NTENT="IR" />
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کلارآباد دات کام
قالب وبلاگ
عبداله نوری از یأس و بی برنامگی نیروهای اصلاح طلب و جنبش سبز خبر داد و تلویحا آنان را توصیه به مصالحه واقعی با نظام کرد. او همچنین از شرکت خاتمی در انتخابات مجلس انتقاد کرد.
به گزارش جهان به نقل از کیهان، وی در دیداری که ارگان حلقه لندن (جرس) گزارشی از آن را منتشر کرده، از خاتمی انتقاد کرد و گفت: برداشت من هم در مذاکره با آقای خاتمی این بود که ایشان بدون محقق شدن شرایطی که اعلام کرده بود در انتخابات شرکت نخواهد کرد. به هر حال اگر ایشان از ابتدا بنای شرکت شخصی می داشت بهتر بود از قبل در بیانات خود شرایط شخصی خویش را از بحث جمعی جدا می کرد تا سوءتفاهمی به وجود نیاید و یا اصولا آن شرایط را بیان نمی کرد.
وی همچنین در مورد توجیهات مطرح شده درخصوص رای دادن خاتمی گفت: آنچه برای توجیه رأی دادن بیان شده چنانچه درست باشد در ارتباط با تمامی افراد صادق است و این توجیهات در روز رای گیری به یکباره ظاهر نشده است و از قبل هم می شد با همین توجیهات به گونه دیگری رفتار نمود.»
نوری در این ملاقات می گوید: وقتی یک برنامه سیاسی روشن، پشتوانه مطالبات نباشد، نتیجه ای جز یأس و ملال ندارد و یأس و بی برنامگی در نیروهای تحولخواه [ اسم مستعار محافل برانداز فعال در فتنه سبز] یکی از مشکلات اساسی آنهاست. مشکل این نیروها که ذیل عناوین مختلفی مانند جنبش سبز با اصلاح طلب فعالیت می کنند این است که «به دلیل افراطی گری نمی دانند در چنین جوی چه چیزی بخواهند که هم باعث ریزش طرفداران نشود و هم حاکمیت را به بی اعتمادی بیشتر دچار نکند؟»
وزیر کشور معزول دولت اصلاحات با بیان اینکه «حاکمیت نیازی به مصالحه با مخالفان نمی بیند» گفت: حاکمیت احساس می کند طرف مقابلش به چیزی کمتر از نابودی و خلع ید کامل او از قدرت رضایت نمی دهد و حتی هدف نهایی اش از ورود به قدرت یا شرکت در انتخابات هم همین است. طبیعتا تا وقتی چنین احساسی وجود داشته باشد مجالی برای فعالیت به نیروهای منتقد و معترض نخواهد داد و روشن است که حاکمیت با نیرویی که فکر می کند خواهان نابودی کامل اوست دست به مصالحه نخواهد زد، ضمن اینکه طرف مقابل حاکمیت نیز هیچگاه مصالحه را به طور واقعی در دستور کار خود قرار نداده است چرا که چنین دستور کاری مخالفانی هم دارد. آنها اینگونه می اندیشند که در هر گونه تعامل و مذاکره ای با حکومت بر سر اختلافات، برنده به صورت یکطرفه حکومت خواهد بود.

[ یکشنبه 91/1/27 ] [ 7:34 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]
اولین گام رو به عقب 1+5/ غرب حق هسته‌ای ایران را پذیرفت؛
رسیدن اولین میوه‌های شیرین "استقا
دبیر شورای عالی امنیت ملی جمهوری اسلامی ایران و مذاکره کننده ارشد کشورمان، با مثبت و سازنده خواندن مذاکرات استانبول، تاکید کرد: ایران توانمندیهای بالایی در زمینه غنی سازی برای رفع نیازهای خود به ویژه در زمینه پزشکی دارد، همبستگی ملی که در انتخابات اخیر مجلس نمایان شد و دستاوردهای بزرگ علمی دانشمندان زمینه بزرگی برای جمهوری اسلامی ایران ایجاد کرد.
به گزارش سرویس سیاسی جهان، مذاکرات تیم مذاکره کننده ایرانی و نمایندگان کشورهای 1+5، روز شنبه در 2 دور چند ساعته به میزبانی استانبول ترکیه برگزار شد.
آنچنان که در پایان این مذاکرات اعلام شد، گویا توافقات مثبتی میان 2 طرف حاصل شده است؛ توافقاتی که البته حاکی از کوتاه آمدن گروه 1+5 از برخی ادعاهای غیرقانونی اش و پذیرش برخی حقوق مشروع و قانونی ملت ایران است.
همچنین ایران و گروه 1+5 برای برگزاری دور جدید مذاکرات در پایتخت عراق توافق کرده اند. ادامه مطلب...
[ یکشنبه 91/1/27 ] [ 7:33 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]

یک روحانی مسلمان مسجدی در فرانسه خطبه عقد دو مرد مسلمان همجنس باز را جاری کرد. این امر با واکنش های فراوانی همراه بوده است.

عصر خبر "لودویک محمد ظاهر" و "قیام الدین" دو مرد همجنس باز هستند که با عقد عجیب یک امام جماعت موریتانیایی در فرانسه به صورت رسمی با یکدیگر ازدواج کردند!
این برای نخستین بار است که دو مرد مسلمان و تحت آنچه خودشان شریعت اسلام! می خوانند با جاری کردن خطبه توسط یک روحانی به عقد یکدیگر در می آیند.لودویک محمد الظاهر یک مرد فرانسوی و الجزایر الاصل است که با دوست مسلمان و اهل آفریقای جنوبی خود قیام الدین در فرانسه ازدواج کرده است. این دو پیش از این قصد داشتند در آفریقای جنوبی ازدواج کنند که ولی بر اساس قوانین رسمی در آفریقای ازدواج همجنس بازان ممنوع است. به این ترتیب انها در فرانسه و با همکاری جمال، امام جماعت اهل موریتانی یک مسجد ازدواج خود را رسمی کردند.آنها همچنان خود را مسلمان می دانند! و معتقدند ازدواجشان بر اساس شریعت اسلام! انجام شده در حالی که این مسئله از لحاظ دین مبین اسلام، کاملا مضموم و بسیار نکوهش شده که نکوهش این کار در سوره لوط و سرنوشت قوم لوط کامل به آن اشاره شده است.محمد ظاهر در این خصوص به تلویزیون 24 فرانسه گفته است که قصد ایجاد یک موسسه را دارد تا از طریق آن پیگیر حقوق همجنسبازانی شود که به دلیل محدودیت های مذهبی نمی توانند از ازادی! جنسی خود بهره ببرند.

[ یکشنبه 91/1/27 ] [ 7:30 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]
مشاور فرهنگی و رسانه‌ای صندوق تامین اجتماعی کشور گفت: حکمیت توکلی را تکذیب می کنیم. مرتضوی به آقای توکلی و استیضاح کنندگان گفته است، چنانچه حکم محکومیتی ارائه کنند و یا اتهامی علیه وی ثابت شود از سمت خود کنار می‌رود.
  مشاور فرهنگی و رسانه‌ای صندوق تامین اجتماعی در تماس با خبرگزاری فارس ، این خبر را که با عنوان "مرتضوی: حکمیت توکلی هر چه باشد می‌پذیرم" را تکذیب کرد وگفت: با توجه به مواضع جناب آقای توکلی می‌توان گفت که ایشان چند هفته قبل از انتصاب آقای مرتضوی به مدیر عاملی صندوق تأمین اجتماعی حکمیت خود را اعلام کرده‌ بودند. ادامه مطلب...
[ شنبه 91/1/26 ] [ 1:5 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
زهرا رهنورد که از سوی همسرش به عنوان "روشنفکرترین زن ایران" معرفی شده است، تئوری جدیدی را صادر کرده است.

عصر امروز، ابتدای سال جاری میرحسین موسوی یکی از سران فتنه به همراه همسرش زهرا رهنور با دخترانشان دیدار کردند.

در این دیدار طراح نظریه "داماد لرستان" با اشاره به درخت "توتی" که سال ها قبل موسوی در خانه کاشته و اکنون درخت تناوری شده گفته است که "ما به اینها هم گفته ایم که بر همه حرف ها و باورهای قبلی خود ایستاده ایم!"

این صحبت جالب رهنورد که ید طولایی در ایراد "سخنان" عجیب دارد با نام نظریه "توت شاهد" ثبت شده است.

بنا بر این گزارش، زهرا رهنورد که از سوی همسرش به عنوان "روشنفکرترین زن ایران" معرفی شده است، پیش از این هم، پس از اعلام نتایج انتخابات ریاست جهموری دهم، با این استدلال که آقای موسوی "فرزند آذربایجان" و "داماد لرستان" است، مدعی تقلب در انتخابات شد.

او در سخنانی جالب به شبکه انگلیسی "بی‌بی‌سی فارسی" گفت که حتما تقلب شده است زیرا "آذربایجان و ترک زبان‌ها هیچ وقت فرزند خودشان را نمی‌گذارند که به کسی دیگر رای بدهند. یا لرستان که خود من لر هستم و موسوی هم بارها گفته من داماد لرستان هستم. بنابراین اهالی لرستان موسوی را نمی‌گذارند به آقای احمدی نژاد رای بدهند. این دو تا ملاک است و باقی موارد هم شبیه همین است"


[ شنبه 91/1/26 ] [ 1:4 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
روحانی عربستانی پیشنهاد داد:کعبه را تخریب و بعد زنانه - مردانه کنید.
به گزارش جهان به نقل از شبکه العالم، دادگاهی در ریاض شیخ یوسف الاحمد را به دلیل صدور فتوایی برای تخریب مسجد الحرام و ساختن دوباره آن جهت جداسازی زنان از مردان هنگام طواف، به 5 سال زندان و جریمه مالی 100 هزار ریال سعودی، و 5 سال ممنوعیت سفر به خارج پس از آزادی از زندان، محکوم کرد.
دادستانی ریاض 18 اتهام را علیه شیخ یوسف الاحمد در ارتباط با مسائل تروریستی، فتنه انگیزی، و ضربه زدن به وحدت ملی و کمک به تفکرات القاعده مطرح کرد

[ شنبه 91/1/26 ] [ 12:2 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]

کومله‌ها موهای سر ناهید را تراشیده و او را در روستا می‌گردانند

او دختر 16 ساله‌ای بود که 11 ماه توسط ضدانقلاب شکنجه شد؛ موهای سرش را تراشیده و ناخن دست و پایش را کشیدند تا به امام خمینی(ره) توهین کند اما او شهادت را به زندگی با ذلت ترجیح داد.
سمیه کردستان که بود؟

خبرگزاری فارس: سمیه کردستان که بود؟
به گزارش خبرنگار ایثار و شهادت باشگاه خبری فارس ، تاریخ تکرار می‌شود؛ روزگاری می‌رفت که زمین و آسمان از جهالت خسته شود؛ پیامبر اکرم(ص) ظهور کرد و بت‌ها را بیرون راند و از دل‌های غبارگرفته زدود. تمام غبارها را از دل‌ سمیه همسر یاسر و مادر عمار ربود و همین زدودن‌ غبار دل‌ها، ابوجهل‌ها را بر آن داشت تا سمیه را زیر بار سنگین شکنجه‌ها قرار دهد تا به اسلام توهین کند؛ او زیر بار شکنجه‌ها به شهادت رسید به جرم گرویدنش به دین مبین اسلام و ایمان آوردن به پیامبر اکرم(ص).

بیش از 1400 سال بعد، سمیه دیگری پرچم دفاع از اسلام را بلند کرد؛‌ آن هم در خطه کردستان که هنوز هم نام و یادش در ذهن مردمان سرزمین‌اش جاودانه و زنده است.

نام سمیه شهید ایران «ناهید فاتحی‌کرجو» است، پدرش پرسنل ژاندارمری بود و مادرش خانه‌دار. او از کودکی هم قلب مهربانی داشت، اغلب لباس‌ها و وسایلش را به دیگران هدیه می‌کرد. از دوره نوجوانی با گروه‌های مبارز مسلمان همکاری نزدیک داشت و دیگر همسالانش را نسبت به ظلم و ستم رژیم پهلوی آگاه می‌کرد. بعد از درخشیدن نوری از قلب زمین، این نوجوان 13 ساله، از یاران روح‌الله شد. ادامه مطلب...

[ شنبه 91/1/26 ] [ 11:52 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]
علیرضا نوری زاده 22 فروردین در برنامه سیاسی خود جزئیات بیشتری از آنچه اپوزیسیون در حاشیه کنفرانس "مریلند" بر سر وی آورده بود بیان داشت.

وطن امروز نوشت: علیرضا نوری زاده 22 فروردین در برنامه سیاسی خود جزئیات بیشتری از آنچه اپوزیسیون در حاشیه کنفرانس "مریلند" بر سر وی آورده بود بیان داشت و ضمن گلایه از این افراد خاطره ای ازدیدارش با خاتمی را بیان کرد.

وی گفت: "وقتی بعضی افراد اپوزیسیون را که مدعی هستند می خواهند جمهوری اسلامی را سرنگون کنند و ملت ایران را نجات بدهند، می بینم بدنم کهیر می زند. ادامه مطلب...

[ شنبه 91/1/26 ] [ 11:43 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]

روزنامه تهران امروز نوشت:
سردار سعید قاسمی‌در روایتی از درگیری شهید همت و اکبر گنجی گفت: در یکی از عملیات‌ها اکبر گنجی خطاب به شهید همت گفت: «خوب واسه متوسلیان آبرو خریدی!... ما خیال می‌کردیم فقط احمد متوسلیان این هنر رو داشت که بچه‌های تهران رو ببره کنار جاده اهواز ـ خرمشهر، اونا رو صدتا، صدتا، به کشتن بده!... حالا می‌بینیم نه بابا؛ اوستاتر از اونم هست؛ خوب بچه‌های تهرون رو بردی و هزار هزار، کانال فکه رو با جنازه‌هاشون پُر کردی؛ حاج همت!» این «حاج همت» را هم، به صورت کشدار و با لحنی مسخره، به زبان آورد.
من از این همه وقاحت برادرها، خصوصا سردسته‌شان برادر گنجی ـ که بین بچه‌های منطقه 10 به «اکبر قمپوز» و «اکبر پونز» هم معروف بود ـ خشکم زده بود. یک نگاه که به همت انداختم، دیدم صورت سبزه‌اش از غضب مثل لبو سرخ شده و در سکوت با آن نگاه تیز خودش، زُل زده به اکبر گنجی. آمدم قدم از قدم بردارم و به سمت حاجی بروم که... کار خودش را کرد! با دست راست، چنگ زد یقه اکبر قمپوز را گرفت و به یک ضرب، او را مثل اعلامیه، کوبید لای سه کنج دیوار کریدور و مشت چپ‌اش را برد عقب و فرستاد طرف فک و فیکِ او.
گفتم چانه‌اش له شد. دیدم مشت گره شده حاجی، به فاصله چند سانتی صورت گنجی، توی هوا متوقف مانده و طرف، از خوفِ خوردن این مشت، کم مانده خودش را خیس کند. رفتم جلو. حاجی در همان وضعیت معلق، گنجی را توی سه کنج دیوار، نگه داشته بود. با احتیاط گفتم «حاج‌آقا، تو رو خدا ولش کن، غلطی کرد، شما بی‌خیال شو، بیا بریم از اینجا». همت برای چند ثانیه، هیچ واکنشی به التماس درخواست‌های من نشان نداد. فقط همان‌طور بُراق، زُل زده بود به گنجی. دست آخر، در حالی که از غیظ، دندان‌هایش به هم سائیده می‌شد، به او گفت «آخه چی بهت بگم...خدا وکیلی، ارزش خوردن این مشت منم، نداری!» بعد، خیلی آرام یقه او را ول کرد و برگشت طرفم و گفت‌ «خیلی خب سعید، حالا بیا بریم!»


[ شنبه 91/1/26 ] [ 11:41 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]
مهدی هاشمی از شهریور ماه سال 88 به‌دنبال حوادث مرتبط با جریان فتنه با پوشش سرکشی به واحدهای دانشگاه آزاد و ادامه تحصیل از کشور خارج شد و به‌رغم احضارهای قضایی برای رسیدگی به اتهاماتش حاضر به بازگشت نشد.

دستگاه‌های امنیتی کشور آماده بازداشت مهدی هاشمی به محض ورود او به کشور به‌دلیل اتهامات موجود در پرونده‌های مرتبط با او هستند.

یک مقام آگاه با اعلام این خبر به رجانیوز افزود: مهدی هاشمی از شهریور ماه سال 88 به‌دنبال حوادث مرتبط با جریان فتنه با پوشش سرکشی به واحدهای دانشگاه آزاد و ادامه تحصیل از کشور خارج شد و به‌رغم احضارهای قضایی برای رسیدگی به اتهاماتش حاضر به بازگشت نشد.

وی ادامه داد: در پی حضور نیافتن این متهم در موعد مقرر برای رسیدگی به اتهامات، قرار بازداشت وی آن‌چنان که پیش از این مقام‌های قضایی تصریح کرده‌اند، صادر شده و در بدو ورود او به کشور بازداشت خواهد شد.


[ شنبه 91/1/26 ] [ 11:32 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]
<      1   2   3   4   5   >>   >
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک های مفید
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب
عمارنامه : نجوای دیجیتال بصیرت با دیدگان شما 		AmmarName.ir

بازدید امروز: 758
بازدید دیروز: 814
کل بازدیدها: 4405464