NTENT="IR" />
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کلارآباد دات کام
قالب وبلاگ

جبهه جهانی مستضعفین:،یکی از مفتی‌های بلند پایه عربستان، بی‌حجابی و آرایش زنان و نگاه مردان به صورت زنان زیبارو را جایز دانست! "شیخ احمد غامدی" رئیس سابق "شورای امر به معروف و نهی از منکر" مکه فتاوای عجیبی در مورد زن و حجاب صادر کرد. این مفتی وهابی گفت: حجاب بر همه زنان واجب نیست بلکه به تصریح جمهور فقها(!)، حجاب خاص زنان پیغمبر بوده است و صحابه هم بر همین اساس عمل می‌کردند.

 وی در ادامه بر خلاف اعتقاد وهابیت گفت: زن می‌تواند صورت بی‌حجاب خود را آشکار کند هر چند آرایش کرده باشد و عکس‌های شخصی خود را در شبکه‌های اجتماعی منتشر کند. این مفتی وهابی در مورد نگاه مرد نامحرم به زنان نیز گفته است: مردان می‌توانند به صورت زنان زیبارو و آرایش کرده نگاه کنند! غامدی تأکید کرد؛ زنان به هیچ وجه مسئول کارهای مردان نیستند و این مرد است که مسئول بوده و اگر احتمال گناه نباشد مردان می‌تواند به صورت همه زنان نگاه کند. این مفتی سعودی که از یک دانشگاه آمریکا دکترای افتخاری و مدرک دکترای دیگری از دانشگاه ملک عبدالعزیز جده دارد، مخالفان خود را به تعمق بیشتر فراخوانده است!


[ دوشنبه 93/9/10 ] [ 10:6 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]

مشاور خاتمی در دولت اصلاحات اصلاح‌طلبان را متهم کرد که زندگی نباتی و نزدیک به انگلی پیدا کرده‌اند.

به گزارش گروه فضای مجازی‌ «خبرگزاری دانشجو»، محمدرضا تاجیک که در دولت اصلاحات مشاور رئیس‌جمهور بود؛ این سخنان را در گفت‌وگو با وبسایت آفتاب (نزدیک به روحانی و حزب حامی وی- اعتدال و توسعه) مطرح کرده است. آفتاب در مقدمه این مصاحبه نوشت: بی‌اغراق حرف‌های محمدرضا تاجیک در این گفت‌وگو، تند‌ترین حرف‌هایی است که در این مدت می‌شد از یک اصلاح‌طلب، آن هم در نقد اصلاحات شنید.

تاجیک در این مصاحبه می‌گوید: متاسفانه در شرایط کنونی شاهد نوعی «اختگی» و «خمودگی آموخته شده» در نزد بسیاری از اصلاح‌طلبان هستیم. به بیان دیگر، انفعال به طور فزاینده‌ای در حال تبدیل شدن به طبیعت اولیه بسیاری از اصلاح‌طلبان است. ادامه مطلب...

[ دوشنبه 93/9/10 ] [ 10:2 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
جناب آقای هاشمی‌رفسنجانی در توصیه هر از چندگاه خود درباره «حق‌الناس دانستن رأی مردم» به نمونه بارز و غیرقابل انکار این حق‌کشی، یعنی خیانت به رأی مردم از سوی اصحاب و عوامل فتنه آمریکایی-اسرائیلی 88 نیز اشاره کرده و آنان را از تکرار آن خیانت بزرگ نهی کنند.
به گزارش مشرق، حسین شریعتمداری در یادداشتی به سخنان دیروز هاشمی رفسنجانی در مجمع تشخیص مصلحت پاسخ داد و نوشت: دیروز آقای هاشمی‌رفسنجانی در ابتدای جلسه مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به این کلام رهبرمعظم انقلاب که «رأی‌مردم حق‌الناس است» سخن حکیمانه ایشان را جمله‌ای تاریخی و برگرفته از اصول مسلم دینی و قرآنی دانسته و گفت «اگر این رهنمود رهبری به طور کامل در مقدمات انتخابات، حین برگزاری و مراحل پس از آن توسط کاندیداها، مجریان و ناظران انتخابات مورد توجه قرار گیرد، هیچ حقی از مردم ضایع نمی‌شود.» ادامه مطلب...
[ دوشنبه 93/9/10 ] [ 9:56 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
در اروپای مدرن امروز که صدای تجدد و تمدن‌شان گوش همه را به درد آورده است، در باواریای آلمان مراسمی خرافی به نام «پرچتن پاگان» برگزار می شود که اهالی منطقه با بر تن کردن لباس‌هایی با نقش‌های شیطان پرستی و فراماسونی، ارواح شیاطین زمستان را دور می‌کنند.
[ دوشنبه 93/9/10 ] [ 9:52 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]

علی مطهری بار دیگر دست‌به‌قلم شد، این بار خطاب نامه‌اش امام‌جمعه مشهد است تا بار دیگر اسم وی در صدر صفحات سیاسی روزنامه‌های اصلاحات باشد؛ روزنامه شرق در صفحه سیاسی خود این‌گونه از نامه نماینده تهران در بهارستان روایت کرده است «مطهری در نامه به علم‌الهدی نوشته که «بهتر است حامی و پشتیبان منطقی و دوست دانای ولایت‌فقیه باشیم و ناخودآگاه به این اصل مترقی و حیات آفرین ضربه نزنیم» او در بخشی دیگری از نامه‌ای که در روز گذشته منتشر کرد، تأکید کرد «دوستان و هواداران شما در مشهد متأسفانه در نقل سخنان من در دانشگاه فردوسی تقوا و انصاف را رعایت نکردند، گاهی سؤال و جواب را مخلوط کردند، حتی در انتشار فایل صوتی این نقایص وجود داشت...» نماینده تهران در ارتباط با سخنان علم‌الهدی به برخی حرف‌های او استناد کرده «اینکه فرموده‌اید کسی حق ندارد نظر مخالف خود را در مقابل نظر رهبری قرار دهد» (نقل به مضمون) گذشته از این‌که این سخن با سیره پیغمبر اسلام و علی علیه‌السلام سازگار نیست و امیرالمؤمنین در بیان حقوق و وظایف متقابل حاکم و رعیت، از ضرورت نصیحت حاکم توسط مردم در علن و خفا سخن گفته‌اند (النصیحه فی المشهد و المغیب) با سیره و نظر رهبر انقلاب نیز همخوانی ندارد. ایشان در دیدار با دانشجویان در جلسه پرسش و پاسخ دانشجویان دانشگاه صنعتی امیرکبیر 22 اسفند 1379 فرمودند «این‌که گفتند از رهبری انتقاد نمی‌کنند، شما بروید بگویید انتقاد کنند. ما که نگفتیم از ماکسی انتقاد نکند، ما که حرفی نداریم، من از انتقاد استقبال می‌کنم» البته بدیهی است که بیان انتقاد باید با حفظ جایگاه و احترام ولی‌فقیه باشد.»


[ دوشنبه 93/9/10 ] [ 9:42 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
[ یکشنبه 93/9/9 ] [ 8:51 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
هاشمی رفسنجانی در شرایطی به عنوان رئیس هیئت مدیره دانشگاه آزاد به کار خود ادامه می دهد که از مراکز علمی این نهاد برای تبلیغ خاطرات وی سوء استفاده می شود.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از دانا، خاطره گویی های هاشمی رفسنجانی در طول سال های گذشته به اوج خود رسیده و در طول ماه های اخیر نیز به چاپ کتاب و توزیع آنها در سطوح مختلف منجر شده است.

در این باره این روزها شنیده می شود که کتابچه خاطرات هاشمی رفسنجانی به صورت گسترده در نمازخانه های دانشگاه آزاد سمنان پخش و در اختیار دانشجویان قرار گرفته است.

البته اغلب خاطرات هاشمی به زمانی بازمی گردد که امام (ره) و فرزند ایشان در قید حیات بوده اند و حالا که بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران و یادگار ایشان در قید حیات نیستند، این خاطرات 3 نفره منتشر می شود و تنها فرد زنده این جمع 3 نفره هاشمی رفسنجانی است. از همین رو تایید این اخبار نیز تنها به واسطه شخص رئیس تشخیص مصلحت نظام امکان پذیر است.

حالا هاشمی رفسنجانی در شرایطی به عنوان رئیس هیئت مدیره دانشگاه آزاد به کار خود ادامه می دهد که از مراکز علمی این نهاد برای تبلیغ خاطرات وی سوء استفاده می شود.


[ یکشنبه 93/9/9 ] [ 8:19 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
به رخ کشیدن رای لب مرزی بخش هایی از شرکت کنندگان در انتخابات سال 92 به حسن روحانی، آن هم نه در ایام انتخابات که پس از گذشت بیش از یکسال و نیم از آن ایام صورت می پذیرد ، آن هم نه از سوی هواداران روحانی بلکه از سوی خود وی، تازه آن هم نه در برابر رقبا که در برابر کسانی که آنان هم، خود نماینده ملت و رای گرفته از همین ملت اند،‌ سوژه جالبی است که همچنان با ذوق و شوق از سوی رئیس دولت درستکاران دنبال می شود
به گزارش پایگاه 598 به نقل از 9 دی، به رخ کشیدن رای لب مرزی بخش هایی از شرکت کنندگان در انتخابات سال 92 به حسن روحانی، آن هم نه در ایام انتخابات که پس از گذشت بیش از یکسال و نیم از آن ایام صورت می پذیرد ، آن هم نه از سوی هواداران روحانی بلکه از سوی خود وی، تازه آن هم نه در برابر رقبا که در برابر کسانی که آنان هم، خود نماینده ملت و رای گرفته از همین ملت اند،‌ سوژه جالبی است که همچنان با ذوق و شوق از سوی رئیس دولت درستکاران دنبال می شود. روحانی در جریان حضور چند باره خود در مجلس شورای اسلامی و البته در مقاطع مختلف دیگر تاکنون بارها از رای مردم به خود ابراز شعف کرده و بدین وسیله خواسته تا تلویحا اعلام کند که هرکه را که دولت به مجلس معرفی کرد،

مجلس هم باید به دلیل رایی که روحانی دو سال گذشته از مردم گرفته، نظر وی را تمکین کند.  ادامه مطلب...

[ یکشنبه 93/9/9 ] [ 8:17 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
معاون دانشگاه آزاد با اشاره به دیدار مسئولان این دانشگاه با آیت‌الله العظمی وحید خراسانی نوشت: ایشان با توصیه‌هایی در مورد دانشگاه و تجلیل از مدیریت آقای رفسنجانی، نکته‌ای درباره عدم نتیجه‌گیری در مذاکرات هسته‌ای متذکر شدند.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از جام نیوز، خبر دیدار آیت‌الله العظمی وحیدخراسانی با رئیس و برخی معاونان دانشگاه آزاد اسلامی و نقل قول از ایشان درباره علل به نتیجه نرسیدن مذاکرات هسته ای در حالی در مطبوعات و رسانه‌های عمومی انتشار یافت که این خبر تا کنون از سوی دفتر این مرجع عالیقدر تأیید نشده است.

 این خبر را اولین بار "طه هاشمی" معاون فرهنگی اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی، در صفحه فیس‌بوک خود منتشر کرد. ادامه مطلب...

[ یکشنبه 93/9/9 ] [ 8:13 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
محمود کریمی گفته هر کدام از مداح ها برای خودشان شغلی دارند. او برای مثال به محمد طاهری اشاره کرد که دفتر فرهنگی دارد و البته از حسین سازور هم نام برد و گفت در کار «ساخت و ساز» است.
1-منصور ارضی

مشغول چه کاری است: در بازار پارچه فروش ها حجره دارد.

منصور ارضی که سال ها است بسیاری از عزاداران با صدای او عجین شده اند علاوه بر اینکه مداح و روضه خوان صنف لباس فروش هاست، در کسب و کار هم اهل همین صنف است. در بازار پارچه فروش ها حجره دارد و اینطور که شنیده می شود، ابوالفضل بختیاری (دامادش) که او هم از مداحان کشور است، علاوه بر کارهای خودش، کمک دست پدرزن در این کار هم هست. ادامه مطلب...
[ یکشنبه 93/9/9 ] [ 8:9 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
<   <<   16   17   18   19   20   >>   >
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک های مفید
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب
عمارنامه : نجوای دیجیتال بصیرت با دیدگان شما 		AmmarName.ir

بازدید امروز: 7795
بازدید دیروز: 617
کل بازدیدها: 4465118