NTENT="IR" />
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کلارآباد دات کام
قالب وبلاگ
رهبر گروه «کفن سفید» می‌گوید: در برخورد با داعشی‌ها رحم و مروتی در کار نخواهد بود، هر فردی از داعشی‌ها که به دام ما بیفتد سزایش فقط مرگ است. محور فعالیت ما نیز اطراف و داخل شهر بوکمال در نزدیکی مرز عراق است که برای داعش اهمیت راهبردی دارد.
به گزارش جهان به نقل از ابنا، گروهی با عنوان «کفن سفید» ضمن اعلام موجودیت مأموریت خود را سرکوب عناصر گروه تروریستی داعش خواند و افزود: تاکنون بیش از صد عضو داعش را از میان برداشته‌ایم.

رئیس گروه کفن سفید ماموریت اساسی نیروهای تحت امر خود را افکندن رعب و وحشت در دل داعشی‌ها دانست و افزود: در ماههای اخیر عناصر وابسته به گروه کفن سفید بیش از 100 داعشی را در استان دیرالزور سوریه به قتل رسانده‌اند.


منابع وابسته به این گروه درباره نام کفن سفید گفته‌اند: این نام به این معنی است که عناصر داعش را به دلیل جنایاتی که در حق مردم سوریه مرتکب شده‌اند کفن پوش خواهیم کرد.

رهبری این گروه را فردی به نام «ابوعبود» بر عهده دارد اما مشخص است که این اسم، نام واقعی او نیست. ادامه مطلب...
[ چهارشنبه 93/7/23 ] [ 8:47 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]

[ چهارشنبه 93/7/23 ] [ 8:38 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]

«فرق اسلام شیربرنجی با اسلام خمینی در دو شهر آمرلی و کوبانی قابل مشاهده است. اسلام شیربرنجی همانی است که تاج‌زاده و رضا خاتمی آن را تبلیغ می‌کردند.»

به گزارش گروه فضای مجازی «خبرگزاری دانشجو»، داریوش سجادی مشاور سابق کروبی که با نشریات اصلاح‌طلب همکاری داشته، ضمن انتشار مطلب فوق تصاویر دیدار اردوغان و داود اوغلو با شارون، ایهود باراک و هیلاری کلینتون نوشت: حضور مخنث و بی‌تفاوت ارتش ترکیه در جوار پیشروی وحوش داعش در «کوبانی» همزمان با اعمال ممانعت دولت آنکارا در یاری‌رسانی اکراد ترکیه به کردهای در محاصره داعش در «کوبانی» نمادی پر وضوح از «اسلام شیر برنجی» است که اردوغان و دنباله‌های آن در ایران ذیل آن سینه‌زنی می‌کنند! ادامه مطلب...

[ چهارشنبه 93/7/23 ] [ 8:32 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]

استمداد طلبیدن از ذات پاک حق‌تعالی و حتی شفیع قراردادن ائمه اطهار و روزهای مقدس برای برآورده شدن حاجات، یک امر مطلوب و مؤکد دین ماست.

به گزارش گروه فضای مجازی« خبرگزاری دانشجو»، آقای رسول منتجب‌نیا قائم‌مقام حزب اعتماد ملی، در بخشی از صحبت‌های خود در یک همایش سیاسی گفته است: از خداوند می‌خواهم که عیدی ما را آزادی عزیزانی که در حصر هستند قرار بدهد، زندانیان سیاسی بی‌گناهی که سال‌ها از حقوق اجتماعی محروم هستند و امیدواریم این سه نفر (میرحسین موسوی، کروبی، زهرا رهنورد) آزاد بشوند. ما هر کجا که می‌رویم یاد و نام آنها در خاطره‌ها و مجالس زنده است.

وی گفته است: امیدواریم خداوند آزادی آنها را فراهم کند!

 استمداد طلبیدن از ذات پاک حق‌تعالی و حتی شفیع قراردادن ائمه اطهار و روزهای مقدس برای برآورده شدن حاجات، یک امر مطلوب و مؤکد دین ماست. ادامه مطلب...

[ چهارشنبه 93/7/23 ] [ 8:30 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]

موج‌سواری اصلاح‌طلبان بر دریای اعتدال؛

 پاسخی به خواستاران بازگشت خاتمی

اگر فتنه‌گران مرز خود را با دشمن مشخص کرده، تهمت‌های زده‌شده به نظام جمهوری اسلامی را پس بگیرند، خسارت‌های وارده را جبران کنند و به‌خاطر جرائمی که مرتکب شده‌اند آماده‌ی مجازات باشند، می‌توانند به بدنه‌ی ملت بازگردند.

به گزارش گروه فضای مجازی« خبرگزاری دانشجو»، به دنبال روی کار آمدن دولت یازدهم، تکاپوی اصلاح‌طلبان برای حضور پررنگ‌تر در سپهر سیاسی کشور رو به فزونی یافته است؛ گو اینکه با روی کار آمدن دولت دکتر روحانی، فضا را برای حضور مجدد خود در عرصه فراهم دیده‌اند. لذا در طول یک سال فعالیت دولت یازدهم، استراتژی عادی‌سازی فتنه و بازگشت سران فتنه به عرصه‌ی سیاسی کشور را با روش‌های گوناگون دنبال کرده‌اند و در تلاش‌اند تا نیروی سیاسی و بدنه‌ی سازمانی و رهبری اصلاحات را مجدداً احیا نمایند.

 در همین راستا، جریان اصلاحات قصد دارد بار دیگر جایگاه خاتمی را برای رهبری اصلاح‌طلبان تقویت و اثبات نماید، اما برای دستیابی به این منظور، آن‌ها نیاز دارند وجهه‌ِی ازدست‌رفته‌ی خاتمی را به هر طریق ممکن به وی بازگردانند تا برای ارتباط مجدد با نظام، مشکلی وجود نداشته باشد؛ چراکه نام خاتمی با محافظه‌کاری در مقابل نظام، گره خورده است و این مسئله باعث می‌شود ادامه‌‌ی حیات سیاسی خاتمی در پیوند با نظام ممکن شود. از این رو، شاهد دست‌وپا زدن برخی از اصلاح‌طلبان برای به اوج رساندن مجدد محمد خاتمی هستیم. ادامه مطلب...

[ چهارشنبه 93/7/23 ] [ 8:29 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]

برگزاری همایش روز دوشنبه حزب اعتماد ملی با واکنش‌های نمایندگان مجلس و برخی فعالان سیاسی همراه بوده است. به گزارش «وطن امروز»، به اعتقاد نمایندگان مجلس، بر اساس ماده 10 احزاب در وزارت کشور، اعتماد ملی اجازه فعالیت ندارد.

به گزارش گروه فضای مجازی« خبرگزاری دانشجو»، برگزاری همایش روز دوشنبه حزب اعتماد ملی با واکنش‌های نمایندگان مجلس و برخی فعالان سیاسی همراه بوده است. به گزارش «وطن امروز»، به اعتقاد نمایندگان مجلس، بر اساس ماده 10 احزاب در وزارت کشور، اعتماد ملی اجازه فعالیت ندارد. ادامه مطلب...

[ چهارشنبه 93/7/23 ] [ 8:20 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]

رجا: دکتر یامین پور رییس پژوهشکده فرهنگ و هنر اسلامی در صفحه گوگل پلاس خود نوشت:

کرزی رییس جمهور پیشین افغانستان چندی پیش به هیات وزیران این کشور ابلاغ کرد که زبان تدریس در دانشکده های طب و اینجبنیر (پزشکی و فنی- مهندسی) باید حتماً انگلیسی باشد! این تصمیم عمیقا استعماری با واکنش دانشمندان و ادبای افغانی مواجه شد و بسیاری این تصمیم برای محدود کردن میدان اثرگذاری زبان و فرهنگ فارسی دانستند. هفته گذشته جناب حسن روحانی در دانشگاه تهران در کمال تعجب خواستار تاسیس دانشگاه هایی با زبان انگلیسی در ایران شد! از نظر او این اقدام راه اساتید خارجی را به ایران باز کرده و روابط ما با دنیا را بهبود می بخشد!

متاسفانه هیچ استاد شناخته شده ای نسبت به این اظهارات نگران کننده واکنش نشان نداد...حتی فرهنگستان زبان و ادبیات فارسی.


حالا نگرش مقام معظم رهبری را در این‌باره ببینید:

«از پیشرفت علمی در کشور برای گسترش و نفوذ زبان فارسی استفاده شود. زبان خیلی مهم است...اهمیت زبان ملی یک کشور برای خیلیها هنوز دانسته و شناخته نیست...کاری کنیم که در آینده، آن کسانی که از پیشرفتهای علمی کشور ما استفاده میکنند، ناچار شوند بروند زبان فارسی را یاد بگیرند. این افتخاری نیست که ما بگوییم حتماً زبان علمی کشور ما فلان زبان خارجی است. زبان فارسی اینقدر ظرفیت و گنجایش دارد که دقیقترین و ظریفترین علوم و دانشها میتوانند با این زبان بیان شوند.» رهبری چندین سال پیش هم صراحتا این هشدار را داده بودند: "میدانید که استعمار دهها سال متمادی- شاید در بعضی جاها قرنها- تلاش کرد تا آثار فرهنگ ایرانی را که در خیلی از نقاط دنیا وجود داشت، بزداید؛ مثلاً در هند این معنا کاملاً واضح است. آن وقتی که کمپانی انگلیسی هند شرقی وارد هند شد، یکی از نخستین تلاشهایش این بود که زبان فارسی را کنار بزند." رهبری اخیرا از نگرانی شان درباره زبان فارسی سخن گفتند و اکنون با فاصله کمی روحانی چنین مطالبه ی شگفتی دارد. اظهارات عجیب و نگران کننده روحانی را بیش از همه نتیجه مشاوره مشاوران غربزده ای چون محمود سریع القلم می دانم....


[ چهارشنبه 93/7/23 ] [ 8:18 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]

باشگاه خبرنگاران: کاروان امام حسین علیه السلام پس از یک شبانه روز اقامت در "خزیمیه" در روز چهارشنبه مورخ 20 ذی الحجة سال 60 هجری قمری به "شقوق" وارد شدند.

 در این منزلگاه امام‌حسین‌علیه‌السلام مردی را دید که از جانب کوفه می آمد و از او درباره مردم کوفه سئوال نمود. آن مرد پاسخ داد: "مردم عراق در مخالفت با شما متحد و هماهنگ گرده اند و برجنگ با شما هم پیمان شده اند."

 امام حسین‌علیه‌السلام در پاسخ فرمود: "امور[بندگان]، به دست خدای متعال است، هرچه را که بخواهد انجام می دهد و پروردگار ما هر روز اراده ای دارد؛ اگر قضای الهی بر ما نازل شد، ما خدا را بر نعمتهایش حمد کرده و از برای شکرش از او مدد می جوییم و اگر قضای الهی میان ما و آرزوهایمان فاصله انداخت، آن که نیّت او خالص است و بر پایه حق استوار، از رحمت او دور نیست."

 در کتاب ابن عثم کوفی آمده است که : "فرزدق در این منزل نیز با امام حسین‌علیه‌السلام ملاقات داشته است.» سید بن طاووس نیز نقل کرده است که امام حسین‌علیه‌السلام اشعاری را در پاسخ سؤال فرزدق بیان نمود. فرزدق گفت: «چگونه به سوی کوفه می روی و نسبت به مردم آن امید بسته ای در حالی که همین ها بودند که مسلم بن عقیل پسر عموی شما را کشتند؟!"

 امام حسین‌علیه‌السلام اشک از چشمانش جاری شد و فرمود: "خداوند مسلم را رحمت کند؛ مسلم به سوی رحمت و رضوان الهی شتافت و آنچه برعهده او بود انجام داد، [اما] آن مسئولیتی که برعهده ماست، همچنان باقی مانده است."


[ چهارشنبه 93/7/23 ] [ 8:16 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]

تابناک: نسخه‌پیچی سعودالفیصل به سوریه منحصر نشده، بلکه با وجود درگیری شدید دولت و مردم عراق با گروه‌های تروریستی و تکفیری مورد حمایت‌های پیدا و پنهان عربستان و در شرایطی که داعش در برخی مناطق در چهل کیلومتری مرز ایران است، وی ادامه داده «اگر ایران می‌خواهد بخشی از راه حل در سوریه باشد، باید نیرو‌هایش را از سوریه خارج کند و در عراق و یمن نیز همین کار را انجام دهد».

سعودالفیصل: اشغالگران ایرانی از سوریه خارج شوند!روز دوشنبه، سعودالفیصل، وزیر خارجه پادشاهی سعودی با اشغالگر خواندن ایران، خواستار خروج نیروهای ایران از سوریه شده است تا ـ به گفته وی ـ به این ترتیب به حل بحران در سوریه کمک شود. ادامه مطلب...

[ چهارشنبه 93/7/23 ] [ 8:14 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]

 


[ چهارشنبه 93/7/23 ] [ 8:11 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
<      1   2   3   4   5   >>   >
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک های مفید
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب
عمارنامه : نجوای دیجیتال بصیرت با دیدگان شما 		AmmarName.ir

بازدید امروز: 111
بازدید دیروز: 1113
کل بازدیدها: 4405930