابک زنجانی گفت: موکل من 17 بانک خارجی را معرفی کرده و شرکت نفت باید از میان آنها یکی را جهت همکاری و دریافت مطالبات خود انتخاب کند.

وکیل بایک زنجانی گفت: موکل من 17 بانک خارجی را معرفی کرده و شرکت نفت باید از میان آنها یکی را جهت همکاری و دریافت مطالبات خود انتخاب کند.

رسول کوهپایه‌زاده در خصوص آخرین وضعیت پرونده موکل خود در مهلت یک ماهه دادگاه برای بازپرداخت بدهی داده است، گفت: موکل من 17 بانک خارجی را معرفی کرده و شرکت نفت باید از میان آنها یکی را جهت همکاری و دریافت مطالبات خود انتخاب کند. ادامه مطلب...

[ سه شنبه 94/10/22 ] [ 11:49 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
<   <<   6   7   8   9   10   >>   >
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک های مفید
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب
عمارنامه : نجوای دیجیتال بصیرت با دیدگان شما 		AmmarName.ir

بازدید امروز: 36
بازدید دیروز: 75
کل بازدیدها: 4399933