NTENT="IR" />
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کلارآباد دات کام
قالب وبلاگ

سوال – بعضی ها می گویند که خوب است ما هزینه ی حج رفتن خودمان را هزینه ی فقرای خودمان بکنیم . چرا باید به سفر زیارتی برویم ؟

پاسخ – بین حج و عمره تفاوتی وجود دارد . حج که به آن حج تمتع می گویند واجب است . عمره را که به اشتباه به آن حج عمره می گویند در حالیکه ما این کلمه را نداریم . ما عمره ی مفرده داریم که الان خیلی ها مشرف می شوند . حج تمتع ربطی به سایر واجبات ندارد . همان طور که صدقه زکات نماز واجب است حج هم واجب است اگر کسی مستطیع بشود . این سوال مثل این است که ما بگوییم برای چه ماشین می خواهیم ، پولش را بدهیم به دختری که جهیزیه ندارد . ادامه مطلب...

[ جمعه 94/1/28 ] [ 9:13 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]

جریان رقیب تلاش می‌کند با خبرسازی، وحدت اصولگرایان شکسه شود اما ساختار وحدت محکم طراحی شده است.

به گزارش پایگاه 598 به نقل از نماینده، مجتبی شاکری عضو شورای مرکزی جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه سازوکار وحدت در جریان اصولگرا به خوبی دنبال می‌شود، گفت: تجربه نشان داده هر مقدار که به زمان انتخابات نزدیک می‌شویم و جریان اصولگرا هم همدلی، گفتگو و نشست‌های خود را بیشتر ادامه می‌دهند پروژه های تخریب از طرف مقابل صورت می‌گیرد و جعل خبر و شایعه می‌کنند و به نوعی می‌خواهند پیوند و پیوستگی ایجاد شده در بین اصول‌گرایان تبدیل به فعل منفی شود. ادامه مطلب...
[ جمعه 94/1/28 ] [ 9:8 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
روزنامه‌های شبه‌اصلاح‌طلب سخنان مهم وزیر نفت مبنی بر «عمل نکردن آمریکا به تعهدات خود در توافق ژنو» را به تیغ سانسور سپردند.
به گزارش پایگاه 598، روزنامه کیهان در ستون اخبار ویژه شماره پنج شنبه 27 فروردین خود نوشت:

روزنامه‌های شبه‌اصلاح‌طلب سخنان مهم وزیر نفت مبنی بر «عمل نکردن آمریکا به تعهدات خود در توافق ژنو» را به تیغ سانسور سپردند.

وزیر نفت روز سه‌شنبه تصریح کرده بود بندهای مربوط به بیمه و درآمدهای نفتی در توافق ژنو عملی نشد. این سخنان وزیر نفت از آن جهت مهم است که توافق موقت ژنو آینه‌ای از افق توافق جامع نهایی و بدعهدی آمریکا و متحدان غربی اوست. ادامه مطلب...
[ جمعه 94/1/28 ] [ 9:7 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
در دعای عهد می‌گوید: به مقدار وزن عرش خدا و به مقدار کلمات الهی، «وَ مُنْتَهَى رِضَاه‏» به اندازه آخرین درجه‌ رضایت او، به عدد آنچه کتاب شمارش کرده، «وَ أَحَاطَ بِهِ عِلْمُه» به عدد علمت، به تو سلام و درود می‌فرستم.
چقدر برای امام زمان(عج) صلوات بفرستیم+پاسخ آقای قرائتی
به گزارش جهان به نقل از فارس، «دعای عهد» دعایی جهت برقراری ارتباط‌ بین ما و امام زمان(عج) است، در این دعا با آن حضرت عهد و پیمان می‌بندیم که در جهت تشکیل حکومت عدل مهدوی زمینه‌سازی کنیم، در این دعا نکاتی مطرح می‌شود که حجت‌الاسلام والمسلمین محسن قرائتی رئیس ستاد اقامه نماز در کتاب «زندگی مهدوی در سایه دعای عهد» به تشریح آن می‌پردازد که در ادامه می‌آید:

*علاقه به امام زمان(عج) باید جمعی باشد ادامه مطلب...
[ جمعه 94/1/28 ] [ 9:0 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
ملت ایران در تاریخ انقلاب اسلامی نشان داده اند که آرمانهایشان موضوعی نیست که قابل مذاکره، معامله و حتی قابل طرح برای مذاکره باشد.
به گزارش جهان، محمد میلادی کارشناس مسائل سیاسی در وبلاگ خود نوشت: در دو سال اخیر رسانه های تجدیدنظر طلب در تاکتیکی هماهنگ کوشیده اند، با فضاسازی های هدفمند و غوغاسالاری زنجیره ای همواره کسانی را که از عملکرد دولت لب به انتقاد گشوده اند و یا از شدت نفوذ عناصر مرتبط با فتنه ی88 در مراکز حساس تصمیم گیری و اجرایی در دولت ابراز نگرانی کرده اند ،در تقابل با خواست و اراده عمومی مردم جلوه دهند.

این در حالی است کسانی که دغدغه ی آرمان های انقلاب اسلامی را دارند، برخاسته از متن مردم اند و به عبارتی نه اینکه تازه به دوران نرسیده اند بلکه خالق دورانی هستند که همین امروز آقایان با اقتدار کامل توانسته اند در منصب های مختلف حساس مدیریتی و اجرایی در کشور قرار بگیرند. ادامه مطلب...
[ جمعه 94/1/28 ] [ 8:59 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
رئیس‌جمهور روسیه گفت: مسکو هیچ دلیلی برای ادامه ممنوعیت تحویل سامانه موشکی اس300 به ایران نمی‌بیند.
به گزارش جهان به نقل از ایسنا، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، ولادیمیر پوتین رئیس‌جمهور روسیه با دفاع از تصمیم غیرمنتظره خود برای لغو ممنوعیت تحویل سامانه دفاعی اس300 به ایران، تأکید کرد: تحویل این سامانه دفاعی به ایران نقض تحریم‌های شورای امنیت سازمان ملل محسوب نمی‌شود.

رئیس‌جمهور روسیه افزود: مسکو همچنین به لیست تحریم‌های کنونی سازمان ملل احترام می‌گذارد.

پوتین همچنین به مذاکرات هسته‌ای ایران و گروه 1+5 اشاره کرد و گفت: امروز دوستان ایرانی ما در مذاکرات انعطاف زیادی از خود نشان داده و تمایل خود را برای دستیابی به سازش بر سر برنامه‌ هسته‌ای‌شان ثابت کرده‌اند.
ادامه مطلب...
[ جمعه 94/1/28 ] [ 8:58 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
یک سوئیسی، خادم نمونه فرهنگ رضوی
نجواهای زائر سوئیسی با امام رضا/ هدیه امام رئوف به پاتریک
فرهنگ اسلام در غرب سانسور می‌شود
پاتریک رینگنبرگ خادم نمونه فرهنگ رضوی گفت: فرهنگ رضوی و اهل بیت (علیهم السلام) و نیز فرهنگ کشور ایران در غرب به گونه‌ای سانسور شده که مردم کمتر می‌توانند در این خصوص اطلاعات واقعی کسب کنند.
نجواهای زائر سوئیسی با امام رضا/ هدیه امام رئوف به پاتریک
به گزارش جهان به نقل از مهر، پاتریک رینگنبرگ (Patrick Ringgenberg) اهل لوزان سوئیس است. او در سال 2010 از دانشگاه ژنو سوئیس در رشته تاریخ هنر در مقطع دکترا فارغ التحصیل شد. او یک سوییسی فرانسوی‌زبان، که نوشته‌هایش دربار? ایران می‌تواند مورد استفاد? تمامی فرانسوی‌زبان‌ها قرار گیرد. گرم و صمیمی و پرشور و هیجان درباره مشهد و امام هشتم حرف می زند. دقیق و وقت شناس است و به شوخی می گوید من از کشور ساعت (سوئیس) آمده ام و باید دقیق باشم. شوخ طبع است و گاهی با همسرش که مترجم این گفتگوست مزاح می کند. ادامه مطلب...
[ جمعه 94/1/28 ] [ 8:57 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: دلواپسان منافع و مصالح کشور از وفادارترین نیروها به انقلاب اسلامی هستند و اظهارات آقای هاشمی علیه آنها، غیرقابل قبول است.
به گزارش عصر امروز آیت‌الله رجبی عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در گفت‌وگو با تسنیم با اشاره به اظهارات هاشمی رفسنجانی مبنی بر اینکه دلواپسان امروز در زمان امام، ایشان را اذیت می‌کردند، گفت: واقعاً از اینکه آقای هاشمی رفسنجانی، در بیانات خود تامل نمی‌کنند و حرمت خود را با اظهارات فاقد ارزش و غیرمستند زیر سؤال می‌برند، متاسف هستیم.

وی با بیان اینکه، دلواپسان از نیروهای اصیل و وفاددار به انقلاب اسلامی و مقام معظم رهبری هستند، تصریح کرد: دلواپسان منافع و مصالح کشور، از وفادارترین نیروها به انقلاب اسلامی هستند و اظهارات آقای هاشمی علیه منتقدان، غیرقابل قبول است؛ تربیت شدگان مکتب امام خمینی(ره) که امام راحل تا آخرین لحظه عمر شریفشان از آنها دفاع و برایشان هزینه دادند امروز دلواپس هستند چون نمی‌توانند نسبت به ارزش‌های انقلاب اسلامی بی‌تفاوت باشند.

آیت‌الله رجبی با بیان اینکه، "متاسفانه برخی اظهارات آقای هاشمی رفسنجانی در تقابل آشکار با بیانات و ارزش‌های امام راحل است"، تصریح کرد: اگر دلواپس نباشیم ممکن است امثال آقای هاشمی رفسنجانی اندیشه‌های امام راحل را تحریف و به گونه‌ای دیگر توصیف کنند لذا حق داریم که دلواپس تحریف بیانات و ارزش‌های امام خمینی(ره) توسط آقای هاشمی باشیم.

وی با بیان اینکه "تحریف بیانات امام راحل توسط هاشمی خودش از بزرگترین دلواپسی‌های ماست"، گفت: در موارد متعددی ما شاهد تقابل اظهارات آقای هاشمی با حضرت امام بوده و هستیم؛ مثلا در بحث منافقین آقای هاشمی برخلاف نظر حضرت امام(ره) معتقد بود که باید از منافقین برای مبارزه استفاده کرد؛ یا درباره ماجرای پایان جنگ، تغایر نظر آقای هاشمی با نظر حضرت امام(ره) بر کسی پوشیده نیست.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم تصریح کرد: به آقای هاشمی توصیه می‌کنم با حب و بغض اظهار نظر نکنند و خدا را در نظر داشته باشند.

[ یکشنبه 94/1/23 ] [ 10:8 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
جشنواره گل‌های پیازی در مشهد برگزار شد.
[ یکشنبه 94/1/23 ] [ 10:4 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
رهبر معظم انقلاب روز شنبه 22 فروردین در سفر به قم با مراجع تقلید دیدار کردند.

به گزارش مشرق به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی دفتر حفظ و نشر آثار آیت‌الله العظمی خامنه‌ای حضرت آیت الله خامنه ای روز شنبه 22 فروردین در سفر به قم با مراجع تقلید دیدار کردند.

رهبر معظم انقلاب با حضور در بیت آیت الله وحید خراسانی با ایشان دیدار و گفت‎وگو کردند.

معظم‎له همچنین با آیت الله نوری همدانی و آیت الله سبحانی نیز ملاقات نمودند و در پایان نیز برای مناجات و عبادت به مسجد مقدس جمکران مشرف شدند.

هفته گذشته نیز ایشان در سفر به قم با آیات عظام شبیری و مکارم شیرازی دیدار داشتند.

مراجع معظم تقلید در مراسم ترحیم خواهر معظم له که به تازگی در قم برگزار شده بود، شرکت فرموده و این مصیبت را تسلیت گفته بودند.


[ یکشنبه 94/1/23 ] [ 9:58 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
   1   2   3   4   5   >>   >
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک های مفید
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب
عمارنامه : نجوای دیجیتال بصیرت با دیدگان شما 		AmmarName.ir

بازدید امروز: 242
بازدید دیروز: 18
کل بازدیدها: 4391584