NTENT="IR" />
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کلارآباد دات کام
قالب وبلاگ

چیزی حدود یک هفته پیش هاشمی رفسنجانی در خصوص اختلاس اخیر با "بزرگ و بی‌سابقه" خواندن آن "ابراز نگرانی و تأسف" کرد و البته وی تقریبا در دسته آخرین مسئولانی قرار گرفت که به این اختلاس در سیستم بانکی واکنش نشان داد.

ادامه مطلب...

[ شنبه 90/7/23 ] [ 4:50 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]

عضو تیم ملی وزنه برداری گفت: دوست دارم چفیه رهبر انقلاب را از ایشان بگیرم تا پس از آنکه در مسابقات جهانی پاریس روی سکو رفتم، بر روی گردن بیندازم و به دنیا نشان بدهم.
کیانوش رستمی در گفت و گو با برنا درباره دیدار با رهبر معظم انقلاب اظهار داشت: احساس بسیار خوبی دارم از اینکه می توانم رهبرم را از نزدیک ببینم. واقعاً نمی دانم چگونه احساسم را بیان کنم. بی‌اندازه خوشحالم و در انتظار آن روز هستم. حرف هایی در دلم است که به ایشان خواهم گفت.
وی در پاسخ به این سوال که "در دیدار با رهبر چه چیزی به ایشان خواهی گفت و چه درخواستی خواهی داشت؟" عنوان کرد: نمی دانم درخواستم قبول می شود یا نه، اما دوست دارم چفیه ایشان را بگیرم تا پس از آنکه در مسابقات جهانی پاریس روی سکو رفتم، آن را بر روی گردن بیندازم و به دنیا نشان بدهم.


[ شنبه 90/7/23 ] [ 4:49 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
آیت الله موسوی اردبیلی در میان اصلاح طلبان نقش آیت الله مهدوی کنی در میان اصولگرایان را بازی خواهد کرد و تلاش می کند این جریان را به وحدت برساند.
 
به گزارش جهان سایت خبری مشرق در اخباری با عنوان شنیده ها نوشت: پس از آنکه آیت الله مهدوی کنی در هدایت و وحدت جریان اصولگرایی تجربه موفقی را پشت سر گذاشت، اخیرا اصلاح طلبان هم به دنبال چهره ای هستند تا آنان را منسجم نماید. در جلسات اخیر اصلاح طلبان برخی گروه ها از آیت الله موسوی اردبیلی به عنوان گزینه مطلوب این جریان نام برده اند.
*شنیده ایم در جلسه اخیر مجمع روحانیون مصوب شده است در روز عید غدیر با صدور بیانیه ای حضور خود را در انتخابات مجلس اعلام نمایند. برخی اعضاء موثر مجمع معتقدند اگرچه ظرفیتی برای انتخابات نداریم اما فرصتی هم بهتر از انتخابات برای اعلام حضور و ورود مجدد به عرصه سیاسی کشور نداریم.
*جریان اصلاح طلبی اخیرا اقدام به اجاره سالن یکی از وزارتخانه های دولتی برای عید غدیر به بهانه برگزاری جشن نموده اما قصد دارند یک جلسه انتخاباتی بزرگ با حضور اعضا شاخص جبهه اصلاحات را در این روز برگزار نماید. شنیده شده این جریان با نام جعلی اقدام به اجاره این سالن نموده است.

[ شنبه 90/7/23 ] [ 1:23 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]

عضو شورای مرکزی مجمع روحانیون مبارز با اشاره به صحبت‌های اخیر سید حسن خمینی در خصوص متشکل شدن نیروهای اصیل انقلاب، این مسئله را ناشی از دلسوزی و دغدغه‌های ایشان عنوان کرد.
حجت الاسلام رسول منتجب نیا در گفت‌و‌گو با ایلنا تاکید کرد: صحبت‌های سیدحسن خمینی از روی دلسوزی بود و خوب است نیروهای سابقه دار کشور که در دوران قبل و بعد از انقلاب و همچنین در دروان دفاع مقدس حاضر بودند، فرا‌تر از مسائل حزبی و جناحی گردهم آیند و حول محور انقلاب اسلامی و آرمان‌های آن به بهبود اوضاع کشور کمک کنند. ادامه مطلب...

[ شنبه 90/7/23 ] [ 1:20 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]

حسن نوروزی در وبلاگ اوردگاه نوشت:
در خبرها آمد که قدرت ا... علیخانی گفته: «ما بر این باوریم که انتخابات آتی ریاست جمهوری ایران زودتر از زمان قانونی برگزار خواهد شد و یک روحانی به ریاست جمهوری انتخاب می‌شود که در برابر رهبری معظم فروتنی بیشتری از خود نشان دهد». (+)
البته ما هم معتقدیم دولت باید به جد توصیه های رهبری در دیدار با هیئت دولت را پی­گیری کند تا مشکلاتش حل شود اما وقتی قدرت الله علیخانی اصلاح طلب با دوستان آنچنانی، به بهانه دفاع از ولایت فقیه، طلبکار می شود و حمدی نژاد را تخریب می کند، آدم باید بر این فضا تأسف بخورد. ادامه مطلب...

[ شنبه 90/7/23 ] [ 1:18 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]

امیرمنصور آریا در زندان اعتماد به نفس خاصی دارد و اخیرا هم مدعی شده است که اگر 3 ماه به وی فرصت داده شود همه پولها را برگردانده و مساله را ختم به خیر می کند.

یک منبع آگاه به خبرنگار جهان گفت: امیر منصور آریا اخیرا در زندان گفته است که دارائی اش به مراتب بیش از عدد اختلاس است و اگر آزاد شود به سرعت می تواند این سوء استفاده مالی را جبران کند.

به گفته این منبع آگاه این اختلاس گر بزرگ همچنین با اشاره به مشکلات نظام بانکی گفته است: سیستم بانکی کشور فاسد است. چرا که سرمایه گزاران برای کارهای کلان مجبورند که قانون را دور بزنند زیرا در غیر این صورت کاری از پیش نمی رود.

لازم به ذکر است دستگاه قضائی با قاطعیت پیگیر ماجرای اختلاس بزرگ است. گفته می شود تا امروز بیش از 50 نفر در رابطه با این پرونده بازداشت و احضار شده اند.

این منبع آگاه همچنین خبر داد که دستگاه قضائی در این پرونده سرعت و اطلاع رسانی دقیق را توامان مورد توجه قرار داده و در این رابطه مورد تاکید مقامات ارشد نظام نیز قرار گرفته است.


[ شنبه 90/7/23 ] [ 1:2 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
حمید رسائی عضو یک تشکل تازه تاسیس سیاسی تاکید کرد که ما جز ساکتین اختلاس و ساکتین جریان انحرافی نیستیم.
 وی در پاسخ به این سوال فارس که برخی شما را ساکتین اختلاس می دانند و چرا در ماجرای اختلاس بیانیه ندادید گفت:ما جو گیر نشدیم. ادامه مطلب...
[ شنبه 90/7/23 ] [ 12:58 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]

 وبلاگ مبارز در آخرین پست خود نوشت: سخن را با خاطره آغاز کرد. خاطره ای از یک پیرزن حدود 70 ساله و من در دل از بی ربطی حرفای او متعجب....  اما به خط دوم متن که رسید متوجه قصد سخنران شدم. او با لحنی دلسوزانه خاطره را آنقدر زیبا و تاثیرگذار نقل می کرد که وقتی به خودم آمدم متوجه شدم اشکهایم بر صورت جاری شده اند. ...

مادری حدودا 70 ساله وارد اتاقم شد. از او پرسیدم مادر با کی کار داری؟

و او که زیادی پله های ساختمان نقسش را به هن هن انداخته بود پاسخ داد: با آقای رییس.

گفتم در خدمتم .

دست در کیف خود کرد 3 فشنگ از آن خارج و روی میز من گذاشت.

از او پرسیدم اینها چه هستند  و آن زن پاسخ داد: اینها امانتیست که از فرزند شهیدم دست من مانده. او قبل از شهادتش این سه فشنگ را به خانه آورد و دیگر فرصتی برای بازگرداندن انها پیش نیامد.

این مادر شهید ادامه داد دیشب در عالم خواب دیدم این سه فشنگ به سمت من نشانه رفته اند. نگران شدم . بعد از مدتی، پسرم در مقابل من ظاهر شد و با لبخندی بر لب گفت: مادر نگران نشو .حال من خیلی خوب است. فقط همین سه فشنگ کمی مرا نگران کرده!! از او پرسیدم چرا؟ و او پاسخ داد : مادر این فشنگها از بیت المال تهیه شده و باید آنها را به بیت المال برگردانی. من که دیدم این فشنگها دیگر غیرقابل استفاده است گفتم پولش را به شما بدهم.

آقای رییس در حالی که اشک در چشمانش حلقه زده بود؛ قیمت هر فشنگ را 800 تومان محاسبه و به مادر شهید گفت: مادرجان شما 2400 تومان به بیت المال بدهکارید.

مادر شهید 3 اسکناس 2هزار تومانی از کیفش بیرون آورد و به ازای هر فشنگ 2000 تومان روی میزم گذاشت و گفت: نمی خواهم من و فرزندم بدهی به بیت المال داشته باشیم.

آنوقت این آقایان به راحتی 3000 میلیارد تومان از بیت المال به جب می زنند و ککشان هم نمیگزد. 

آرام آرام در دل زمزمه می کردم کجایید ای شهیدان خدایی....

 


[ شنبه 90/7/23 ] [ 12:35 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]

1-روناک یونسی

ادامه مطلب...

[ شنبه 90/7/23 ] [ 12:24 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]

پس از آنکه آیت الله مهدوی کنی در هدایت و وحدت جریان اصولگرایی تجربه موفقی را پشت سر گذاشت، اخیرا اصلاح طلبان هم به دنبال چهره ای هستند تا آنان را منسجم نماید. در جلسات اخیر اصلاح طلبان برخی گروه ها از آیت الله موسوی اردبیلی به عنوان گزینه مطلوب این جریان نام برده اند.

 *شنیده ایم در جلسه اخیر مجمع روحانیون مصوب شده است در روز عید غدیر با صدور بیانیه ای حضور خود را در انتخابات مجلس اعلام نمایند. برخی اعضاء موثر مجمع معتقدند اگرچه ظرفیتی برای انتخابات نداریم اما فرصتی هم بهتر از انتخابات برای اعلام حضور و ورود مجدد به عرصه سیاسی کشور نداریم.

 *اعتیاد به معضلی برای برخی بازیگران سینما تبدیل شده است. اخیرا یکی از بازیگران و از ستاره های مشهور سینما به کوکائین اعتیاد پیدا کرده و در وضعیت نامناسبی به سر می برد. سال گذشته وی علاوه بر بازی در فیلمهای متعدد ، تابلوهای شهری تصاویر وی را برای تبلیغ برخی محصولات شرکتهای تجاری بویژه یک پوشاک مارک دار در تهران به نمایش گذاشته بودند.

 *در محافل سیاسی مطرح است که علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی، سه شهر قم، اصفهان و تهران را برای کاندیداتوری خود در نظر دارد. گفته می شود وی در صورتی از قم کاندیدا خواهد شد که حمایت جامعتین و مراجع را به صورت کامل همراه داشته باشد.

 *منزل مسکونی یکی از صاحبان بانک های خصوصی که در منطقه الهیه تهران واقع است حدود 65 میلیارد تومان قیمت دارد. بانک مرکزی مجوز این بانک را در بررسی مجدد قرار داده است. وی دارای املاک و مجتمع های تجاری متعددی در کشور است و با برخی اعضا جریان انحرافی ارتباطات ویژه ای دارد.

 *برخی منابع از جابجایی های گسترده در صداوسیما خبر می دهند. معاونت حقوقی از اداری مالی جدا خواهد شد. درمدیریت برخی شبکه ها از جمله جام جم احتمال نقل و انتقال وجود دارد. حداقل پنج مدیر کل استان های صداوسیما هم خود را برای مجلس آماده می کنند.

 * با مرتفع شدن مشکل تحصیلی مشایی در دانشگاه تربیت مدرس، وی از ترم آینده دانشجوی رشته فوق لیسانس حقوق بین الملل این دانشگاه خواهد شد. مشایی 18 شغله ، در آزمون مجازی این دانشگاه شرکت کرده بود.

  *جریان اصلاح طلبی اخیرا اقدام به اجاره سالن یکی از وزارتخانه های دولتی برای عید غدیر به بهانه برگزاری جشن نموده اما قصد دارند یک جلسه انتخاباتی بزرگ  با حضور اعضا شاخص جبهه اصلاحات را در این روز برگزار نماید. شنیده شده این جریان با نام جعلی اقدام به اجاره این سالن نموده است.

 *در مراسمی که اخیرا یکی از سازمان‌ها در برج میلاد برگزار کرده است برای یکی از آواز خوانان مبلغ 14 میلیون تومان دستمزد پرداخت شده است.

 *بالاخره بعد از گذشت 7 ماه از سال به دستور رئیس جمهور 30 درصد از بودجه فرهنگی کشور در سال 90 ابلاغ شد. 70 درصد بقیه قرار است آواخر سال ابلاغ شود.


[ شنبه 90/7/23 ] [ 12:23 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
<      1   2   3   4   5   >>   >
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک های مفید
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب
عمارنامه : نجوای دیجیتال بصیرت با دیدگان شما 		AmmarName.ir

بازدید امروز: 119
بازدید دیروز: 574
کل بازدیدها: 4401907