NTENT="IR" />
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کلارآباد دات کام
قالب وبلاگ
این پیغام یکی دو مورد از نقاط استراتژیک عربستان در حوزه امنیتی، نظامی، اقتصادی و سیاسی را نیز مورد توجه قرار داده بود.
پیغام محرمانه از سوی یک مقام ایرانی در مورد شیخ النمر
به گزارش جهان؛ سایت پارس نوشت: مقامات سعودی که مهرماه سال گذشته شیخ باقر النمر را به اعدام محکوم کرده بودند با پیغام یک مقام ایرانی از موضع خود عقب نشینی کردند. 
 
مقامات سعودی بعد از دستگیری شیخ باقر النمر سرشناس ترین روحانی ساکن عربستان در سال 91 و محکومیت وی به اعدام در سال 92، با یک پیغام محرمانه از سوی یک مقام عالی امنیتی ایران که مسوولیت تحولات خارجی و منطقه را بر عهده دارد روبرو شدند.  ادامه مطلب...
[ پنج شنبه 93/6/27 ] [ 3:1 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
اگر شما در دنیا همین امروز همه این چند میلیارد بشر دنیا را جمع کنند بخواهند ده نفر دانشمند یا ده نفر سیاستمدار یا ده نفر متفکر جدا کنند، به نظر من ایشان در آن ده نفر قرار می گیرد.
سایت هاشمی: رفسنجانی جزو 10 دانشمند برتر دنیاست!
به گزارش جهان، سایت "هاشمی رفسنجانی" در یادداشتی به نقل از یکی از روحانیون حوزه علمیه قم نوشته است: آزمایشگاه و پیرایشگاه تفکر آقای هاشمی در خودشان است. بدون اینکه اصلا این چیزها به فکرش باشد، بدون اینکه این چیزها را اصلا دنبالش بوده باشد یا کسی برایش گفته باشد. لذا من عرض می کنم آخوندی ایشان به مراتب ضعیف تر از علمی بودن ایشان است. و من عرض می کنم اگر شما در دنیا همین امروز همه این چند میلیارد بشر دنیا را جمع کنند بخواهند ده نفر دانشمند یا ده نفر سیاستمدار یا ده نفر متفکر جدا کنند، به نظر من ایشان در آن ده نفر قرار می گیرد. به طور طبیعی باشد یعنی حب و بغض نکنند و امروز هم در جهان که بروی نسبت به ایشان یک چنین برداشتی هست که ایشان یک تفکری دارد، زمینه ای دارد.

[ پنج شنبه 93/6/27 ] [ 3:0 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
یک باند در فرانسه که زنان و عناصر افرادطی را به سوریه اعزام می کرد توسط نیروهای امنیتی این کشور منهدم شد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از العالم، یک شبکه زیرزمینی در فرانسه که زنان و عناصر افرادطی را به سوریه اعزام می کرد؛ منهدم شد. 
 
"برنار کازنو" وزیر کشور فرانسه با تأیید این خبر از فعالیت نیروهای امنیتی این کشور تمجید کرد. 
 
5 تن از عناصر این باند تروریستی سه شنبه گذشته در منطقه "لیون" در حومه پاریس دستگیر شدند. 
 
بر اساس این گزارش، این تروریستها دختران را برای خدمت به تروریست‌ها تحت عنوان "جهاد نکاح" به سوریه می فرستادند. 
 
مقادیری سلاح نیز از این تروریستها به دست آمد. 
 
مسؤولان فرانسوی معتقدند که حدود 930 تن از اتباع این کشور با گروه های تروریستی در عراق و سوریه ارتباط دارند. 
 
گزارش دولت فرانسه حاکی است که از این تعداد، اکنون 350 تن در مناطق بحران زده حضور دارند و 170 نفر هم خودشان را در فرانسه برای رفتن به مناطق درگیری آماده می کنند. 180 تروریست هم از سوریه به فرانسه بازگشته اند؛ 230 نفر هم قصد دارند در آینده به مناطق بحران زده بروند. 

[ پنج شنبه 93/6/27 ] [ 2:56 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
به گزارش پایگاه 598، احمد توکلی نماینده مردم تهران در سایت الف نوشت: 
هفته گذشته آقای رئیس جمهور در سفر مشهد، ضمن سخنرانی عمومی با قاطعیت به اتکای یک تحقیق که در مؤسسه آموزش و پژوهش در مدیریت و برنامه‌ریزی وابسته به سازمان برنامه سابق انجام شده بود، نرخ رشد تولید ناخالص داخلی را برای فصل بهار سال 93 به میزان 2.5 درصد و رشد تولید بدون نفت را 1.8 درصد اعلام کردند و نتیجه گرفتند که دوره رکود بسرآمده است. بعد از ایشان نیز چندین مقام دیگر دولت، حتی وزیر محترم دادگستری نیز همین نرخ‌ها را مبنای اعلان پایان رکود قرار دادند. در این باره چند نکته را تقدیم می کنیم:

1- براساس ماده 54 قانون برنامه پنجم توسعه، مرجع رسمی تهیه و اعلام آمار، مرکز آمار ایران است و در کنار آن، دستگاه های اجرایی در حیطه وظایف خویش مجاز به تولید آمارهستند. ماده 54 چنین مقرر کرده است:

«الف- مرکز آمار ایران، مرجع رسمی تهیه، اعلام و انتشار آمار رسمی کشور است... ادامه مطلب...
[ پنج شنبه 93/6/27 ] [ 2:54 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
به بهانه انتشار خاطره جدید سایت رئیس مجمع تشخیص:
بی شک اگر کسی فیلم آن جلسه یا فایل صوتی آن جلسه را ارائه می کرد، و مثل ماجرای ادعای مطرح شده در باره دولت سوریه و کودتا بر ضد رهبری در فلان فایل صوتی، آقایان دست به تکذیب می زدند؛ اما اینک که فایل صوتی یا فیلمی موجود نیست؛ مجبوریم از نقد محتوایی خاطره پردازی یاد شده، آن را بررسی کنیم.
به گزارش سرویس سیاسی پایگاه 598، اکبر هاشمی که برخی از خاطرات وی دستمایه زردی سایت های سبز و ضد انقلاب و مایه امید آشوب گر و برانداز نظام در سال 88 است، اخیراً در جدیدترین خاطره پردازی خود، موضوع موهنی را به فقیه اسلام شناس و مجتهد متشرعی به نام آیت الله سید علی خامنه‌ای نسبت داده است که دل هر آزاده ای را می آزارد. هاشمی گفته است که: «از کم فروشی این آقا، کار بجایی رسید که رهبری 10 سال – تا ابتدای انقلاب - با او قهر بودند». ادامه مطلب...
[ پنج شنبه 93/6/27 ] [ 2:52 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
معماری ایرانی دارای ویژگیهایی است که در مقایسه با معماری کشورهای دیگر جهان از ارزشی ویژه برخوردار است و سابقه معماری ایران به حدود هزاره هفتم قبل از میلاد می‌رسد. عکس های این گزارش تصویری با تکنیک پانوراما 360 درجه گرفته شده و هر کدام از آنها ترکیب 16 عکس می باشند که به صورت یک عکس درآمده اند.
[ پنج شنبه 93/6/27 ] [ 2:26 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
خانه ‏ای را که رسول خدا(ص) در آن متولد شده، با نام ‏«مولد النبی‏» می‏ شناسند. این مکان در نزدیکی مسجد الحرام و در انتهای باب صفا قرار دارد.محل تولد پیامبر (ص) در ابتدای شعب ابی طالب قرار داشته و همینک در فاصله محل میلاد تا مسعی سنگ فرش است. در تاریخ آمده است که وقتی رسول خدا(ص) به مدینه هجرت کرد، این خانه در اختیار عقیل، فرزند ابو طالب بود و پس از آن در اختیار اولاد و نوادگان وی قرار داشت. بعدها خیزران، همسر هارون، آن را خریداری کرد. مسلمانان این خانه را گرامی می‏داشتند و به ویژه در شب تولد پیامبر(ص) مراسمی در آنجا برگزار می‏کردند. در پی روی کار آمدن دولت سعودی، همزمان با خراب کردن این قبیل اماکن، محل مولد النبی هم تخریب شد. تنها با اصرار شیخ عباس قطان شهردار وقت مکه و درخواست وی از ملک عبد العزیز قرار شد تا در آنجا کتابخانه‏ ای بنا کنند که امروزه به نام‏ «مکتبة مکة المکرمه‏» شناخته می‏شود.در حال حاضر بر سر در این مکان تابلوئی با عنوان «مکتبة مکة المکرمه‏» نصب است.
[ پنج شنبه 93/6/27 ] [ 2:22 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
 در ستون جهت اطلاع روزنامه جمهوری اسلامی آمده است: 
 
* قرار است فردا در آفریقای جنوبی مسجدی افتتاح شود که زنان می‌توانند در آن امام جماعت شوند، همجنس‌گراها حضور یابند و مسلمانان با غیر مسلمانان ازدواج کنند. به گزارش خبرگزاری اهل‌بیت(ع) ـ ابنا ـ یک استاد مطالعات اسلامی و تاریخ آفریقای دانشگاه آکسفورد قصد دارد مسجدی را در دومین شهر آفریقای جنوبی افتتاح کند که فعالیت‌های خلاف شرع در آن آزاد است."دکتر تاج هارگی ـ Dr. Taj Hargey" متولد شهر "کیپ تاون ـ Cape Town" است که اکنون به دلیل تاسیس مسجدی با قوانین شاذ در معرض انتقادات بسیاری از سوی جامعه مسلمین قرار گرفته است.هارگی میگوید: اگر چه من زندگی همجنس‌گرایانه را تایید نمی‌کنم، اما آن را محکوم نیز نخواهم کرد!تاج هارگی خاطرنشان کرد: به هرحال ما پذیرای افراد هم‌جنس گرا هستیم و با آنها در مورد موضوعاتی چون جنسیت، سیاست و سایر موضوعات گفتگو خواهیم کرد.وی بی‌اطلاعی یا بی‌توجهی خود به احکام اسلامی را اینگونه ادامه داد که: این مسجد همچنین شرایط ازدواج زنان مسلمان با مردان سایر ادیان را فراهم می‌کند!تحلیل گران معتقدندبا شدت گرفتن فعالیت گروههای تندرو و افراطی، برخی پدیده‌های تفریطی که از ناحیه دیگری به دین ضربه می‌زنند نیز در کشورهای غربی یا نزدیک به غرب ایجاد شده است. 

[ پنج شنبه 93/6/27 ] [ 2:18 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]


[ چهارشنبه 93/6/26 ] [ 7:57 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
چرا هاشمی این بخش از خاطره را نمی‎گوید که آیت‌الله مصباح حمایت از منافقین را حرام می‌‌دانست نه مبارزه با شاه را!؟
وقتی نشریه بعث منتشر می شد، آقای مصباح به دلیل آنکه این نشریه را آلوده به تفکرات آقای شریعت‌مداری می‌دانست تصمیم گرفت نشریه انتقام را منتشر کند که در این زمینه اصطکاک بین آقای هاشمی و مصباح به وجود آمد و بعدها مشخص شد که نظر آقای مصباح درست بوده است؛ درباره حمایت از سازمان مجاهدین نیز همین طور شد و مشخص شد که تحلیل آیت الله مصباح درباره این گروه چقدر دقیق بوده است.
به گزارش پایگاه 598، رئیس بنیاد تاریخ پژوهی ایران معاصر به اظهارات اخیر هاشمی رفسنجانی نسبت به آیت‌الله مصباح واکنش نشان داد. ادامه مطلب...
[ چهارشنبه 93/6/26 ] [ 7:55 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
<      1   2   3   4   5   >>   >
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک های مفید
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب
عمارنامه : نجوای دیجیتال بصیرت با دیدگان شما 		AmmarName.ir

بازدید امروز: 249
بازدید دیروز: 825
کل بازدیدها: 4401463