NTENT="IR" />
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کلارآباد دات کام
قالب وبلاگ

[ شنبه 93/6/29 ] [ 6:58 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
داعش اعلام کرد مهندسان فعال در صنعت موشکی"دولت اسلامی عراق و شام" موفق به ساخت و پرتاب موفقیت آمیز یک فروند موشک به نام "خلافت 1" شدند.

عکس/داعش موشک
منبع:نامه نیوز

[ شنبه 93/6/29 ] [ 6:53 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
تروریست های بعثی - تکفیری داعش از امروز با پیراهن دوم خود به میدان می روند. آنها که بر اساس یک ادعای عوامفریبانه و برای اینکه وانمود کنند جانشینان پیامبر (ع) هستند، از پرچم و پوشش سیاه استفاده می کردند، دیروز از پرچم و پوشش دوم خود رونمایی کردند.
به گزارش مشرق، پس از آغاز تظاهر و تبلیغات ضد داعشی امریکا و متحدانش که منجر به افزایش تعداد هواداران و اعضای این گروه تروریستی در جوامع افراطی و تکفیری پرور شده، بخش رسانه های و تبلیغاتی داعش نیز، اقدام به ایجاد یک تغییر اساسی در ظاهر این گروه کرد و پوشش جدید تروریست ها رونمایی شد.

تکفیری های داعش که بر اساس ادعای عوامفریبانه خود، تلاش می کردند با تاکید روی پرچم ها و لباس های سیاه و نام ها و اسامی ذکر شده در روایات مربوط به آخرالزمان، اینطور وانمود کنند که همان قیام کنندگان وعده داده شده و منجیان اسلام هستند، از دیروز پرچم سفید را نیز وارد نمادهای خود کردند و از این پس، با پیراهن دوم خود به میدان خواهند آمد.

پرچم جدید داعش، نگاتیو همان پرچم قبلی است.

رونمایی از پیراهن دوم داعش+عکس

* رونمایی از پرچم جدید داعش در سوریه

رونمایی از پیراهن دوم داعش+عکس
منبع: شبکه خبر

[ شنبه 93/6/29 ] [ 6:52 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]

 

گروه سیاسی مشرق - روزنامه‌ها در لابه‌لای گزارش‌ها و سرمقاله‌ها، قسمتی از صفحات خود را به اخبار روزهای گذشته یا اخبار ویژه اختصاص می دهند که مشرق در ادامه به آنها اشاره می‌کند.

****
دستگیری امیر داعش در ایران/ شکایت از قالیباف در کمیسیون اصل 90 / تکذیب شیوع وبا در تهران/ واکنش آشنا به انصار حزب‌اللهروزنامه جمهوری اسلامی

 

*امیر داعش در ایران دستگیر شد! به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هدانا،داعش برای ایران امیر انتخاب کرده بود که یک نهاد امنیتی، او و اطرافیانش را دستگیر کرده است. به گزارش باشگاه خبرنگاران؛ طبق پژوهشهای یک نهاد امنیتی، اهل سنت در ایران تمایلی به داعش ندارند و دستگاه‌های امنیتی به موضوع اشراف کامل دارند. ادامه مطلب...

[ شنبه 93/6/29 ] [ 6:51 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]

یاد و خاطره دلاور مردان و شهدای هشت سال دفاع مقدس گرامی و زنده باد.

[ شنبه 93/6/29 ] [ 6:44 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]

مهدی هاشمی بهرمانی

 «مهدی هاشمی» در نگاه اول شاید یک تیتر ناقص برای مطلبی باشد که درباره مهدی هاشمی نوشته می شود.

به گزارش گروه رسانه‌های خبرگزاری تسنیم، «مهدی هاشمی!» یادداشتی است که هفته نامه 9 دی آن را منتشر کرده است:

«مهدی هاشمی» در نگاه اول شاید یک تیتر ناقص برای مطلبی باشد که درباره مهدی هاشمی نوشته می شود چون عناصر تشکیل دهنده خبر مانند کی، کجا، چطور، چه و چرا را در خود ندارد. اما در مرحله بعد نام مهدی هاشمی مخاطب را به سوی هزاران تیتر دیگر هدایت می کند. تیترهایی که هر کدام سوالهایی بی پاسخ را در پی دارد. تیترهایی مانند:

آیا دستگاه قضا توانایی برخورد قاطع با اتهامات مهدی هاشمی را دارد؟

آیا دادگاه مهدی هاشمی مثل عوام برگزار می شود؟

آیا دخالتی از سوی آیت الله هاشمی در این پرونده صورت می گیرد؟

آیا دستگاه قضا به فشارهای پشت پرده دادگاه توجه می کند؟

آیا خون آقازاده ها از مردم عادی رنگین تر است؟

آیا مهدی هاشمی «پشتش گرم» است؟ ادامه مطلب...

[ شنبه 93/6/29 ] [ 6:40 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]

مذاکرات هسته‌ای

خبرگزاری تسنیم: مقامات ایرانی ازجمله وزیر خارجه ایران با گفت‌وگوهای زیاد با رسانه‌های آمریکایی در زمینه دیپلماسی عمومی از همتایان غربی خود عملکرد به‌مراتب بهتری داشته است.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از نیویورک تایمز، مقامات ایرانی به‌خصوص محمدجواد ظریف، در نیویورک به‌مراتب از همتایان آمریکایی و غربی خود در مسئله دیپلماسی عمومی پیشی گرفته‌ و گفت‌وگوهای زیادی را با رسانه‌ها انجام داده‌اند، اما تنها بعد از روز اول مذاکرات در حاشیه مصاحبه‌هایی از مقامات آمریکایی منتشر شد. وزیر خارجه ایران که دانش‌آموخته آمریکا است و دارای لحنی شوخ‌طبعانه نیز است با شبکه رادیویی ان‌پی‌آر گفت‌وگو کرده و در شورای روابط خارجی اروپا نیز سخنرانی کرد. ادامه مطلب...
[ شنبه 93/6/29 ] [ 6:39 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]

هنوز چند لحظه ای از کارمان نگذشته بود که شهیدان صنعتکار و قبادی هم از راه رسیده و هر کدام با یک قیچی به جان شهید آذربایجانی افتادند. چند دقیقه ای نگذشت که سر اصلاح شده تبدیل به جاده های تو در توی خاکی شد.

به گزارش گروه فضای مجازی« خبرگزاری دانشجو»، «رضا حمیصی» از بسیجیان گردان «روح الله»، درباره ی عکسی که می بینید چنین روایت کرده است:


«سال 1361 و عملیات والفجر مقدماتی بود. آن روزهاموی سر بچه ها خیلی بلند شده بود و توی منطقه هم کسی را پیدا نکردیم که کار سلمانی بلد باشد. من هم سلمانی بلد نبودم.یک روز تصمیم گرفتیم یک جورایی کار را شروع کرده و سر بچه ها را بتراشیم. یک قیچی خیاطی پیدا کردم که نوک هایش هم شکسته بود، تصمیم گرفتم با همان قیچی سر بچه ها را رو به راه کنیم. ادامه مطلب...

[ شنبه 93/6/29 ] [ 6:33 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]

به مناسبت فرا رسیدن "دحو الارض"؛

 اعمال روز و شب دحوالارض/ روزی که حضرت عیسی و حضرت ابراهیم(ع) متولد شدند

روز دحوالارض از 4 روزی است که در تمام سال به فضیلت روزه گرفتن، ممتاز است و در روایتى آمده است که روزه‌‏اش مثل روزه هفتاد سال است.

بیست و پنجم ذیقعده، روز دحوالارض یعنی زمان گسترش یافتن زمین است. در متون دینی برای این روز اعمال خاصی سفارش شده است.

 معنای دحوالارض

 "دَحو" به معنای گسترش است و بعضی نیز آن را به معنای تکان دادن چیزی از محلِ اصلی تفسیر کرده اند. منظور از دحوالارض (گسترده شدن زمین) این است که در آغاز، تمام سطح زمین را آب فراگرفته بود. این آب‌ها، به تدریج در گودال‌های زمین جای گرفتند و خشکی‌ها از زیر آب سر برآوردند و روز به روز گسترده‌تر شدند. از طرف دیگر، زمین در آغاز به صورت پستی‌ها و بلندی‌ها یا شیب‌های تند و غیرقابل سکونت بود. بعدها باران‌های سیلابی مداوم باریدند، ارتفاعات زمین را شستند و دره‌ها گستردند. اندک اندک زمین‌های مسطح و قابل استفاده برای زندگی انسان و کشت و زرع به وجود آمد. مجموع این گسترده شدن، "دَحو الارض" نامگذاری می‌شود. ادامه مطلب...

[ شنبه 93/6/29 ] [ 6:27 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]


[ جمعه 93/6/28 ] [ 8:52 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
<      1   2   3   4   5   >>   >
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک های مفید
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب
عمارنامه : نجوای دیجیتال بصیرت با دیدگان شما 		AmmarName.ir

بازدید امروز: 90
بازدید دیروز: 1113
کل بازدیدها: 4405909