NTENT="IR" />
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کلارآباد دات کام
قالب وبلاگ
به گفته یک منبع آگاه ابتدای راه اندازی این صفحه در فیس بوک عوامل خارجی و نیز تمامی سرپل ها و عوامل داخلی آنان که اقدام به این کار ضد فرهنگی کرده و می کنند مورد رصد و شناسایی قرار گرفته اند.
به گزارش ادیان نیوز، به گفته یک مقام آگاه در امور امنیتی و اطلاعاتی درخصوص پشت پرده سناریوی ناکام سرویس جاسوسی انگلیس در راه اندازی کمپین علیه مقدسات با نام "آزادی های یواشکی زنان در ایران" در فیس بوک که این پروژه اخیرا در بستر فضای مجازی برای سرایت در فضای حقیقی با هدف قبح شکنی و حیازدایی از جامعه از سوی سرویس اطلاعات خارجی انگلستان MI6 طراحی و کار میدانی آن بر عهده یکی از عوامل این سرویس با نام معصومه قمی (مسیح علی نژاد) همکار سابق رسانه های زنجیره ای اصلاح طلب سپرده شده است.

بر اساس این گزارش، طراحان خارجی این پروژه امنیتی ضد فرهنگی پس از عدم سرایت و فراگیری این سناریوی ناکام از فضای مجازی به فضای حقیقی، رسانه های تحت امر خود همچون شبکه بهایی "من و تو" و شبکه فارسی رژیم سلطنتی انگلیس "بی بی سی" و ... را برای تبلیغ این کمپین بسیج کردند که البته در این کار نیز ناکام ماندند.

در همین زمینه با رصدهای که صورت گرفته، مشخص شده عمده تصاویری که به اسم زنان در داخل کشور بر روی صفحه این کمپین ضد فرهنگی قرار گرفته آرشیوی و در مواردی اصلا این تصاویر از خارج از کشور توسط عناصر ضد انقلاب و مرتبط با منافقین ارسال شده است و تنها تعداد اندکی از کاربران در داخل کشور به صورت مخفیانه مبادرت به انجام تصاویری ضد ارزشی از خود در این صفحه فیس بوک کرده اند عمدتا از عوامل جریان فتنه و فرقه ضاله بهائیت هستند.
 

                    با بی حجاب کردن خود با جمهوری اسلامی مبارزه می کنیم!

براین اساس، از ابتدای راه اندازی این صفحه در فیس بوک عوامل خارجی و نیز تمامی سرپل ها و عوامل داخلی آنان که اقدام به این کار ضد فرهنگی کرده و می کنند مورد رصد و شناسایی قرار گرفته اند.

طی روزهای گذشته با طراحی سرویس جاسوسی انگلیس و هماهنگی برخی رسانه های بیگانه و ضد انقلاب کمپینی در فیس بوک تشکیل شده که طی آن از زنان خواسته شده تا با ارسال عکس های بی حجاب خود در اماکن عمومی، مثلا به مبارزه با جمهوری اسلامی بپردازند.

           حمزه غالبی از حامیان جریان فتنه و ضد انقلاب مقیم پاریس
              که برای مقابله با جمهوری اسلامی کچل کرده است!

این درحالی است که قبل از طراحی این پروژه نیز، عناصر ضد انقلاب و مرتبط با جریان فتنه در اقدامی مضحک با تراشیدن سر خود و کچل کردن در اعتراض به ماجرای اغتشاش فتنه گران در بند 350 اوین که با پوشش رسانه های ضد انقلاب همراه بود، به زعم خود به مبارزه با جمهوری اسلامی پرداخته بودند. 

منبع: جهان

[ چهارشنبه 93/7/30 ] [ 10:25 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
این چندمین باری است که دو پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری و دولت اقدام به دستکاری در بایگانی اخبار مربوط به دوره قبل ریاست جمهوری می کنند.
به گزارش پایگاه 598، پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری که پیش از این، بایگانی اخبار مربوط به دوره ریاست جمهوری احمدی نژاد را حذف کرده بود، دست به اقدامی عجیب تر زد.

به گزارش صراط، در حال حاضر تیتر اخبار مربوط به دوره ریاست جمهوری احمدی نژاد  در آرشیو سایت موجود است اما محتوای آنها کاملا خالی است!

این چندمین باری است که دو پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری و دولت اقدام به دستکاری در بایگانی اخبار مربوط به دوره قبل ریاست جمهوری می کنند و هنوز به درستی معلوم نیست که انگیزه و هدف اصلی از این اقدامات چیست.


[ سه شنبه 93/7/29 ] [ 8:52 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
مراسم جشن عید غدیر در شهر حاجی‌آباد مرکز شهرستان زرین‌دشت استان فارس، به خاطر قهر مهمان اصلی به بر هم ریختن سالن توسط حاضران منتهی شد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از انصاف نیوز: این مراسم که سه‌شنبه با بلیط‌فروشی و استقبال گسترده مردم در سالن ورزشی 22 بهمن حاجی‌آباد برگزار شد، به علت تناقض محتوای برنامه با بیلبوردهای تبلیغاتی به هم خورد.
در بیلبوردهای تبلیغاتی این مراسم که در سطح شهر نصب شده بود، نوشته شده بود که برنامه با حضور «نرگس محمدی» بازیگر نقش «ستایش» برگزار خواهد شد اما اتفاقاتی افتاد که علی‌رغم حضور این بازیگر در سالن، وی به روی سن نرفت.
در ابتدای مراسم، امام‌جمعه زرین‌دشت سخنرانی داشت که در پایان سخنان خود اعلام کرد که خانم نرگس محمدی امشب با چادر و حجاب برتر به روی صحنه خواهند آمد.
اما نرگس محمدی پس از اطلاع یافتن از این سخنان، گفت که حجابش کامل است و با چادر به روی سن نخواهد رفت. اصرار بیش از حد برگزارکنندگان نیز تاثیری در تصمیم او نمی‌گذارد و این مساله باعث قهر این بازیگر از سالن می‌شود.
جمعیت زیاد حاضر در سالن که با وعده حضور نرگس محمدی بلیط تهیه کرده بودند وقتی متوجه شدند که قرار نیست ستایش به روی سن بیاید، شروع به اعتراض کردند که در این میان اعتراضات بالا گرفت و باعث زد و خورد و آسیب رساندن به وسایل سالن شد. 


[ سه شنبه 93/7/29 ] [ 8:40 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]

به گزارش پایگاه 598 به نقل از دانشجو، ایشان در سخنانی در فروردین سال 92 با اشاره به جرم سنگین سران فتنه و با تاکید بر اینکه فتنه‌گران سال 88، دو اشتباه بزرگ مرتکب شده‌اند، تاکید کردند: اولین اشتباه بزرگ آنان این بود که با رهبری معظم انقلاب اسلامی به مخالفت برخاستند، با وجود آنکه مقام معظم رهبری در نظام ولایت فقیه و در جمهوری اسلامی با آن صلاحیت‌ها و شایستگی‌هایی که در قانون اساسی هم مشخص شده است، «قول فصل» و «فصل‌الخطاب» است.

ایشان دومین اشتباه بزرگ فتنه‌گران را نپذیرفتن نظر اکثریت مردم کشورمان عنوان کردند و متذکر شدند: اگر نظر اکثریت مردم در انتخابات برخلاف میل ما بود، حتماً باید آن را بپذیریم و پس از آن اگر به مسئولان و مدیران انتقادی داشتیم، آنرا مطرح کنیم.

دشمنان انقلاب و مردم از اقدامات موسوی و کروبی در سال 88 خوشحال شدند

مرحوم آیت‌الله مهدوی کنی همچنین با تاکید بر لزوم پایبندی همگان به قوانین جمهوری اسلامی و پذیرش رأی اکثریت، تاکید داشتند: اینکه اشتباه آقایان، عمدی یا غیرعمدی بوده، مهم نیست، بلکه مهم آن است که در مسائل اجتماعی "قبح فعلی" مذموم بوده و «اجتهاد در مقابل نص» خراب کردن موضوع است.

ایشان با تبیین این موضوع که ما در اسلام یک "قبح فعلی" و یک "قبح فاعلی" داریم‌، اظهار داشتند: قبح فعلی یعنی اینکه یک کار بد باشد، حال اینکه نیت آن خوب بوده یا بد، به آن کاری نداریم و سخن ما این است که آقایان ‌موسوی و کروبی‌ خراب کردند و کار خلافی از آنها سر زده است، حال این اشخاص هر کسی که می‌خواهند باشند؛ فرقی نمی‌کند.

مرحوم آیت‌الله مهدوی کنی با تاکید بر اینکه موسوی و کروبی باید نظر اکثریت مردم را می‌پذیرفتند، به تعریف و تمجید دشمنان جمهوری اسلامی ایران از اقدامات این دو نفر در فتنه 88 اشاره و تصریح کرده بودند: امام خمینی (ره) شاخص مهمی را بیان کرده و فرموده‌اند‌ "هر وقت دیدید دشمنان از شما تعریف می‌کنند، بدانید که کار شما خلاف بوده است"، لذا این آقایان با همین شاخص هم می‌توانستند به خلاف بودن اقداماتشان پی برده و راه خود را اصلاح کنند.


[ سه شنبه 93/7/29 ] [ 8:36 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]

به گزارش پایگاه 598 به نقل از رجا؛ حجت‌الاسلام حمید رسایی نایب رئیس کمیسیون اصل 90  از افزایش امضاهای نامه نمایندگان خانه ملت به مقیسه قاضی دادگاه مهدی هاشمی رفسنجانی پیرامون برگزاری علنی دادگاه وی به 110 امضا خبر داد.

به گزارش رجانیوز، نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی به فارس گفت: این نامه در ابتدا به امضای هفت تن از نمایندگان رسیده بود و بعد از آن به امضای 30 تن رسید، اما بعد از آنکه وکیل مهدی هاشمی اعلام کرد قصد شکایت از هفت نماینده‌ای را دارد که نامه درخواست علنی شدن دادگاه را امضا کرده‌اند برخی از نمایندگان نیز با مراجعه خواستار امضای نامه مذکور شدند.
 
رسایی خاطرنشان کرد: تعداد زیادی از نمایندگان هم معتقد بودند که انتشار علنی دادگاه به برخی از شخصیت‌ها و مسئولان نظام که با این فرد نسبت دارند لطمه می‌زند و هر چند که گناه پسر را نباید به نام پدر نوشت، اما به هر ترتیب برای حفظ حرمت آنها موافق علنی شدن نبودند.
 
رسایی ادامه داد: عده‌ای می‌خواهند این دادگاه را سیاسی جلوه دهند، اما انتشار محتوای آن همه چیز را روشن می‌کند و قطعا انتشار متن کیفرخواست و دفاعیات سبب می‌شود تا حق کسی ضایع نشود.
 
نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی به ضبط جلسات دادگاه مهدی هاشمی رفسنجانی اشاره کرد و افزود: با توجه به ضبط جلسات دادگاه از نخستین جلسه تاکنون درخواست ما این است که مشروح جلسات به صورت علنی برای مردم پخش شود تا همگان از جزئیات جلسه آگاه شوند.
 
رسایی در خصوص ادعای وکیل مهدی هاشمی مبنی بر شکایت از امضا کنندگان گفت: ما تعداد امضاها را زیاد کردیم و طبعا پیگیری شکایت از 110 نماینده به جای هفت نماینده اگر برای ما آب نداشته باشد، برای وکیل مهدی هاشمی حتما نان دارد و البته تشخیص قبول این درخواست با قاضی پرونده است.

[ سه شنبه 93/7/29 ] [ 8:33 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
پیکر آیت الله مهدوی کنی رییس مجلس خبرگان رهبری که صبح امروز(سه شنبه) به ملکوت اعلی پیوست، به دانشگاه امام صادق (ع) انتقال یافت.
[ سه شنبه 93/7/29 ] [ 8:24 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]

در شبکه‌های اجتماعی از یک دختر جوان رزمنده کرد که در جنگ با تروریست‌های داعش توانسته بیش از 100 نفر از آنان را به هلاکت برساند از او به عنوان «قهرمان» یاد می‌کنند.

به گزارش مشرق، نام «رهانا» برای نخستین بار در توییتی آمده بود که در تاریخ 13 اکتبر منتشر شد و در همان لحظات هزاران بار به اشتراک گذاشته شد.

در این توییت عکس زن جوانی دیده می‌شود که با اسلحه‌ای در دست راست و لبخندی بر لب، انگشتان دست چپ خود را به علامت V «پیروزی» نشان می‌دهد.

دختر کُردی که 100 داعشی را کشته+عکس

زیر تصویر این زن نوشته شده: «رهانا بیش از صد نفر از تروریست‌های داعش را در کوبانی کشته و به خاطر شجاعت خود به شهرت رسیده است.» ادامه مطلب...
[ سه شنبه 93/7/29 ] [ 8:23 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]

به گزارش گروه فضای مجازی« خبرگزاری دانشجو»؛ در آستانه ایام عزاداری حضرت سیدالشهداء(ع) صبح امروز حضرت آیت الله مهدوی کنی ، رئیس مجلس خبرگان رهبری پس از تحمل چهار ماه بیماری دعوت حق را لبیک گفت.دیدبان به مناسبت رحلت این یار دیرین امام و رهبری، اینفوگرافی ذیل که مروری بر فعالیت های این استاد بزرگ اخلاق در قبل و بعد انقلاب است را منتشر کرد.

 برای ملاحظه تصویر در ابعاد واقعی روی عکس زیر کلیک کنید

خدایش بیامرزد


[ سه شنبه 93/7/29 ] [ 8:17 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]

و این در حالی است که پیام امام معنایی دقیقاً برعکس ادعای آنها دارد و این آقای هاشمی بود که سرنوشتش در پیام امام راحل، به زنده و پویا بودن انقلاب اسلامی گره زده شده بود.

به گزارش گروه فضای مجازی« خبرگزاری دانشجو»، آقای موسوی بجنوردی که سابقه شاگردی محضر امام راحل را نیز دارد، اخیراً در لابه‌لای گفت‌وگو با روزنامه آرمان، ضمن اشاره به سوابق مبارزاتی آقای هاشمی، جمله‌ای را از امام راحل درباره آقای هاشمی نقل می‌کند که جمله‌ی صحیحی نیست و به دلیلی در لسان، تغییر یافته است. وی بیان کرده است: «امام گفتند تا هاشمی هست، انقلاب هم هست!»

 این نقل روایت آقای موسوی بجنوردی، نقلی ناصحیح و ناراست است که متأسفانه مسبوق به سابقه توسط دیگرانی نیز هست.

 جمله دقیق امام درباره آقای هاشمی که پس از ترور ایشان بیان شده این است: «هاشمی زنده است چون نهضت زنده است» (به نقل از صحیفه امام)

 همچنین است که درایت آن یار سفر کرده نیز بیش از آن بود که سرنوشت یک انقلاب عظیم و اسلامی را به سرنوشت یک شخص گره بزند و خدای نکرده اینطور بگوید که تا فلانی هست انقلاب هم هست!

 در این باره، اشاره به نامه ارسالی فرزندان آقای هاشمی در سال 91 به مجلس شورای اسلامی نیز ضروری است که در آن نامه هم نویسندگان، برای دفاع از آقای هاشمی، نظیر معنایی عبارت آقای بجنوردی را طرح کرده و نوشته بودند: «امام راحل پس از ترور آیت‌الله هاشمی توسط گروه منحرف فرقان در پیامی، زنده بودن نهضت را به زنده بودن ایشان پیوند زدند»!

 و این در حالی است که پیام امام معنایی دقیقاً برعکس ادعای آنها دارد و این آقای هاشمی بود که سرنوشتش در پیام امام راحل، به زنده و پویا بودن انقلاب اسلامی گره زده شده بود.

 منبع:فارس


[ سه شنبه 93/7/29 ] [ 8:15 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]

شایعه‌ «اسیدپاشی به زنان و دختران بدحجاب» که در هفته‌های اخیر از طریق پیام کوتاه، شبکه‌های مجازی و ... به صورت مشکوک دست‌به‌دست می‌شد.

به گزارش گروه فضای مجازی« خبرگزاری دانشجو»، شایعه‌ «اسیدپاشی به زنان و دختران بدحجاب» که در هفته‌های اخیر از طریق پیام کوتاه، شبکه‌های مجازی و ... به صورت مشکوک دست‌به‌دست می‌شد، سرانجام با گزارش جانشین فرمانده نیروی انتظامی مبنی بر کشف و بازداشت سرنخ های حادثه اسید پاشی در اصفهان وارد مراحل جدیدتری شد. ادامه مطلب...

[ سه شنبه 93/7/29 ] [ 8:10 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
<      1   2   3   4   5   >>   >
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک های مفید
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب
عمارنامه : نجوای دیجیتال بصیرت با دیدگان شما 		AmmarName.ir

بازدید امروز: 211
بازدید دیروز: 245
کل بازدیدها: 4392551