NTENT="IR" />
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کلارآباد دات کام
قالب وبلاگ

دست ندادن مهرداد کرمزاده جلوه همه خوبی ها بود در منش یک جوان بوشهری

استان نیوز- یکی اسکار می گیرد، یکی مدال! این یکی از دست یک هنرمند و آن از دست همسر شاهزاده! هر دو بر سکوی افتخار ایستاده اند! قهرمان واقعی کدام است؟! پهلوان واقعی کدام است؟!

یکی تمام آرزوهایش شهرت است، بزرگ شدن، دیده شدن، و نهایتا هم موجب شادی غربی ها و روشنفکران غرب زده می شود، یکی هم مقصودش شادی ملت و جلب رضایت پروردگار!

فکر می کنید روز فینال داور رای را به نفع کدام صادر می کند؟!

شما هرچه می خواهید بگویید ولی من «یا علی» گفتن های مهرداد هنگام پرتاب دیسک را فراموش نمی کنم.

و چه شفیعی بهتر از علی علیه السلام؟!


[ شنبه 91/6/18 ] [ 6:33 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]

عصر روز گذشته (جمعه 17 شهریور ماه 1391) بود که خبرگزاری های غربی، خبر تعطیلی سفارت خانه کانادا در تهران را به نقل از وزیر امور خارجه این کشور روی خروجی خود قرار دادند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران ؛ جان بیرد وزیر امور خارجه دولت کانادا روز گذشته (جمعه هفدهم شهریور ماه) در کنفرانس خبری خود در کنفرانس موسوم به دوستان سوریه (دشمنان سوریه) در استانبول در یک پز و پرستیژ کاملا سیاسی با حضور در میان خبرنگاران، از تعطیلی سفارت خانه این کشور در تهران خبر داد و اعلام کرد: دیپلمات های ایرانی 5 روز فرصت دارند خاک کانادا را ترک کنند.

نفر اول دیپلماسی کشور کانادا در توجیه تصمیم دولت کانادا مسائلی همچون حمایت ایران از سوریه و دشمنی با رژیم صهیونیستی را بر شمرده و با این توجیحات کار دولت متبوعش را کاملا سیاسی جلوه داد. ادامه مطلب...

[ شنبه 91/6/18 ] [ 6:32 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]

 

نماهنگ : هندسه جدید دنیا

با توجه به پهنای باند اینترنت خود ، می توانید این فیلم را با کیفیت های مختلف زیر دریافت نمایید : 

کیفیت متوسط و فرمت Wmv و با حجم 20.2 MB
کیفیت پایین و فرمت Flv و با حجم 6.0 MB
کیفیت خوب و فرمت Mp4 و با حجم 155.3 MB

همچنین برای استفاده این فیلم در سایت و یا وبلاگ خود می توانید از کد زیر استفاده کنید

 <embed type="application/x-shockwave-flash" id="vPlayer20941" name="vPlayer20941" src="http://farsi.khamenei.ir/flash/kh_vplayer_v3.swf" width="581" height="270" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" flashvars="file=http://farsi.khamenei.ir/video-rss?id=20941&playlist=bottom&playlistsize=60&skin=http://farsi.khamenei.ir/flash/skins/kh_svplayer_v3.fkh"></embed>


[ شنبه 91/6/18 ] [ 6:30 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]

محمود احمدی نژاد رییس جمهور کشورمان امروز قرار است با مرلین میلر کاندیدای مستقل انتخابات ریاست جمهوری آمریکا دیدار و گفتگو کند...
بولتن نیوز: محمود احمدی نژاد رییس جمهور کشورمان امروز قرار است با مرلین میلر کاندیدای مستقل انتخابات ریاست جمهوری آمریکا دیدار و گفتگو کند. 




مرلین میلربه عنوان کارگردان مستقل، در اولین کنگره بین المللی فیلم سازان مستقل شرکت کرده است.
این دیدار قرار است تا چند ساعت دیگر انجام شود.


[ شنبه 91/6/18 ] [ 6:25 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]

این سایت به بهانه عدم حضور آیت الله مصباح در اجلاس اخیر خبرگان ایشان را متهم کرد که پس از سخنان اخیر رهبر انقلاب در تایید عملکرد دولت از حضور در این اجلاس و دیدار رهبری با خبرگان سرباز زده است!
به گزارش بی باک به نقل از «فردا» یک سایت جدید التاسیس  جریان انحرافی در مطلبی هتاکانه به آیت الله مصباح توهین کرد و وی را «قطب فرقه منحرفان از احمد نژاد» خواند.
این سایت به بهانه عدم حضور آیت الله مصباح در اجلاس اخیر خبرگان ایشان را متهم کرد که پس از سخنان اخیر رهبر انقلاب در تایید عملکرد دولت از حضور در این اجلاس و دیدار رهبری با خبرگان سرباز زده است!
این سایت انحرافی نوشت:«وقتی چنین دولتی را بزرگترین خطر از صدر اسلام بدانی، رئیس جمهورش را سحر شده در نظر بگیری، آنها را با فرماندهی شیطان مرتبط فرض کنی و به هر مناسبتی چماق بصیرت خود را بر سر آنها بکوبی، معلوم است زمانی که رهبری از چنین شخصی حمایت کند، اینگونه به خانه نشینی روی آورده و دست به اعتراض خواهی زد!»
گفتنی است آیت الله مصباح و شاگردان ایشان از سال 84 به بعد از دولت فعلی بیشترین حمایت ها را به عمل آوردند و پس از خانه نشینی 11 روزه احمدی نژاد به انتقاد از وی پرداختند. پیشتر رییس جمهور نیز در برنامه زنده تلویزیونی خود در جملاتی طعنه آمیز به برخی اظهارات آیت الله مصباح واکنش نشان داده بود. 


[ شنبه 91/6/18 ] [ 6:22 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]

وَلَیَعْلَمَنَّ اللَّهُ الَّذِینَ آمَنُوا وَلَیَعْلَمَنَّ الْمُنَافِقِینَ ....

و قطعاً خدا کسانى را که ایمان آورده ‏اند مى‏ شناسد و یقینا منافقان را [نیز] مى‏ شناسد (عنکبوت-11)

"صراط" - شرایط امروز کشورِ همیشه سرفراز ایران، شرایط عجیبی است. از سویی باید مراقب دشمنان قسم خورده ی نظام در خارج از کشور باشیم که هر ثانیه حیله ی جدیدی را علیه ملت آسمانی ایران آغاز می کنند و از سوی دیگر باید نگران افرادی باشیم که خواسته و ناخواسته در داخل کشور آب به آسیاب دشمن می ریزند و با اعمال شومشان سعی در منحرف نمودن انقلاب اسلامی از جاده ی تعالی دارند. ادامه مطلب...

[ شنبه 91/6/18 ] [ 6:21 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]

شهریور ماه هر سال ، گره خورده به سفر هیات ایرانی و در راس آن محمود احمدی نژاد به نیویورک جهت شرکت در نشست سالانه سازمان ملل، اما سفر هر ساله او همواره با جنجال های متعددی رو به رو بوده است ، اما یکی از مسائل هر ساله حضور رییس جمهور در نیویورک ، تلاش برخی گروه های و جریان های ضد ایرانی جهت ایجاد مزاحمت برای هیات ایرانی است.
به گزارش جهان به نقل از انتخاب ؛ روزنامه آمریکائی «یویورک پست» گزارش داد که فعالان مخالف دولت ایران از هم اکنون در فعالیتند تا از دست‌یابی هیئت ایرانی همراه محمود احمدی‌نژاد به هتل‌های نیویورک ممانعت کنند.
یک گروه از فعالان سیاسی خواهان تحریم هتلی شدند که قصد دارد خدمات لوکس به محمود احمدی نژاد، رئیس جمهور ایران به هنگام اقامت دراین شهر ارائه نماید.
به نوشته این روزنامه، دفتر ریاست جمهوری ایران هتل مجلل وارویک را درخیابان ششم نیویورک برای مدت برگزاری نشست مجمع عمومی سازمان ملل ذخیره کرده است.
یک عضو گروه «اتحاد علیه ایران اتمی» دراین باره گفته است که این دومین سال در این نزاع است که احمدی نژاد درهتل وارویک نیویورک اقامت می گزیند.
وی گفت: اینکه سرویس های امنیتی آمریکا ازپول مالیات دهندگان آمریکائی برای حفظ امنیت احمدی نژاد هزینه می کنند یک بی حرمتی واقعی است!
او افزود: گروه اتحاد علیه ایران اتمی درنظردارد به هنگام اقامت احمید نژاد دراین هتل درمقابل آن دست به تظاهرات بزنند.


[ شنبه 91/6/18 ] [ 6:19 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: در اجلاس تهران آن‌قدر سعه‌صدر و آزادی بیان و تحمل مخالف برای حاضران وجود داشت که همه توانستند نظرات خود را در قالب یک اجلاس بین‌المللی بیان کنند.
به گزارش جهان، حجت الاسلام هاشمی رفسنجانی در جلسه امروز شنبه مجمع تشخیص مصلحت نظام  با توجه به برگزاری موفق شانزدهمین اجلاس جنبش غیرمتعدها در جمهوری اسلامی ایران که هنوز هم مباحث مربوط به آن در رسانه‌ها و محافل مختلف داخل و خارج ادامه دارد، گفت: با توجه به شرایط موجود در منطقه و جهان، برگزاری چنین اجلاسی در تهران که از لحاظ کیفی و کمّی در سطح مطلوبی انجام شد، رخدادی میمون و مبارک بود که امیدواریم آثار مثبت آن در آینده، بیشتر آشکار شود.
 رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام، گفت: اهمیت این اجلاس را با توجه به هدف اصلی و نماد غیرمتعدها، بیانات رهبری معظم انقلاب در مراسم افتتاحیه قوی‌تر کرد ضمن آنکه آنچه را که لازم بود به عنوان خط مشی و مقتضیات جنبش عدم تعهد به آن پرداخته شود، در سخنان ایشان به خوبی بیان شد که البته مسئولیت جمهوری اسلامی ایران به عنوان ریاست سه ساله بر این جنبش برای تحقق نتایج و برنامه‌های مصوب بسیار سنگین است.
   هاشمی رفسنجانی با اشاره به برخی شبهه‌افکنی‌ها و تردیدهایی که قبل و بعد از تشکیل این اجلاس در مورد ماهیت جنبش غیرمتعهدها توسط کشورهای متخاصم و رسانه‌های همسوی آنان می‌شد، گفت: برگزاری موفق و خوب این اجلاس در تهران و مباحث مطرح شده در آن باعث شد تردیدهای القایی جدّی گرفته نشود و جمهوری اسلامی ایران در احیای مجدد این جنبش نقش اساسی ایفا کرد.
   رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام با توجه به جوّ آزاد اجلاس در جمهوری اسلامی ایران برای بیان دیدگاه‌های مختلف گفت: کشورهای استکباری و رسانه‌های وابسته به آنان سعی کردند دستاوردهای خوب اجلاس تهران را تحت‌الشعاع مواضع برخی نطق‌های میهمانان قرار دهند در صورتی که اگر حسن‌نیت داشتند، باید برعکس آن عمل کرده و نتیجه‌گیری می‌کردند که در اجلاس تهران آن‌قدر سعه‌صدر و آزادی بیان و تحمل مخالف برای حاضران وجود داشت که همه توانستند نظرات خود را در قالب یک اجلاس بین‌المللی بیان کنند.   
وی با توجه به ریاست سه ساله جمهوری اسلامی ایران به جنبش غیرمتعهدها گفت: فرصت به دست آمده برای ایران در جهت پیگیری مصوبات در زنده نگه داشتن جنبش و اهداف آن بسیار مغتنم است و باید با تشکیل گروههای کاری و رصد کردن موضوعات و اهداف تدوین شده در تحقق نتایج و مصوبات آن نیز به خوبی عمل کنیم تا آثار آن در آینده ماندگار باشد.


[ شنبه 91/6/18 ] [ 6:18 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]

 

کانادا در حالی به دلایل واهی اقدام به قطع رابطه با ایران کرد که پاسخ به چرایی آن را باید در اجلاس سران و جمله رهبر معظم انقلاب جستجو کرد.
به گزارش جهان به نقل از فارس، روز جمعه وزارت امور خارجه کانادا در بیانیه‌ای، از بسته شدن سفارت این کشور در ایران خبر داد.
در بیانیه‌ای که «جان برد»، وزیر امور خارجه کانادا منتشر کرد، آمده است: کانادا سفارتش را در ایران تعطیل می‌کند.
وی دیپلمات‌های ایرانی در آن کشور را «عنصر نامطلوب» خوانده و اعلام کرد که روابط دیپلماتیک بین کانادا و ایران به حالت تعلیق در آمده است. تمام دیپلمات‌های کانادا ایران را ترک کرده‌اند و به دیپلماتهای ایران در اوتاوا گفته شده که در مدت 5 روز این کشور را ترک کنند.
البته این تنها دلیل مقامات کانادایی نبود و آنها علاوه بر این موضوع حمایت ایران از سوریه و کشتار مردم این کشور، برنامه هسته‌ای ایران و عمل نکردن کشورمان به قطعنامه‌های شورای امنیت و دشمنی تهران با تل آویو را ذکر کرده است. ادامه مطلب...
[ شنبه 91/6/18 ] [ 6:15 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]

 

اکنون که نزدیک به یک ماه از آن سفر می گذرد، وهابیون عربستان سعودی با انتشار گسترده عکسی از «محمود احمدی نژاد» در فضای مجازی و سایت های اجتماعی، وی و همه ملت ایران را مورد بد ترین اهانت ها قرار داده اند.
به گزارش جهان به نقل از شیعه آنلاین، «محمود احمدی نژاد» رئیس جمهور ایران در روزهای پایانی ماه مبارک رمضان به دعوت «ملک عبدالله بن عبدالعزیز آل سعود» پادشاه سعودی به عربستان سفر کرد. هدف اصلی از این سفر، شرکت در اجلاس گفتگو میان مذاهب اسلامی بود که 26 و 27 ماه رمضان در مکه مکرمه برگزار شد. 
 اکنون که نزدیک به یک ماه از آن سفر می گذرد، وهابیون عربستان سعودی با انتشار گسترده عکسی از «محمود احمدی نژاد» در فضای مجازی و سایت های اجتماعی، وی و همه ملت ایران را مورد بد ترین اهانت ها قرار داده اند. 

http://www.jahannews.com/images/docs/files/000243/nf00243583-1.jpg
 
سلفی ها در ذیل این عکس که «اسفندیار رحیم مشایی» رئیس دفتر رئیس جمهور نیز در آن دیده می شود، نوشته اند: مردان سعودی او (احمدی نژاد) را در پشت وانت انداختند زیرا او یک آتش پرست نجس است. گروه همراه وی نیز خوک های او هستند. احمدی نژاد خودش از سعودی خواسته بود که یک خودروی بدون سقف در اختیار او قرار دهند. علت این درخواست این است که فارس های (ایرانی های) خوک معتقدند که بعد از پوشیدن احرام، خداوند باید آنان را مستقیما ببیند و نباید سقف خودرو مانع آن شود لذا حکومت سعودی یک وانت مخصوص گوسفندان در اختیار احمدی نژاد قرار داد. 
 در پایان بخاطر انتشار عبارت هایی که این سلفی ها استفاده کرده اند، از همه کاربران پوزش می طلبیم.

 


[ شنبه 91/6/18 ] [ 6:12 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
<      1   2   3      >
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک های مفید
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب
عمارنامه : نجوای دیجیتال بصیرت با دیدگان شما 		AmmarName.ir

بازدید امروز: 51
بازدید دیروز: 115
کل بازدیدها: 4392146