NTENT="IR" />
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کلارآباد دات کام
قالب وبلاگ

سالروز میلاد خجسته فاطمه زهرا (س) سرور بانوان جهان، عطای خداوند سبحان، کوثر قرآن، همتای امیر مومنان و الگوی بی بدیل تمام جهانیان بر همه زنان عالم مبارک باد . . .

. .     



خدمات جبران ناپذیر مادر
مردی به رسول خدا صلی الله علیه و آله وسلم گفت: «مادرم، سخت پیر شده است و اکنون نزد من زندگی می کند. او را بر دوش می گیرم و جابه جا می کنم. خود به او غذا می خورانم و شست و شویش می دهم. با این حال، از روی شرم، چهره ام را از او برمی گردانم تا بدین گونه او را تعظیم کرده باشم. آیا تلافی خدمات او را کرده ام؟» فرمودند: «نه». در ادامه پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله با برشمردن مشکلات و رنج های که مادر در دوران بارداری و طفولیّت فرزند خود تحمل می کند علّت این حکم را مورد اشاره قرار می دهند.

. مادر با یک دست گهواره، و با دستی دیگر جهان را تکان می دهد. (ناپلئون بناپارت، امپراطور فرانسوی)

. کودک، مادرش را از لبخندش می شناسد. (ورژیل، شاعر رومی) .

خدا می خواست همه جا جلوه کند، مادر را آفرید. (عربی) 
. مهربانی پدر از قله فراتر است، مهربانی مادر از اقیانوس عمیق تر است. (ژاپنی) .

وقتی بچه زمین می خورد، مادر گریه می کند؛ وقتی مادر زمین می خورد، بچه می خندد! (افریقایی) .  

 


[ سه شنبه 94/1/18 ] [ 11:6 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]

سئوال :من دختر هجده ساله ای هستم که در خانواده ای بدنیا آمده ام که دوست پسر از ملزومات زندگی هر فردی است . من هم اول مقاومت کردند ولی نگذاشتند و گفتند که تو آداب معاشرت را رعایت نمی کنی . از سوم راهنمایی تا چند وقت قبل با خیلی از پسرها دوست بوده ام ولی یکدفعه عشق خدا به دلم افتاد و شروع به نماز خواندن کردم . دوست هایم را کنار می گذارم ولی نمی توانم و دوباره وسوسه می شوم و سراغشان می روم . من معتاد به گناه شده ام . دوباره میهمانی هایی می روم که خدا دوست ندارد . به من کمک کنید .

پاسخ – سوالی مشابه این از معصومین کردند و گفتند که طرف معتاد به گناه است . حضرت فرمودند که یک کار را ترک نکن . اگر نمی توانی گناه را ترک کنی ، استغفار را ترک نکن . آیت الله بهجت هم به جوانی سفارش کردند که اگر نمی توانی گناه را ترک کنی ، استغفار را ترک نکن . وقتی من گناه میکنم شیطان نمی گذارد که من استغفار کنم و میگوید که تو خیلی آلوده شده ای . این مثل معتادی است که می خواهند ترکش بدهند ، داروهایی به او می زنند که همان مواد است ولی حساب شده ، آرام آرام می خواهند ترکش بدهند . باید به این دختر خانم که حال قشنگی پیداکرده اند تبریک گفت . نور محبت خدا در دلش آمده است . عاشق شده است ، سعی کند که این عشق را تقویت کند . از خدا بخواهد که منجی برای او بفرست که او را از آن خانواده جدایش بکند . اگر از آن دوستی ها نمی تواند دل بکند ، در مدرسه با دو تا دوست خوب هم دوست بشود و در دو تا محیط قشنگ هم برود . از مجلس گناه بیرون آمدی استغفار کن ، سجده کن ، دو رکعت نماز بخوان و بگو غلط کردم . باید گناه را ترک کرد ، باید گناه را ترک کرد ، اگر نشد استغفار کرد . و دیگر اینکه واقعا دعا کند . همچنان آسیه همسر فرعون مجبور بود که پیش فرعون زندگی کند و میگفت : خدایا من را از اینجا نجات بده و نجات آسیه در شهادتش بود . حضرت یوسف گفت : خدایا من را از این محیط گناه آلود نجاتم بده . خدایا حاضرم در زندان بروم ولی در محیط گناه نباشم . دعا کنم ، مقاومت کنم ، جایگزین کنم و نا امید نشوم . اگر عروسی رفتیم که تاثیر گذار نبودیم و تاثیر پذیر هم نبودیم ولی بخاطر اینکه صله ی رحم که مستحب است رفتیم ، باید مواظب باشیم که تایید گناه نکرده باشیم . وقتی شما دیر می روی و سرتان را به کاری گرم میکنید و حواس را جای دیگر می بری و معترضانه در جایی حاضر میشود مشخص است که تایید نمی کنید .


[ سه شنبه 94/1/18 ] [ 10:26 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
تحلیل دقیق اپوزیسیون از 2 پیام رهبر انقلاب
در شرایطی که هنوز بحث نقد بیانیه سوئیس در محافل سیاسی و بین افکار عمومی داغ است، برخی فعالان سیاسی و طیف تندرو در تلاش‌اند تا با خاتمه‌یافته توصیف کردن این بحث، موضوعات جنجالی دیگری را پیش بکشند.
به گزارش جهان به نقل از مشرق، واکنش‌ها به "بیانیه سوئیس" بسیار بیشتر و پردامنه‌تر از آنچه تصور می‌شد، بوده است. این بیانیه که پس از 9 روز مذاکره تیم هسته ای ایران با گروه کشورهای 1+5 در شهر لوزان سوئیس منتشر شد، شامل راه‌حل‌هایی برای حل پرونده هسته‌ای ایران است که باید در طول سه ماه رایزنی، نگارش و مورد توافق قرار گیرد.

حامیان دولت و بخش اعظم اصلاح طلبان با پایکوبی و تبریک به استقبال بیانیه سوئیس رفته‌اند و حتی کسانی همچون صادق زیباکلام، فعال اصلاح طلب، آن را سرآغاز بخش جدیدی از تاریخ کشور و یک نقطه عطف همچون "انقلاب اسلامی" توصیف کرده‌اند.[1] ادامه مطلب...
[ سه شنبه 94/1/18 ] [ 10:22 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
[ سه شنبه 94/1/18 ] [ 10:15 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
استودیو میم که توسط چند فتنه گر شناخته شده همچون حنیف شعاعی اداره می شود و با خانه فرهنگ اتریش نیز مرتبط اند سلسله فیلمهای مستند اجتماعی ساخته اند که از شبکه مستند سیما هم پخش شده و برخی نیز قرار است پخش شود!
برنامه سازی چند فتنه گر برای صداوسیما!
به گزارش سرویس فرهنگ و جامعه عصر امروز با آمدن رییس جدید سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی برخی تحولات در این رسانه که قبلا هم به برخی از آن اشاره کرده بودیم روی داده است که قابل تامل می باشد.

بنا بر این گزارش از حذف اقامه نماز جماعت در برخی شبکه ها که فرصت خواندن نماز اول وقت را به مخاطب می داد تا اینکه برخی فتنه گران که هنوز راهشان را از دوستانشان جدا نکرده و برای سیما مستند می سازند از رخدادهای مدیریت جدید می باشد.

به گزارش خبرنگار ما استودیو میم که توسط چند فتنه گر شناخته شده همچون حنیف شعاعی اداره می شود و با خانه فرهنگ اتریش نیز مرتبط اند سلسله فیلمهای مستند اجتماعی ساخته اند که از شبکه مستند سیما هم پخش شده و برخی نیز قرار است پخش شود! ادامه مطلب...
[ سه شنبه 94/1/18 ] [ 9:44 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
اخیرا هم خبر معاون وزیر ورزش مبنی بر اجازه شورای عالی امنیت ملی با حضور بانوان در ورزشگاها برای دیدن مسابقات با خوشحالی زایدالوصف منافقان و ضد انقلاب و فتنه گران خارج از کشور همراه شد.
مخالفت جدی مراجع عظام با حضور زنان در ورزشگاها
به گزارش سرویس فرهنگ و جامعه عصر امروز معلوم نیست چرا هرزگاهی و با حضور هر دولتی باید بحث حضور زنان در ورزشگاها که مخالفت جدی مراجع عظام و علمای بلاد اسلامی را در پی دارد به سوژه ای برای محافل ضد انقلاب تبدیل گردد.

بنا بر این گزارش آخرین باری که دولتهای پیشین به اینکار مبادرت ورزیدند در سال 85 بود که واکنش شدید مراجع و متدینین جامعه را در پی داشت که بعد از چندی و فقط با بردن هزینه اختلاف بین علما و دولت از دستور کار خارج گردید.

اما اخیرا هم خبر معاون وزیر ورزش مبنی بر اجازه شورای عالی امنیت ملی با حضور بانوان در ورزشگاها برای دیدن مسابقات با خوشحالی زایدالوصف منافقان و ضد انقلاب و فتنه گران خارج از کشور همراه شد.





به گزارش خبرنگار ما البته خبر فوق بلافاصله از سوی وزارت کشور تکذیب گردید. اما دیروز مجددا معاون امور زنان ریاست جمهوری خبر وزارت کشور را تکذیب کرد! و گفت برای برخی از ورزشها از شورای عالی امنیت ملی مجوز خواسته ایم که منتظر نظر آنها هستیم!! و معلوم نیست کجای این اظهار نظرات متفاوت نشان از یکدلی و یکپارچگی دولت تدبیر دارد؟!  ادامه مطلب...
[ سه شنبه 94/1/18 ] [ 9:42 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
ظاهرا این جماعت دو کار عمده تا انتخابات را بین خود تقسیم بندی کرده اند گروهی در پی ایجاد مذاکره با شیطان بزرگ هستند و گروهی در صدد رفع حصر از خائنین به مردم یعنی سران فتنه 88!
توهمات مشاور هاشمی پایانی ندارد!
به گزارش سرویس سیاسی عصر امروز هنوز توافق نسیه کشورهای دروغگو علیه برنامه هسته ای ایران به سرانجام نرسیده است که فتنه گران و اصلاح طلبان آن را پایان یافته دانسته و در پی تحقق آرزوهای پوچ خود هستند!

بنا بر این گزارش ظاهرا این جماعت دو کار عمده تا انتخابات را بین خود تقسیم بندی کرده اند گروهی در پی ایجاد مذاکره با شیطان بزرگ هستند و گروهی در صدد رفع حصر از خائنین به مردم یعنی سران فتنه 88!

به گزارش خبرنگار ما در این میان مشاور هاشمی یعنی غلامعلی رجایی در وبلاگ خود در مطلبی تحت عنوان "نرمش قهرمانانه در خارج، نسیم تعادل در داخل" "پس از حل مساله هسته‌ای، نوبت رفع حصر است" ظاهرا لیدر هر دو جریان شده است و هم از رابطه با آمریکا و هم از رفع حصر بدون اینکه معلوم کند چه کسی باید تقاس خون به ناحق ریخته مردم و آبروی رفته نظام را بپردازد سخن گفته است. ادامه مطلب...
[ سه شنبه 94/1/18 ] [ 9:40 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
ربع پهلوی که مدعی است باید به حکومت ایران برسد ( شتر در خواب بیند ...) از دادن یک ایده نیز عاجز است و هر سال به تقلید و تبعیت از امام المسلمین برای سالها نامگذاری می کند و نشان می دهد که بی خود نیست مردم ایران چرا وی و خاندان ظالم ستمشاهی اش را از ایران اخراج کردند.
تقلید ربع پهلوی از رهبر معظم انقلاب! + تصویر
به گزارش سرویس سیاسی عصر امروز شنیده شده است که ربع پهلوی مدتی است به افسرده گی دچار شده است و به هر بهانه ای با دخالت در هر موضوعی به دنبال مطرح کردن خودش می باشد!

بنا بر این گزارش وی حتی از انتشار تصویر پرچم مجعول ایران در صفحه منتسب به اشکان دژاگه نیز حمایت کرده است و نشان داده که پولهای به یغما برده شده توسط خاندان مفلوکش نیز دردی از بیچارگی و افسردگی وی دوا نکرده است. ادامه مطلب...
[ سه شنبه 94/1/18 ] [ 9:38 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]

شهید جمال اسدزاده در یادداشت‌هایش به 5 دلیل به عنوان دلایل حضورش در جبهه اشاره کرده است.

خبرگزاری فارس: 5 دلیل حضور آقا معلم در جبهه

به گزارش خبرنگار آموزش و پرورش خبرگزاری فارس، شهید جمال اسدزاده در سال 1345 در خانواده‌ای متدین در سلماس متولد شد؛ در ایام جوانی فردی متعهد، دلسوز و با ایمان بود که در جریان شکل‌گیری انقلاب اسلامی با بینشی که از اسلام داشت به همراهی و همیاری مردم کوشید که در همین جریان زخمی شد.

او در سن 8 سالگی، پدر خود را از دست داد و طعم تلخ یتیمی را چشید؛ وی پس از گذراندن تحصیلات متوسطه‌اش پس از یک سال، در کنکور سراسری شرکت کرد و در رشته امور تربیتی در تربیت معلم شهید رجایی تهران قبول شد و پس از فارغ‌التحصیل شدن بنا به تکلیف شرعی در جبهه‌های حق علیه باطل در منطقه شلمچه به دفاع از کیان میهن اسلامی پرداخت.

او باید از برادر و خواهر و مادر خود مراقبت می‌کرد چرا که سرپرست خانواده خویش نیز بود اما دلایل حضور خود در جبهه‌ را در یادداشت‌هایش چنین عنوان کرده است:

1- احساس تکلیف شرعی

2-  لبیک به ندای رهبر کبیر انقلاب

3- حفظ آبرو و حیثیت میهن اسلامی

4- پشتیبانی از ولایت فقیه

5- برپایی حکومت عدل الهی و برپا داشتن پرچم لااله‌الاالله در دنیا.

جمال اسدزاده 25 دی ماه سال 65 در شلمچه به شهادت رسید.

وصیت نامه شهید:

 

من از درگاه خداوند خجالت می‌کشم که وصیت‌نامه می‌نویسم زیرا بنده ای مثل من چه می‌تواند برای گفتن داشته باشد. از خداوند متعال خواستارم که مرا ببخشد گرچه می‌ترسم این دنیای زودگذر را وداع کنم به همین خاطر اگر چه بدی و بی احترامی به شما و تمامی عزیزان کرده‌ام، خواستارم که مرا به بزرگی خود ببخشید. من از همه حلالیت می‌طلبم و شما را به خدا می‌سپارم. خدانگهدار.


[ دوشنبه 94/1/17 ] [ 10:59 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
قزوین از استان‌های پرجاذبه کشور است که با آثار تاریخی و فرهنگی فراوان خود پذیرای مهمانان می شود.
[ دوشنبه 94/1/17 ] [ 10:58 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
<   <<   6   7      >
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک های مفید
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب
عمارنامه : نجوای دیجیتال بصیرت با دیدگان شما 		AmmarName.ir

بازدید امروز: 210
بازدید دیروز: 115
کل بازدیدها: 4392305