NTENT="IR" />
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کلارآباد دات کام
قالب وبلاگ


[ سه شنبه 93/7/22 ] [ 9:55 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
اخبار ویژه و کوتاه
توصیه احمدی‌نژادبه سیدحسن‌خمینی درباره خبرگان/عاقبت کسی که پیشانی هاشمی را بوسید/کمک اصلاح‌طلبان افراطی به احمدشهید
 
تلاش برای حمایت دانشمند ایرانی از جاسوس اسرائیل! ... حاشیه سازی جدید برای اثبات ادعای آلوده بودن بنزین تولید داخل ... کشوری که عامل پایان اختلاف 15 ساله چین و روسیه شد ... افزایش گلایه‌ها از غیبت چند ماهه رئیس جمهور در یک شورای مهم ... اصلاح طلبان: خاتمی باید بیشتر دیده شود ... فروش ارزان‌تر نفت ایران به روسیه ...
توصیه احمدی‌نژادبه سیدحسن‌خمینی درباره خبرگان/عاقبت کسی که پیشانی هاشمی را بوسید/کمک اصلاح‌طلبان افراطی به احمدشهید
سرویس سیاسی جهان نیوز ـ خبرنگاران جهان نیوز در حین تلاش رسانه ای خود برای کسب خبر، به خبرهایی در پس پرده گفته های رسمی، دست می یابند که منتشر نمی شوند. جهان نیوز هر سه شنبه تعدادی از این خبرها را پس از بررسی صحت و سقم آن منتشر می کند که تا کنون با استقبال مخاطبان مواجه شده است. 

توصیه احمدی نژاد به سیدحسن خمینی درباره خبرگان

>
 خبرنگار جهان مطلع شد، آقای احمدی نژاد به همراه آقای بقایی با حجت الاسلام سیدحسن خمینی دیدار کرده است. نقل شده است که وی خطاب به حجت الاسلام سیدحسن خمینی گفته است: شما به آقای ترکان در مورد مناطق آزاد تذکری بدهید که این قدر به آقای بقایی تهمت نزند و علیه تیم دولت قبل دروغ پراکنی نکند. این حرف ها صحت ندارد و من به شما اطمینان می دهم که آقای بقایی هیچ کاری نکرده است.

آقای احمدی نژاد در مورد بابک زنجانی گلایه کرده و گفته است: رسانه های دولت و اصلاح طلبان خیلی روی بابک زنجانی مانور می دهند و این در حالی است که این موضوع هیچ ارتباطی به دولت ما احمدی نژاد ندارد.

وی همچنین در مورد دانشگاه ایرانیان گفته است: من از شما خواهش می کنم که جلوی این بی قانونی را بگیرید و پادرمیانی کنید که این اجحاف را در حق ما نکنند و بگذارند دانشگاه ما فعالیت کند. 

در این دیدار احمدی نژاد در مورد مجلس خبرگان تحلیلی ارائه داده است و ضمن آن تحلیل لزوم جوان گرایی را در این مجلس بیان کرده و گفته است: اگر این جوان گرایی توسط افرادی مثل شما انجام شود خیلی عالی است.

عاقبت سفیری که پیشانی هاشمی را بوسید

>
 به گزارش جهان، سفیر عربستان در ایران که بر پیشانی آقای هاشمی رفسنجانی بوسه زده بود، از سوی دولت عربستان احضار و حکم سفارتش لغو شده است. ادامه مطلب...
[ سه شنبه 93/7/22 ] [ 9:52 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
ناطق‌نوری از استمرار جلسات اصولگرایان و اصلاح‌طلبان با حجت‌الاسلام ناطق‌نوری برای حضور در انتخابات خبر داد و گفت: این دید و بازدید‌ها و اصرار و درخواست‌ها همچنان ادامه دارد اما هنوز ایشان جواب مثبت نداده است.
علت پافشاری اصلاح‌طلبان بر حضور ناطق نوری به روایت برادرش
به گزارش جهان، احمد ناطق نوری در خصوص آخرین تصمیمات برادرش برای حضور در عرصه انتخابات مجلس شورای اسلامی به فارس گفت: خودشان در این باره صحبت کرده‌اند و گفته‌‌اند که من شرکت نمی‌کنم.

ناطق نوری در عین حال درباره جلسات اصلاح‌طلبان با ناطق نوری تصریح کرد: این دید و بازدید‌ها و اصرار درخواست‌ها همچنان ادامه دارد اما هنوز ایشان جواب مثبت نداده است.

برادر حجت‌الاسلام ناطق نوری با بیان اینکه این درخواست‌ها از سوی طیف‌های مختلفی از جمله اصولگرایان واقعی و اصلاح‌طلبان مطرح شده است افزود: کسانی که اصولگرایان اصلی و پایه‌گذار اصولگرایی بوده‌اند نیز این درخواست را مطرح کرده‌اند. ادامه مطلب...
[ سه شنبه 93/7/22 ] [ 9:49 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
ظاهر Mobira شبیه به یک باتری ماشین و تلفنی بر روی آن است! از این دیوایس در حال حاضر نمونه های کم شماری بر جا مانده است. در طول این سالها موبایل های متعددی توسط نوکیا ساخته و روانه بازار شده اند که شاید هنوز هم برای بسیاری از کاربران یادآوری استفاده از آنها خاطره انگیز باشد، شما به کدام یک از موبایل های این برند تعلق خاطر بیشتری داشته اید؟

[ سه شنبه 93/7/22 ] [ 9:4 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
سعید قاسمی در مراسم بزرگداشت نادر مهدوی:
باید بر اساس این مدل تفکر که ولی فقیه را تنها نگذاریم، به مقابله برویم. حضرت آقا همین چند سال پیش که تحریم شروع شد و گفت اگر جای شما بودم شیرهای نفت را می بستم، ولی باز عقلا گفتند، آقا! شیرها را ببندیم بدبخت می شویم! ولی شماها مال این حرفها نیستید، رهبری مجبور است که با نیم قدهایی مثل من جبهه را مدیریت کند.
 به گزارش پایگاه 598 به نقل از بوشهر24 مراسم بزرگداشت حماسه نادر با حضور همرزمان شهید نادر مهدوی و سخنرانی سردار حاج سعید قاسمی در بوشهر برگزار شد.
 

متن سخنان حاج سعید قاسمی در این مراسم به شرح زیر است:
 
از وقتی که اعتقاد پیدا کردیم که فقط اعتقاد به ولی فقیه و امام حی هست که می تواند از پیچ و خم ها و گردن ها عبور بدهد. خداوند را شاکر هستیم.
 
من و امثال من شایسته این نیستیم که بخواهیم از چنین حماسه بزرگی صحبت کنیم، از همه بچه های استان بوشهر از دیلم، دشتستان، تنگستان و ...  که تشریف آوردید تشکر میکنم. ادامه مطلب...
[ سه شنبه 93/7/22 ] [ 9:2 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
پیرامون تفرعن خود حق پنداری برخی از سیاسیون:
اینکه چرا سایت جناب هاشمی اینهمه به تمجید و تملق ایشان از زبان دیگران نیازمند است موضوع تازه ای نیست. ظاهراً مشاوران ایشان چاره ای ندارند جز اینکه «سوابق برجسته» وی را سپری برای «اشکالات برجسته کنونی» هاشمی کنند و بدیهی است که هرچه ایرادات بزرگتر باشد لاجرم سوابق بزرگتری نیز برای پوشاندن آنها لازم است!

سرویس سیاسی پایگاه 598 - محمدکوره پز/ اخیراً خاطره ای از امام خمینی(ره) در مورد جناب هاشمی و به نقل از سردار محمد جعفری (از فرماندهان بازنشسته سپاه) در سایت رییس مجمع تشخیص مصلحت انعکاس یافت که واکنشهایی را در بین رسانه های مختلف برانگیخت که کمی بعد، تکذیبیه آقای جعفری نیز مزید بر حساسیت شد. ادامه مطلب...

[ سه شنبه 93/7/22 ] [ 9:0 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
روزنامه لبنانی المستقبل به نقل از منابع عراقی نوشت دولت عراق از سردار قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران ایران و کارشناسان نظامی این کشور درخواست کمک کرده است.
به گزارش مشرق، منابع عراقی در مصاحبه با روزنامه لبنانی المستقبل تاکید کردند که فرماندهی نظامی و امنیتی عراق نشست‌های خود را با مستشاران آمریکایی موجود در سفارت این کشور در بغداد و مستقر در وزارت دفاع عراق برای طراحی نقشه راهی با هدف خنثی‌سازی هرگونه حمله احتمالی گروه داعش به بغداد افزایش دادند.

این منابع در ادامه با ادعای اینکه دولت عراق همچنین از "سردار قاسم سلیمانی" فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران ایران و کارشناسان نظامی ایران در بغداد با هدف مقابله با بروز هرگونه وخامت امنیتی احتمالی کمک خواسته، افزودند: سردار سلیمانی" از نزدیک آنچه را که در روند درگیری‌ها با داعش در جریان است و اقدام‌ها برای تقویت نیروهای عراقی در مناطق امنیتی بغداد و همچنین اعزام نیروهای داوطلب بیشتر برای تضمین عدم ایجاد شکاف در محورهای درگیری را پیگیری می‌کند. 

[ سه شنبه 93/7/22 ] [ 8:57 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
طی نامه‌ای به قاضی دادگاه مطرح شد؛
7 نماینده مجلس خواستار علنی‌ شدن دادگاه محاکمه مهدی هاشمی‌رفسنجانی شدند.
به گزارش مشرق، 7 تن از نمایندگان مجلس شورای اسلامی در نامه‌ای به قاضی دادگاه مهدی هاشمی‌رفسنجانی، خواستار برگزاری علنی دادگاه رسیدگی به اتهامات وی شدند.

متن کامل این نامه به شرح ذیل است:

برادر ارجمند جناب آقای مقیسه

قاضی محترم دادگستری استان تهران

سلام علیکم

از زحماتی که برای رسیدگی به پرونده مهم قضایی مربوط به آقای مهدی هاشمی‌رفسنجانی می‌کشید تشکر می‌کنیم.

به دلیل اهمیت ویژه این پرونده، ما امضاءکنندگان، جمعی از نمایندگان ملت در مجلس شورای اسلامی نکات زیر را یادآوری می‌نمائیم که اِنَ الذَکری تنفع المؤمنین. ادامه مطلب...
[ سه شنبه 93/7/22 ] [ 8:55 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]

واقعاً هر توافقی بهتر از عدم توافقه؟!

من همان اولش هم گفتم هیچ آدم عاقلی نمی‌آید همچین کاری کند ها! اصلاً مگر می‌شود باور کرد یک نفر معتقد باشد هر توافقی با دشمن، از توافق نکردن بهتر است؟! بابا جان دارم این ماجرای کمپین قلابی شش سینماگر را میگویم که در پوسترش همچین چیزهایی نوشته بود.بعد هم که معلوم شد آقای ظریف، وزیر امور خارجه محترم و کاربلد خودشان زنگ زده بودند به سینماگرها که بیایید چنین چیزی را امضا کنید تا فیلان و بهمان! به جان خودم جناب آقای مجیدی خودش گفته که کا، کار ظریف است! با این وصف هیچ بعید نیست در آینده‌ای نه چندان دور، معلوم شود از وزارت امور خارجه چنین تماسهایی هم برقرار شده است:

1
– سلام

– سلام… بفرمایید؟

– ظریف هستم.

– اوا! راست میگی؟ خوش بحالت خواهر… من که همینطور مثل خرس دارم خیکی میشم. هر چی هم رژیم آب انگور، رژیم پوست پرتقال، رژیم تهِ خیار و از این خزعبلات میگیرم درست نمیشم که نمیشم! یه زمونی برای خودم باربی بودم ها! الان شدم عین بشکه! حالا تو چی کار کردی که ظریف هستی عزیزم؟

– نخیر… اشتباه گرفتید… بنده ظریف، وزیر امور خارجه هستم! ادامه مطلب...

[ سه شنبه 93/7/22 ] [ 8:48 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]

  در روایات علایم ظهور آمده که یکى از نشانه هاى ظهور، کسوف در اواسط ماه وخسوف در اوّل ماه برخلاف عادت است

دارقطنى به سندش از امام محمّد باقر علیه السلام نقل کرده که فرمود: (همانا براى مهدى ما دو نشانه است که از زمان خلقت اسمان ها وزمین این گونه نبوده است، یکى خسوف ماه در اوّل شب رمضان ودیگرى کسوف خورشید در نیمه ماه رمضان).

در کیفیّت حدوث این دو واقعه غیر عادى چند احتمال است:

1 – حدوث این دو به توسط جِرمى باشد که در فضا به طور ناگهانى پیدا مى شود، اجرامى که امروزه از انها به اجرام سرگردان در هوا یاد مى شود، که گاه بین ماه وخورشید فاصله مى شود وبا انها خسوف وکسوف ایجاد مى گردد.

2 – تحقّق خسوف وکسوف به توسط جرمى باشد که از زمین جدا مى شود؛ زیرا ممکن است که بشر با پیشرفت علمى وتکنیکى که دارد بتواند تکه هایى عظیم از کره زمین را جدا ساخته وان را در هوا معلّق گرداند ودر نتیجه باعث خسوف وکسوف گردد.

3 – تحقق این دو به نحو اعجاز وخرق قانون طبیعت باشد.


[ سه شنبه 93/7/22 ] [ 8:45 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
<   <<   6   7   8   9   10   >>   >
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک های مفید
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب
عمارنامه : نجوای دیجیتال بصیرت با دیدگان شما 		AmmarName.ir

بازدید امروز: 177
بازدید دیروز: 115
کل بازدیدها: 4392272