NTENT="IR" />
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کلارآباد دات کام
قالب وبلاگ
دادگاه اتحادیه اروپا طی حکمی اعلام کرد تصمیم سال 2012 شورای اروپا برای تحریم و انسداد داراییهای بانک مرکزی ایران باید لغو شود.
دادگاه اتحادیه اروپا تحریم بانک مرکزی ایران را لغو کرد
به گزارش جهان به نقل از ایسنا، این حکم توسط شعبه بدوی دادگاه اتحادیه اروپا صادر شده و به معنی لغو فوری تحریم‌ بانک مرکزی ایران توسط این اتحادیه نیست و قابل تجدیدنظر است.
دادگاه اتحادیه اروپا می‌گوید شورای اروپا برای ادعای خود هیچ دلیل و مدرکی ارائه نکرده و به هیچ نقل و انتقال مشخصی اشاره نکرده است و از اینرو این تصمیم باید لغو شود.
به گزارش شبکه خبری بی بی سی، در ژانویه 2012 اتحادیه اروپا تصمیم گرفت که به دلیل "نگرانی از ابعاد نظامی احتمالی برنامه هسته‌ای ایران" خرید نفت از ایران را قطع کند و بانک مرکزی ایران را مورد تحریم قرار دهد. به دنبال تحریم بانک مرکزی ایران داراییهای این بانک نیز در اروپا مسدود شد.
تحریم‌های اتحادیه اروپا به دنبال رشته‌ای از قطعنامه‌های شورای امنیت سازمان ملل وضع شد.
شورای اروپا در آن مقطع اعلام کرد که یکی از دلایل تحریم بانک مرکزی ایران کمک این نهاد مالی به دور زدن تحریم‌های بین‌المللی علیه ایران بوده است.

[ جمعه 93/6/28 ] [ 8:47 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
خطیب موقت نماز جمعه تهران با اشاره به سکوت عده‌ای در مقابل فتنه گفت: چرا در وزارتخانه‌ای 74 مهندس با سطح بالای علمی به اسم بی سواد بودن بیرون می‌شوند؟
به گزارش پایگاه 598 به نقل از مهر، آیت الله احمد جنتی خطیب موقت نماز جمعه تهران ضمن تبریک سلامت مقام معظم رهبری گفت: عملی که انجام شد موفق بود. ایشان مدت کوتاهی در بیمارستان بودند و با سلامت و نشاط به خانه پرخیر و برکت خود بازگشتند.

آیت الله جنتی افزود: از داخل و خارج احساسات مقدس به طرف بیت ایشان روانه شد و همه دعا کردند.

وی با اشاره به هفته دفاع مقدس بیان کرد: 8 سال دفاع فی سبیل الله و خالص صورت گرفت که همه نیز با سرچشمه رهبری و امام و امام امت بود. ادامه مطلب...

[ جمعه 93/6/28 ] [ 8:44 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
مدیر تدارکات تیم ملی فوتبال امید اجازه خروج از کره‌جنوبی را پیدا نکرده و وی باید دادگاهی شود.

به گزارش بی باک به نقل از فارس، مدیر تدارکات تیم ملی فوتبال امید به دلیل حاشیه‌هایی که داشت از دهکده بازی‌ها اخراج شد. وی حق خروج از این کشور را ندارد و باید دادگاهی شود.

با توجه به مشکلات پیش آمده کنسول‌گری ایران در کره‌جنوبی نیز پیگیر موضوع است، اما جالب اینجاست که فدراسیون فوتبال هنوز در این خصوص اظهارنظری نداشته است. خیلی از مسئولان ورزش ایران بر این اعتقاد هستند که رسانه‌های خارجی در این خصوص بزرگ‌نمایی کرده‌اند که این موضوع شامل حال ورزشکار فلسطینی نیز هست که وی در حال حاضر متواری شده و پلیس کره‌جنوبی به دنبال اوست.
شنیده شده با توجه به این مشکلات بحث جریمه برای ایران مطرح است.

[ جمعه 93/6/28 ] [ 8:40 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]

هاشمی رفسنجانی که از کره شمالی به مالزی سفر کرده است در دیدار با نخست وزیر این کشور اظهار داشت : ما در ایران اسلام را مبنای قانون گذاری قرار داده ایم و در سیاست خارجی نیز بنای ما عدم ارتباط با ابرقدرت ها است.

به گزارش بی باک، رخدادهای 27 شهریور 1360 را که مرور می کنیم به مطالب جالبی بر می خوریم که نشان از فاصله گرفتن برخی افراد از تفکرات اصیل انقلابی می باشد.

هنوز مسئله اصلی ما مسئله جنگ است

مراسم دشمن شکن و عبادی ، سیاسی نمازجمعه این هفته تهران به امامت آیت الله موسوی اردبیلی رئیس دیوان عالی کشور برگزار شد .

آیت الله موسوی اردبیلی در خطبه اول نمازجمعه امروز تهران اظهار داشت : بعد از گذشتن تقریبا یک سال هنوز مسئله اصلی ما مسئله جنگ است ولی دشمن می خواهد به هر وسیله ای که شده مسئله جنگ را در میان ما از اولویت بیندازد و بدین جهت مستقیم یا غیر مستقیم به وسیله ستون پنجم دست به کار شده است اما ما ملتی هستیم که مورد تجاوز قرار گرفته ایم ، استقلال ما تمامیت ارضی ما ، زمین ما ، انقلاب ما ، مورد تجاوز قرار گرفته و ما نمی توانیم اولویت مسئله جنگ را نادیده بگیریم و آن را در رتبه دوم قرار دهیم.

ما به خاطر اقتصاد انقلاب نکردیم  ادامه مطلب...

[ جمعه 93/6/28 ] [ 8:39 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]

«تبرک» به معنى مبارک شدن و برکت پیدا کردن است و پیروان ادیان گوناگون ـــ از جمله اسلام ــ همواره این سن را انجام می دادند؛ تا اینکه فرقه وهابیت ساخته شد و بر خلاف نظر و عمل همه مسلمانن این کار را شرک دانست. حال مسؤولان مسجد الحرام در مکه، برای جلوگیری از تبرک و لمس پرده کعبه از سوی حجاج و زائران، پایین این پرده را به مقدار 3 متر بالا بردند.!

به گزارش بی‌باک، مسؤولان مسجد الحرام در مکه، برای جلوگیری از تبرک و لمس پرده کعبه از سوی حجاج و زائران، پایین این پرده را به مقدار 3 متر بالا بردند.

کارگران این مسجد با حضور شبانه در حرم، اقدام به بالا بردن پرده کعبه شریف نمودند.

پس از بالا بردن پرده، زیر آن با پارچه پنبه ای سفیدی به عرض 2.5 و طول 47 متر پوشانده شد تا دست طواف کنندگان به پرده کعبه نرسد. ادامه مطلب...

[ جمعه 93/6/28 ] [ 8:38 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]

هفدهمین دوره المپیک بازی های آسیایی در شهر اینچئون کره جنوبی آغاز شد.

[ جمعه 93/6/28 ] [ 8:33 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
حجت‌الاسلام و المسلمین سیدهادی خسروشاهی از روحانیون انقلابی و از فعالان فرهنگی، خاطره‌ای جالب از دیدگاه شهید آیت‌الله بهشتی در خصوص مصاحفه و دست دادن با زنان غیرمسلمان بیان کرده است که مرور آن خالی از لطف نیست.
به گزارش مشرق، حجت‌الاسلام خسروشاهی می‌گوید: یک بار از من دعوت شده بود که بروم و در شهر آخن آلمان برای دانشجویان سخنرانی کنم. برای ناهار، طبق دعوت قبلی همراه آقای صادق طباطبایی و آقای طارمی به منزل یکی از تجار معروف فرش رفتیم که خانمش آلمانی بود، البته الان ایران هستند. خانم مستقیما از آشپزخانه به طرف من آمد و دستش را دراز کرد که با من دست بدهد. من دست ندادم و عذرخواهی کردم! خیلی به خانم بر خورد و طوری سرخ و کبود شد و از شدت ناراحتی به آشپزخانه رفت که تا وقتی که آنجا بودیم بیرون نیامد. البته او حالا یک مسلمان واقعی است و با مرد غریبه دست نمی‌دهد، اما هنوز من یادم هست که چقدر به او بر خورد.

در هامبورگ من این مسئله را با آقای بهشتی مطرح کردم و گفتم: «آقا! ما با چنین ماجرایی یک بار برخورد کردیم و گرفتارش شدیم، وضعمان این شد، شما چه می‌کنید؟» ایشان با همان روش و متانت خاصش گفت: «شما که مشکلتان یک بار بوده و حل شده و تمام شده. ما هم در هر حال فکری باید بکنیم.» پرسیدم: «واقعا شما شرعا چنین عملی را که موجب رنجش و دوری افراد غربی از اسلام می‌شود، جایز می‌دانید یا نه؟» شهید بهشتی جواب داد: «اگر عملکرد ما باعث انزجار و دوری کسی از اسلام و دین خدا بشود، قطعا اشکال دارد.» 

منبع: پارسینه

[ جمعه 93/6/28 ] [ 8:32 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
یک مرد 30 ساله در منطقه سینچوآن چین قصد دارد یک مادر برای خود بخرد. این مرد اعلام کرده است که 160 هزار دلار به هر کسی که بخواهد مادر او باشد می‌دهد.
به گزارش مشرق، او تبلیغات مختلفی را در نت انجام می‌دهد اما شاهدان عینی می‌گویند او روزها در یک پارک بزرگ می‌نشیند و در حالی که یک کیسه پول در مقابلش قرار دارد، منتظر فردی است که بخواهد مادر او باشد. 
 او همچنین چند پوستر در نقاط مختلف پارک چسبانده است که خانم‌های مسن بتوانند آن را بخوانند. 
 این مرد دوست دارد مادرش حداقل 57 سال سن داشته و سوءسابقه استفاده از مواد مخدر یا طلاق از همسرش را نداشته باشد. 
 او همچنین شرط کرده است که مادر آینده‌اش باید باسواد بوده و با او مهربانانه رفتار کند. 

مردی که می‌خواهد یک مادر بخرد +عکس

[ جمعه 93/6/28 ] [ 8:31 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]


[ پنج شنبه 93/6/27 ] [ 3:10 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
سایت رادیو فردا - وابسته به سازمان سیا - در تحلیلی با اشاره به سوابق خاتمی به خصوص پس از انتخابات سال 88 تلاش‌گاه و بیگاه وی برای کسب جایگاه درون نظام جمهوری ‌اسلامی را بی‌اثر دانسته و به وی توصیه کرده است مانند گذشته در کنار جنبش سبز (فتنه88) باقی بماند.
توصیه رادیو فردا به خاتمی: نظام آلزایمر نگرفته، کنار سبزها بمان!
به گزارش جهان، سایت رادیو فردا نوشته است؛ با این پرونده سنگین، خاتمی نباید توقع داشته باشد برای بازگشت به قدرت چراغ سبز نشانش دهند.

این سایت، بخش‌هایی از مواضع، اظهارات و‌ نامه‌های خاتمی در دوران فتنه را بازنشر داده و از جمله آورده است؛ «خاتمی در اظهارنظری تند حتی تاکید کرد: «اگر این فضای مسموم تبلیغاتی و امنیتی ادامه پیدا کند با توجه به آنچه انجام گرفت و یک‌طرفه اعلام شد باید بگوییم کودتای مخملین، علیه مردم و جمهوریت نظام صورت گرفته ‌است.» .. ادامه مطلب...
[ پنج شنبه 93/6/27 ] [ 3:2 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
<      1   2   3   4   5   >>   >
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک های مفید
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب
عمارنامه : نجوای دیجیتال بصیرت با دیدگان شما 		AmmarName.ir

بازدید امروز: 446
بازدید دیروز: 245
کل بازدیدها: 4392786