NTENT="IR" />
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کلارآباد دات کام
قالب وبلاگ

همسر یکی از بازیگران فتنه حضور عناصر ضد دین و لائیک در فتنه سبز را تأیید کرد.
زهرا رهنورد که خود به بهانه ادعای فمینیستی با برخی از این عناصر مرتبط است در گفت وگو با سایت جرس تأیید کرد عناصر لائیک و ضد انقلاب در جریان متبوع وی حضور دارند.
جرس از وی پرسید «شما بارها تأکید کرده اید متکثر بودن جنبش را نقطه قوت آن می دانید. سوال این است که فصل مشترک میان گروه های مختلف اصلاح طلب و جنبش داخل کشور با برخی گروه های اپوزیسیون دیگری که باوری به چهارچوب های نظام و قانون اساسی و حتی دین ندارند، درکجاست؟» رهنورد در پاسخ گفت: در این شکی نیست که تکثر و تنوع مهمترین شاخصه جنبش سبز است. در دل جنبش از آدم های صددرصد مذهبی وجود دارد تا کسانی که به لحاظ اعتقادات مذهبی ضعیف و یا حتی لائیک هستند. با صداقت جور درنمی آید که حضور این افراد در جنبش سبز را انکار کرد. اما کف خواسته های همه نیروها و چهره های متفاوت با جنبش، آزادی، دموکراسی و احترام به حقوق شهروندی است. با واقعیت جنبش هم جور درنمی آید که همه را وادار کنیم که مثل هم فکر کنند.

وی توضیح نداد که «سقف» خواسته های مشترک آنها با جریان های ضد دین و ضد قانون اساسی کدام است؟ وی از طریق شبکه بی بی سی یکی از آغازکنندگان پروژه آمریکایی - انگلیسی القای تقلب در انتخابات بود.
اذعان رهنورد به همراهی جریان های لائیک و معارض با قانون اساسی و دین در حالی است که موسوی در طول حوادث یک سال گذشته خود یکی از مهره های جریان های ضد انقلاب در زمینه قانون شکنی، برپایی آشوب، حمایت از تروریست ها و محاربین، و حرمت شکنی علنی علیه قانون اساسی، انقلاب اسلامی، حضرت امام و عاشورای حسینی بود.


[ یکشنبه 89/6/21 ] [ 10:40 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک های مفید
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب
عمارنامه : نجوای دیجیتال بصیرت با دیدگان شما 		AmmarName.ir

بازدید امروز: 46
بازدید دیروز: 1113
کل بازدیدها: 4405865