NTENT="IR" />
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کلارآباد دات کام
قالب وبلاگ
امام جمعه موقت تهران با اشاره به بیانیه سخیف پارلمان اروپا گفت: این مذاکرات نباید آنها را به اشتباه بیاندازد و فکر کنند می‌توانند به دین، فرهنگ و ارزشهای ما دست‌اندازی کنند.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از فارس، حجت‌الاسلام والمسلمین کاظم صدیقی امام جمعه موقت تهران امروز در خطبه‌های نماز عبادی - سیاسی جمعه تهران به مناسبت‌های هفته جاری که در رأس آنها ولادت حضرت زهرا (ص) است اشاره کرد و اظهار داشت: کرامت و محبوبیت حضرت زهرا (س) در قلوب همه مؤمنان از گذشته تا حال و آینده نشانگر عظمت یک بانو در اسلام است.
صدیقی  ضمن گرامیداشت ولادت امام خمینی (ره) یادآور شد: امام خمینی (ره) ولایت فقیه را بر عرصه زندگی دارای نقش و رسالت و حکومت‌های ساختگی شرق و غرب را تحت‌الشعاع قرار داد که امیدواریم شروع راهی که امام (ره) آغاز کرد شروع ظهور امام عصر (عج) باشد.

امام جمعه موقت تهران در ادامه سخنان خود با تأکید بر اینکه غرب در ارتباط با زن جز خیانت و تعرض هیچ خدمتی به جامعه زنان نکرده است، اظهار داشت: زن به عنوان ابزاری برای فروش کالا به شمار می‌رود و در واقع در دنیای غرب زن و مرد هیچ یک ارزش ندارند.

وی با تأکید بر اینکه دنیای غرب باید خجالت زده باشد از اینکه قدر و ارزش بشر را در حد حیوانیت پایین آورده و شیطنت و فریب را جایگزین ارزش‌های والای انسانی می‌کند، گفت: این ارزش‌ها هم ابدیت و هم این دنیای انسان را پاکیزه نگه می‌دارد.

صدیقی در ادامه سخنان خود به روز ارتش و همچنین تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اشاره کرد و یادآور شد: حضرت علی (ع) در منشور حکومتی خودشان به مالک اشتر 4 مدال را در این زمینه ذکر کرده‌اند که یکی از آنها دژ محکم است که با وجود آنها مردم پشتیبان و حفاظ دارند.

امام جمعه موقت تهران اضافه کرد: همچنین حضرت علی (ع) این نیروها را مایه آرامش مسئولان می‌دانند که بازوی پرتوان آنها به شمار می‌رود؛ همچنین این نیروها مسیر و پل آرامش قلبی آحاد ملت هستند.

وی بر همین اساس به 8 سال و نیم اقتدار و حماسه توسط نیروهای سپاه و ارتش اشاره کرد و گفت: اینجا بود که رهبری نظام احساس سرافرازی و افتخار کرد و گروه‌های سیاسی و همچنین وابستگان اجانب باید بدانند اگر نیروهای مسلح مؤمن پشتیبان نظام نبودند شرارت بیگانگان بیشتر می‌شد.

امام جمعه موقت تهران با اشاره به مسئله انرژی صلح‌آمیز هسته‌ای اظهار داشت: مقام معظم رهبری در دیدار رئیس و متخصصان سازمان انرژی اتمی بیاناتی را ایراد کردند.

وی ادامه داد: مسئله انرژی صلح‌آمیز هسته‌ای برای ما در عرصه‌های مختلف کارساز است و تأمین کننده نیازهای همه‌جانبه مردم چه در زمینه پزشکی، کشاورزی و سایر موارد به شمار می‌رود.

وی در عین حال دست یافتن به این انرژی صلح‌آمیز را نقطه عطفی در تمدن اسلامی عنوان کرد و یادآور شد: در واقع این اعتقاد راسخی است که می‌شود در دامن دین بود اما به شرق و غرب نیازی نداشت و اینکه احساس استقلال را برای کشورمان به وجود آورد که می‌توان بدون کمک دنیای استکبار روی پای خود ایستاد.

صدیقی با تأکید بر اینکه در مسئله هسته‌ای هیچ کدام از شرق و غرب دانشمندان ما را یاری نکردند، افزود: با اعتقاد، ایمان، جهاد و مجاهدت دانشمندان ما توانستند این علم را بومی و شرق و غرب را مبهوت کند.

امام جمعه موقت تهران با بیان اینکه ما ابتدا غنی‌سازی 20 درصد را نداشتیم و دنیا در موضوع راکتور هسته‌ای تهران با ما کنار نیامد و عهدشکنی کرد، اظهار داشت: آنها در این زمینه عقب‌نشینی کرده و آمریکا نیز کارشکنی می‌کرد اما در مدتی کمتر از آنچه فکر می‌کردند، دانشمندان هسته‌ای غنی‌سازی 20 درصد را به دست آورده و راکتور را به راه انداختند.

وی تصریح کرد: این یک پیروزی فرهنگی، اسلامی است و در واقع استقلال واقعی این است و آقا فرمودند ما به هیچ عنوان از دستاوردهایی که دانشمندان در مسئله صلح‌آمیز هسته‌ای به دست آوردند و تاکنون به دست ما رسیده عقب نشینی نمی‌کنیم بنابراین آب سنگین اراک و کانون‌های دیگر با فرمان نایب امام زمان (عج) به هیچ وجه تعطیل‌بردار نیست.

صدیقی با تأکید بر اینکه نباید فکر کنیم مسئله هسته‌ای موجب تحریم بود، یادآور شد: تحریم از زمان ابتدای انقلاب شروع شده است و با ضربه‌ای که فتنه‌گران زدند آنها جرأت کردند اینطور حرکت‌های غیرقانونی را انجام دهند. اگر دنیای استکبار بتواند چرخ‌های سوخت هسته‌ای ما را از کار بیندازد یقین بدانید چرخ تولید سرعت پیدا نمی‌کند و چرخ اقتصاد و تولید بیشتر گرفتار اختلال خواهد شد.

امام جمعه موقت تهران در بخش دیگری از سخنان خود به بیانیه سخیف و بی‌شرمانه پارلمان اروپا اشاره کرد و یادآور شد: آنها بعد از سالها تجربه خیال کردند وضع جدیدی پیش آمده و این مذاکره چه بسا آنها را به اشتباه انداخته است و فکر کردن به دین و فرهنگ ما می‌توانند دست‌اندازی کنند. آنها خود ناقض حقوق بشر هستند ملت ایران با استقامت در امر هسته‌ای و تقویت فرهنگ اسلامی در ابعاد مختلف جواب دندان‌شکنی را به اتحادیه اروپا، استکبار و آمریکا خواهد داد.

امام جمعه موقت تهران همچنین به سفر رییس جمهور به سیستان و بلوچستان اشاره کرد و گفت: سیستان و بلوچستان منطقه مرزی و حساس است که سیستانی‌ها در کنار بلوچ‌ها سالیان سال با آرامش و بدون درگیری در کنار یکدیگر زندگی می‌کنند و حضور دولت در آنجا مورد تشویق مقام معظم رهبری است.

وی یادآور شد: آشنایی رو در رو با مردم دلگرم کننده است و تواضع در حضور هیأت دولت در آنجا نیز مطلوب به شمار می‌رود؛ همچنین این سفر تشخیص اولویت‌ها و آشنا شدن با واقعیت‌ها هر منطقه را به دنبال دارد. 

صدیقی درپایان به شعار امسال اشاره و خاطرنشان کرد: امسال سال فرهنگ نیز نامگذاری شده است باید بُعد حجاب و عفاف را مدنظر قرار داد و کاهش گناهان را داشته باشیم.

[ جمعه 93/1/29 ] [ 8:3 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]

بازهم حاشیه در سفر رئیس جمهور به سیستان و بلوچستان

حاشیه‌های حضور روحانی در دانشگاه سیستان و بلوچستان اقامه نماز جماعت، پشت درهای بسته مسجد دانشگاه/اعتراض دانشجویان

 

IMG_1682

به گزارش گفتمان مسئولان امنیتی که برای سخنرانی‌‌های روحانی در این دانشگاه جوی نظامی و امنیتی برقرار کرده بودند، محوطه عظیمی شامل زمین چمن 22 بهمن، تالار فردوسی و مسجد این دانشگاه را قرنطینه کرده و از حضور دانشجویان در این منطقه جلوگیری می‌کردند.

بنابراین گزارش شب گذشته، نماز مغرب و عشا این دانشگاه که سال‌هاست به امامت حجت الاسلام و المسلمین پورذهبی، مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه برگزار می‌شود به دلیل عدم اجازه نیروهای امنیتی در محوطه بیرون از مسجد دانشگاه و در خیابان برگزار شد.

این درحالیست که نیروهای امنیتی حاضر در اطراف مسجد، به درخواست نماینده رهبری در این دانشگاه نیز اهمیتی ندادند. ادامه مطلب...

[ جمعه 93/1/29 ] [ 7:52 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
رئیس بخش گوش و حلق و بینی بیمارستان امیر اعلم گفت:‌ در عرصه عمل‌های جراحی گوش، ایران از بسیاری از کشورهای اروپایی جلوتر است و به عنوان پیشگام در عمل جراحی گوش سال‌هاست که در منطقه به عنوان مرجع عمل می‌کند.
به گزارش جهان، مسعود متصدی زرندی در گفت‌وگو با فارس، در واکنش به اظهارات نعمت‌زاده، وزیر صنعت، معدن و تجارت در مورد عدم کارآیی متخصصان گوش در ایران اظهار داشت: نظر وارد شده را مطلقاً نمی‌پذیرم چرا که در ایران تمام اعمال جراحی گوش با کیفیت عالی قابل انجام است.
رئیس بخش گوش و حلق و بینی بیمارستان امیر اعلم گفت:‌ در جریان عمل‌های جراحی گوش، ایران از بسیاری از کشورهای اروپایی جلوتر است و به عنوان پیشگام در عمل جراحی گوش سال‌هاست که در منطقه مرجع می‌باشد. ادامه مطلب...
[ جمعه 93/1/29 ] [ 7:50 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]

janbaz

می‌گفت: جانبازی ویلچری و قطع نخاعی هست که در یک محله ای جنوبی در تهران که اسم می‌برد طبقه دوم مستاجرند، هر روز همسر ویلچری تک و تنها شوهرش را از روی پله‌ها بالا و پایین می برد، زن و شوهر نیز با وجود کوه مشکلات هیچ توقعی از هیچ کسی ندارند و تا حالا صدایشان در نیامده است.

جانباز شبی را تا صبح پشت در مانده بود، چون نیمه شب به خانه رسیده بود و قدش کوتاه بود و نمی‌توانست زنگ بزند، و نمی‌خواست مزاحم همسایه‌ها شود در هم نزده بود. دم سحر رفتگر محله آمده بود، زنگ زده بود که او را ببرند داخل.

به مناسبتی یک جایی از این خانواده تقدیر کرده بودند، سکه ای بهشان داده بودند، آن‌ها که با وجود این همه هزینه دادن، خود را بدهکار مردم دیده بودند، گفته بودند مظلومترین و فقیرترین آدم محل همین رفتگر است که هیچ‌وقت هیچ‌کس نمی‌بیندش. من که از انقلاب حقی ندارم. برداشته بودند، سکه را داده بود به او. رفتگر محله هم رفته بود یک دسته جارو برایشان خریده بود که مرد جانباز بگذارد پشت در، هر موقع دیر کرد بتواند آن را از زیر در بیرون بکشد و با آن زنگ بزند!

این‌ها همان‌هایی هستند که برخی! مسئولین بهشان می‌گویند افراطی و البته بعد از شهادت‌شان می‌توانند به خانواده‌شان سر بزنند و از مدح ایثار و شهادت سخن بگویند بدون این که در حیاتشان قدمی برای آن‌ها بردارند.


[ جمعه 93/1/29 ] [ 7:43 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]

abbas-araghchi

آقای عراقچی هم گفته‌اند و هم می‌دانند و هم اینک مردم می‌دانند که حق غنی‌سازی ایران در توافق ژنو به‌ رسمیت شناخته نشده استفایل صوتیمنتشر شده از آقای عراقچی که ایشان در آن صراحتا گفته‌اند آقای رئیس‌جمهور در نامه به رهبر انقلاب درباره رسمیت یافتن حق غنی‌سازی در توافق ژنو دچار اشتباه شده است، به گونه‌ای است که نه قابل تحریف است و نه قابل انکار!

آقای عراقچی که ما ایشان را یک دیپلمات متعهد می‌دانیم اما دیروز در اقدامی اشتباه اظهارات خودشان را تکذیب کرده و اتهاماتی را نیز علیه منتقدان مطرح کردند. ادامه مطلب...

[ جمعه 93/1/29 ] [ 7:42 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]

خبرنامه دانشجویان ایران:  رئیس سازمان نهضت سوادآموزی گفت: مازندران بالاترین درصد باسوادی در سطح کشور را دارد.

علی باقرزاده در گفت‌وگو با فارس از وجود چهار هزار 500 بی‌سواد در مازندران خبر داد و بیان کرد: مدارس استان مازندران لیست اولیای بی‌سواد دانش‌آموزان را جمع‌آوری کردند و در راستای طرح سواددار کردن اولیای دانش‌آموزان این تعداد بی‌سواد در صورت همکاری سواددار می‌شوند.

رئیس سازمان نهضت سوادآموزی با بیان اینکه مراحل آموزش این طرح به‌زودی در سراسر کشور آغاز می‌شود، گفت: منابع مالی این طرح برای پیشبرد اهداف آن تامین شده است.

باقرزاده تصریح کرد: منابع مالی این طرح طی بازده زمانی و در راستای پیشرفت طرح در اختیار مدارس و استان‌ها قرار می‌گیرد.

وی اظهار داشت: طرحی با هدف تشویق و قدردانی مربیان مراکز سوادآموزی در هر استان انجام می‌شود.

معاون وزیر آموزش و پرورش، مازندران را یکی از استان‌های باسواد کشور برشمرد و عنوان کرد: مازندران بالاترین درصد باسوادی در سطح کشور را دارد.

باقرزاده با بیان اینکه مازندران از نظر فرهنگی از قدمت تاریخی برخوردار است، افزود: فعالیت مازندران در راستای سواددار کردن افراد بی‌سواد موثر است.


[ جمعه 93/1/29 ] [ 7:31 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]

خبرگزاری تسنیم: فرود روز سه‌شنبه یک هواپیمای آمریکایی متعلق به بانک یوتا در فرودگاه مهرآباد توجه بسیاری را در مورد هویت سرنشینان آن به‌همراه داشته است.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از نیویورک تایمز؛ باراک اوباما، رئیس‌جمهور آمریکا بارها هشدار داده است که با وجود کاهش تحریم‌های اقتصادی علیه ایران هنوز موانع تجارت با تهران برداشته نشده است. بااین‌حال روز سه‌شنبه فرودگاه مهرآباد مهمانی ناخوانده داشت، هواپیمایی متعلق به بانک یوتا، سازمانی که دارای 13 شعبه در تمام آمریکا است. ادامه مطلب...
[ جمعه 93/1/29 ] [ 7:30 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
بیانیه تشکل های سیستان و بلوچستان خطاب به روحانی
جناب روحانی! سال هاست عده ای به دنبال آن هستند که یک رهبر جدا گانه برای اهل سنت کشور بسازند! نکند این اتفاقات اخیر در آن پازل طراحی شده است؟! اگر باشد شما چگونه در پیشگاه امام زمان می خواهید پاسخگو باشید! چگونه می خواهید در چشمان امام راحلمان نگاه کنید؟!

گروه سیاسی- آزادی چهار گروگان از دست دژخیمان وطن فروش در طی چند روز گذشته محلی شد برای مقام طلبی و استفاده نادرست برخی برای مطرح کردن خود در عرصه سایسی کشور.

به گزارش بولتن نیوز، در این رابطه جمعی از دلسوزان وطن و تشکلهای دانشجویی و علمی و مزحبی و حزبی در زاهدان با انتشار بیانیه ای به رئیس جمهور خواستار بررسی اتفاقات اخیر و روشنگری شدند.

 


متن بیانیه به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

پیش از هر چیز پناه می برم به خدا از شر شیطان، او که قسم خورد تا می تواند انسان را اغوا کند!

 

سلام جناب رییس جمهور!

در ابتدا بر خود لازم می دانیم به رسم ادب که مردمان این دیار بدان شهره هستند به شما که رییس جمهور کشور اسلامی ما هستید خیر مقدم عرض کنیم. خوش آمدید به این سرزمین! نه آفتاب گرمش، نه بادهای 120 روزه اش، نه گرمای سوزان 50 درجه اش، نه ریزگردهایی که شما تهرانی ها را برای چند روز خانه نشین می کند، نه بی آبی و خشکسالی و نه حتی اقدامات خانه ویران کن گروهک های تروریستی باعث نشده ذره ای نسبت به آب و خاک و میهن و دینمان عقب نشینی کنیم!

خوش آمدید به دیار مردمانی که شهره هستند به میهمان نوازی! آن هم میهمانی که منتخب مردم است و مهر تایید امام مان را بر حکم ریاست جمهوری خود دارد.

جناب آقای دکتر روحانی! این روزها رسانه های دنیا پر است از اخبار مربوط به ایران اسلامی. حتما شما هم برای آنکه بدانید دیگران درباره ما چه می گویند این رسانه ها را رصد کرده اید.

ادامه مطلب...

[ پنج شنبه 93/1/28 ] [ 11:40 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
شنیده شده یکی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی در حال رایزنی برای فرستادن فرزند خود به وزارت نفت است. جالب تر آنکه این نماینده محترم مردم تمایل دارد فرزند وی در بخش پارلمانی وزرات نفت مشغول بکار شود.

گروه انرژی، شنیده ها در رابطه با تلاش یک نماینده محترم مجلس در حالی است که بسیاری از فارغ التحصیلان دانشگاهی کشور که از ارتباطات یارانه ای برخوردار نیستند همچنان در پشت درهای سازمانها و شرکتهای دولتی و غیر دولتی صف ایستاده اند تا شاید فرجی شود و از بیکاری در آیند.

به گزارش بولتن نیوز، این موضوع که وزارت نفت در این مقطع زمانی که توانسته است تعامل مطلوب و سازنده ای با مجلس ایجاد کند نمی تواند دست ابزاری باشد برای فشار برخی مسئولین به نفتی ها برای استخدام و قرارداد و از این قبیل. ادامه مطلب...

[ پنج شنبه 93/1/28 ] [ 11:39 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
وبلاگ امضانامه روز گذشته نامه ای منتشر کرد با تیتر " من هم نامه ی حاج آقا ماندگاری ، خطاب به ریاست صدا و سیما را امضا می کنم" و از موافقین نامه انتقادی منتشره خواست تا به امضا کنندگان آن بپیوندند.

 گروه سیاسی، وبلاگ امضانامه روز گذشته نامه ای منتشر کرد با تیتر " من هم نامه ی حاج آقا ماندگاری ، خطاب به ریاست صدا و سیما را امضا می کنم".

به گزارش بولتن نیوز، در این مطلب به برخی برنامه های صدا و سیما و چگونگی مدیریت آن انتقاداتی شده است و با تاکید بر این که  این سازما نتوانسته منوییات و خواستهای رهبری را در طول سالهای گذشته برآورده کند درخواست شده تا موافقین نقدهای صورت گرفته به امضاکنندگان این نامه بپیوندند.

 متن درخواست وبلاگ امضا نامه به شرح ذیل است:

در برنامه ی 27 فروردین سمت خدا بعد از پخش فایل صوتی بخشی از بیانات مقام معظم رهبری در دیدار با مدیران ارشد رسانه ملی در یازدهم آذرماه 1383 (یعنی حدود ده سال پیش) با توجه به رعایت نشدن این نکات، و همچنین پیرو مباحث مطرح شده در برنامه 14 اسفند سمت خدا، حاج اقا ماندگاری نامه ای که خطاب به ریاست صدا و سیما نوشته بودند را قرائت کردند که این وبلاگ با انتشار متن بیانات حضرت آقا و همچنین متن نامه ی حاج آقا ماندگاری حمایت و موافقت خود را اعلام و  ضمن امضای این نامه از دوستان موافق با این مساله دعوت می کند به امضا کنندگان این نامه بپیوندند.

نکته: برای ثبت امضا کافی ست در قسمت نظرات وبلاگ صدا و سیمای متعالی یعنی اینجا نظرتان را بنویسید و اعلام بفرمایید که این نامه را امضا می کنید ادامه مطلب...

[ پنج شنبه 93/1/28 ] [ 11:38 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
<      1   2   3   4   5   >>   >
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک های مفید
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب
عمارنامه : نجوای دیجیتال بصیرت با دیدگان شما 		AmmarName.ir

بازدید امروز: 85
بازدید دیروز: 245
کل بازدیدها: 4392425