NTENT="IR" />
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کلارآباد دات کام
قالب وبلاگ


[ یکشنبه 94/1/23 ] [ 9:56 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
سایت انتخاب نوشت: هاشمی رفسنجانی روز یکشنبه در همایش بزرگداشت بانوی انقلاب خدیجه ثقفی که در سالن اجلاس سران با حضور بیت امام راحل، رییس دفتر رهبر معظم انقلاب، اسحاق جهانگیری معاون اول رییس جمهوری، مقامات و شخصیت های مختلف برگزار شد، افزود: بیت امام و آثار ایشان کانون خوبی در کشور است که مردم آن را می شناسند .
 
وی ادامه داد: علامه حجت الاسلام و المسلمین حاج حسن آقا خمینی مجتهد نمونه ای است که با هوش بالا به خوبی مسایل را تحلیل می کند و درس خارج ایشان در قم مورد توجه است و از جمله کارهای ایشان و برادرانشان سید یاسر و سید علی که تفاوت بین آنها نمی بینم این است که آثار امام و اسناد مربوط به ایشان را حفظ کنند.

[ یکشنبه 94/1/23 ] [ 9:52 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
به این مشکوکم که آقای هاشمی‌رفسنجانی در حال حاضر بابت فرزندش دلواپس دستگاه قضایی است.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از تسنیم، حجت‌الاسلام مهدی طائب در واکنش به سخنان امروز هاشمی‌رفسنجانی، گفت: واقعا در این ایام که آقای هاشمی‌رفسنجانی اعلام می‌کند "دلواپسان امام را هم اذیت می‌کردند" باید ببینیم که آقای هاشمی‌رفسنجانی دلواپس چیست؟ آیا آقای هاشمی دلواپس انقلاب اسلامی است؟ 

وی افزود: پس چطور در فتنه 88 آقای هاشمی‌رفسنجانی از کسانی حمایت کردند که می‌خواستند همه چیز را به آتش بکشند و انقلاب اسلامی را نابود کنند. آقای هاشمی‌رفسنجانی پس از فتنه 88 نیز سکوت اختیار کرد و علیه فتنه‌گران هیچ واکنشی نشان نداد.  
 
استاد حوزه علمیه خاطرنشان کرد: بنده به این مشکوکم که آقای هاشمی‌رفسنجانی در حال حاضر بابت فرزندش دلواپس دستگاه قضایی است.  
 
حجت‌الاسلام طائب اظهار داشت: اکنون دستگاه قضایی عدالت را همه‌گیر انجام می‌دهد، اما گرچه هنوز حکم قطعی برای فرزند آقای هاشمی‌رفسنجانی صادر نشده، آقای هاشمی‌رفسنجانی نشان می‌دهد که دلواپس این مسئله است.
 
وی با اشاره به اینکه آقای هاشمی‌رفسنجانی می‌خواهد همه دستگاه‌ها باب میل وی عمل کنند، گفت: کسانی را که آقای هاشمی‌رفسنجانی دلواپس می‌خواند افرادی هستند که به برخی از موضوعات سیاسی کشور نقد دارند. مگر اینها آمده‌اند و خیابان را به هم ریخته‌اند یا قصد دارند انقلاب را به آتش بکشند؟
 
ایشان تاکید کردند: مقام معظم رهبری نیز همواره تاکید دارند که به سخنان منتقدان توجه شود. لازم است آقای هاشمی‌رفسنجانی به این فرمایش مقام معظم رهبری توجه ویژه‌ای داشته باشد. 

[ یکشنبه 94/1/23 ] [ 9:51 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
اگر دیروز یزید و یزیدیان حرمت خانه خدا را می شکستند امروز شکم بارگانی از همان نسل، حرمت زائر این خانه را می شکنند.
به گزارش جهان، حسین ابراهیمی در وبلاگ "سرباز صفر جنگ نرم" نوشت:
نمی دانم حال تو چگونه می شود آنگاه که کسی یا گروهی به خانه خدا یعنی کعبه جسارت کند حالا چه رسد به آنکه بخواهد خانه خدا را خراب نماید ، اما امروز امری سنگین تر از خراب شدن خانه خدا اتفاق افتاده است که آن تخریب حرمت و شرف یک مومن است، شیعیان علی علیه السلام مگر نشنیده اند که فرمود : المومن اعظم حرمة من الکعبه1؛ شرافت و احترام مومن از احترام کعبه،بیشتر است. 
 
اگر دیروز یزید و یزیدیان حرمت خانه خدا را می شکستند امروز شکم بارگانی از همان نسل، حرمت زائر این خانه را می شکنند،چه کسی می تواند حال نوجوانی را تصور کند که با انگیزه یک سفر معنوی و دیدن خانه خدا و توشه برداشتن از این سفر با شور حال خاصی پا به این کشور می گذارد اما با چنین صحنه ای مواجه می شود؟ چه حالی دارد این نوجوان؟ چه چیزی می تواند روح ویران شده و شخصیت خورد شده او را بازسازی نماید؟  ادامه مطلب...
[ یکشنبه 94/1/23 ] [ 9:48 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
بازخوانی سکوت وزارت امورخارجه در قبال یک بی حرمتی؛
تحقیر بانوی چادری در قلب تهران توسط مرد فرانسوی!
واقعه تلخ تعرض به دو نوجوان ایرانی در فرودگاه جده، ماجرای بی‌حرمتی به یک خانم چادری در سفارت فرانسه در تهران را به یاد افکار عمومی آورد که با گذشت چند ماه از آن، واکنش مناسبی از سوی وزارت خارجه نسبت به آن مشاهده نشد
عکس تزئینی است
عکس تزئینی است
گروه بین الملل جهان نیوز: ماجرای تلخ تعرض و جسارت به دو نوجوان ایرانی در فرودگاه جده در خاک عربستان سعودی، روایت دردناکی است از بدرفتاری کشورهای خارجی با اتباع ایرانی که متاسفانه در یکی دو سال اخیر، شدت بیشتری به خود گرفته و درگیر بودن دستگاه دیپلماسی کشورمان در ماجرای مذاکرات هسته‌‍ای نیز سبب شده تا وزارت امور خارجه واکنش مناسب و جدی در این زمینه نداشته باشد.

موضوع تعرض به نوجوانان ایرانی توسط ماموران امنیتی یک کشور بیگانه، مجددا ماجرای هتک حرمت یک خانم چادری در سفارت فرانسه در تهران را در میان افکار عمومی زنده کرد؛ ماجرایی که چند ماه پیش رخ داد و حتی بخش‌های مختلف خبری در رسانه ملی هم نسبت به آن واکنش نشان دادند اما پاسخی و واکنشی از سوی وزارت امور خارجه و مسئولان ارشد دستگاه دیپلماسی اتخاذ نشد. ادامه مطلب...
[ یکشنبه 94/1/23 ] [ 9:47 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
خرازی: زمان جنگ با هاشمی و روحانی روی دریا میگو خوردیم اما رزمندگان نان و ماست می‌خوردند
تلاش یک پزشک برای ترور حاج قاسم در مشهد!
اولین باری که میگو خوردم با اینکه من از خانواده متمولی بودم میگوهایی بود که روی دریای عمان در هنگام مانور با آقای هاشمی و روحانی خوردیم.
خرازی: زمان جنگ با هاشمی و روحانی روی دریا میگو خوردیم اما رزمندگان نان و ماست می‌خوردند
به گزارش جهان، صادق خرازی در گفتگو با سالنامه روزنامه اعتماد با بیان اینکه تشریفات در زمان جنگ هم در اوج بود، گفت: یادم می‌آید اولین باری که میگو خوردم با اینکه من از خانواده متمولی بودم میگوهایی بود که روی دریای عمان در هنگام مانور با آقای هاشمی و روحانی خوردیم. عکس‌هایش هم هست. در حالی که من می‌دیدم که بچه‌های جنگ و فرماندهان سپاهی جنگ در‌‌ همان جلسات و ضیافت‌ها حضور داشتند اما نان و ماست می‌خوردند و امساک می‌کردند که خیلی درس‌آموز بود.  ادامه مطلب...
[ یکشنبه 94/1/23 ] [ 9:46 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
بذرپاش در دانشگاه تهران:
کسانی خون به دل امام کردند که جام زهر را به او نوشاندند/افرادی که ادعا می‌کردند با یک سفر به عربستان مشکلات حل می‌شود، الان سفر کنند

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: کسانی که در آن سال‌ها جام زهر را به امام نوشاندند، امام را اذیت کردند، نه کسانی که نگران منافع ملی ملت هستند.

خبرگزاری فارس: کسانی خون به دل امام کردند که جام زهر را به او نوشاندند/افرادی که ادعا می‌کردند با یک سفر به عربستان مشکلات حل می‌شود، الان سفر کنند
به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، مهرداد بذرپاش عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی با حضور در برنامه چرایی مذاکره برای رسیدن به یک تفاهم با عنوان «از رنجی که می‌بریم» که به همت انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشکده حقوق و علوم سیاسی دانشگاه تهران برگزار شد به سخنرانی پرداخت.

وی در ابتدای سخنان خود با بیان اینکه سخنان ما برای تصحیح روند کار است، گفت: برخی اصرار دارند مرتب با تحقیر افرادی که نگران منافع ملی و اتفاقات خاصی که در کشور صورت می‌گیرد هستند، نگذارند صدای آنان شنیده شود.

وی با اشاره به اتفاق بزرگ دهه گذشته در صحنه بین‌الملل گفت: اتفاق بزرگی که در دهه اخیر اتفاق افتاده است همین مذاکرات هسته‌ای است که در دو دوره گذشته دستور کار دولت‌ها بوده است. ادامه مطلب...

[ یکشنبه 94/1/23 ] [ 9:43 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
آیا بهشتی که وعده داده شده است که به زیر پای مادران است، زیر پاهای برهنه و لاک زده ی این مادران است؟ یا زیر پای آن مادری است که تمام وجودش را گذاشته تا سربازانی برای امام زمان علیه السلام تربیت کند؟
به گزارش جهان، وبلاگ "سلام به خدا" نوشت:
ولادت حضرت زهرا سلام الله علیها به عنوان روز زن و روزمادر شناخته شده است و این نامگذاری از آن جهت است که حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها برترین و با فضیلترین مادر برای فرزندانشان و همسری نمونه برای حضرت علی علیه السلام بودند. وقتی به سیره عملی ایشان رجوع کنیم میبینیم که ایشان در تربیت فرزندان خود بسیار به رشد معنویشان توجه داشتند به طوریکه حضرت زینب سلام الله به عنوای الگوی حجاب و صبر و مقاومت شناخته شدند و همچنین امام حسن و امام حسین علیهما السلام هر کدام به گونه ای در احیای دین و انجام فرائض الهی جان نثاری کردند. همچنین رفتار ایشان با همسر نیز الگوی بزرگی برای زنان میباشد.  ادامه مطلب...
[ شنبه 94/1/22 ] [ 10:19 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]

در دنیا شهر هایی با اسم ها و شرایط عجیب و غریب وجود دارند. یکی از این شهر ها `شهر آبی` در هند است که با نام Jodhpur شناخته می شود و در وسط بیابانThar قرار دارد.
در این شهر تمام خانه ها به رنگ آبی هستند و وقتی از بالا به این شهر نگاه می کنیم مثل آسمانی است که روی زمین است!

[ شنبه 94/1/22 ] [ 9:46 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]

حضرت فاطمه زهرا (س) می‌فرماید: در حالی که بستر خود را پهن کرده بودم، رسول خدا (ص) بر من وارد شد و فرمود:‌ ای فاطمه، سر به بستر خواب مگذار مگر اینکه چهار عمل را انجام دهی: قرآن را ختم کن، پیامبران را شفیع خود قرار بده، اهل ایمان را از خویش راضی گردان و یک حج و عمره انجام بده.

به گزارش گروه فضای مجازی «خبرگزاری دانشجو»، حضرت فاطمه زهرا (س) می‌فرماید: پدرم این چهار دستور را داد و مشغول نماز شد. من هم در حالی که انجام این چهار کار را مشکل می‌دیدم، به فکر فرو رفتم و صبر کردم که نماز پدرم تمام شود و برای انجام آن اعمال راهنمایی بگیرم. وقتی نماز حضرتش به پایان رسید، عرض کردم:‌ ای رسول خدا، چهار دستور به من دادی که برای انجام آن در این وقت کم توانایی ندارم. آن حضرت لبخندی زد و بعد فرمود:
 اگر (قل هو الله احد) را سه مرتبه بخوانی، مثل این است که یک ختم قرآن انجام داده‌ای؛ و اگر بر من و پیامبران قبل از من صلوات بفرستی، همه ما روز قیامت شفیعان تو هستیم؛ و اگر برای اهل ایمان از خداوند آمرزش بخواهی، همه آنان از تو رضایتمند خواهند شد؛ و اگر بگویی: (سبحان الله والحمدلله ولا اله الا الله والله اکبر) مانند این است که حج و عمره انجام داده‌ای.

منبع: کتاب فاطمةالزهرا بهجة قلب المصطفی، ص304
  منبع: افکار نیوز


[ شنبه 94/1/22 ] [ 9:45 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
<      1   2   3   4   5   >>   >
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک های مفید
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب
عمارنامه : نجوای دیجیتال بصیرت با دیدگان شما 		AmmarName.ir

بازدید امروز: 228
بازدید دیروز: 359
کل بازدیدها: 4403700