NTENT="IR" />
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کلارآباد دات کام
قالب وبلاگ

خبرگزاری فارس: اظهارات منتشر نشده آیت‌الله مصباح پیرامون اختلاف وی با آیت الله هاشمی درباره سازمان منافقین

بنده به ایشان عرض کردم: آقای هاشمی! من طلبه‌ای هستم که دغدغه‌ام اسلام است. اگر این یک حرکت اسلامی است و بناست کاری برای اسلام شود، بنده هم هستم. حال، بنده در این جبهه ضد امپریالیسم باید چه کار کنم؟ ایشان گفتند: مسأله شریعتی و شهید جاوید و... را باید کنار گذاشت.

به گزارش حوزه احزاب خبرگزاری فارس، پایگاه اطلاع رسانی آیت‌الله مصباح یزدی، بخشی از گفت‌وگوی منتشر نشده آیت‌الله مصباح یزدی با مرحوم آقای عسگراولادی که در تاریخ 11/8/1390 انجام شده بود را منتشر کرد.

متن کامل این گفت‌و‌گو  در ادامه می‌آید: ادامه مطلب...

[ چهارشنبه 93/6/26 ] [ 7:52 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
با حضور در حسینیه شیعیان انجام شد؛
بوسه رهبر شیعیان مدینه بر دست جانبازان+عکس
جمعی از جانبازان و یادگاران دفاع مقدس امسال نیز در قالب‌ کاروان جانبازان پس از سال‌ها انتظار به مدینه آمدند تا به یاد همرزمان زیارت کنند و سپس جهت انجام مناسک حج تمتع عازم خانه خدا شوند.
به گزارش گروه جهاد و مقاومت مشرق، کاروان جانبازان دفاع مقدس اعزامی به مناسک حج تمتع سال 93 همانند سال‌های گذشته با مراسم خاصی در ایران بدرقه می‌شوند و با حضور مقامات ایرانی از بعثه مقام معظم رهبری و سازمان حج و زیارت وارد سرزمین وحی و مدینه منوره می‌شوند.

شب گذشته حجت‌الاسلام‌والمسلمین سیدعلی قاضی‌عسکر سرپرست حجاج ایرانی و نمانیده ولی فقیه در امور حج و زیارت و مهندس سعید اوحدی رئیس سازمان حج و زیارت با تک‌تک زائران جانباز دیدار و گفت‌وگو کردند. آن‌ها در این گفت و شنودها از وضعیت خدمت‌رسانی به زائران جانباز مطلع شده و دستورات لازم جهت ارتقای خدمت‌رسانی ارائه کردند.

این پیام را به رهبر گرانقدرمان بدهید که ما تا آخر ایستاده‌ایم ادامه مطلب...
[ چهارشنبه 93/6/26 ] [ 7:46 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
عکس/ برداشت خیار 20 کیلویی در لاهیجان
علی زارع کشاورز اهل روستای سحرخیز محله لاهیجان که در هزار مترمربع از مزرعه خود صیفی جات کشت کرده ، یک خیار 20 کیلویی برداشت کرد. هرخیار بطورمتوسط حدود 100 تا 200 گرم وزن دارد. به عقیده کارشناسان جهاد کشاورزی مرغوبیت زمین و جهش ژنتیکی موجب رشد بیش ازحد این خیار شده است.

منبع: واحد مرکزی خبر

 


[ چهارشنبه 93/6/26 ] [ 7:44 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
ملکه زیبایی داعش به هلاکت رسید+عکس
دختر بوسنی‌الاصل مقیم اتریش که چند ماه پیش به داعش پیوسته بود و از زیبایی او برای جذب تروریست‌ها سوء‌استفاده می‌شد، به طرز مشکوکی به درک واصل شد.
به گزارش مشرق، ملکه زیبایی داعش به طرز مشکوکی در سوریه به درک واصل شد.

سایت خبری "بوابة فیتو" مصر در این باره گزارش داد؛ "سامرا کیزونوفیتش" دختر زیبای بوسنی‌الاصل مقیم اتریش که چند ماه پیش به داعش پیوست، جان خود را از دست داد.

سامرا به همراه دوستش " سابینا سیلموفیتش" حدود 6 ماه پیش گم شدند و بعد مشخص شد که این دو از طریق ترکیه به شمال سوریه رفته و به گروهک تروریستی داعش پیوسته‌اند.

داعش به دلیل زیبایی این دو دختر از آنان به منظور به دام انداختن جوانان و جذبشان از طریق شبکه‌های اجتماعی سوءاستفاده می‌کرد.

گفتنی است چگونگی مرگ این زن داعشی تاکنون اعلام نشده است و مشخص نیست در درگیری کشته شده است و یا از طریق بیماری جان داده و یا اینکه خودکشی کرده باشد.

[ چهارشنبه 93/6/26 ] [ 7:42 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
گروه سیاسی مشرق - روزنامه‌ها در لابه‌لای گزارش‌ها و سرمقاله‌ها، قسمتی از صفحات خود را به اخبار روزهای گذشته یا اخبار ویژه اختصاص می دهند که مشرق در ادامه به آنها اشاره می‌کند.


****
دستگیری عضو داعش در ایران/ افزایش واردات کالاهای امریکایی به ایران/ پیشنهاد جاسوس آمریکایی به رئیس جمهورروزنامه خراسان

افزایش 20هزار میلیاردی یک مصوبه مهم ظرف 2 ماه

بر اساس بررسی کارشناسان یک نهاد نظارتی، علی رغم آنکه بر اساس پیشنهاد مشترک معاون برنامه ریزی رییس جمهور و وزرای اقتصاد و نیرو و مجوز تیرماه هیئت دولت، مقرر شده بود بدهی های شرکتهای تابعه وزارت نیرو به اشخاص حقیقی، حقوقی و تعاونی تا سقف 5 هزار میلیارد ریال با بدهی همان اشخاص بابت اقساط واگذاری تسویه شود، طبق مجوز روزهای اخیر دولت، این مبلغ ناگهان به 25 هزار میلیارد ریال افزایش یافته که افزایش 5 برابری این مبلغ طی 2 ماه، قابل تامل و نیازمند بررسی دقیق دلایل مربوطه است. ادامه مطلب...
[ چهارشنبه 93/6/26 ] [ 7:40 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]

سبک زندگی شهدا به روایت همسرانشان - 14

 ماجرای خواب همسر شهید یاسینی و سقوط هواپیمای او/ وقتی کردهای ایران یاسینی را با عراقی‌ها اشتباه گرفته و کتکش زدند

همسر شهید یاسینی می‌گوید: یکی از شب‌های ماه رمضان خواب دیدم هواپیمای علی سقوط کرد. علی گفته بود: «هر خوابی می‌بینی به من نگو. من خیلی به خواب اعتقاد دارم. بذار با ذهن مثبت از خونه برم بیرون وگرنه تا شب همین طور فکرم مشغوله». من هم بهش نگفتم.

به گزارش خبرنگار حوزه مقاومت و پایداری گروه فرهنگی «خبرگزاری دانشجو»؛ شهادت در فرهنگ دینی و بومی ما مقام بزرگی است و شهدا با نحوه مرگ خود به این مقام دست پیدا کردند اما بدون تردید نحوه زندگی آنها به گونه‌ای بوده که این نوع مرگ را برای آنها رقم زده است. یکی از بهترین افرادی که در خصوص نحوه زندگی شهدا اطلاع دارند و واجد این شایستگی هستند که زندگی عملی شهدا را حداقل در بعد خانوادگی آن به تصویر بکشند همسرانشان هستند. در سلسله گزارش‌های «سبک زندگی شهدا به روایت همسرانشان» راوی روایت زنان شهدا از زندگی همسرانشان می‌شویم. ادامه مطلب...

[ چهارشنبه 93/6/26 ] [ 7:9 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]

آنچه باید درباره نقش خاتمی در فتنه 88 بدانید/ از پیشگویی پیروز انتخابات تا بیانیه‌های حمایت از آشوب‌گران

یکی از افرادی که در ماه‌های درگیری ضد انقلاب با نظام جمهوری اسلامی ایران همواره از مواضعی کاملا خنثی و در جهت حمایت از فتنه فتنه‌گران داشت محمد خاتمی رئیس جمهور دوران اصلاحات بود.

به گزارش گروه فضای مجازی «خبرگزاری دانشجو»، در روزهای اخیر اقداماتی از سوی برخی از سران فتنه در فضای سیاسی کشور صورت گرفته است که کارشناسان سیاسی این اقدامات را در راستای تطهیر این جریان ضد انقلاب به جهت بازگشت به فضای سیاسی قلمداد می‌کنند. ادامه مطلب...

[ چهارشنبه 93/6/26 ] [ 7:7 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]

درخشش شماره 10 تیم ملی والیبال ایران باعث شد تا سایت فدراسیون جهانی والیبال لقب "بی رحم" را برای او در نظر بگیرد.

به گزارش گروه فضای مجازی« خبرگزاری دانشجو»، سایت فدراسیون جهانی والیبال با تمجید از بازی خوب امیر غفور در بازی ایران و صربستان نوشت: «غفور یک تنه ایران را به جمع شش تیم برتر رساند. غفور "بی‌رحم" در بازی ایران برابر صربستان موفق شد 30 امتیاز را کسب کند تا عنوان امتیازآورترین بازیکن این بازی را به خود اختصاص دهد.»

در ادامه این مطلب آمده است: «ایران که تاکنون نتوانسته بود به رتبه‌یی بهتر از نوزدهمی در قهرمانی جهان برسد، اکنون خودش را در جمع شش تیم برتر جهان می‌بیند و این افتخار بزرگی برای تیم ملی والیبال ایران است.»

سایت جهانی والیبال همچنین نوشت: «امیر غفور که در بازی برابر صربستان درخشش بی‌نظیری داشت در این جام بازی‌های خیلی خوبی را به نمایش گذاشته است و از امیدهای اصلی ایران برای درخشش در دور سوم این رقابت‌ها محسوب می‌شود.»

 منبع: باشگاه خبرنگاران


[ چهارشنبه 93/6/26 ] [ 7:4 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]


[ سه شنبه 93/6/25 ] [ 7:29 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
چرا عذرخواهی آقای خاتمی به نفع نظام نیست؟
 
آیا آقای خاتمی به این نکته فکر کرده است که بعد از گذشت 5 سال، در حالی که نظام در اوج اقتدار خود است دلیل اصرارها برای توبه علنی آقای خاتمی چیست؟ آیا واقعا عذرخواهی آقای خاتمی در چنین شرایطی به نفع نظام است؟
سرویس سیاسی جهان نیوز ـ امیر صالح زاده: در روزهای اخیر و پس از نگارش نامه آقای خاتمی خطاب به رهبر انقلاب که به بهانه عمل جراحی ایشان صورت گرفت، بار دیگر تحلیلها در مورد عملکرد 5 سال اخیر آقای خاتمی سوژه رسانه ها شد.

طبق اطلاع دقیق خبرنگار جهان، آقای خاتمی پیش از این نیز ـ پس از ایام فتنه ـ به رهبر انقلاب نامه نوشته بود اما ترجیح داد این نامه یا احتمالا نامه های قبلی رسانه ای نشود. در این نوشتار قصد نداریم به دلایل رسانه ای کردن این نامه بپردازیم اما نکته ای وجود دارد که در تحلیل ها کمتر به آن پرداخته شده است. ادامه مطلب...
[ سه شنبه 93/6/25 ] [ 7:11 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
<   <<   6   7   8   9   10   >>   >
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک های مفید
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب
عمارنامه : نجوای دیجیتال بصیرت با دیدگان شما 		AmmarName.ir

بازدید امروز: 376
بازدید دیروز: 574
کل بازدیدها: 4402164