NTENT="IR" />
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کلارآباد دات کام
قالب وبلاگ


[ یکشنبه 93/5/26 ] [ 10:46 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]

ماهی‌ها و موجودات زنده‌ای‌ با ظاهری جالب و اسرارآمیز وجود دارند که در اعماق اقیانوس‌ها زندگی می‌کنند. تصویر برخی از آنها توسط یک عکاس گردآوری شده است.

به گزارش گروه دانستنی‌های خبرگزاری فارس، عکس‌های زیر گلچینی از برخی از موجودات زنده اسرارآمیزی است که در اعماق اقیانوس‌ها زندگی می‌کنند.

 

ادامه مطلب...

[ یکشنبه 93/5/26 ] [ 10:43 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
حق الناس

رهروان ولایت ـ حق الناس حقوقی است که انسان در رابطه با دیگران باید رعایت کند و رعایت نکردن حقوق دیگران باعث گرفتاری انسان هم در دنیا و هم در قیامت می‌شود.یکی از اهداف بلند بعثت انبیاء محقق نمودن عدالت و ادای حق مردم در جامعه بشری بود.

در برخی روایات اهمیت حق الناس را از حق الله مهم تر دانسته اند، زیرا حق الناس، حق الله هم هست ولی حق الله حق الناس نیست. هر کس گناهی کند فقط طرفش خدا است و دیگر به کسی بدهکار نیست اما اگر کاری کند که حق مردم ضایع شود خدا هم مدعی است. ادامه مطلب...

[ یکشنبه 93/5/26 ] [ 10:38 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
موضوع بورس ها و ادامه تحصیل غیر قانونی برخی مسئولان دولتی و همچنین نزدیکان بعضی مدیران وزارت علوم از جمله مواردی است که به صورت یک‌طرفه در مورد آن حرف و حدیث های مفصلی مطرح شده است.
بورسیه تحصیلی فرزندان 4 مدیر فرجی‌دانا +اسامی و جزئیات
به گزارش جهان، شبکه اطلاع‌رسانی دانا نوشت: 

موضوع بورس ها و ادامه تحصیل غیر قانونی برخی مسئولان دولتی و همچنین نزدیکان بعضی مدیران وزارت علوم از جمله مواردی است که به صورت یک‌طرفه در مورد آن حرف و حدیث های مفصلی مطرح شده است.

به گزارش خبرنگار شبکه اطلاع رسانی دانا، همزمان با نزدیک شدن به روز استیضاح وزیر علوم بحث ها و اظهار نظرها و اخبار مختلف و داغی در مورد بورسیه های غیر قانونی در ادوار گذشته از سوی طیفی خاص در رسانه های اصلاح طلب و حامی دولت منتشر می شود. ادامه مطلب...
[ یکشنبه 93/5/26 ] [ 10:34 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
همزمان با نزدیک شدن به روز استیضاح وزیر علوم:
روز گذشته یکی از سایت های ضد انقلاب قبل از سایر رسانه های داخلی اقدام به انتشار لیست کامل اسامی بورسیه شدگان دولت دهم را نمود که دسترسی این رسانه ضد انقلاب که متعلق به سرویس جاسوسی آلمان می باشد به اسناد و اطلاعات داخلی وزارت علوم جای تامل فراوان را دارد.
به گزارش سرویس سیاسی پایگاه 598، همزمان با نزدیک شدن به روز استیضاح وزیر علوم و تحقیقات دولت یازدهم شاهد تشدید عملیات روانی رسانه های دولتی برای تحت فشار قرار دادن نمایندگان مجلس با هدف حفظ دکتر فرجی دانا در این وزارتخانه هستیم. ادامه مطلب...
[ یکشنبه 93/5/26 ] [ 10:28 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
نقض توافق ژنو از جمله موضوعاتی است که تاکنون بارها مورد اشاره منتقدان توافق هسته‌ای قرار گرفته است.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از «وطن امروز»، این موضوع یعنی عدم پایبندی غرب به توافق هسته‌ای با ایران که تنها 5 روز بعد از امضای توافق ژنو صورت گرفت هیچگاه مورد تایید تیم مذاکره کننده قرار نگرفته و دستگاه دیپلماسی در اظهارات مختلفی آن را انکار کرده است. انکار افزایش تحریم‌ها از سوی دستگاه دیپلماسی البته در شرایطی بود که وزارت امور خارجه همزمان بر این نکته که در صورت وضع تحریم‌های جدید، شرایط به حالت قبل از توافق برخواهد گشت، تاکید داشت اما در میان اظهارات مختلف منتقدان مبنی بر افزایش تحریم‌ها و تهدیدها و انکار  وزارت امور خارجه بر این موضوع، فرمایشات روز چهارشنبه رهبر حکیم انقلاب در دیدار وزیر امور خارجه، سفیران و مسؤولان نمایندگی‌های ایران در خارج از کشور مهر تاییدی بر انتقادات یکساله منتقدان توافق هسته‌ای در زمینه افزایش تحریم‌ها و تهدیدها علیه ایران بود. ادامه مطلب...
[ یکشنبه 93/5/26 ] [ 10:24 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
بازتاب بین‌المللی "رژیم کودک کش"؛
ادبیات سیاسی حضرت آیت الله خامنه ای در جنگ اخیر نوار غزه و بازتاب گسترده بین‌المللی آن، توانسته است؛ ضربه‌ مهمی را به اسرائیل وارد کند و به عنوان یک پدافند مهم در مقابل سیاست دروغین اسرائیل در توجیه حملات وحشیانه خود به نوار غزه عمل کند.
ادبیات سیاسی آیت‌الله خامنه‌ای چگونه جهانی شد/ واژه‌هایی که بلای جان صهیونیست‌ها شدندگروه بین‌الملل مشرق - ادبیات سیاسی حضرت آیت‌الله خامنه‌ای و بازتاب بین المللی آن، یکی از مهمترین ضربه ها را به رژیم صهیونیستی در جنگ اخیر وارد کرد. 

ادبیات سیاسی رهبر معظم انقلاب علیه رژیم صهیونیستی را باید یک ادبیات هدفمند و برنامه ریزی شده در جهت ضربه به این رژیم در ابعاد مختلف به شمار آورد. استفاده از واژگان خاص برای توصیف اقدامات این رژیم نه تنها توجه داخل را به جنبه های مهم غیرانسانی در اقدامات این رژیم جلب می کند بلکه فضای بین الملل را نیز به گونه قابل توجهی تحت تأثیر قرار می دهد. در این راستا ادبیات سیاسی مقام معظم رهبری در جنگ کنونی غزه، سیاست اسرائیل را که همواره تلاش دارد از مخالفت و انتقاد دولتها و سازمانهای بین المللی با ابزار تطمیع و تهدید و فشار ممانعت کند، پشت سر گذارد و حیطه ای را که فضای بین المللی ادعای دفاع از آن را دارد، نشانه گرفت.   ادامه مطلب...
[ یکشنبه 93/5/26 ] [ 10:18 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
استفاده از پالم در لبنیات در چند هفته گذشته جنجالی شده است. به گفته شرکت های تولید و توزیع لبنیات، افشاگری وزارت بهداشت در این باره، با کاهش فروش لبنیات مخصوصا نوع پرچرب مواجه شده است.

 همانطور که می بینید روی این بطری شیر و در زیر تاریخ تولید و انقضا نوشته شده: "فاقد هر نوع چربی گیاهی" که این امر بهانه ای برای افزایش 300 تومانی این محصول شده است.


عکس/ترفند جدید برای فروش شیرپرچرب

[ یکشنبه 93/5/26 ] [ 10:18 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
بانک مرکزی در واکنش به نامه چندی قبل محمود احمدی نژاد که خواستار معرفی آن دسته از اطرافیان او که به بانک ها بدهی دارند، شده بود، تأکید کرد معرفی این افراد بدون طی مراحل قانونی ممکن نیست.
 به گزارش مشرق، بانک مرکزی در واکنش به نامه چندی قبل محمود احمدی نژاد که خواستار معرفی آن دسته از اطرافیان او که به بانک ها بدهی دارند، شده بود، تأکید کرد: "معرفی این افراد بدون طی مراحل قانونی ممکن نیست".

در پاسخ بانک مرکزی آمده است:

بسمه تعالی

ریاست محترم دفتر رییس جمهور دوره نهم و دهم

عطف به نامه شماره 93283/دن مورخ 6/5/93 خطاب به رئیس کل بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران، به اطلاع می‌رساند بانک مرکزی در راستای انجام وظیفه قانونی خود و در پیگیری وصول  و تعیین تکلیف مطالبات غیرجاری بانکها نسبت به ارسال لیست پرونده‌های عمده ارجاع شده به محاکم قضایی، خدمت ریاست محترم قوه قضاییه اقدام نموده است. ادامه مطلب...
[ یکشنبه 93/5/26 ] [ 10:17 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]

 

علیرضا زاکانی

مهدی هاشمی پای ثابت اکثر قراردادهای فسادآلود زنگنه بوده است

خبرگزاری تسنیم: مهمترین محورهای گفتگو مرتبطین با ضدانقلاب، پژاک و منافقین را به دانشگاه ها برگردانده اند، استیضاح وزیر علوم یعنی دیگر نمایندگان هیچ امیدی به اصلاح ندارند، عمده قراردادهای نفتی دوره خاتمی و زنگنه فسادآلودو..

 

به گزارش گروه "رسانه‌های دیگر" خبرگزاری تسنیم،قریب یک سال از تصدی دولت تدبیر و امید بر قوه مجریه کشور می گذرد. یک سالی که جمهوری اسلامی ایران دچار تغییر و تحول های فراوانی شد. اما امروز و هم زمان با سالگرد تغییر دولت، شاهد اعلام رای پرونده کرسنت و محکومیت ایران در این پرونده هستیم، ادامه مطلب...
[ یکشنبه 93/5/26 ] [ 10:9 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
<   <<   6   7   8   9   10   >>   >
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک های مفید
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب
عمارنامه : نجوای دیجیتال بصیرت با دیدگان شما 		AmmarName.ir

بازدید امروز: 285
بازدید دیروز: 353
کل بازدیدها: 4400673