NTENT="IR" />
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کلارآباد دات کام
قالب وبلاگ
در حاشیه های جلسه امروز مجلس
عکس/نماز اول وقت در مجلس

[ چهارشنبه 93/5/29 ] [ 8:50 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]


[ سه شنبه 93/5/28 ] [ 8:37 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
درحالیکه استیضاح وزیر علوم به عنوان حق طبیعی نمایندگان مجلس فردا مطرح خواهد شد، عناصر تندرو و افراطی سعی در به حاشیه کشاندن این استیضاح را دارند.
تهدید به آشوب در دانشگاه‌ها توسط جهاد دانشگاهی!
به گزارش جهان، در تازه ترین اظهار نظر "مهدی فیض" معاون فرهنگی جهاددانشگاهی در مصاحبه با خبرگزاری" ایسنا" ضمن توهین به نمایندگان استیضاح کننده، جملاتی را در رابطه با اهداف استیضاح وزیر علوم در تابستان بیان کرده که بسیار خطرناک و نشان دهنده تصمیمات این گروه افراطی برای به آشوب کشاندن دانشگاه ها می باشد.

وی در این مصاحبه با طرح این پرسش که چرا استیضاح کنندگان در دوره تعطیلات تابستانی به دنبال استیضاح وزیر رفته اند؟، گفته است: این امر به این دلیل است که استیضاح کنندگان واقفند اگر در دوره فعالیت دانشگاه این اتفاق می افتاد، دانشجویان و استادان عکس العمل تندی نشان می دادند و محیط دانشگاهی نمی توانست آرامش خود را حفظ کند! ادامه مطلب...
[ سه شنبه 93/5/28 ] [ 8:32 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
امروز با استقرار مجدد اطرافیان هاشمی بر مسند ریاست دانشگاه آزاد شاهد تغییر رویه جدیدی نسبت به دو سال گذشته در این دانشگاه هستیم.
به گزارش جهان، وقتی در مراسم معارفه میرزاده به عنوان رئیس دانشگاه آزاد تصویر بزرگی از هاشمی رفسنجانی رییس هیات امنای دانشگاه آزاد به نمایش در آمد شاید کمتر کسی فکر می کرد این مساله سر آغاز رویکردی جدید در دانشگاه آزاد باشد. رویکردی که پس از مدت کمی حاکی از اجرایی شدن اندیشه های هاشمی در دانشگاه آزاد بود، مساله‌ای که حضور مکرر هاشمی در برنامه‌های مختلف دانشگاه ان را تایید می‌کرد.

امروز با استقرار مجدد اطرافیان هاشمی بر مسند ریاست دانشگاه آزاد شاهد تغییر رویه جدیدی نسبت به دو سال گذشته در این دانشگاه هستیم. رویه ای که بر همه مسائل این دانشگاه سایه انداخته است. روزی این رویکرد در قالب یک بخشنامه علیه حجاب در دانشگاه آزاد دیده می‌شود و روزی در چینش عکس بزرگان نظام اسلامی در اتاق جلسات رئیس دانشگاه خود را نشان می‌دهد.

در حالی که در دوران ریاست 29 ساله عبدالله جاسبی رئیس اسبق دانشگاه آزاد تصویر هاشمی در همه ساختمان های این دانشگاه نصب شده بود پس از ریاست فرهاد دانشجو این روند تغییر پیدا کرد.


http://jahannews.com/images/docs/files/000375/nf00375954-1.jpg

[ سه شنبه 93/5/28 ] [ 8:32 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]

 

جدول مقایسه ای روسای تغییر یافته دانشگاهها در دولت یازدهم به همراه گرایش سیاسی آنها

بلافاصله پس از تعویض دولت، تغییرات مدیران ارشد دانشگاهها در دوران سرپرستی جعفر توفیقی و وزارت فرجی دانا شروع شد و تاکنون قریب به اتفاق روسای دانشگاه ها تغییر کرده اند. جدول ذیل تنها بخشی از تغییراتی که در سطح روسای دانشگاهها صورت گرفته را تا پایان فروردین ماه 1393 نشان می دهد.

moghayesedaneshgah ادامه مطلب...

[ سه شنبه 93/5/28 ] [ 8:26 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
سخنگوی کمیسیون آموزش مجلس از افزایش امضاهای طرح استیضاح وزیر علوم خبر داد.
به گزارش مشرق، قاسم جعفری نماینده مردم بجنورد و سخنگوی کمیسیون آموزش مجلس  از افزایش امضاهای طرح استیضاح وزیر علوم خبر داد و گفت که رفتار نادرست حامیان فرجی‌دانا، موجب افزایش متقاضیان استیضاح شده است.

در عین حال، علی‌ اصغر زارعی نماینده مردم تهران درباره چرایی افزایش تعداد امضاهای طرح استیضاح وزیر علوم به خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم،گفت: متاسفانه بداخلاقی‌ها زیادی علیه نمایندگانی که استیضاح را امضا کرده‌اند، صورت گرفته که همین موجب افزایش حامیان استیضاح شده است.

علیرضا زاکانی نماینده مردم تهران در مجلس نیز در همین‌باره به خبرنگار تسنیم گفت: در 11 سالی که نماینده مجلس بوده‌ام تاکنون ندیده‌ بودم که نمایندگان برای انصراف از استیضاح تا این حد تهدید شده باشند؛این فشاری‌ که به نمایندگان می‌آورند به هیچ عنوان سابقه نداشته است.
منبع: تسنیم

[ سه شنبه 93/5/28 ] [ 8:17 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]

سرکردگان داعش در شرایطی ادعای احیا مقررات صدر اسلام را دارند که اراذل و اوباش قفقازی، چچنی، فرانسوی، آلمانی و امریکایی پیوسته به آنها حتی با اصول ابتدایی اسلام و انسانیت نیز بیگانه اند. نحوه برخورد آنها با زنان مسلمان، هر بیننده ای را آزار می دهد.

دانلود


[ سه شنبه 93/5/28 ] [ 8:16 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
آبشار بیشه دورود استان لرستان.
[ سه شنبه 93/5/28 ] [ 8:15 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس، با اشاره به نظر رئیس جمهور در خصوص استیضاح فردای فرجی دانا از بازگشت به تحصیل 140 تن از محکومان امنیتی، خبر داد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از مهر، محمدمهدی زاهدی،‌ گفت: اگر در وزارت علوم اولویت علمی در نظر گرفته نشود و ما شاهد حاشیه سازی سیاسی باشیم، به این معنا که مسائل سیاسی و حواشی آن بر مسائل علمی و فناوری اولویت یابد، یقینا اثر خود را در مدت نه چندان طولانی یعنی در بازه زمانی 3 یا 4 سال نشان خواهد داد و کشور با مشکل جدی و چالشی در حوزه پیشرفت و استقلال روبهرو کند و موانعی بر سر راه خودکفایی ایجاد خواهد شد. ادامه مطلب...
[ سه شنبه 93/5/28 ] [ 8:12 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
جواد جهانگیرزاده نمایندگان ارومیه امروز در صحن علنی مجلس با کوچک زاده درگیری لفظی پیدا کرد و خطاب به وی الفاظی را به کار برد.
[ سه شنبه 93/5/28 ] [ 8:11 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
<      1   2   3   4   5   >>   >
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک های مفید
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب
عمارنامه : نجوای دیجیتال بصیرت با دیدگان شما 		AmmarName.ir

بازدید امروز: 344
بازدید دیروز: 245
کل بازدیدها: 4392684