NTENT="IR" />
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کلارآباد دات کام
قالب وبلاگ
شرکت کوکا کولا اخیراً در طراحی جدید خود عبارتی در تایید و حمایت از گروه تروریستی داعش به کار برده است.
به گزارش مشرق، رسانه‌های غربی اخیراً تصاویری از نوشابه‌های کوکا کولا را منتشر کردند که معادل انگلیسی داعش (Isis) بر روی برچسب تبلیغاتی آن نقش بسته است.

عبارت نوشته شده بر این نوشابه بدین صورت است که «از نوشابه کوکا کولایتان به داعش هم بدهید».

این موضوع به سرعت توجه اهالی رسانه را به خود جلب کرد و در فضای مجازی و مطبوعات سر و صداهای بسیاری به راه انداخت. ادامه مطلب...
[ دوشنبه 93/7/28 ] [ 7:26 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]

خدایا!

ای که به تو بی نیاز شوند و از تو بی نیاز نباشند ، به تو رو آورند و از تو رو بر نتابند ، از سر شور و شوق ، آهنگ تو کرده ام و با دلی مطمئن، به تو امید بسته ام .....

تمنای من از تو هر چند زیاده باشد،در برابر غنای تو ناچیز و اندک است،که دست عطایت از هر دستی گشاده تر و برتر است...


[ یکشنبه 93/7/27 ] [ 11:52 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]

خبرگزاری فارس: ورود عروسک‌های مضر برای بدن به بازار کشور

رئیس یونیمای ایران (اتحادیه بین‌المللی نمایشگران عروسکی)، نسبت به ورود عروسک‌های مضر برای بدن و بعضا سمی به بازار کشور هشدار داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از کاشان، حمیدرضا اردلان امشب در مراسم افتتاحیه نخستین موزه اسباب‌بازی و عروسک‌های خیمه‌شب‌بازی کشور در کاشان اظهار کرد: متأسفانه یکی از بزرگترین ایرادها در کشور ما آن است که شعارهای ما بالاتر از حد توان ماست و آرمان‌ها از انرژی ما فراتر می‌رود.

وی خاطرنشان کرد: زمانی که ما قدر خود را ندانیم، ناگزیر نمی‌توانیم ارزش دیگران را نیز درک کنیم و بر طبق همین اصل نمی‌توانیم قدر نمادهای فرهنگی خویش نظیر معماری و آثار تاریخی و هنری خود را به درستی بدانیم.

به گفته وی، در چنین شرایطی است که خانه‌های تاریخی ما تا 70 درصد تخریب می‌شود و کسی نگران نیست یا سوداگری پیدا می‌شود و یک ساختمان با اصالت را تخریب می‌کند. ادامه مطلب...

[ یکشنبه 93/7/27 ] [ 11:49 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
براساس اطلاعات به دست آمده از سوی خبرگزاری فارس، قرار است فردا نهمین جلسه دادگاه مهدی هاشمی برگزار شود.
به گزارش مشرق، پس از وقفه‌ای حدوداً یک ماهه، قرار است فردا رسیدگی به پرونده آقازاده جنجالی «مهدی هاشمی» در دادگاه انقلاب از سر گرفته شود.

اطلاعات به دست آمده حکایت از آن دارد که با تصمیم قاضی «مقیسه» نهمین جلسه رسیدگی به پرونده مهدی هاشمی فردا در دادگاه انقلاب برگزار می‌شود.
منبع: فارس

[ یکشنبه 93/7/27 ] [ 11:44 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]

زندگی،

پنجره ای باز،

به دنیای وجود

تا که این پنجره باز است،

جهانی با ماست

آسمان،

نور،

خدا،

عشق،

سعادت با ماست ...

فرصت بازی این پنجره را دریابیم

در نبندیم به نور،

در نبندیم به آرامش پر مهر نسیم

پرده از ساحت دل برگیریم

رو به این پنجره، با شوق، سلامی بکنیم.

" سهراب سپهری "    


[ یکشنبه 93/7/27 ] [ 11:40 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]

دانا: مشاور و معاون رئیس دولت اصلاحات در صفحه شخصی خود ضمن توهین به آیت الله جنتی از پسر وی خواسته است تا مانع از ایراد سخنرانی توسط پدرش شود.

 پس از اعلام موضع صریح آیت الله جنتی درخصوص اعدام سران فتنه که باعث آشوب طولانی مدت در کشور و طمع دشمنان نظام به انقلاب اسلامی شد، برخی از افراد که به نحوی با این فتنه در ارتباط بودند و در آن شرایط حساس موجب آشوب بیشتر در کشور شدند، خشم خود را با توهین و تمسخر آیت الله جنتی تخلیه می کنند.

 در این راستا محمدعلی ابطحی مشاور و معاون رئیس دولت اصلاحات، در پستی در صفحه فیس بوک خود ضمن توهین به آیت الله جنتی از پسر وی خواست تا سمت خود را به عنوان وزیر فرهنگ رها کرده و تنها مراقب پدرش باشد.

 وی در این راستا نوشته است: «ما در یک صورت رضایت می دهیم که دوست عزیزمان علی آقای جنتی دامت جناته از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی کنار بروند که به یک کار فرهنگی خیلی بزرگتر برسند: کنار ابوی محترم بنشینند و گپ و گفت خانوادگی راه بیاندازند تا شاید مانع مصاحبه و خطبه های معظم له شوند و نگذارند حرمت این پیر پر احساس آماج این همه دست اندازی شود. به خدا از سر دلسوزی میگویم. اصلا این نوشته ام با زبان طنز نیست.»

 


[ یکشنبه 93/7/27 ] [ 11:24 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]

صراط: بدحجابی و سهل انگاری برخی مسئولین در خصوص آن، بی‌تردید یکی از معضلات اساسی جامعه امروز ماست اما اگر چنین شایعه پرابهامی صحت داشته باشد، طبیعی است که اسیدپاشان جنایتی بس بزرگتر از بدحجابان مرتکب شده‌اند. در روزهای اخیر، اخبار دردناکی از چند مورد اسیدپاشی در شهر اصفهان در رسانه های کشور منتشر شده که به دلیل شایعه ای درباره منشء آنها، به شدت مورد استقبال رسانه های بیگانه معاند نظام قرار گرفته است. ماجرا از این قرار است که دست کم دو نفر از دختران و زنان اصفهانی، بدون دلیل توسط چند موتورسوار مورد حمله و اسیدپاشی قرار گرفته اند.  انتشار این خبر و ابهامات مربوط به آن کافی بود تا بلافاصله شایعات مربوط به علت این اسیدپاشی ها قوت بگیرد. در این راستا، "بدحجابی" به عنوان دلیل اصلی اسیدپاشی به صورت قربانیان اعلام شد. بلافاصله رسانه های غربی، از جمله بی بی سی فارسی آن را در بوق و کرنا کردند و در گسترش آن کم نگذاشتند. ادامه مطلب...

[ یکشنبه 93/7/27 ] [ 11:20 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]

جام نیوز: در ماه های اخیر داعش ویدیوهایی مربوط به سر بریدن گروگان های غربی در شبکه های اجتماعی منتشر کرده که در صحت این ویدیوها تردید شده است.

 یک روزنامه عربستانی از زنده بودن استیون سوتلف خبرنگار آمریکایی که ادعا شده توسط داعش سربریده شد، خبر داد.

 این روزنامه با بیان اینکه این خبرنگار در منطقه " الخرج " واقع در حومه ریاض در حال پرسه زدن دیده شده است، از ساختگی بودن ویدیوی سربریدن این خبرنگار از سوی کارشناسان رسانه ای خبر داد.

 در ماه های اخیر داعش ویدیوهایی مربوط به سر بریدن گروگان های غربی در شبکه های اجتماعی منتشر کرده که در صحت این ویدیوها تردید شده است. یکی از این ویدیوها مربوط به سربریدن سوتلف است.

 داعش برای اینکه بتواند شهروندان غربی را علیه مقامات آنها بشوراند و رعب را در دل آنها قرار دهد، به پخش این ویدیوها اقدام می کند.


[ یکشنبه 93/7/27 ] [ 11:14 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]

صراط: در ماه‌های اخیر، موج گسترده‌ای از بهبود شاخص‌های اقتصادی به راه افتاده است! براساس این موج پرشتاب، تورم کنترل شده و به عدد 14/5 درصد رسیده است. رشد اقتصادی کشور، به طرز معجره‌آسایی سیر صعودی در پیش گرفته و نزدیک به عدد شگفتی‌آور 4/5 درصد رسیده است! بیکاری که به کل در حال ریشه‌کن شدن است و نرخ بیکاری به 9/5 درصد تنزل یافته است! و... این آمار و ارقام معمولا با عباراتی همچون برای اولین‌بار در 10 سال گذشته، تاریخ انقلاب و حتی صد سال اخیر بازگو می‌شود تا صحت، ارزش و اصالت آن به هر نحو ممکن و مقتضی برای هر شنونده ناباوری اثبات شود! ادامه مطلب...

[ یکشنبه 93/7/27 ] [ 11:12 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]

کارگردان بیش از آن که به دنبال نقد اختلافات زوج جوان و ارائه راهکار برای این وضعیت باشد، دنبال تبلیغ تفکرات فمینیستی خود است. تا فرضا پول گرفتن زن از همسرش را فاجعه قرن نشان دهد و نیاز جنسی مرد به زن را مکرراً در بوق و کرنا کند. حتی صراحتاً آیه شریفه قرآن کریم نیز قدیمی و زننده جلوه داده می شود.

گروه فرهنگی «خبرگزاری دانشجو»؛ سیده سارا توانگر/ آخرین باری که تهمینه میلانی در سینما موفقیت بزرگی بدست آورد مربوط می شد به آتش بس. فیلمی که با بازی دو ستاره جوان آن روزهای سینمای ایران محمدرضا گلزار و مهناز افشار، بین مردم طرفداران زیادی پیدا کرد و جزو پر فروش های آن روزهای سینمای ایران بود. و حالا آتش بس 2. با بازی زوج بهرام رادان و میترا حجار... ادامه مطلب...

[ یکشنبه 93/7/27 ] [ 11:8 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
<      1   2   3   4   5   >>   >
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک های مفید
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب
عمارنامه : نجوای دیجیتال بصیرت با دیدگان شما 		AmmarName.ir

بازدید امروز: 88
بازدید دیروز: 245
کل بازدیدها: 4392428